Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Computer Support SpecialistsСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Computer Support Specialists are responsible for providing technical assistance and many forms of computer-related support to a wide variety of potential customers, clients, and employers. The field is rapidly growing, due to the fact that nearly every company now uses computers (as do individuals) and needs specialists to support them. The explosion in the use of computers has created a big demand for specialists who provide advice to users, as well as those who troubleshoot problems and/or perform the day-to-day administration, maintenance, and support of computer systems and networks. Typical duties for a computer support specialist may include daily oversight of a firm’s computer systems, responding to calls for assistance from the organization’s computer users, repair of computer hardware and software, and training users in the use of new computer programs. A computer support specialist analyzes problems by using automated diagnostic programs, helps clients with hardware/software installation, printing, word processing, e-mail, and operating systems; provides assistance when computers crash; provides advice to customers; trains users in the proper use of hardware and software. In a profession which involves a lot of interaction with customers and fellow employees, specialists are also susceptible to both the good and the bad consequences of dealing with the public. Specialists who work as consultants tend to spend a significant amount of time away from their offices, sometimes spending weeks or months working at a client’s locale. On the other hand, expansion of computer networks is allowing a growing number of support specialists to provide technical support from remote locations, reducing or eliminating the need to travel as often to the customer’s workplace. Students interested in becoming computer support specialists need to have strong problem-solving, analytical, and (most especially) communication skills in order to effectively troubleshoot problems and help customers. The need to continually interface with customers, employees and other computer personnel requires a specialist to be able to communicate effectively in many different ways: in person, over the phone, via e-mail, and on paper. Strong writing skills are useful not only in communicating, but also in preparing manuals and instructions for employees and customers.
Discussion Task 1 What are your ideas about a Computer Support specialist? What should he/she be like? Share you ideas with your group mates. Grammar Tables Степени сравнения имен прилагательных (The Degrees of Comparison of Adjectives) В английском языке качественные имена прилагательные изменяются по степени сравнения. Качественные имена прилагательные имеют положительную степень (the Positive degree), сравнительную степень (the Comparative degree) и превосходную степень сравнения (the Superlative degree). Виды имен прилагательных и образование степеней их сравнения
Образование настоящего неопределенного времени (Present Simple Tense) глагола to do Утвердительная форма
Вопросительная форма
Отрицательная форма
do not = don’t, does not = doesn’t.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-12; просмотров: 233; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.139.93.242 (0.008 с.) |