H ) «Историческая антропология Италии начала нового времени». 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

H ) «Историческая антропология Италии начала нового времени».



$$$ 60

Дін, мәдениет және әлеуметтік үдерістер қарапайым адамдардың, француздық қалалықтар мен ауылдықтардың өмірінде қалайша қиюласып, өзара әрекеттесіп жату мәселесін қарастырған әлеуметтік-мәдени зерттеулер бағытындағы «Жаңа заман басындағы Франциядағы қоғам мен мәдениет» атты зерттеу (авторы, жылы, елі):

B) Натали Земон Дэвис.

F) 1975 ж.

H) А ҚШ.

$$$ 61

М.М.Кром өткенді зерттеудің жаңа тұрғысы ретінде атаған тарихшылар: Э. Ле Руа Ладюри, К.Гинзбург, Н.З.Дэвис келесі үш ұлттық мектептердің өкілдері:

A) Француз дық.

D) Итал иялық.

H) Американ дық.

$$$ 62

Тарихи антропологияның халықаралық сипаты төменде аталған үш ұлттық (француздық, италиялық, американдық) мектеп өкілдері еңбектерінің 70 – 80-ші ж. кең танымалдылыққа ие болуымен жақсы түсіндіріледі:

A) Н.З.Дэвис.

C) Э. Ле Руа Ладюри.

G) К. Гинзбург.

$$$ 63

«Монтайю, окситанская деревня с 1294 по 1324 г.» атты атақты тарихи-антропологиялық зерттеудің авторы (фамилия, елі, жылы):

C) Эмманюэль Ле Руа Ладюри.

E) Франция.

G) 1975 ж.

$$$ 64

Тарихи-антропологиялық зерттеулердің аясында шыққан кітап тек маман тарихшылардың ғана емес, сонымен бірге кең оқырман аудиториясының көңілінен шығып, нағыз сенсацияға айналды. Осы кітапты рецензенттер «этнографиялық тарихтың жауһары» деп атады (атауы, авторы, жылы):

C) «Монтайю, окситанская деревня с 1294 по 1324 г.».

E) Э. Леруа Ладюри.

G) 1975 ж.

$$$ 65

Бір зерттеудің аясында XIII ғ. аяғы мен XIV ғ. басындағы Аквитаниядағы бір деревнядағы бір ұрпақтың өмірлік әлемін қайта жаңғыртуды алдына мақсат етіп қойған (кітап атауы, автор, елі):  

A) «Монтайю, окситанская деревня с 1294 по 1324 г.».

D) Э. Леруа Ладюри.

H) Франция.

$$$ 66

А.Бюргьер адамды жаңа тұрғы аясында зерттеуге мүмкіндік беретін тарихтың үш саласын атап өтеді:

A) Тағам тарихы.

E) Жанұя тарихы.

H) Тән тарихы.

$$$ 67

Францияның антрополог (этнолог) ғалымдары:

B) Жака Ле Гофф.

F) М.Блок.

$$$ 68

XIX ғ. ортасы – ХХ ғ. басы тұсында әлемдік тарихнамада үстем болған әдіснамалық тұрғылар:

D) Позитивизм.

F) Неокантианство.

$$$ 69

1978 ж. тарихи антропологияның алғашқы бағдарламалық манифестерінің бірі (авторы, атауы):

E) «Новая историческая наука».

F) А.Бюргьер.

$$$ 70

Көптомдық «История частной жизни французов» атты зерттеуді іске асыруды ойластырған («Истории питания» атты үш томы жарық көрген) тарихшы және уақыты:

A) Легран д’Осси.

D) XVIII ғ.

$$$ 71

1960-шы ж. әлемдік тарихнамада орын алған пікір: «тарих, «массаларды» зерттей отырып, өзінің назарынан шынайы, тірі адамды жоғалтып:

B) Анонимді болып кетті.

D)   Иесіз болып кетті.

$$$ 72

Экономикалық тарихтың мүмкіндіктеріне артқан үміттерінен түңіліп, діл (ментальность) тарихына алғаш көңіл аудара бастаған француз тарихшылары:

A) Л.Февр.

E) М.Блок.

$$$ 73

К.Леви-Строс еңбектерінің арқасында кең танымалдылыққа ие болған және тарихшыларға сын-тегеурінді шақыру тастаған әлеуметтік антропологияның жетістіктеріне француз тарихшылары қызығып, ден қоя бастаған кез (жылы, ғасыры):

C) 6 0- шы ж.

E) ХХ ғ.

$$$ 74

Француз этнологтары далалық зерттеулерінде қолданатын өздерінің әдістерін дәстүрлі, шаруалық мәдениетке қолдана бастауына себеп болған оқиға (осының нәтижесінде «Франция этнологиясы» пайда болып, француз тарихшыларының жаңа буынының зерттеу тақырыптары мен тұрғыларына едәуір ықпалы тиді) және уақыты:

D) Отарсыздандырудан кейін.

H) ХХ ғ. 30-шы ж.

$$$ 75

Зерттеушілердің қызығушылығы бұқаралық сана мен мінез-құлыққа аууына ерекше ықпал еткен “Past and Present” журналының төңірегіне топтасқан британдық тарихшы-марксисттер:

C) Э.Томпсон.

F) Э.Хобсбоум.

$$$ 76

Англиядағы әлеуметтік антропологияның ықпалымен қалыптасқан бағыт, кейінде:

A) «Әлеуметтік-мәдени тарих» деп аталды.

D) «Жаңа мәдени» деп аталды.

$$$ 77

Ғылымдағы басымдылықтың алмасуы тарихшылардың зерттеуіне «оқиғаны және саяси тарихты қайтару керек» деген пікірлердің айтыла бастауына алып келген кез (жылдары, ғасыры):

C) 70-ші ж. басы.

H) ХХ ғ.

$$$ 78

Тарихтағы бірегейлік пен индивидуалдық зерттеушілердің қызығушылығын қайтадан тудырып, ғылыми биография жанры қайта «сәнге» айнала бастаған кез(жылдары, ғасыры):

D) 8 0- ші ж. соңы.

E) ХХ ғ.

$$$ 79

«Жүз жыл бұрынғы канондарға толығымен қайта оралу туралы айтуға болмас: биография да, саяси да, оқиғалық та тарих ғылымға жаңарып оралды – оның ішінде, тарихи антропологияның ықпалы арқасында» - деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

D) М.М. Кром.

F) Р е с ей.

$$$ 80

Оның пікірінше: «антропологизация» фазасы тарихнамалық «маятник» «қозғалмайтын» құрылымдарды талдаудан адамдардың мінез-құлық мотивтері мен стратегиясын зерттеуге орала бастаған кезде келді» (ғалым, елі):

D) М.М. Кром.

F) Р е с ей.

$$$ 81

«Тарихи антропология жайлаған өріс – ол мінез-құлық пен әдет тарихы. Әдет тарихы – оқиғалық тарихтан өзгеше, яғни, қайталатын (ым, ғұрып, ой) тарихы». Мінез-құлық тарихы – институциялар тарихы мен шешімдер қабылдау тарихынан өзгеше» - деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

A) А. Бюргьер.

F) Франция.

$$$ 82

Антропологиялық бағыттағы тарихтың белгілерін: пәнаралық, тұлғааралық және топаралық әрекеттестікке басты назар аудару, үдерістерге оқиғаға қатысушы тұрғысынан көзқарас деп белгілеген ғалым және оның елі:

B) М.М.Кром.

D) Р е с ей.

$$$ 83

ХХ ғ. 70-ші ж. басынан кең тарай бастаған «тарихи антропология» атауының өзі «әлеуметтік антропология» және америкалық «мәдени антропология» үлгілері бойынша жасалды – деген пікірді айтқан ғалым және оның елі:

B) М.М.Кром.

D) Р е с ей.

$$$ 84

Полипәндік тұрғыны тек жеке дара тарихшы-энтузиастар ғана қолданып келген меже және осы тұрғы салмақты тарихи зерттеулер үшін нормаға (парадигмаға) айналып, кең тарай бастаған кез:

D) XX ғ. ортасына дейін.

E) Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кез.

$$$ 85

Тарих ғылымында пәнаралық байланыстағы басымдылық антропология, демография және лингвистикаға көптеп беріле бастаған кез:

B) 60-80-ші ж.

D) XX ғ.

$$$ 86

Олардың диалогы тарихшылар зерттеулерінің мәселелері аясын кеңейтуге көмегін тигізіп, оған өткендегі адамдардың өмір мен өлімге, ауыруға, ғұмыр кезеңдеріне қатынасы, халықтық діни сенім, ритуалдар, церемониялар және т.б. тақырыптарды қосты:

D) Этнологтар.

F) Тарихшылар.

$$$ 87

Европацентризмнен, ағартушылардың кезінен келе жатқан адамзаттың прогресс жолымен дамуы әмбебап және бір бағытты болады деген түсініктен арылуға қай ғылымдардың кездесуі мен диалогы себеп болды:

C) Этнология.

F) Тарих.

$$$ 88

«Аннал» мектебінің енгізген ең масштабты тарихи-антропологиялық ілімнің атаулары:

A) Бәрін қамтитын (кешенді) тарих.

D) «Т оталь ді» тарих.

$$$ 89

Діл (ментальность) термині психологиядан қолданыстан шығып, оның орнына ұзақ және жарқын болашақ оны басқа екі ғылымда күтіп тұрды:

A) Тарих.

D) Антропология.

$$$ 90

Діл (ментальность) терминіне таңылатын, кейінде жойылып кеткен кемсіту реңкі сақталып келген кез (жылы, ғасыры):

A) 30-шы ж. дейін.

E) ХХ ғ.

$$$ 91

Автордың тірі кезінде кұнына сай бағаланбай келген король-әулие (чудотворец) туралы кітабы зерттеушілердің арасында кең танымалдылыққа ие болған кез:

E) 70-80-ші ж.

F) ХХ ғ.

$$$ 92

Жак Ле Гоффтың пікірінше М. Блокты заңды түрде тарихи антропологияның негізін қалаушы деуге негіз болған еңбегі (атауы, елі):

D) «Короли чудотворцы».

G) Франция.

$$$ 93Соғыстан кейінгі алғашқы онжылдықта экономикалық тарих Францияда шексіз үстемдік құрды, бірақ кейбір тарихшы-аграршылар діл (ментальность) тарихынан өздерінің зерттеу пәндерін ізгілендіру жолын тапты. Олар:

B) Ж. Дюби.

D) Э. Ле Руа Ладюри.

$$$ 94

«Тарихи антропология» - жаңа бағыт деген ұран тікелей жариялана қоймаған кез (жаңа тұрғылар бұл кезде негізінен шарықтап тұрған діл (ментальность) тарихымен байланыстырылатын) - жылы, ғасыры:

E) 70-ші ж.

F) ХХ ғ.

$$$ 95

Арьес бойынша адамның өлімге қатынасы эволюциясы – орта ғасырлардағы табиғи болмай қомайтыннан (ал шаруалар ортасында – едәуір кейін) мына екі нүктені өтті:

B) Қолға үйретілген өлім.

E) Төңкерілген өлім.

$$$ 96

ХХ ғ. 50-60-шы ж. дін мен мәдениет тарихы аумағында діл (ментальность) мәселесін зерттеуді қайта жаңғыртқан екі ғалым:

B) Робер Мандру.

G) Жорж Дюби.

$$$ 97

Қоғамның әлеуметтік дифференциациясын есепке алатын француз ғалымы. Ол халықтық сенімнім өзгеруін саналы түрде ысырып қойып, өзінің назарын көзі ашық оқығандардың психологиясына аударады (автор және оның ұстазы):

E) Робер Мандру.

F) Люсьен Февр.

$$$ 98

«Ең ақылды деген Жан Боденнің өзі жын-перілерді қудалауға беріліп кетіп, сиқыршылардан келетін қауіпке сенген» парадокске көңіл аударған Р.Мандру бұл ойға мына мақаланың әсерімен келген еді (авторы, атауы):

C) Люсьен Февр.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-06-14; просмотров: 167; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.42.196 (0.041 с.)