F ) «Колдовство: глупость или переворот в сознании?». 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

F ) «Колдовство: глупость или переворот в сознании?».



$$$ 99

Р.Мандрудың “Магистраты и колдуны во Франции в XVII в. Анализ исторической психологии” атты еңбегіндегі қорытындылары толығымен дәлелді болғанымен, автор жиі қолданған “менталдық структура” деген термин

бұл жерде:

B) Артық болып тұр.

F) Ештеңені де түсіндірмейтін сияқты.

$$$ 100

Р.Мандрудың ортағасырлық европалықтардың ділі (ментальность) туралы еңбегі және ондағы көтерілген мәселе:

A) «Магистраты и колдуны во Франции в XVII в. Анализ ист. психологии».

E) Демономания.

$$$ 101

Діл (ментальность) тарихы Францияда күмансыз жетістіктерге жетіп тұрғанда және оған шет елдерде қызығушылық туып жатқанда діл (ментальность) туралы «ол енді сәннен шығып қалды» деген біртүрлі пікір айтқан «Аннал» мектебінің өкілі және уақыты:

C) Жак Ле Гофф.

D) 1974.

$$$ 102

Француз тарихшылары «тарихи антропология» туралы айта бастаған кез:

B) 7 0- ші ж. басынан бастап.

F) ХХ ғ.

$$$ 103

ХХ ғ. 80-ші ж дискуссиялары барысында өзінен-өзі (Францияда және одан тыс жерлерде де) екі бағыттың өзара қатынасы (немесе айырмашылығы) жөніндегі сұрақ туындап жатты:

A) Діл (ментальност ь) тарихы.

F) Тарихи антропологи я.

$$$ 104

Антропологтардың (этнологтардың) зерттеулерімен танысу тарихи шығармалардың көпшілігіне тән қажеті жоқ риторикадан арылып, ғылыми салмағының артуына септігі тиер еді деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

C) К. Томас.

E) Англия.

$$$ 105

«Әлеуметтік антропологияның тарихшыларға бере алатын ең басты сабағы: дәстүрлі мамандануға тән болып келген зерттеу объектісін экономикалық, заңдық, және т.б. бөліктерге бөлшектеп қарастыруға қарама-қарсы қоғамды тұтас алып талдау» - деген ойын айтқан ғалым және оның елі:

A) К.Томас.

E) Англия.

$$$ 106

1964 ж. жарияланған индустрияға дейінгі қоғамдағы еңбек пен қол бос уақыт туралы баяндамасында этнологтардың байқылауларын белсенді түрде келтірген ғалым және оның елі:

A) К.Томас.

F) Англия.

$$$ 107

Жак Ле Гоффтың пікірінше М. Блокты заңды түрде тарихи антропологияның негізін қалаушы деуге негіз болған еңбегі және оның шыққан елі:

D) «Короли чудотворцы».

G) Франция.

$$$ 108

Соғыстан кейінгі алғашқы онжылдықта экономикалық тарих Францияда шексіз үстемдік құрды, бірақ кейбір тарихшы-аграршылар діл (ментальность) тарихынан өздерінің зерттеу пәндерін ізгілендіру жолын тапты. Оны іске асырғандар:

B) Ж. Дюби.

D) Э. Ле Руа Ладюри.

$$$ 109

Алдымен тарихтағы ерекше «антропологиялық әдістің» болатынына күмән келтіріп, артынан антропологиялық бағыттағы бірнеше жұмыстарын жариялаған соң «антропологиялық импульстің» жаңа мәселелерді көтеруге, нормалар мен құндылықтардың, ғұрыптардың мәнін айшықтауға тигізетін пайдасын тікелей мойындаға ғалым және уақыты:  

B) Эдвард Томпсон.

F) 1960-70-ші ж.

$$$ 110

Англиядағы XVI – XVII ғғ. көптеген мыстандарды қудалау үдерістерінің сипаты мен себептері туралы: «мыстан» болып шығуға көп жағдайда әлеуметтік жағынан қорғалмаған адамдар, қауыммен қақтығысқа келіп қалған – аласталғандар (әдетте – кедей әйелдер) тап болып жатты; «қара» магия жиі әлсіздердің жалғыз қаруы болды» - деп жалпы қорытынды жасаған ғалым және оның елі:

C) Кейт Томас.

E) Англия.

$$$ 111

Англиядағы XVI – XVII ғғ. көптеген мыстандарды қудалау үдерістерінің сипаты мен себептерін сол заманның әлеуметтік-экономикалық үдерістерімен, оның ішінде, ортағасырлық қауымдық (деревнялық) өзаракөмек жүйесінің құлдырауымен байланыстырған ғалым және оның елі:

C) Кейт Томас.

E) Англия.

$$$ 112

Тарихтағы ерекше «антропологиялық әдістің» болатынына күмән келтірген, «тек антропологиялық әдебиетті оқу тарихшының ой-өрісін дамытады деп қана айтуға болады» және т.б. – ойларын айтқан, «пәндер арасындағы осындай өзара ықпалды қолдауға дайын екенін» жариялаған ғалым және оның елі:

D) Эдвард Томпсон.

E) Англия.

$$$ 113

Германия тарихшылары «тарихи антропология» туралы айта бастаған кез (жылдары, ғасыры):

D) 60-шы ж. екінші жартысы.

E) ХХ ғ.

$$$ 114

Микротарихқа қарау бет бұрғаннан кейін неміс тарихшылары өздерінің антропологиялық бағыттағы тарихының оригиналды нұсқасын ұсынды. Оның атауы және жылдары:

A) 1980-ші ж.

D) «Күнделікті тірлік тарихы».

$$$ 115

«Монтайю, окситандық деревня 1294 жылдан 1324 ж. дейін» атты атақты тарихи-антропологиялық зерттеудің авторы (фамилия, елі):

C) Эмманюэль Ле Руа Ладюри.

E) Франция.

$$$ 116

Э. Ле Руа Ладюри зерттеулерінің материалдарын саралау бойынша мына екі билікті күштер деревняның кішкентай әлемінен тыс тұрған сияқты; олардың жергілікті шаруалардың өміріне ықпалы шамалы:

C) Феодалдық сеньор.

E) Шіркеу мен епископ.

$$$ 117

Француздық ұлттық тарихи-антропологиялық зерттеулердің өкілдері ең алдымен мына екі құрылымның тұрақтылығы мен өзгермейтіндігін баса айтады:

A) Әлеуметтік.

E) Ментал дық.

$$$ 118

Н.З.Дэвис зерттеулері:

C) «Основания беспорядка».



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-06-14; просмотров: 78; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.140.242.165 (0.011 с.)