Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Антична традиція згасала поступово, поступаючись місцем теологічній візії світу і
Компілятивній переоцінці відомих подій минулого. Християнські теологи Переписували твори грецьких і римських істориків або записували сучасні події, Даючи їм богословське тлумачення. Проте й правителі “варварських” європейських держав дуже швидко Усвідомили значення історії як інструменту політичної пропаганди й обгрунтування Своїх претензій на римський спадок. У 519 р. на замовлення спадкоємця Теодориха Остґотського — Евтариха згадуваний вище римський аристократ Кассіодор склав Малозмістовну “Всесвітню хроніку”, що представляла собою компіляцію з Пізньоримських істориків. Автору присвячувала ідея обґрунтування початку “нової Епохи”, яка продовжувала славні традиції Риму — епохи примирення й злиття “варварів” і римлян. Ця ідея була розвинена Кассіодором у іншому творі — “Ґетиці” (12 книг, які Не дійшли до нас), де він намагався довести давність і знатність родоводу ґотських правителів, виводячи їх від фракійців (ґетів). Загалом ранньосередньовічні історики Доклали чимало зусиль для пошуку аргументів на користь нових правителів, а також Звеличення “варварських” народів, які опанували Західну Європу. При цьому не Зупинялися перед фантастичними побудовами, котрі ґрунтувалися не стільки на переказах, скільки довільних аналогіях (наприклад, ґоти виводилися від ґетів тільки__ завдяки співзвучності етнічних назв). Прикладом такої праці може бути й твір ґотського історика Йордана “Про походження і діяння ґетів” (VІ ст.), написаний, щоб Засвідчити “славні” діяння германських племен та їхніх вождів. Подібні заміри щодо франків виявив єпископ м.Тур у Галлії Григорій Турський (бл.540-593), який походив з галло-римської аристократії, котра захопила в Свої руки усі вищі церковні посади у меровінзькій Галлії. У праці “Десять книг Історій” (відомої також під назвою “Історія франків”) він подав всесвітню історію Згідно з августинською схемою, протиставивши церковні і світські справи. Діяння Франкського королівського двору, що супроводжувалися аморальними вчинками — Підкупами, розпустою, підступами, — протиставлялись церковній історії, яка
Спрямовувала “варварів” на шлях істини й духовності. Будучи підданим франкських Королів, він не піддавав сумніву їхнє право на правління, а закликав слідувати Догматам віри. Становленню середньовічної освіти і науки прислужився визначний теолог, Єпископ Ісидор Севільський (бл.570-636). Як глава іспанської церкви він зібрав у Своїй бібліотеці усі цінні книги, що вціліли у бурхливі часи Великого переселення Народів, в тому числі античних авторів. У творі “Початки або Етимології 20 книг”, Призначеному для навчання кліру, Ісидор прагнув зберегти кращі досягнення Античної думки, залучити їх до служіння церкві. Наведені ним витяги з творів Античних авторів мали цінність з огляду збереження античних традицій, а самі Відомості використовувалися у теологічній освіті протягом десяти наступних століть. (Ісидор, компілюючи античних авторів, не допускав до їхніх творів своїх вихованців І ченців, вважаючи ці твори “шкідливими” для свідомості молодих служителів культу!). Неабияку цінність як історичне джерело мала інша праця Ісидора — “Історія ґотів, вандалів і свевів”, присвячена описові завоювання Іспанії “варварами”. З-посеред них він виокремлював ґотів, вважаючи їх здібними до управління і Наведення порядку у державі. У монастирських бібліотеках освічені ченці мали можливість знайомитися з Творами багатьох сучасних мислителів, а також вчених минулого. У Бенедиктинському монастирі у м.Вермут (Англія) розгорнулась у VІІ-VІІІ ст. Діяльність одного з найкрупніших мислителів середньовіччя Беди Венерабіліса (Досточтимого) (673-735). Девізом його життя був:”Завжди або промовляю, або
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2019-05-20; просмотров: 130; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.42.168 (0.008 с.) |