Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
У великій мудрості багато печалі; і хто примножує знання – примножує скорботу.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Глави не пов”язані між собою логікою викладу, відтак: системного вчення книга не подає.
Різні точки зору щодо структури книги: І – скомпонована у формі діалога, в якому захищаються два протилежні погляди на світ і життя (Гердер, Ейхгорн); суперечка про щастя, яку веде мудрість істинна і мудрість хибна (Шенкель). ІІ- при компонування книги застосований діалектичний метод, за допомогою якого автор, подібно до Декарта, доходить до висловлюваних ним положень через сумнів і заперечення. ІІІ – книга не має ніякого плану, поєднує в собі тісну єдність різних світоглядів, які належали різним мудрецям давнини (Дюдерлейн, Павлюс, Нахтигаль), чи сукупність різних кабінетних заміток, зроблених однією особою в різний час в різних станах душі (Штейдлін, Вістон, Шмідт, Блох), чи репрезентуючи твір, автор не обдумав плану, не виробив погляду на предмет. Пісня Пісень (дослівно з гр. – найкраща пісня). Написана після Вавілонського полону. Читається на Пасху як алегорія стосовно Виходу з Єгипту: Бог-наречений заручається з Ізраїлем-нареченою. Походження назви: Соломон вважав її найкращою з усіх 1005 пісень, які він написав (І Цар. 5, 12). Поема, що зображає палке кохання, яке збереглося, незважаючи на всілякі спокуси, і залишилося вірним собі. На основі народних пісень-прославлень краси Суламітки – коханої царя Соломона. Форма: розмова нареченої з нареченим, що переривається хором подруг нареченої. Дійові особи: - наречена Соломона; - цар Соломон; - Єрусалимські діви.
Наречена: сунамітка Авігаш, найгарніша дівчина в усій країні, що доглядала царя Давида в старості (І Цар. 1:1-4) і стала дружиною Соломона. У творі – символічний образ, взірець, ідеал єврейської жінки. Риси зовнішності співвідносяться з явищами природи.
Наречений: цар Соломон, величний, мудрий, нестримний у своєму коханні чоловік, однак ніжний турботливий, пристрасний. У тексті порівнюється із оленем. Портретна харектеристика побудована на розгорнутих описах (порівняння з коштовностями). Теми розділів: І – любов Нареченої до Царя. Здебільшого передана словами її відданості Цареві та короткі відповіді Царя і Хору. ІІ – Наречена насолоджується любов”ю Царя. Здебільшого це її внутрішній монолог про ніжні обійми Царя. ІІІ: 1-5 – Сон Нареченої про зникнення її милого та радісну зустріч з ним. ІІІ: 6-11 – весільна процесія. Привітання в царському садку весільної колісниці придворними дамами. ІV – Цар палко кохає свою Наречену. Вона запрошує його у свій сад для подружньої насолоди. V – Другий сон Нареченої про зникнення Нареченого після шлюбної ночі. VІ – Суламітка найгарніша з 140 красунь царського палацу; всі вони разом з Царем визнали це. VІІ Взаємна відданість Нареченої та Нареченого, висловлена у весільних піснях надто метафорично. VІІІ – Невгасима любов і нерозривна єдність Нареченого та Нареченої. Слова Нареченої та Хору.
Псалтир Цей божественний співець (Давид) часто хвилював моє серце і збуджував думку. Ніколи людська фібра не творила акордів таких задушевних, таких зворушливих, таких сильних; ніколи думка поета не спрямовувалася так високо і не проголошувалася так справедливо; ніколи душа людини не виражалася перед людиною і перед Богом у висловлюваннях і почуттях таких ніжних, таких симпатичних і таких зворушливих для серця. Всі найсокровенніші порухи людського серця знайшли свій відголосок і ноти на устах і арфі цієї людини, а якщо перенестися в окрему епоху, коли ці пісні розносилися землею, якщо подумати, що тоді лірична поезія найосвіченіших націй оспівувала вино, любов, кров і перемоги муз та борців на іграх Еллади, то неможливо не подивуватися звукам царя-пророка, який говорить з Богом- творцем, як друг із своїм другом, який розуміє і восхваляє Його чудеса, дивується з Його правди, молить Його про милосердя і, здається, є відлунням, яке повторює покірні слова Христа раніше, ніж воно були почуті… Ламартін (1790-1869), французький поет
|
||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-17; просмотров: 258; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.14.219.203 (0.009 с.) |