B ) « История и психология » . 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

B ) « История и психология » .



D) «Чувствительность и история».

F) «Фольклор и фольклористы».

$$$ 162

«Аннал» мектебінің өкілдері:

A) Филипп Арьес.

C) Люсьен Февр.

E) Марк Блок.

$$$ 163

А.Макферлейннің фундаменталды монографиясының зерттеу пәні XVI – XVII ғғ. британдықтардың халықтық сенімдерінің үш түрі болды:

A) Магия.

B) Рух пен феяларға сенім.

G) Астрология.

$$$ 164

Кейт Томастың магия мен сиқыршылықты зерттеуіндегі концепциясына зерттеулерінің тікелей ықпалы тиген ғалым, ғылыми мектебі, елі:

B) Бронислав Малиновск ий.

E) Функционализм.

F) Англия.

$$$ 165

Жак Ле Гоффтың пікірінше М. Блокты заңды түрде тарихи антропологияның негізін қалаушы деуге негіз болған еңбегі:

D) «Короли чудотворцы».

$$$ 166

Шығармашылық эволюциясы әлеуметтік және экологиялық тарихтан («адамдық географиядан») кемелденген шағында идея, мәдениет тарихы, психологияға ұласқан «Аннал» мектебінің өкілі:  

D) Люсьен Февр.

$$$ 167

Діл (ментальность) тарихының қалыптасуына қосқан үлесі ерекше зор «Аннал» мектебінің өкілі:  

C) Люсьен Февр.

$$$ 168

Өзінің XVI – XVIII ғғ. Европаның халықтық мәдениеті туралы зерттеуінде Питер Берк ұстазы Кейт Томастың үлгісімен белсенді түрде қолданған әдебиет:

B) Антропологи ялық.

$$$ 169

Шығармашылығында діл (ментальность) тарихы антропологиямен емес, психологиямен көбірек ұштастыра отыра зерделенген «Аннал» мектебінің өкілі:

C) Люсьен Февр.

$$$ 170

ХХ ғ. 60-70-ші ж. кейбір француз тарихшыларының (әсіресе Р. Мандру, Ф. Арьеса, Ж. Делюмоның) еңбектеріндегі діл (ментальность) тарихы пәнін психологиялық тұрғыдан түсіндіруіне тікелей ықпалы болғаны сезілетін ғалым:

E) Люсьен Февр.

$$$ 171

Ж.Дюбидің пікірінше, аграрлы тарихтың (экономикалық тарихтан діл (ментальность) тарихына) бетбұруына елеулі ықпал еткен ғылым саласы:

D) Әлеуметтік антропология.

$$$ 172

«Тарихи антропология» - жаңа бағыт деген ұран тікелей жариялана қоймаған кез (жаңа тұрғылар бұл кезде негізінен шарықтап тұрған діл (ментальность) тарихымен байланыстырылатын):

C) ХХ ғ. 70-ші ж. дейін.

$$$ 173

М.М.Кромның пікірінше, Н.З.Дэвистің кітабы ойлануға мәжбүрлейтін сұрақ:

C) XVI ғ. шаруалар ортасындағы адам индивидуалдығының өлшемі.

$$$ 174

Натали Земон Дэвистің ең танымал зерттеуі:

D) «Возвращение Мартена Герра».

$$$ 175

ХХ ғ. 50-60-шы ж. дін мен мәдениет тарихы аясында діл (ментальность) мәселесін зерттеген ғалымдар:   

B) Робер Мандру мен Жорж Дюби.

$$$ 176

Р.Мандрудың “Магистраты и колдуны во Франции в XVII в. Анализ исторической психологии” атты еңбегіндегі қорытындылары толығымен дәлелді болғанымен, автор жиі қолданған “менталдық структура” деген термин

бұл жерде:

B) Артық және ештеңені де түсіндірмейтін сияқты.

$$$ 177

“Магистраты и колдуны во Франции в XVII в. Анализ исторической психологии” атты еңбектің авторының пікірінше жын-сайтанды қудалауға беріліп кетуден арылуда шешуші мәнге ие болған:

C) Жоғарғы биліктің араласуы.

$$$ 178

Діл (ментальность) тарихы Францияда күмансыз жетістіктерге жетіп тұрғанда және оған шет елдерде қызығушылық туып жатқанда діл (ментальность) туралы 1974 ж. «ол енді сәннен шығып қалды» деген біртүрлі пікір айтқан «Аннал» мектебінің өкілі:

C) Жак Ле Гофф.

$$$ 179

Француз тарихшылары «тарихи антропология» туралы айта бастаған кез:

B) ХХ ғ. 7 0- ші ж. басынан бастап.

$$$ 180

Карло Гинзбургтің діл (ментальность) ұғымынан бас тартуының себебі:

C) Тапсыздық сипаты.

$$$ 181

«Аннал» журналының арнайы нөмірі: «За антропологическую историю: понятие взаимного обмена» деген тақырыппен аталып, тарихтағы экономикалық антропология мәселелеріне арналған жыл:

E)   1974 ж.

$$$ 182

Дискуссиялар барысында өзінен-өзі (Францияда және одан тыс жерлерде де) «діл (ментальность) тарихы» мен «тарихи антропология» атты екі бағыттың өзара қатынасы (немесе айырмашылығы) жөніндегі сұрақ туындаған жылдар:

C) ХХ ғ. 80-ші ж.

$$$ 183

Францияда тарихтың әлеуметтік ғылымдармен диалогы идеясын ұсынған:

D) «Аннал» мектебінің негізін қалаушылар.

$$$ 184

Англияда тарихтың әлеуметтік ғылымдармен диалогы, пәнаралық зерттеулер идеясын ең алдымен ұсынған:

D) Антрополог тар.

$$$ 185

Англияда тек коллегалары ғана емес, сонымен бірге гуманитарлық білімнің басқа салаларының мамандары да, тарихшылар да, беделді ғалымдарының пікіріне құлақ асатын зерттеу саласы:

A) Әлеуметтік антропологи я.

$$$ 186

Тарих пен антропология – «мәдениет фактілерін бір-біріне ұқсамайтын әдіспен қарастырады және оларды шатастырмау керек» деген үзілді-кесілді шешімін айтқан, екі дүниежүзілік соғыс арасында Оксфордтағы әлеуметтік антропология кафедрасын басқарған ағылшын ғалымы:  

D) Альфред Радклифф-Браун.

$$$ 187

Дәстүрлі экономикалық тарихтың экономикалық антропология жағына қарай ауысуына «Сыйлық туралы очерк» зерттеуінің септігі тиген ғалым:

C) Марсел ь Мосс.

$$$ 188

Тарих пен антропология – «мәдениет фактілерін бір-біріне ұқсамайтын әдіспен қарастырады және оларды шатастырмау керек» деген үзілді-кесілді пікірге 1950 ж. қарсы шығып, кейін осы екі пәннің жақындасуына септігі тиген А.Радклифф-Браунның ізбасары:

B) Эдвард Эванс-Причард.

$$$ 189

Ынтымақтастыққа шақыруға жауап ретінде «Past and Present» журналы беттерінде 1963 ж. «Тарих және антропология» атты мақаласы жарияланған және осы тақырыпқа қызығушылығы Эванс-Причардтың танымал дәрістері ықпалымен туындағанын мойындаған ғалым:

B) Кейт Томас.

$$$ 190

«Антропологиялық (этнологиялық) әдебиеттерді оқудан тарихшылар өздеріне пайдалы көптеген дүниелерді ала алады» - деген тезисті дәлелдейтін уәжді мақаласында келтірген Англия ғалымы:

A) Кейт Томас.

$$$ 191

Антропологтардың (этнологтардың) зерттеулерімен танысу тарихи шығармалардың көпшілігіне тән қажеті жоқ риторикадан арылып, ғылыми салмағының артуына септігі тиер еді деген пікірді айтқан Англия ғалымы:

E) Кейт Томас.

$$$ 192

Фрайбургте тарихи антропология Институты (Ю.Мартин басқарған) ашылған жыл:

E) 1975 ж.

$$$ 193

1964 ж. жарияланған индустрияға дейінгі қоғамдағы еңбек пен қол бос уақыт туралы баяндамасында этнологтардың байқылауларын белсенді түрде келтірген Англия ғалымы:

C) Кейт Томас.

$$$ 194

Халықтық көтерілістерді зерттеуінде (Primitive Rebels. Manchester, 1959 г.) этнографиялық материалдарды қолданған Англия ғалымы:

B) Э. Хобсбоум.

$$$ 195

Германия тарихшылары алғаш рет тарихи антропология туралы мәселені көтере бастаған жылдар:

D) ХХ ғ. 60-шы ж. екінші жартысы.

$$$ 196

1970 ж. «XVII ғ.   дін қызметшісі Ральф Джосселинидің жанұялық өмірі» атты зерттеуін «тарихи антропология очеркі» тақырыпшасымен жариялаған британдық тарихшы және антрополог:

C) Алан Макфарлейн.

$$$ 197

Сиқыршылық пен магия тарихы тарихи-антропологиялық ізденістер үшін ең берекелі тақырыбқа айналған ел:

B) Англи я.

$$$ 198

М.М.Кромның пікірінше төменде аталған үш антропологтың еңбектерінің ерекшеліктері: өздерінің зерттеулерінде қандайда бір дайын теориялық бағдарламаға сүйеніп емес, керісінше олардың шығарған кітаптарының жетістіктері басқа ғалымдарға кең әдіснамалық қорытындылар жасауға азық болды:

A) Н.З. Дэвис.

C) Э. Ле Руа Ладюри.

G)  К.Гинзбург.

$$$ 199

М.М.Кром өткенді зерттеудің жаңа тұрғысы ретінде атаған тарихшылар: Э. Ле Руа Ладюри, К.Гинзбург, Н.З.Дэвис келесі үш ұлттық мектептердің өкілдері:

A) Француз дық.

D) Итал иялық.

H) Американ дық.

$$$ 200

Тарихи антропологияның халықаралық сипаты төменде аталған үш ұлттық (француздық, италиялық, американдық) мектеп өкілдері еңбектерінің 70 – 80-ші ж. кең танымалдылыққа ие болуымен жақсы түсіндіріледі:

A) Н.З.Дэвис.

C) Э. Ле Руа Ладюри.

G) К. Гинзбург.

 

$$$ end

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-06-14; просмотров: 90; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.17.6.75 (0.024 с.)