Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Написання тексту звіту та його оформлення.

Поиск

Традиційно склалася певна композиційна структура наукового твору основні елементи якого розташовуються в наступному порядку:

· титульний лист;

· зміст;

· вступ;

· питання основної частини

· висновки;

· бібліографічний список;

· додатки.

Обсяг звіту про виконання дослідницької роботи повинен бути не менше 20 сторінок структурованого тексту, надрукованого на аркушах формату А4 шрифтом Тіmes New Roman 14 рt через 1,5 інтервала. Поля: зверху - 2 см, знизу - 2 см, справа - 2 см, зліва - 2,5 см, абзац 1, 25 см.

Зміст звіту повинен базуватися на матеріалі не менше 5-8 літературних джерел з аналізом стану проблем та викладання свого власного дослідження з розглянутої проблеми.

Посилання на використанні джерела в тексті звіту повинні подаватися за такими зразками:

а) наприклад, згадування проблеми та її дослідників:

Філософському осмисленню сутності культури присвячені роботи

О.Шевнюка [1], Л. Матвєєвої [2] та інших;

б) приклад використання цитати: На думку В. Біблієра «Культура є формою водночас і буття, і спілкування людей різних культур - минулих, теперішніх і майбутніх, форма діалогу і взаємопородження цих культур...» [2, с.24].

Список використання джерел наводиться в кінці звіту або в алфавітному порядку, або в порядку їх використання в тексті роботи, причому номер в квадратних дужках після відповідного посилення обов'язково повинен відповідати номеру джерела в списку літератури. Для оформлення кожного джерела доцільно використовувати його бібліографічний список (вихідні дані), які зазвичай наводяться на другій сторінці книги (зворот титулу) або інколи на останній сторінці.

Приклад оформлення списку використаних джерел:

для книг (монографії, підручники і навчальні посібники) з кількістю авторів не більше трьох:

1. Андрущенко В. П. Історія соціальної філософії. (Західноевропейський контекст): Підруч. для студ. вищ. навч. заьсл. - К.: Тандем, 1999. - 624 с.

- для книг з кількістю авторів чотири і більше:

2. Філософія: Навчальний посібник / І.Ф. Надольний, В.П. Андрущ І.В. Бойченко та ін.; За ред. І.Ф. Надольного. - К: Вікар, 1999. - 416 с.

- для журнальних статей:

3. Абрамов В.І, Шевченко М.М. Системна криза колективної ідентич: в Україні: геополітичний та геокультурний аспекти // Науковий часопис імені Драгоманова. Серія № 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія: наук, праць. - К.: НПУ ім. Драгоманова, 2005. - 35 (18). - С. 3 - 11.

Необхідно звернути увагу:

По-перше, назва міста, де опубліковано згадуване або уточнене джерело пишеться повністю після розділових знаків «крапка і тире» (. - Харків:), виключенням загальноприйнятих скорочень М.: (для Москви), Л.: (Ленінграду), СПб.: (для Санкт-Петербургу), К.: (для Києва), Мн.: (для Мінська)

По-друге, назва видавництва залишається без лапок за виключенням випадків, коли вона містить власне ім'я разом із загальною назвою: ЗАО «Олімп-Бізнес».

По-третє, для книг в списку використаних джерел наводиться загальна кількість сторінок (432 с.), а в кінці цитати - номер сторінки, на якій розміщено цитований через кому після номера джерела ([2, с.126]). Для журнальних статей в списку використаних джерел після назви журналу, року, його випуск номера наводяться номера сторінок, на яких опублікована ця стаття (. - С.17- 29).

Для матеріалів використаних з Інтернет - джерел, необхідно наводити такі дані, які дозволяють при необхідності звернутися до цього джерела: назва статті, автор і повне посилання, а не лише назва сайту, наприклад, посилання www.KPI.Khakav.ua/eib/psyhcology/01-2001/htm/
Зразок оформлення титульного листа

МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ

УНІВЕРСИТЕТ ТРАНСПОРТУ

КАФЕДРА СУСПІЛЬНИХ ТА ГУМАНІТАРНИХ НАУК

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ

ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ

 

ТЕМА: «Історія культури як різновид культурологічного знання»

Виконав: студент Костенко А.А.

навч. гр. 1-МО 1

шифр 003

Керівник:

Київ – 2011


ТЕМАТИКА ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИХ ЗАВДАНЬ:

1. Археологічні знахідки трипільської культури на території України.

2. Кочові племена Північного Причорномор’я та античний світ: проблема культурних впливів.

3. Анти і готи в давньоукраїнській культурі: проблематика наукових інтерпретацій.

4. Військова справа скіфів та сарматів.

5. Проблема походження східнослов’янських племен.

6. Історія пошуків слов'янської прабатьківщини.

7. Теорії виникнення міста Києва.

8. Співвідношення язичництва та християнства в культурі Київської Русі.

9. Київська Русь та західноєвропейське Середньовіччя: спільне і відмінне.

10. Стародавній Київ: архітектурні пам’ятки.

11. Традиції іконописання в Київській Русі.

12. Візантійські впливи в культурі Київської Русі.

13. Галицько-Волинське князівство: проблема стосунків з середньовічною Європою.

14. Міста Галицько-Волинської Русі.

15. Культурна цінність Галицько-Волинського літопису.

16. Річ Посполита та її роль у формуванні української культури ХVІ – ХVІІ ст.

17. Петро Могила в українській духовній культурі.

18. Роль братств у розвитку української культури 15 – п.п.17 ст.

19. Початки книгодрукування на Україні.

20. Теорії походження соціокультурного феномену козацтва на Україні.

21. Архетипи українського народного живопису: козак Мамай.

22. Феномен Богородиці-Покрови в мистецтві і легендах козацької України.

23. Архітектура українського бароко.

24. Художньо-естетичні особливості української барокової літератури.

25. Розвиток української поезії др. пол. ХVІІ – ХVІІІ ст.

26. Український іконопис епохи бароко.

27. Митці українського музичного бароко: М. Березовський, Д. Бортнянський, А. Ведель (на розсуд дослідника).

28. Стиль рококо в українській архітектурі: Андріївська церква.

29. Ідеї Просвітництва в українській освіті та науці.

30. Майстри українського живопису к. ХІХ ст.: Іван Труш, Олекса Новаківський, О. Кульчицька)

31. Український аматорський та професійний театр: проблеми функціонування.

32. Еклектизм в українській архітектурі.

33. Становлення української національної ідеї в кінці ХІХ – на початку ХХ століття.

34. Розстріляне відродження на Україні в 30-ті роки.

35. Тенденції розвитку української культури після Другої світової війни.

36. Радянська архітектура та образотворче мистецтво на Україні.

37. Соціополітичні чинники розвитку української культури в добу Незалежності.

38. Проблеми збереження історико-культурної спадщини України.

39. Мовна ситуація в сучасній Україні (проблеми та перспективи)

40. Поняття «культурного шоку»


СИСТЕМА ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ

Форми контролю

Кредитно-модульна система організації навчального процесу передбачає комплексне оцінювання знань студентів за результатами вивчення кожного модуля (поточний і модульний контроль), виконання індивідуального навчально-дослідного завдання і здачі іспиту (підсумковий контроль).

Поточний контроль:

Об'єктом поточного контролю студентів є:

а) системність та активність роботи студента на семінарських заняттях та при виконанні завдань для самостійного опрацювання:

максимальна оцінка - 40 балів,

б) контроль за виконання одного модульного завдання:

максимальна оцінка - 16 балів.

При контролі систематичності та активності роботи на семінарських заняттях оцінці можуть підлягати: розуміння та запам'ятовування студентами програмного матеріалу, рівень знань, продемонстрований у відповідях і виступах на семінарських заняттях, уміння самостійно опрацьовувати навчальну та наукову літературу, уміння усно чи письмово представити певний матеріал по темі семінарського заняття, результати експрес- контролю.

Модульний контроль

Модульний контроль з дисципліни "Історія української культури" здійснюється два рази за семестр у вигляді модульної контрольної письмової роботи за наступними розділами та змістовними модулями дисципліни.

Обсяг матеріалу для проведення модульного контролю, його форми і терміни

Модулі Змістовні модулі (теми) курсу Терміни Форма контролю
  1,2,3 Після вивчення названих змістовних модулів Модульна контрольна робота
  4, 5,6, 7, 8 Після вивчення названих змістовних модулів Модульна контрольна робота

 

Оцінка кожного модульного завдання визначається у балах. Максимальна оцінка всіх завдань - 32 бали.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-06-19; просмотров: 297; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.57.145 (0.01 с.)