Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

ds max программасында сплайндарды құру негіздері

Поиск

СӨЖ №3

ТАҚЫРЫБЫ: ДЭЕМ-да мультипликациялар құруға мүмкіндік беретін бағдарламаларға жалпы шолу

Мақсаты:Анимациялық программаларға жалпы шолу.

Тапсырма: Интерьер тарихытақырыбында тірек конспект жазу

Сұрақтар:

1. Интерьер терминіне анықтама беріңіз

2. Ежелгі Египеттегі классикалық стильді сипаттаңыз

3. Ежелгі Египеттегі үйлердің ерекшелігі қандай?

Тапсыру формасы: СӨЖ дәптеріне берілген сұрақтарға жауаптар жазу. Өз нұсқаңыз бойынша тірек конспект жазып, қағазға басылған нұсқасын өткізу. Ауызша қорғау.

СӨЖ-ді орындауға әдістемелік нұсқаулар:

Дәріс №1,2,3,4,5 сүйене отырып, сондай- ақ ұсынылған әдебиеттерді пайдаланып, тірек конспект жазу. Конспект дәрістерде қамтылмаған тақырыптарды қамту керек, мысалдар келтіру.

Ұсынылатын әдебиеттер:

  1. http://www.demiart.ru/
  2. http://www.vibormebely.ru/
  3. http://www.designacademy.ru/
  4. http://www.tehnologia.edusite.ru/
  1. Архитектурное моделирование :Спроектируй свой дом .-Электрон. кн..-М.:ALEX SOFT ,2000.-1лектрон. опт. диск(CD-ROM)-Систем.

СӨЖ №4

ТАҚЫРЫБЫ: 3D Studio Max программасының анимациялық мүмкіндіктері

Мақсаты:3D Studio Max программасының анимациялық мүмкіндіктеріне шолу

Тапсырма: Интерьер тарихытақырыбында тірек конспект жазу

Сұрақтар:

1. Интерьер терминіне анықтама беріңіз

2. Ежелгі Египеттегі классикалық стильді сипаттаңыз

3. Ежелгі Египеттегі үйлердің ерекшелігі қандай?

Тапсыру формасы: СӨЖ дәптеріне берілген сұрақтарға жауаптар жазу. Өз нұсқаңыз бойынша тірек конспект жазып, қағазға басылған нұсқасын өткізу. Ауызша қорғау.

СӨЖ-ді орындауға әдістемелік нұсқаулар:

Дәріс №6 сүйене отырып, сондай- ақ ұсынылған әдебиеттерді пайдаланып, тірек конспект жазу. Конспект дәрістерде қамтылмаған тақырыптарды қамту керек, мысалдар келтіру.

Ұсынылатын әдебиеттер:

  1. http://www.demiart.ru/
  2. http://www.vibormebely.ru/
  3. http://www.designacademy.ru/
  4. http://www.tehnologia.edusite.ru/
  5. Архитектурное моделирование :Спроектируй свой дом .-Электрон. кн..-М.:ALEX SOFT ,2000.-1лектрон. опт. диск(CD-ROM)-Систем.

СӨЖ №5

ТАҚЫРЫБЫ: Мультимедиа-ақпаратты стандартты тасушылары

Мақсаты:Ақпарат тасушыларға жалпы сипаттама

Тапсырма: Интерьер тарихытақырыбында тірек конспект жазу

Сұрақтар:

  1. Интерьер терминіне анықтама беріңіз
  2. Ежелгі Египеттегі классикалық стильді сипаттаңыз
  3. Ежелгі Египеттегі үйлердің ерекшелігі қандай?

Тапсыру формасы: СӨЖ дәптеріне берілген сұрақтарға жауаптар жазу. Өз нұсқаңыз бойынша тірек конспект жазып, қағазға басылған нұсқасын өткізу. Ауызша қорғау.

СӨЖ-ді орындауға әдістемелік нұсқаулар:

Дәріс №1,2,3,4 сүйене отырып, сондай- ақ ұсынылған әдебиеттерді пайдаланып, тірек конспект жазу. Конспект дәрістерде қамтылмаған тақырыптарды қамту керек, мысалдар келтіру.

Ұсынылатын әдебиеттер:

  1. http://www.demiart.ru/
  2. http://www.vibormebely.ru/
  3. http://www.designacademy.ru/
  4. http://www.tehnologia.edusite.ru/
  5. Архитектурное моделирование :Спроектируй свой дом .-Электрон. кн..-М.:ALEX SOFT ,2000.-1лектрон. опт. диск(CD-ROM)-Систем.

6. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Негізгі әдебиеттер:

  1. Информатика: Учебник. –Под ред. Н.В.Макаровой. – М., 2000
  2. Могилев А.В. Информатика: учеб. Пособие для вузов- М.Академия, 2007
  3. Мансурова М.Е. Компьютерные окружение. – Алматы, 2004
  4. Архитектурное моделирование: Спроектируй свой дом. – Электр, кн. М.ALEX SOFT, 2000 – 1 элекктрон. Опт. Диск
  5. Библиотека технической литературы 2001 3Д Графика Web дизайн. Электрон. Кн.- Мультимедиа, 2001 – 1 электрон. Опт. Диск
  6. Пятый элемент: Графика- Электрон. Кн.- Ncorecorps, 2001
  7.  Новинки 3D – графики 2001: учебники и техническая документация на русском языке. – Электрон. Кн. 2001
  8. Информатика. Базовый курс под ред. С.В.Симоновича. – СПб., 2001
  9.  Научись сам работать с 3 D STUDIO MAX учеб. И техн. Документация на русском языке. М., 2001 Стиренко А.С. 3 ds Max 2009/ 3 ds Max Design 2009. Самоучитель. – М.: ДМК Пресс, 2008
  10.  Щербаков П.П.: методические указания для практических занятий: Учебное пособие. СПб.: Ф – т филологии и искусств СПбГУ, 2007

Қосымша сайттар көзі:

  1. http://www.demiart.ru/
  2. http://www.vibormebely.ru/
  3. http://www.designacademy.ru/
  4. http://www.tehnologia.edusite.ru/

 

1. Емтихан сұрақтары:

  1. «Мультипликация» деген не?
  2. Анимацияның нақты анықтама беріңіз?
  3. Анимация түрлері атаңыз?
  4. Анимация жасау технологиялары қандай?
  5. Алғашқы мультипликациялық фильмдер қашан пайда болды?
  6. Анимацияның даму кезеңдерін атаңыз?
  7. Көлемді мультипликация
  8. Көлемді мультиплекацияның жұмыс істеу принципі
  9. Көлемді мультипликацияны түсірудің техникасы
  10. Көлемді мультипликацияның тәсілдері
  11. Компьютерлік анимация
  12. 3D Studio MAX қандай бағдарлама?
  13. 3D композицияны құрудың жалпы принциптері
  14. 2D анимациясының ерекшелігі?
  15. MAYA қандай бағдарламалар?
  16. AVID SOFTIMAGE XSI қандай бағдарламалар?
  17. MindAvenue AXELedge 1.5 қандай бағдарламалар?
  18. HASH ANIMATION MASTER қандай бағдарламалар?
  19. Hash Animation Master with Netrender қандай бағдарламалар?
  20. Мультиплекацияның бірінші принципі
  21. Мультиплекацияның екінші принципі
  22. Microsoft Power Point бағдарламасында мултимедиялық мүмкіндіктері қандай?
  23. Мультимедиалық презентацияның классафикациясы.
  24. Мультимедиалық презентацияның неше типі бар?
  25. Статикалық мультимедиалық презентация дегеніміз не?
  26. Movie Maker қандай бағдарлама?
  27. Гиперсілтеменің статискалық карта-менюі дегеніміз не?
  28. Flash-фильмді демонстрациялау режимі қалай жұмыс істейді?
  29. Аралық кадрларды құру анимациясы (tweened motion)
  30. Action Script-тің қызметі қандай?
  31. Macromedia Flash қандай бағдарлама?
  32. Анимациялық мүмкіндігі қандай?.
  33. Кілттік кадрлар дегеніміз не?
  34. 3D Studio Max бағдарламасы неше терезеден тұрады?
  35. Мультимедиа – бұл?
  36. Мультимедиа қандай мүмкіндіктерді қалыптастырады?
  37. Мультимедиялық ақпарат элементтеріне не жатады?

38. Macromedia Flash бағдарламасында қозғалыс анимациясын жасау

39. Интерактивті мультимедиалық презентацияда

40. Квазинтерактивті мультимедиалық презентация

41. Презентацияға flash – фильмдер мен видеоклиптерді қою

42. Видеоклипті Microsoft мультимедиа коллекциясынан қою

43. Flash – фильмді қою

44. HTML және Quick Time форматында жарық көрген flash – фильмді қою

45. VBA басқару элементін пайдаланып SWF форматынан flash-фильмді қою

46. MOVIE EXPLORER фильм шолушысы

47. CorelRave программасының анимациялық мүмкіндігі.

  1. Мультимедиа технологиясы ?
  2. Оқытудың ақпараттық технологиясы ?
  3. Білім беруді ақпараттандыру ?
  4. OLE технологиясымен видеобейнені қою әдісі
  5. 3D Studio MAX бағдарламасының мүмкіндіктері.
  6. Мультипликация мен мультимедианың айырмашылығы?
  7. Анимация тарихы
  8. Анимацияның даму қадамдары
  9. Алғашқы аниматорлар
  10. Классикалық мультипликация принциптері
  11. Macromedia Flash қандай бағдарламасының CorelRave программасынан айырмашылығы
  12. 3D Studio Max. Объектілерді құрудын негізгі тәсілдері

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2024-06-27; просмотров: 3; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 13.59.221.194 (0.007 с.)