Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Програми 1-2 клас – с. 258-259; 3-4 клас – 258-260.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Білет 19. 55. (+ с. 15-16 з черв методички!) Специфіка предмета «Образотворче мистецтво» дозволяє вчителю широко використовувати інтерактивні методи та нестандартні форми організації уроку, які дають змогу підвищити ефективність засвоєння знань, поліпшити контроль над виконанням завдань, викликати у дітей інтерес до навчання. Художній і виховний потенціал мистецтва міститься в самій його суті, адже емоційний фактор, естетичні ідеали особистісно домінують над інтелектом у формуванні духовних інтересів, сприйняття світу взагалі. Серед інших видів мистецтва образотворче мистецтво унікальне у вирішанні задач як художнього, так духовного ставлення підростаючого покоління. Це зумовлено не тільки природою сприйняття образного мистецтва, а й тим, що вже в ранньому віці образна діяльність стає однією з найдоступніших форм творчості. Вчитель-художник має на уроках образотворчого мистецтва завжди прагнути створити творчу позитивно активну емоційну атмосферу, як справжній чарівник-казкар, повинен обгорнути дітей своєю природною щирістю, доброзичливістю, особливим артистизмом, витонченим розумінням прекрасного і глибокою повагою до вихованців та результатів їхньої творчості. З упровадженням нових технологій змінилась і сама форма проведення уроків. Атмосферу захопленості уроком, предметом та мистецтвом вчителі образотворчого мистецтва в цілому намагаються створювати шляхом використанням різноманітних типів нестандартних уроків: урок-сюрприз, урок-свято, урок-конкурс, урок-мандрівка в світ художника, урок-ярмарок, урок-виставка, урок-екскурсія до картинної галереї, урок-розгадка таємниці знайомих картин, бінарний урок, урок-відкриття та інші Головне завдання на уроках образотворчого мистецтва – дати учням початкові відомості про зв'язок образотворчого мистецтва з життям, ознайомити їх з різними його видами та особливостями художньо-образної мови, матеріалами, інструментами, стимулювати потяг до образної творчості, вчити спостерігати, аналізувати й послідовно передавати це у своїх роботах. Отже, у процесі такої роботи можна переконатись, що лише вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати творчу особистість учня, а також ціннісні орієнтації школярів як важливого чинника їхнього духовного розвитку. Згадуються слова видатного німецького піаніста і педагога Артура Шнабеля: „Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, щоб проштовхувати у них учнів". Вважаю, що кожен учитель у своїй педагогічній діяльності має взяти цей вислів на озброєння. Програми 1-2 класи – с. 257, 3-4 клас – 258.
57. Пропорції голови елементів голови людини у різних положеннях: - Загальний обрис голови людини у фронтальному(профіль, анфас) положенні близький до овалу, який розділяється лінією очей на дві рівні частини - Обличчя розділяється на дві рівні частини: від початку волосся до лінії брів, від лінії брів до кінця носа, від носа до підборіддя. - Нижню частину обличчя від носа до підборіддя поділяємо ще на три частини. Верхня визначить лінію рота. - Лінію очей у фронтальному положенні голови можна поділити на п’ять однакових частин, з яких друга і четверта частини припадають на очі. - Верхній край вуха розміщений на рівні брів, нижній – на рівні основи носа. - Ширина носа дорівнює довжині ока, а ширина рота – майже подвійній довжині ока. (Від сліз нічка опускаємо перпендикуляр для носа, а із середини ока опускаємо для роту)
Білет 20. 58. Естетичне виховання проникає в усі сфери дитячого життя, воно забезпечується всіма ланками виховання і використовує багатство і різноманітність його засобів. система естетичного виховання має будуватися так, щоб різні види мистецтва постійно взаємодіяли між собою у процесі впливу на дитину, тобто організовується необхідність тісної взаємодії мистецтва на основі між предметних зв'язків. естетичне виховання як виховання засобами мистецтва, так і засобами дійсності повинно стати органічною частиною будь-якого виду виховання.Система естетичного виховання будується з урахуванням принципу творчої самодіяльності учнів. Це виявляється у здатності школярів переносити вироблені творчі навички на виконання будь-якої справи. Формування художньо-творчих здібностей, в свою чергу потребують особливої методики. Важливо своєчасно виявити природні задатки, схильність дитини, стимулювати творчу діяльність, закріпити досягнутий успіх постійними тренуваннями. Поступово ускладнювати навики уміннями і навичками. При цьому треба пам‘ятати, що заняття малюванням лиш тоді збагачують учня естетикою, коли вони несуть йому радість. Важливими умовами успіху є об‘єктивна оцінка художньої творчості дітей.
59. програма.2001 рік. 1-2 класи. Сторінка 257. Програма.2003 рік. 3-4 класи. Сторінка 258.
60. в зошиті кулю намальованаю У залежності від положення об'єкта по відношенню до джерела світла, виду (фактури) та кольору його поверхні і ряду інших факторів світлотінь буде мати ту чи іншу яскравість. Розрізняють такі елементи світлотіні: · світла - поверхні, яскраво освітлені джерелом світла; · блік - світлова пляма на яскраво освітленій опуклою або плоскою глянсової поверхні, коли на ній є ще й дзеркальне відображення; · тіні - неосвітлені або слабо освітлені ділянки об'єкта. Тіні на неосвітленій стороні об'єкта називаються власними, а відкидані об'єктом на інші поверхні - падаючими; · півтінь - слабка тінь, що виникає, коли об'єкт освітлений декількома джерелами світла. Вона також утворюється на поверхні, зверненої до джерела світла під невеликим кутом; · рефлекс - слабке світла пляма в області тіні, утворене променями, відбитими від близько лежачих об'єктів. Елементи світлотіні в об'єкта та фотографічного зображення часто називають тонами. Таким чином, блік являє собою найбільш яскравий тон, а тінь - найменш яскравий. Білет 21. 61. програми ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.(є в 64 питанні) 62. програма.2001 рік. 1-2 класи. Сторінка 257. Програма.2003 рік. 3-4 класи. Сторінка 258. 63. Пропорції фігури підлітків від 14 до 16 років подібні дорослим: висота голови співвідноситься із зростанням тіла, як 1/7, 5 або 1/8. Але більш витягнуті тонкі руки і ноги, більш подовжена, легка і струнка конфігурація тіла відрізняє підлітків. Намітити композиційне розташування фігури на аркуші. Провести основну вертикальну лінію малюнка. Відзначити на вертикалі вісім рівних відрізків, відповідних пропорціям тіла: 1. голова; 2. лінія грудей; 3. лінія талії; 4. лінія стегон; 5. середина стегна; 6. лінія коліна; 7. середина гомілки; 8. лінія стопи. Визначити характер постановки, намітити контур малюнка фігури і промальовувати форму тіла з урахуванням рельєфів м'язів і специфіки будови фігури підлітків. Білет 22. 64. концепція худ естетич виховання.Мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати не лише як процес набуття художніх знань і вмінь, а, насамперед, як універсальний засіб особистісного розвитку школярів на основі виявлення індивідуальних здібностей, різнобічних естетичних потреб та інтересів.
65. Шрифт — це графічне зображення букв, цифр. Іншими словами, це графічне зображення наших слів, думок, почуттів. Уміння зафіксувати свої думки на папері, можливість передати їx багатьом людям за допомогою намальованих знаків, букв — це велике досягнення людської культури. Виконання шрифтів — це творча робота. Вона вимагає від художника винахідливості, смаку, творчого підходу до справи. Включення шрифту в образотворчу композицію - дуже часта і зовсім непросте завдання. Адже шрифт - це надзвичайно своєрідне мистецтво. Найпоширеніший спосіб поєднання шрифту із зображенням у єдиній композиції у тому, що малюнку і написи відводяться самостійні, чітко розділені частини площині. І тоді також є нюанси: зображення заповнює всю площину аркуша, а рамкою, хіба що накладеної нею, виділено напис чи зображення займає певну частину на нейтральній поверхні, і відокремлена від тексту рамкою тощо. Шрифти діляться по своєму призначенню й області застосування на книжкові, газетні,плакатно-афишние, картографічні, декоративні, рекламні(газети,відкритки).щоб створити ескіз декоративно-шрифтової композиції потрібно дотримуватись такої послідовності: 1. Знайти співвідношення шрифтової частини з полями та всім аркушем. 2. Визначити розмір букв та інтервалів між ними. 3. Промалювати букви з урахуванням вибраного шрифту. 4. Знайти основні пропорції мотиву візерунка, орнаменту (геометричного, рослинного). 5. Перенести малюнок з аркуша в клітинку на оригінал (за допомогою легкого передавлювання через затушований олівцем зворотний 6ік аркуша в клітинку, поклавши його на оригінал). 6. Виконати остаточний ескіз. Перевірити та опрацювати його.
66. Графічність - позитивна якість композиції творів декоративно-прикладного мистецтва /переважно декоративних зображень, орнаментів тощо/ як таких, що своїми елементами і трактуванням нагадують графіку або мають з нею спільні засоби виразності: лінії, точки, плями, силуети. Розглянемо кожен з них окремо. Білет 23.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 253; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.219.18.238 (0.011 с.) |