Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Learning objectives(s) that this lesson is contributing toСодержание книги
Поиск на нашем сайте
|
3.UE.4 distinguish between phonemically distinct words; 3.S.1 respond to questions on a limited range of general and some curricular topics; 3.W.2 write short phrases to identify people, places and objects; 3.UE.3 link with support words or phrases using basic coordinating connectors; | |||||
Lesson objectives | All learners will be able to: | ||||||
- practice topic-related vocabulary with visual support. - Ask and answer questions about chairs; Most learners will be able to: - use most of the active vocabulary in the speech; - do the tasks with minimum support using visuals Some learners will be able to: - use most of the active vocabulary in the speech with no support - complete most of tasks correctly with no support using visuals | |||||||
Language objective s | Learners will practice speaking skills through discussion about chairs | ||||||
Assessment criteria | participate actively in discussion; talk about chairs using given vocabulary | ||||||
Value links | Teamwork: Leaners will work well together in pairs showing respect and being polite with each other. | ||||||
Cross curricular links | Lesson is connected with Art | ||||||
ICT skills | Usage of presentation of classroom rules; | ||||||
Previous learning | Drawing chairs 2 | ||||||
Plan | |||||||
Planned timings |
Planned activities |
Resources | |||||
Beginning 5 minutes | Organizational moment: The teacher greets pupils: Good afternoon, class. Please sit down, everyone. Let’s begin today’s lesson. Warm-up: Checking of the home task at page number 56 ex 2 and 3. Read and make sentences. |
BOOK | |||||
Middle 30 minutes | (P) Teacher give the question about music, learners ask the question each other. 1. What is your favorite musical instrument? 2. What is your favorite song? 3. Do you like Kazakh music? 4. Why do you like Kazakh music? 5. Imagine you went to a music museum with your class yesterday. What did you see there? (W)The 1st Task.
For example: 1) He’s cleaning his room.
(W)The 2nd Task. Now let’s do the 2nd exercise. You should read and complete the sentences. 1. Do you like (jog) 2. Sam likes (read) comics 3. We like (go) to the gym 4.They don’t like (clean) their room 5.Linda likes (play) the guitar Now, stand up, look at the computer and do exercise. «If you happy» (W) The 3rd Task. Learners read the comics and translate.
(W) The 4th Task. Page number 73 ex 25. Learners look at the picture. What did Lilly and Daisy do on «Green Day» match and say |
COPYBOOK
DESK
https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
BOOK | |||||
Ending 5minutes |
Reflection and feedback: Home task: Learners revise words. Now let's have a feedback Evaluation tree
The lesson is over. Goodbye, children! See you on Friday. |
| |||||
Приложение 5
Приложение 6
|
|||
Последнее изменение этой страницы: 2020-12-17; просмотров: 542; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.17.183.187 (0.006 с.) |