Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Робота з векторами й матрицями.
У системі реалізована можливість роботи з одновимірними й двовимірними матрицями, причому, одновимірна матриця (вектор) - масив, що має один стовпець. Для того, щоб задати матрицю, необхідно: 1) увести ім'я; 2) увести знак присвоювання; 3) виконати команду вставки шаблона -> або за допомогою кнопки на панелі матриці; 4) заповнити порожні осередки шаблона значеннями; Основні операції: · додавання векторів і матриць; · скалярний і векторний добуток векторів; · множення матриць; · обчислення визначника; · обчислення зворотної матриці; · виділення n-ї стовпця матриці; · транспонування матриці; · обчислення суми елементів вектора. Звертання до елемента масиву відбувається за індексом. За замовчуванням нумерація індексів починається з нуля. Щоб визначити нумерацію з одиниці, необхідно задати змінну ORIGIN:=1. Індекс уводиться символом квадратні дужки [ із клавіатури або Xn з палітри . У двовимірному масиві вказуються два індекси через кому. Елементами матриці можуть бути як числа, так і арифметичні вираження. Система містить убудовані функції для операцій над матрицями: § length (V) - довжина вектора; § sort (V) - сортування вектора в зростаючому порядку; § max (V) - визначення максимального елемента вектора; § c sort (A,n) - сортування рядків матриці по елементах m-го стовпця; § r sort (A,n) - сортування стовпців матриці по елементах n-ой рядка. Панель Programming. За допомогою панелі можна створювати програмні блоки. Розглянемо команди: 1) - додати програмну лінію для розширення програмного блоку. 2) символ локального присвоювання (доступний тільки в тілі програмного блоку) 3) - умовний оператор. Формат: вираження умова Якщо умова виконується, оператор повертає значення вираження. 4) - оператор альтернативного вибору (використовується разом з умовним оператором). Приклад 4.1.
5) - циклічний оператор з фіксованим числом операцій. Формат: ім’я змінної Вираження Вираження, розміщене під оператором, буде виконуватися для значень від до із кроком одиниця. Приклад 4.2.
6) - оператор циклу із заданою умовою припинення циклу Формат: умова Вираження. Якщо необхідно задати кілька логічних умов в операторі циклу, то кожне з них необхідно взяти в круглі дужки й між ними вставити оператор множення (логічне И) або оператор додавання (логічне ), або скористатися панеллю інструментів .
Приклад 4.3. 7) - викликає переривання виконання програми, забезпечуючи перехід у кінець циклу. Використовується разом з операторами , , . 8) - використовується для продовження роботи після переривання програми. 9) - викликає переривання виконання програми й повертає значення операнда вартого за ним. Формат: операнд умова. 10) - дозволяє створювати процедури обробки помилок. Формат: вираження1 вираження2. Якщо при виконанні вираження 1 виникає помилка, то виконується вираження 2. 4.10 Панель . Використовується для уведення команд символьних обчислень. 1) - оператор висновку результатів символьних перетворень. 2) - розширений оператор уведення, що дозволяє вказувати команди символьних перетворень. 3) - спрощення символьного вираження. 4) - розкладання по ступенях і перетворення тригонометричних виражень. Приклад 4.4.
5) - розкладання числа на множники. Приклад 4.5.
6) - символьне рішення рівняння або нерівності щодо зазначеної змінної. Приклад 4.6.
7) - робить символьні обчислення над зазначеним вираженням, результат у комплексному виді. Приклад 4.7.
8) - використовується для знаходження коефіцієнтів комплексного виразу. Приклад 4.8. 9) - розкладання вираження в ряд Тейлора. Приклад 4.9.
10) - розкладання на прості раціональні дроби Приклад 4.10. Питання для самоперевірки
1) Які елементи вікна ? 2) Які палітри можна відкрити в панелі ? 3) Як створюються текстові блоки? 4) Як уводяться формули? 5) Яким чином визначається ранжированна змінна? 6) Як увести в текст стандартну функцію? 7) Як будується графік на площині? 8) Як від форматувати графік? 9) Як визначається матриця і які дії можна зробити над матрицями? 10) Які команди використовуються для побудови програмних блоків? 11) Які команди символьних перетворень можна ввести з панелі ?. Використовувана література
1) [6] стр. 55-98.
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-07; просмотров: 125; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.221.15.15 (0.01 с.) |