Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
В яких відповідях правильно вказані характеристики покарання за Августином?↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 10 из 10 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Покарання ніколи не буває зовнішнім свавіллям; Справедливе покарання міститься в самій вині; Справедливе покарання неминуче випливає з вини; Справедливе покарання полягає в тому, що людина втрачає те, чим вона не захотіла добре користуватися; Справедливе покарання полягає в тому, що той, хто не захотів поступати правильно, коли міг, втрачає цю можливість, коли захоче поступати правильно; В яких відповідях правильно вказано трактування зла в концепції Августина? Поява зла обумовлена вільною волею людини; Злом - називається і те, що людина робить, і те, що вона терпить; Людина вчиняє зло яке хоче і терпить зло, якого не хоче; Зло яке вчиняє людина – це гріх, зло, яке людина терпить – це покарання; Зло обумовлено діями самих людей, їх деформованими свободою вибору та здатністю приймати рішення; В яких відповідях правильно вказано, якою істотою, на думку Томи Аквінського, повинна бути людина відповідно до закономірних потреб людської природи? Моральною істотою; Розумною істотою; Релігійною істотою; Політичною істотою; Соціальною істотою; Яким вимогам, на думку Томи Аквінського, повинен відповідати закон? Закон повинен виражати загальне благо всіх членів суспільства; Закон повинен встановлюватися безпосередньо суспільством; Закон повинен встановлюватися тими, кому суспільство довірило турботу про себе; Закон повинен бути обнародуваним; Закон повинен бути мірилом людської поведінки; Чим обгрунтована необхідність божественного закону, на думку Томи Аквінського? Божественний закон необхідний для вказівки на кінцеву мету людського буття, розуміння якої перевищує власні обмежені можливості людини; Божественний закон необхідний, як вищий і безумовний критерій, яким слід керуватися при неминучих спорах про належне і справедливе, при багаточисленних людських законах; Божественний закон потрібний для того, щоб скеровувати внутрішні душевні прагнення, які повністю залишаються поза сферою людського закону, який регулює тільки зовнішні дії людини; Божественний закон необхідний для викорінення всього злого, включаючи і те, що не може бути заборонене людським законом; Божественний закон необхідний для викорінення всього гріховного, включаючи і те, що не може бути заборонене людським законом;
Які з нищенаведених положень характерні для середньовічної правової думки? Заперечення того, що і на суспільстві лежить вина за вчинення злочину окремою особою; Не визнання обмеженої осудності людини; Відкидання можливість допущення помилок суддями; Справедливість зобов'язує застосовувати до винних тільки два крайніх заходи: або жорстоке покарання у повному обсязі, або помилування; Віра в фундаментальне значення закону для нормального людського співжиття; Що Марсілій Падуанський розумів під людськими законами? Правила, що регулюють людську поведінку; Правила, що містять заборони; Правила, що містять дозволи; Правила, що містять накази; Правила, що наділені примусовою силою; Які повноваження належать народу-законодавцю, за концепцією, Марсілія Падуанського? Народ створює закони держави; Народ призначає уряд (правителя); Народ контролює діяльність уряду (правителя); Народ в разі необхідності змінює уряд (правителя); Народ здійснює контроль за тим, щоб закони переслідували "загальну користь", справедливість; Які важливі цілі і завдання, заради досягнення яких створюється держава визначає Жан Боден? Підтримка внутрішнього миру; Забезпечення внутрішнього миру; Підтримка справедливості; Забезпечення соціальної гармонії; Захист від зовнішніх ворогів; Які важливі цілі і завдання, заради досягнення яких створюється держава визначає Жан Боден? Підтримка справедливості; Забезпечення соціальної гармонії; Захист від зовнішніх ворогів; Забезпечення справедливості; Підтримка соціальної гармонії; Чим, за Жаном Боденом, визначаються межі абсолютизму державної влади? Справедливістю; Правдою; Правом; Цілями держави, як політичного спілкування; Завданнями держави, як політичного спілкування; Що Жан Боден вважав фундаментальними людськими інститутами та принципами людського співжиття? Приватна власність; Сім`я; Політичне спілкування і його цілі, тобто мир і правопорядок; Справедливість в людському спілкуванні; Справедливість у визначенні та розподілі благ і покарань; Під якими номерами правильно вказані повноваженнях у вирішенні яких реалізується суверенітет державної влади, за Жаном Боденом?
Видання законів; Зміна законів; Право війни і миру; Призначення посадових осіб; Правосуддя в останній інстанції; Під якими номерами неправильно вказані повноваженнях у вирішенні яких реалізується суверенітет державної влади, за Жаном Боденом? Захист психічно хворих та дітей; Гарантія договорів Державний контроль за діяльністю акціонерних товариств і добровільних об'єднань; Регулювання трудових відносин, зокрема робочого часу в усій країні; Державна соціальна допомога, поряд з системою приватного благодійництва; У відповідях під якими номерами правильно вказано, що з нищенаведеного належить, на думку Гуго Гроція, до загальних правил спілкування,додержання яких є джерелом права у власному розумінні? Утримання від чужої речі; Повернення отриманої чужої речі; Відшкодування отриманої від чужої речі вигоди; Обов'язок дотримуватися обіцянок; Відшкодування шкоди, спричиненої по вині особи; У відповідях під якими номерами неправильно вказано, що з нищенаведеного належить, на думку Гуго Гроція, до загальних правил спілкування, додержання яких є джерелом права у власному розумінні? Відшкодування шкоди, спричиненої природними факторами; Відшкодування отриманої від власної речі вигоди; Збереження власної речі; Користування різними природними ресурсами; Обов'язок дотримуватися встановлених планів; У відповідях під якими номерами правильно вказано, що з нищенаведеного характеризує державу, на думку Гуго Гроція? Досконала спілка; Спілка вільних; Спілка людей; Створена заради дотримання права; Створена заради загальної користі; У відповідях під якими номерами правильно вказано, що з нищенаведеного характеризує додержавну стадію життя людей, на думку Гуго Гроція? Це природний стан; Відсутня приватна власність; Люди перебували у "великій простоті"; Люди знаходилися між собою в надзвичайно приязних стосунках; Люди користувалися спільністю майна; У відповідях під якими номерами правильно вказано, що з нищенаведеного характеризує природний стан, згідно зі Спінозою? Всі (люди та інші живі істоти) рівні; Всі (люди та інші живі істоти) на одній і тій же підставі мають право на все за своїм бажанням; Реальний зміст природних прав різних людей та інших живих істот різний; Реальний об'єм природних прав різних людей та інших живих істот різний; Реальний зміст природних прав різних людей та інших живих істот залежить від розміру їхньої фактичної могутності (інтелектуальної і фізичної); У відповідях під якими номерами правильно вказано, що з нищенаведеного характеризує загальний закон людської природи, згідно зі Спінозою? Ніхто не буде зневажати що-небудь, що він вважає за благо, хіба тільки в надії на більше благо; Ніхто не буде зневажати що-небудь, що він вважає за благо, хіба тільки зі страху перед більшою шкодою; Ніхто не переносить якого б то не було зла, крім як для уникнення більшого зла; Ніхто не переносить якого б то не було зла, крім як в надії на більше благо; Кожен вибере з двох благ те, яке він вважає більшим, а з двох зол те, яке він вважає меншим; Що з нищенаведеного складає кінцеву мету держави, згідно зі Спінозою? Звільнити кожного від страху;
Забезпечити безпеку кожного; Забезпечити кожному можливість найкращим чином утримати своє право на існування; Забезпечити кожному можливість діяльності без шкоди для себе і для інших; Свобода;
|
|||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-23; просмотров: 343; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.119.112.208 (0.009 с.) |