Чому Л. Кисельов перейшов у своїй творчості на українську мову? 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Чому Л. Кисельов перейшов у своїй творчості на українську мову?



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Назвіть характерні риси поезії М. Ушакова _________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Домашнє завдання:

Напишіть невеликий відгук на одну з російськомовних поезій

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Заняття 60

Українська література від 20-х років ХХ ст.

До наших днів

Заповніть таблицю

Основні етапи розвитку української літератури ХХ-ХХІ ст. Представники (умовно) Українська література в діаспорі Представники
Українське відродження 1920-х років   Модернізм   «Розстріляне відродження» 1930-х років   Література «соцреалізму» 1940-1950-х років   «Шістдесятники»   «Сімдесятники»   «Вісімдесятники»   «Дев’яностники»   Сучасна новітня література ХХІ ст.   Постмодернізм     «Празька школа»   МУР   Нью-Йоркська група     Література в Західній Україні (до 1939 року)  

 

2. Домашнє завдання:

Складіть твір-фантазію «Що після постмодерну?» _____________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Узагальнюємо вивчене

1. У якому творі в оповіді об’єднані 992, 1941 та 1965 роки

А. «За мить щастя».

Б. «Залізний острів».

В. «Диво».

Г. «Дім на горі».

2. Що відчуває героїня твору Г. Тютюнника «Три зозулі з поклоном»

до своєї суперниці Марфи

А. Ревнощі. Б. Зверхність. В. Розуміння. Г. Байдужість.

 

3. Думка про те, що гуманістичні цінності під загрозою цивілізаційних процесів, утверджується у творі

А. «Залізний острів».

Б. «За мить щастя».

В. «Три зозулі з поклоном».

Г. «Дім на горі».

4.Твір, який не належить П. Загребельному

А. «Євпраксія». Б. «Роксолана». В. «Собор». Г. «Первоміст».

5. У творі В. Шевчука «Дім на горі» відсутній мотив

А. Небесної дороги.

Б. Самотності.

В. Блудного сина.

Г. Боротьби.

6. Визначте один із провідних напрямів сучасної української літератури

А. Бароко.

Б. Сентименталізм.

В. Символізм.

Г. Натуралізм.

Д. Постмодернізм.

7. Установіть відповідність між твором і персонажем

1. Марфа Яркова А. «Диво»

2. Сашко Діденко Б. «Дім на горі»

3. Гордій Отава В. «За мить щастя»

4. Марія Яківна Г. «Залізний острів»

Д. «Три зозулі з поклоном».

8. Складіть і запишіть невеликий твір «Новаторство літературної творчості В. Шевчука»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Список використаних джерел:

 

1. Кравець Л. В. «Метафора в системі тропів» // Вивчаємо українську мову та літературу, 2010, №13.

2. Микитюк В.«Вивчення теорії літератури» // Дивослово, 2006, №5.

3. Мовчан Р. В., Авраменко О. М. «Українська література». Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів / «Грамота», Київ, 2011.

4. Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах //2010, № 9.

5. Паращич В. В. «Українська література». Плани-конспекти. 11 клас. //»Ранок», Харків, 2011.

6. «Українське слово». Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст. (книга 1) // «Аконіт», Київ, 2003.

 

Зміст

 

1. Передмова,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3

2. Вступ. Українська література 1920-1930 рр.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5

3. Провідна роль поезії у 20-ті роки ХХ ст.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,6

4. Павло Тичина – найбільший модерніст 20-х років,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,7

5. Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х рр.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,13

6. Михайль Семенко – поет-футурист,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,14

7. Київські «неокласики». Різногранний творчий шлях митця,,,,,,,,,,,,,,,,,,,15

8. Микола Зеров – найяскравіший поет-«неокласик»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,16

9. Максим Рильський – «великий майстер форми»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,17

10. Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного

відродження»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,19

11. Українська проза 20-30 років ХХ ст.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,24

12. Микола Хвильовий – «письменник-новатор»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,25

13. Григорій Косинка – людина непохитної переконаності,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,27

14. Юрій Яновський – «поет у прозі»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,30

15. Валер’ян Підмогильний –автор інтелектуально-психологічної прози35

16. Остап Вишня – родоначальник усмішки,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,39

17. Розвиток національного театру, драматургії 1920-1930 рр.,,,,,,,,,,,,,,,,,,45

18. Микола Куліш – творець «модерної драми»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,46

19. Розвиток літературного процесу в Західній Україні (до 1939 року),,,,,49

20. Богдан-Ігор Антонич – «творець мистецтва біологізму»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,50

21. Осип Турянський – майстер історичної поеми в прозі,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,54

22. Еміграційна література. «Празька поетична школа»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,57

23. Євген Маланюк – «імператор залізних строф»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,58

24. Іван Багряний – «романтик і невиправний мрійник»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,60

25. Участь українських письменників у Другій світовій війні,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,64

26. Олександр Довженко – майстер кіноповісті,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,65

27. Українська література другої половини ХХ – поч. ХХІ ст.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,71

28. Василь Симоненко – «витязь молодої української поезії»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,72

29. Дмитро Павличко – «каменяр нової доби»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,74

30. Іван Драч – сонячний поет, «в ураган узутий»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,76

31. Микола Вінграновський – поет, прозаїк, кіно митець,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,78

32. Ліна Костенко – «цитадель духу» української нації,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,80

33. Василь Стус – український символ незламності,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,85

34. Олесь Гончар – «одна з опор національного відродження»,,,,,,,,,,,,,,,,,91

35. Григір Тютюнник – «живописець правди»,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,93

36. Валерій Шевчук – представник інтелектуально-філософської прози,,96

37. Українська історична проза,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,99

38. Павло Загребельний – письменник з невситимою жагою творення,,100

39. Сучасна українська література,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,103

40. Українська російськомовна поезія,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,107

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-19; просмотров: 181; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.144.69 (0.009 с.)