D ) Ф.Ницше, А. Варбург, Ф. Корнфорд, М. Блок. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

D ) Ф.Ницше, А. Варбург, Ф. Корнфорд, М. Блок.



E) 1978 г.

$$$ 2

«Аннал» мектебінің арқасында тарихи антропология алғаш пайда болған жоқ, тек қайта түледі» деген пікірді айтқан ғалым:

B) А.Бюргьер.

$$$ 3

XVIII ғ. аяғында көптомдық «История частной жизни французов» атты зерттеуді іске асыруды ойластырған («Истории питания» атты үш томы жарық көрген) тарихшы:

A) Легран д’Осси.

$$$ 4

А.Бюргьер өзінің тарихнамалық очеркінде тарихи антропологияның қалыптасуындағы алғашқы отан санатына жатқызған ел:

C) Франци я.

$$$ 5

Ағылшын тарихшысы Питер Берк өзінің бір мақаласында тарихи антропологияның негізін қалаушы ретінде атаған ғалымдар:

D) Ф.Ницше, А. Варбург, Ф. Корнфорд, М. Блок.

$$$ 6

Беделді энциклопедиялық басылым беттерінде ерекше пән ретінде «тарихи антропология» атты мақаласы алғаш жарияланған ғалым:

E) А.Бюргьер.

$$$ 7

XIX ғ. аяғына қарай әлемдік тарихнамада үстемдік құрған әдіснамалық тұрғы:

D) Позитивизм.

$$$ 8

Әлемдік тарихнамада тарихиты жазудың басым қалпы ұлы оқиғалар мен ұлы адамдар туралы әңгіме болып келген кез:

D) XIX ғ. аяғына дейін.

$$$ 9

XIX ғ. аяғына қарай әлемдік тарихнамада назардың ортасында болған сұрақтар:

D) Мемлекет және оның билеушілері.

$$$ 10

XX ғ. алғашқы онжылдығында К.Лампрехт Германияда, Л. Февр мен М.Блок Францияда, Л. Нэмир мен Р.Тоуни Англияда жақтаушыларымен күрес жүргізген тарихтың бір түрі:

E) Оқиғалық тарих.

$$$ 11

Әлемдік тарихнамада сандық, математикалық (клиометрия) әдістер кең тарай бастаған кез:

D) ХХ ғ. 50-ші ж. бастап.

$$$ 12

Тарих, «массаларды» зерттей отырып, өзінің назарынан шынайы, тірі адамды жоғалтып алып, анонимді және иесіз болып кетті» деген пікірлер әлемдік тарихнамада айтыла бастаған кез:

D) ХХ ғ. 60-шы ж.

$$$ 13

Ең ірі медиевист Ж.Дюбидің куәлігінше француз тарихшылары «экономикалық тарихтың мүмкіндіктеріне» артқан үміттерінен түңіліп, сұлбасы Л.Февр мен М.Блок еңбектерінде белгіленген діл (ментальность) тарихына көңіл аудара бастаған кез:

E) ХХ ғ. 60-шы ж.

$$$ 14

К.Леви-Строс еңбектерінің арқасында кең танымалдылыққа ие болған және тарихшыларға сын-тегеурінді шақыру тастаған әлеуметтік антропологияның жетістіктеріне француз тарихшылары қызығып, ден қоя бастаған кез:

C) ХХ ғ. 60-шы ж.

$$$ 15

Кейінде «әлеуметтік-мәдени» немесе «жаңа мәдени» тарих деп аталған бағыттың қалыптасуына және дәстүрлі «халықтық мәдениетке» деген қызығушылықтың тууына ықпалы тиген Англиядағы зерттеу бағыты:

D) Әлеуметтік антропологи я.

$$$ 16

Кейінде «әлеуметтік-мәдени» немесе «жаңа мәдени» тарих деп аталған дәстүрлі «халықтық мәдениетке» деген қызығушылық аясында шығармашылығы дамыған АҚШ ғалымы:

D) Натали Земон Дэвис.

$$$ 17

Ғылымдағы басымдылықтың алмасуы тарихшылардың зерттеуіне «оқиғаны және саяси тарихты қайтару керек» деген пікірлердің айтыла бастауына алып келген кез:

C) ХХ ғ. 70-ші ж. басы.

$$$ 18

Тарихтағы бірегейлік пен индивидуалдық зерттеушілердің қызығушылығын қайтадан тудырып, ғылыми биография жанры қайта «сәнге» айнала бастаған кез:

D) ХХ ғ. 80-шы ж. аяғы.

$$$ 19

ХХ ғ. бірінші жартысында тарихшылар үлгілерін кең қолданып, ең алдымен тәжірибесімен рухтанған ғылымдар:

D) Географи я, социологи я, экономик а, психологи я.

$$$ 20

Тарих ғылымында пәнаралық байланыстағы басымдылық антропология, демография және лингвистикаға көптеп беріле бастаған кез:

B) XX ғ. 60-80-ші ж.

$$$ 21

1991 ж. сұхбаттында діл (ментальность) тарихын идеология, қиял, құндылықтар тарихымен «толықтыру» керек деп ұсыныс жасаған ғалым:

D) Жак Ле Гофф.

$$$ 22

Тарихшыларға, оқығанда, түсіндірудің жаңа моделін, деректерге түсініктеме берудің жаңа мүмкіндіктерін беретін әдебиеттердің ғылыми саласы:

E) Этнология.

$$$ 23

Европацентризмнен, ағартушылардың кезінен келе жатқан адамзаттың прогресс жолымен дамуы әмбебап және бір бағытты болады деген түсініктен арылуға тарихшылардың қай ғылыммен кездесуі мен диалогы себеп болды:

C) Этнология.

$$$ 24

Тарихнама эволюциясының белгілі бір кезеңінде тарихи антропологияға бетбұру тарихшылардың діл (ментальность) тарихын зерттеу арқылы іске асқан ел:  

D) Франци я.

$$$ 25

«Аннал» мектебінің бірнеше ұрпақ тарихшылары адал ұстанған, «Аннал» журналының негізін қалаушы Л. Февр мен М. Блокты рухтандырған идея:  

D) «Тотальді», бәрін қамтитын (кешенді) тарих.

$$$ 26

Діл (ментальность) тарихы аясын шектей бастаған тенденция байқала бастаған кез:

A) 90-шы ж. басы.

$$$ 27

Соңғы онжылдық бойында тарихшылар еңбегіне жиі сілтеме жасаған антрополог (этнолог):

D) Клиффорд Гирц.

$$$ 28

Психологияда кейін қолданыстан шығып қалған, ал тарих пен антропологияда оны ұзақ әрі жарқын болашақ күтіп тұрған термин:

D) «Ментальность».

$$$ 29

М.М.Кромның пікірінше қазіргі жаңарған тарих «қандай» тарих бола алады:

D) «Этнологи ялық».

$$$ 30

Автордың тірі кезінде кұнына сай бағаланбай келген король-әулие (чудотворец) туралы кітабы зерттеушілердің арасында кең танымалдылыққа ие болған кез:

E) ХХ 70-80-ші ж.

$$$ 31

«Магистраттар мен сиқыршылар» атты ортағасырлар туралы зерттеу (автор, мәселе, елі):

A) А.Макферлейн.

D) Сиқыршылықпен айыпталғандарға соттардың көзқарасының өзгеруі.

H) Англия.

$$$ 32

Эссекстегі мыстандарды қудалау үдерістерінің 500-ден астам хаттамалары негізінде мыстандарды деревня деңгейінде аулау мәселесін зерттеген ғалымды қызықтырғаны: кім айыптаушы, кім – сыйқыршылықпен айыптаудың құрбаны болғаны еді (автор, кітаптың атауы, елі):

B) Алан Макфарлейн.

D) «Магистрат тар мен сыйқыршылар».

F) Англия.

$$$ 33

Мыстандарды қудалау үдерістері туыстар немесе (көпшілік жағдайда) көршілердің арасындағы қақтығыстардардан туындап жатты; «мыстандардың» ішінде қартамыс әйелдер саны көп болды, ал олардың қастығынан жәбір көрді-мыс дегендері, әдетте, олардан жас болды: яғни бұл жерде ұрпақ аралық қақтығыс та болды - деп қорытынды жасаған ғалым, зерттеуі және оның елі:

B) Алан Макфарлейн.

D) «Магистрат тар мен сыйқыршылар».

G) Англия.

$$$ 34

60-70-ші ж. менталдық тарихы пәнін психилиогиялық тұрғыдан түсіндіру ықпал еткен үш француз тарихшылары:

A) Ж. Делюмо.

D) Ф. Арьес.

G) А.Бюргьер.

$$$ 35

Фрайбургтегі тарихшылар конгресінде әлеуметтік тарихты тарихи антропологияға қарай ұластырудың бағдарламасын ұсынған (ғалым, елі, жылы):

A) 1967 ж.

D) Томас Ниппердей.

G) ФРГ.

$$$ 36

«Тарихи антропологияның» пәні тұлға мен оның уақытын өзінде біріктіретін антропологиялық құрылымдар, нақты кеңістік пен нақты кезеңдегі динамикадағы тұлға мен қоғамның өзара қатынасы – деген: (ғалым, жылы, елі):

B) Томас Ниппердей.

D) 1967.

G) ФРГ.

$$$ 37

Saeculum деген жалпы тарих журналының төңірегіне топтасқан Германиядағы тарихи антропология өкілдері ХХ ғ. 70-80-ші жж. оның беттерінде өздерінің мақалалары мен шолуларын жариялап отырды. Олардың зерттеулерінің орталық тақырыбы – мінез-құлықтың элементарлы қалыптары болды:

C) В.Лепениес.

E) О.Кёлер.

G) Ю.Мартин.

$$$ 38

Немістердің алғашқы тарихи антропология институты құрылған (жыл, қала, негізін қалаушы):

B) 1975 ж.

E) Фрайбург.

F) Ю. Мартин.

$$$ 39

Фрайбургтегі тарихи антропология институты (құрылған жылы, негізін қалаушы, басты мақсты):

B) 1975 ж.

D) «Адам тарихын тұтастықта» зерттеу.

F) Ю. Мартин.

$$$ 40

Қазіргі заманғы тарихи антропологияның және онымен туыстас бағыт – микротарихтың қалыптасуына өткенді зерттеудің жаңа тұрғысы ретінде еңбектері (хрестоматиялық) үлгі болған ғалымдар:

A) Н.З.Дэвис.

C) Э. Ле Руа Ладюри.

G) К. Гинзбург.

$$$ 41

Англияның Эссекс графтығындағы XVI – XVII ғғ. мыстандықты (ведовство) аймақтық тұрғыдан зерттеген ғалым:

D) Алан Макфарлейн.

$$$ 42

XVI – XVII ғғ. британдықтардың халықтық сенімдері: магия, сәуегейлік, рух пен фея, астрологияға және т.б. сенім іргелі монографиясының зерттеу тақырыбына арқау болған ғалым:

C) Кейт Томас.

$$$ 43

«Магистраттар мен сиқыршылар» атты Р.Мандру зерттеуінің қарастырған мәселесі:

D) Судьяның сиқыршылар деп айыпталғандарға көзқарасының өзгеруі.

$$$ 44

Тарихи антропологияның мәселелерін этнологиядан алшақ, аттап өтіп, дәстүрлі европацентризм ұстанымдарымен түсіндіретін германия тарихшылары:

A) М. Миттерауэр.

B) Т. Нипперде й.

C) А. Людтке.

$$$ 45

«Монтайю, окситанская деревня с 1294 по 1324 г.» атты атақты тарихи-антропологиялық зерттеудің авторы (фамилия, елі, жылы):

E) Франция.

G) 1975 ж.

$$$ 46

Тарихи-антропологиялық зерттеулердің аясында шыққан кітап тек маман тарихшылардың ғана емес, сонымен бірге кең оқырман аудиториясының көңілінен шығып, нағыз сенсацияға айналды. Осы кітапты рецензенттер «этнографиялық тарихтың жауһары» деп атады (атауы, авторы, жылы):

E) Э. Леруа Ладюри.

G) 1975 ж.

$$$ 47

Бір зерттеудің аясында XIII ғ. аяғы мен XIV ғ. басындағы Аквитаниядағы бір деревнядағы бір ұрпақтың өмірлік әлемін қайта жаңғыртуды алдына мақсат етіп қойған (кітап атауы, автор, елі):  

D) Э.Леруа Ладюри.

H) Франция.

$$$ 48

«Таптық күрес», сөз болып тұрған, бір таулық мекен деңгейіндегі ақсүйектер мен шаруалар арасындағы қарама-қарсылық, шындығында, орын алмаған; оның орнына туысқандар тобы, немесе әулеттер арасындағы бәсекелестік деревнядағы әлеуметтік қатынастарға шешуші ықпал еткенін көрсететін зерттеу: (авторы, кітап атауы, жылы):

D) Э. Леруа Ладюри.

F) 1975 ж.

$$$ 49

Бұл зерттеуде бір деревня тұрғындарының туғаннан о дүниеге аттанғанға дейінгі, соның ішінде, жыныстық қатынастары, махаббат пен неке, жұмыс пен демалыс, денсаулық қамы, шіркеудегі және кешкі ауладағы отырыстардағы қарым-қатынас, сұхбаттасу оқырман алдынан өтеді (кітап атауы, автор, елі):

D) Э. Леруа Ладюри.

H) Франция.

$$$ 50

Бір деревня тұрғындарының әртүрлі өмір жасын қабылдауын, олардың діни сенімдерін, фольклорын, уақыт пен кеңістік туралы түсініктерін, табиғат пен тағдыр, ұят, мінез-құлық нормалары және оларды бұзу туралы түсініктерін қайта жаңғыртқан (зерттеудің атауы, авторы, жылы):

D) Э. Леруа Ладюри.

H) 1975 ж.

$$$ 51

Дін, мәдениет және әлеуметтік үдерістер қарапайым адамдардың, француздық қалалықтар мен ауылдықтардың өмірінде қалайша қиюласып, өзара әрекеттесіп жату мәселесін қарастырған әлеуметтік-мәдени зерттеулер бағытындағы «Жаңа заман басындағы Франциядағы қоғам мен мәдениет» атты зерттеу (авторы, жылы, елі):

B) Натали Земон Дэвис.

F) 1975 ж.

H) А ҚШ.

$$$ 52

«Сase studies», яғни, біріккен жалпы тұрғы аясында жеке оқиғаларды зерттеу сериясына жатқызылатын, әлеуметтік-мәдени деп атауға келетін зерттеу (авторы, кітап атауы, елі):

D) Н.З. Дэвис.

F) А ҚШ.

$$$ 53

М.М.Кромның пікірінше төменде аталған үш антропологтың еңбектерінің ерекшеліктері: өздерінің зерттеулерінде қандайда бір дайын теориялық бағдарламаға сүйеніп емес, керісінше олардың шығарған кітаптарының жетістіктері басқа ғалымдарға кең әдіснамалық қорытындылар жасауға азық болды:

A) Н.З. Дэвис.

C) Э. Ле Руа Ладюри.

G)  К.Гинзбург.

$$$ 54

К.Гинзбургтің, жарық көргеннен кейін, әлемдік танымалдыққа ие болуына себеп болған кітап (атауы, жылы, елі):

D) 1976 ж.

F) Италия.

$$$ 55

Ерекше диірменшінің, ол туған 1532 жылдан инквизацияның соңғы рет соттап, өлімге бұйырған 1600 жылға дейінгі биографиясының фактілерін ыждаһаттылықпен қайта жаңғыртқан, өз кейіпкерінің оқу ауқымын анықтап және Меноккионың оқығанын, оның келген ортодоксалды емес қорытындысымен салыстырған тарихи-антропологиялық зерттеулердің өкілі (автор, кітап атауы, шыққан жылы):  

A) Карло Гинзбург.

H) 1976 ж.

$$$ 56

Зерттеп отырған диірменшінің оқыған кітаптарының ешқайсысымен ұқсаспайтын: «алдымен әлем ірімшік сияқты болған, кейін онда құрт-періштелер пайда болды» - деген өзіндік көзқарасын анықтаған (тарихшы, кітабының атауы, елі).  

C) Карло Гинзбург.

G) Италия.

$$$ 57

Натали Земон Дэвистің үш зерттеуі:

C) Н.З.Дэвис.

H) США.

$$$ 59

Ренесанстық портрет тек өнер туындысы ғана емес, сонымен бірге суретшінің өзі туралы, өзінің қоғамдағы орны туралы түсінікті бейнелейтін құжат ретінде қарастырылуы мүмкіндігін сенімді түрде дәлелдеген тарихи-антропологиялық зерттеулердің өкілі (автор, елі, кітаптың атауы):

A) Питер Берк.

D) Англия.

B) Натали Земон Дэвис.

F) 1975 ж.

H) А ҚШ.

$$$ 61

М.М.Кром өткенді зерттеудің жаңа тұрғысы ретінде атаған тарихшылар: Э. Ле Руа Ладюри, К.Гинзбург, Н.З.Дэвис келесі үш ұлттық мектептердің өкілдері:

A) Француз дық.

D) Итал иялық.

H) Американ дық.

$$$ 62

Тарихи антропологияның халықаралық сипаты төменде аталған үш ұлттық (француздық, италиялық, американдық) мектеп өкілдері еңбектерінің 70 – 80-ші ж. кең танымалдылыққа ие болуымен жақсы түсіндіріледі:

A) Н.З.Дэвис.

C) Э. Ле Руа Ладюри.

G) К. Гинзбург.

$$$ 63

«Монтайю, окситанская деревня с 1294 по 1324 г.» атты атақты тарихи-антропологиялық зерттеудің авторы (фамилия, елі, жылы):

E) Франция.

G) 1975 ж.

$$$ 64

Тарихи-антропологиялық зерттеулердің аясында шыққан кітап тек маман тарихшылардың ғана емес, сонымен бірге кең оқырман аудиториясының көңілінен шығып, нағыз сенсацияға айналды. Осы кітапты рецензенттер «этнографиялық тарихтың жауһары» деп атады (атауы, авторы, жылы):

E) Э. Леруа Ладюри.

G) 1975 ж.

$$$ 65

Бір зерттеудің аясында XIII ғ. аяғы мен XIV ғ. басындағы Аквитаниядағы бір деревнядағы бір ұрпақтың өмірлік әлемін қайта жаңғыртуды алдына мақсат етіп қойған (кітап атауы, автор, елі):  

D) Э. Леруа Ладюри.

H) Франция.

$$$ 66

А.Бюргьер адамды жаңа тұрғы аясында зерттеуге мүмкіндік беретін тарихтың үш саласын атап өтеді:

A) Тағам тарихы.

E) Жанұя тарихы.

H) Тән тарихы.

$$$ 67

Францияның антрополог (этнолог) ғалымдары:

B) Жака Ле Гофф.

F) М.Блок.

$$$ 68

XIX ғ. ортасы – ХХ ғ. басы тұсында әлемдік тарихнамада үстем болған әдіснамалық тұрғылар:

D) Позитивизм.

F) Неокантианство.

$$$ 69

1978 ж. тарихи антропологияның алғашқы бағдарламалық манифестерінің бірі (авторы, атауы):

F) А.Бюргьер.

$$$ 70

Көптомдық «История частной жизни французов» атты зерттеуді іске асыруды ойластырған («Истории питания» атты үш томы жарық көрген) тарихшы және уақыты:

A) Легран д’Осси.

D) XVIII ғ.

$$$ 71

1960-шы ж. әлемдік тарихнамада орын алған пікір: «тарих, «массаларды» зерттей отырып, өзінің назарынан шынайы, тірі адамды жоғалтып:

B) Анонимді болып кетті.

D)   Иесіз болып кетті.

$$$ 72

Экономикалық тарихтың мүмкіндіктеріне артқан үміттерінен түңіліп, діл (ментальность) тарихына алғаш көңіл аудара бастаған француз тарихшылары:

A) Л.Февр.

E) М.Блок.

$$$ 73

К.Леви-Строс еңбектерінің арқасында кең танымалдылыққа ие болған және тарихшыларға сын-тегеурінді шақыру тастаған әлеуметтік антропологияның жетістіктеріне француз тарихшылары қызығып, ден қоя бастаған кез (жылы, ғасыры):

C) 6 0- шы ж.

E) ХХ ғ.

$$$ 74

Француз этнологтары далалық зерттеулерінде қолданатын өздерінің әдістерін дәстүрлі, шаруалық мәдениетке қолдана бастауына себеп болған оқиға (осының нәтижесінде «Франция этнологиясы» пайда болып, француз тарихшыларының жаңа буынының зерттеу тақырыптары мен тұрғыларына едәуір ықпалы тиді) және уақыты:

D) Отарсыздандырудан кейін.

H) ХХ ғ. 30-шы ж.

$$$ 75

Зерттеушілердің қызығушылығы бұқаралық сана мен мінез-құлыққа аууына ерекше ықпал еткен “Past and Present” журналының төңірегіне топтасқан британдық тарихшы-марксисттер:

C) Э.Томпсон.

F) Э.Хобсбоум.

$$$ 76

Англиядағы әлеуметтік антропологияның ықпалымен қалыптасқан бағыт, кейінде:

A) «Әлеуметтік-мәдени тарих» деп аталды.

D) «Жаңа мәдени» деп аталды.

$$$ 77

Ғылымдағы басымдылықтың алмасуы тарихшылардың зерттеуіне «оқиғаны және саяси тарихты қайтару керек» деген пікірлердің айтыла бастауына алып келген кез (жылдары, ғасыры):

C) 70-ші ж. басы.

H) ХХ ғ.

$$$ 78

Тарихтағы бірегейлік пен индивидуалдық зерттеушілердің қызығушылығын қайтадан тудырып, ғылыми биография жанры қайта «сәнге» айнала бастаған кез(жылдары, ғасыры):

D) 8 0- ші ж. соңы.

E) ХХ ғ.

$$$ 79

«Жүз жыл бұрынғы канондарға толығымен қайта оралу туралы айтуға болмас: биография да, саяси да, оқиғалық та тарих ғылымға жаңарып оралды – оның ішінде, тарихи антропологияның ықпалы арқасында» - деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

D) М.М. Кром.

F) Р е с ей.

$$$ 80

Оның пікірінше: «антропологизация» фазасы тарихнамалық «маятник» «қозғалмайтын» құрылымдарды талдаудан адамдардың мінез-құлық мотивтері мен стратегиясын зерттеуге орала бастаған кезде келді» (ғалым, елі):

D) М.М. Кром.

F) Р е с ей.

$$$ 81

«Тарихи антропология жайлаған өріс – ол мінез-құлық пен әдет тарихы. Әдет тарихы – оқиғалық тарихтан өзгеше, яғни, қайталатын (ым, ғұрып, ой) тарихы». Мінез-құлық тарихы – институциялар тарихы мен шешімдер қабылдау тарихынан өзгеше» - деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

A) А. Бюргьер.

F) Франция.

$$$ 82

Антропологиялық бағыттағы тарихтың белгілерін: пәнаралық, тұлғааралық және топаралық әрекеттестікке басты назар аудару, үдерістерге оқиғаға қатысушы тұрғысынан көзқарас деп белгілеген ғалым және оның елі:

B) М.М.Кром.

D) Р е с ей.

$$$ 83

ХХ ғ. 70-ші ж. басынан кең тарай бастаған «тарихи антропология» атауының өзі «әлеуметтік антропология» және америкалық «мәдени антропология» үлгілері бойынша жасалды – деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

B) М.М.Кром.

D) Р е с ей.

$$$ 84

Полипәндік тұрғыны тек жеке дара тарихшы-энтузиастар ғана қолданып келген меже және осы тұрғы салмақты тарихи зерттеулер үшін нормаға (парадигмаға) айналып, кең тарай бастаған кез:

D) XX ғ. ортасына дейін.

E) Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кез.

$$$ 85

Тарих ғылымында пәнаралық байланыстағы басымдылық антропология, демография және лингвистикаға көптеп беріле бастаған кез:

B) 60-80-ші ж.

D) XX ғ.

$$$ 86

Олардың диалогы тарихшылар зерттеулерінің мәселелері аясын кеңейтуге көмегін тигізіп, оған өткендегі адамдардың өмір мен өлімге, ауыруға, ғұмыр кезеңдеріне қатынасы, халықтық діни сенім, ритуалдар, церемониялар және т.б. тақырыптарды қосты:

D) Этнологтар.

F) Тарихшылар.

$$$ 87

Европацентризмнен, ағартушылардың кезінен келе жатқан адамзаттың прогресс жолымен дамуы әмбебап және бір бағытты болады деген түсініктен арылуға қай ғылымдардың кездесуі мен диалогы себеп болды:

C) Этнология.

F) Тарих.

$$$ 88

«Аннал» мектебінің енгізген ең масштабты тарихи-антропологиялық ілімнің атаулары:

A) Бәрін қамтитын (кешенді) тарих.

D) «Т оталь ді» тарих.

$$$ 89

Діл (ментальность) термині психологиядан қолданыстан шығып, оның орнына ұзақ және жарқын болашақ оны басқа екі ғылымда күтіп тұрды:

A) Тарих.

D) Антропология.

$$$ 90

Діл (ментальность) терминіне таңылатын, кейінде жойылып кеткен кемсіту реңкі сақталып келген кез (жылы, ғасыры):

A) 30-шы ж. дейін.

E) ХХ ғ.

$$$ 91

Автордың тірі кезінде кұнына сай бағаланбай келген король-әулие (чудотворец) туралы кітабы зерттеушілердің арасында кең танымалдылыққа ие болған кез:

E) 70-80-ші ж.

F) ХХ ғ.

$$$ 92

Жак Ле Гоффтың пікірінше М. Блокты заңды түрде тарихи антропологияның негізін қалаушы деуге негіз болған еңбегі (атауы, елі):

D) «Короли чудотворцы».

G) Франция.

$$$ 93Соғыстан кейінгі алғашқы онжылдықта экономикалық тарих Францияда шексіз үстемдік құрды, бірақ кейбір тарихшы-аграршылар діл (ментальность) тарихынан өздерінің зерттеу пәндерін ізгілендіру жолын тапты. Олар:

B) Ж. Дюби.

D) Э. Ле Руа Ладюри.

$$$ 94

«Тарихи антропология» - жаңа бағыт деген ұран тікелей жариялана қоймаған кез (жаңа тұрғылар бұл кезде негізінен шарықтап тұрған діл (ментальность) тарихымен байланыстырылатын) - жылы, ғасыры:

E) 70-ші ж.

F) ХХ ғ.

$$$ 95

Арьес бойынша адамның өлімге қатынасы эволюциясы – орта ғасырлардағы табиғи болмай қомайтыннан (ал шаруалар ортасында – едәуір кейін) мына екі нүктені өтті:

B) Қолға үйретілген өлім.

E) Төңкерілген өлім.

$$$ 96

ХХ ғ. 50-60-шы ж. дін мен мәдениет тарихы аумағында діл (ментальность) мәселесін зерттеуді қайта жаңғыртқан екі ғалым:

B) Робер Мандру.

G) Жорж Дюби.

$$$ 97

Қоғамның әлеуметтік дифференциациясын есепке алатын француз ғалымы. Ол халықтық сенімнім өзгеруін саналы түрде ысырып қойып, өзінің назарын көзі ашық оқығандардың психологиясына аударады (автор және оның ұстазы):

E) Робер Мандру.

F) Люсьен Февр.

$$$ 98

«Ең ақылды деген Жан Боденнің өзі жын-перілерді қудалауға беріліп кетіп, сиқыршылардан келетін қауіпке сенген» парадокске көңіл аударған Р.Мандру бұл ойға мына мақаланың әсерімен келген еді (авторы, атауы):

C) Люсьен Февр.

E) Демономания.

$$$ 101

Діл (ментальность) тарихы Францияда күмансыз жетістіктерге жетіп тұрғанда және оған шет елдерде қызығушылық туып жатқанда діл (ментальность) туралы «ол енді сәннен шығып қалды» деген біртүрлі пікір айтқан «Аннал» мектебінің өкілі және уақыты:

C) Жак Ле Гофф.

D) 1974.

$$$ 102

Француз тарихшылары «тарихи антропология» туралы айта бастаған кез:

F) Тарихи антропологи я.

$$$ 104

Антропологтардың (этнологтардың) зерттеулерімен танысу тарихи шығармалардың көпшілігіне тән қажеті жоқ риторикадан арылып, ғылыми салмағының артуына септігі тиер еді деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

C) К. Томас.

E) Англия.

$$$ 105

«Әлеуметтік антропологияның тарихшыларға бере алатын ең басты сабағы: дәстүрлі мамандануға тән болып келген зерттеу объектісін экономикалық, заңдық, және т.б. бөліктерге бөлшектеп қарастыруға қарама-қарсы қоғамды тұтас алып талдау» - деген ойын айтқан ғалым және оның елі:

A) К.Томас.

E) Англия.

$$$ 106

1964 ж. жарияланған индустрияға дейінгі қоғамдағы еңбек пен қол бос уақыт туралы баяндамасында этнологтардың байқылауларын белсенді түрде келтірген ғалым және оның елі:

A) К.Томас.

F) Англия.

$$$ 107

Жак Ле Гоффтың пікірінше М. Блокты заңды түрде тарихи антропологияның негізін қалаушы деуге негіз болған еңбегі және оның шыққан елі:

D) «Короли чудотворцы».

G) Франция.

$$$ 108

Соғыстан кейінгі алғашқы онжылдықта экономикалық тарих Францияда шексіз үстемдік құрды, бірақ кейбір тарихшы-аграршылар діл (ментальность) тарихынан өздерінің зерттеу пәндерін ізгілендіру жолын тапты. Оны іске асырғандар:

B) Ж. Дюби.

D) Э. Ле Руа Ладюри.

$$$ 109

Алдымен тарихтағы ерекше «антропологиялық әдістің» болатынына күмән келтіріп, артынан антропологиялық бағыттағы бірнеше жұмыстарын жариялаған соң «антропологиялық импульстің» жаңа мәселелерді көтеруге, нормалар мен құндылықтардың, ғұрыптардың мәнін айшықтауға тигізетін пайдасын тікелей мойындаға ғалым және уақыты:  

B) Эдвард Томпсон.

F) 1960-70-ші ж.

$$$ 110

Англиядағы XVI – XVII ғғ. көптеген мыстандарды қудалау үдерістерінің сипаты мен себептері туралы: «мыстан» болып шығуға көп жағдайда әлеуметтік жағынан қорғалмаған адамдар, қауыммен қақтығысқа келіп қалған – аласталғандар (әдетте – кедей әйелдер) тап болып жатты; «қара» магия жиі әлсіздердің жалғыз қаруы болды» - деп жалпы қорытынды жасаған ғалым және оның елі:

C) Кейт Томас.

E) Англия.

$$$ 111

Англиядағы XVI – XVII ғғ. көптеген мыстандарды қудалау үдерістерінің сипаты мен себептерін сол заманның әлеуметтік-экономикалық үдерістерімен, оның ішінде, ортағасырлық қауымдық (деревнялық) өзаракөмек жүйесінің құлдырауымен байланыстырған ғалым және оның елі:

C) Кейт Томас.

E) Англия.

$$$ 112

Тарихтағы ерекше «антропологиялық әдістің» болатынына күмән келтірген, «тек антропологиялық әдебиетті оқу тарихшының ой-өрісін дамытады деп қана айтуға болады» және т.б. – ойларын айтқан, «пәндер арасындағы осындай өзара ықпалды қолдауға дайын екенін» жариялаған ғалым және оның елі:

D) Эдвард Томпсон.

E) Англия.

$$$ 113

Германия тарихшылары «тарихи антропология» туралы айта бастаған кез (жылдары, ғасыры):

D) 60-шы ж. екінші жартысы.

E) ХХ ғ.

$$$ 114

Микротарихқа қарау бет бұрғаннан кейін неміс тарихшылары өздерінің антропологиялық бағыттағы тарихының оригиналды нұсқасын ұсынды. Оның атауы және жылдары:

A) 1980-ші ж.

D) «Күнделікті тірлік тарихы».

$$$ 115

«Монтайю, окситандық деревня 1294 жылдан 1324 ж. дейін» атты атақты тарихи-антропологиялық зерттеудің авторы (фамилия, елі):

E) Франция.

$$$ 116

Э. Ле Руа Ладюри зерттеулерінің материалдарын саралау бойынша мына екі билікті күштер деревняның кішкентай әлемінен тыс тұрған сияқты; олардың жергілікті шаруалардың өміріне ықпалы шамалы:

C) Феодалдық сеньор.

E) Шіркеу мен епископ.

$$$ 117

Француздық ұлттық тарихи-антропологиялық зерттеулердің өкілдері ең алдымен мына екі құрылымның тұрақтылығы мен өзгермейтіндігін баса айтады:

A) Әлеуметтік.

E) Ментал дық.

$$$ 118

Н.З.Дэвис зерттеулері:

C) «Основания беспорядка».

A) Карло Гинзбург.

D) Карло Гинзбург.

F) Италия.

$$$ 121

Халықтан шыққан адамның қандай да бір орташаланған, типтік немесе жиынтық бейнесін емес, керісінше оның индивидуалды бейнесін жасауға тырысқан тарихи-антропологиялық зерттеулердің өкілі (ғалым, елі):

E) К. Гинзбург.

G) Италия.

$$$ 122

«Мысықтарды ұлы соққыға жығу және француздық мәдени тарихтың басқа да эпизодтары» атты кітаптың авторы және баспадан шыққан жылы:

C) Роберт Дарнтон.

E)  1984 ж.

$$$ 123

М.М.Кромның пікірінше Н.З.Дэвистің зерттеуі толғандырмай қоймайтын сұрақ (мәселе және жарияланған кітаптың атауы):

C) XVI ғ. шаруалар ортасындағы адам индивидуалдығының өлшемі.

D) Англия.

$$$ 125

Тарихи-антропологиялық зерттеулердің бірінде ишарат, ым, масқаралайтын жазулар немесе суреттер арқылы қорлауды индивидке немесе топқа қарсы бағытталған «коммуникация актісі» ретінде түсіндіру оқырман үшін тосын көрінгенімен, толық негізделген болып көрінеді. Автор оған тән «ережелер», стереотиптер, шарттылықтардан тұратын «қорлау жүйесін» қайта жаңғырту әрекетін жасайды (автор, еңбек атауы):

A) Питер Берк.

E)  Франция.

$$$ 127

Жак ле Гоффтың Геродотқа берген теңеулері:

C) Тарих атасы.

E) Э тнологи я атасы.

$$$ 128

Тарихтың уақыты дифференцияцияны талап етеді және ерекше көңіл Ф.Бродель жазған ұзақ созылған (la longue duree), қозғалмайтын дерлік уақыт саласына бөлінуі қажет деген (ғалым, елі):  

B) Жак Ле Гофф.

Е) Франция.

$$$ 129

Тарихи антропологияны физикалық (ымды қоса), тағамдық, эмоционалдық, менталдық әдеттер тарихы деп анықтауға болапды деген (ғалым, елі):

С) А.Бюргьер.

D) Франция.

$$$ 130

Ресейдегі (бұрынғы КСРО) алғашқы манифест ретінде қабылдайтын «Историческая наука и историческая антропология» атты мақаланы жазған: (ғалым, елі):

C) А.Я.Гуревич.

E)  1988 ж.

$$$ 131

Қазіргі заманғы тарихи-антропологиялық зерттеулерге еңбектері қатты әсер еткен француз философы мен америкалық антрополог-герменевтик:

C) М.Фуко.

F)  К.Гирц.

$$$ 132

Тарихи-антропологиялық зерттеулер аясында қазіргі заманғы тарихшылар діни антропология бойынша зерттеулерінде белсенді түрде қолданатын терминология мен тұрғы иесі (ғалым, ғылыми мектеп атауы):

D) Э.Дюркгейм.

G) Әлеуметтану мектебі.

$$$ 133

Әлемдік тарихнамада XIX ғ. соңына қарай басты назарда болған үш мәселе:

A) Мемлекет.

F) Саяси тарих.

$$$ 134

XX ғ. алғашқы онжылдығында Германияда, Францияда, Англияда позитивистік тарих жақтаушыларымен күрес жүргізген ғалымдар:

A) К.Лампрехт.

C) Л. Февр.

E) Р.Тоуни.

$$$ 135

Әлемдік тарихнамада XX ғ. 50-ші ж. қарай мықты орнығып алған (Ф.Бродельдің айтуынша la longue dure) «жаңа тарих» қарсы шыққан үш дәстүрлі бағыт:

B) Экономи калық тарих.

D) «Ранкеан дық»: оқиғалық тарих.

H) Әлеуметтік тарих.

$$$ 136

ХХ ғ. бірінші жартысында тарихшылар үлгілерін кең қолданып, ең алдымен тәжірибесімен рухтанған ғылымдар:

D) Географи я.

F) Экономик а.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-06-14; просмотров: 85; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.119.199 (0.381 с.)