Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
D. Match the two parts of these descriptions of VALS types.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
E. Translate the following sentences from English into Russian. 1) How can a manufacturer target his products successfully on his chosen market segments? 2) Our aim is to reach the market segment between conventional motor inns and budget motels. 3) Social class is a useful variable for segmenting consumer markets. 4) Product segmentation focuses on how consumers perceive and differentiate between available products. 5) Far Eastern markets are more highly segmented. 6) It’s difficult for computer makers to differentiate between the technical features of their product and someone else’s. 7) The only viable strategy was to differentiate Citibank credit cards from all the low-cost alternatives. 8) To maintain product differentiation, the new models have all been styled distinctively. 9) Who is the target audience for this book? 10) These advertisements are aimed mainly at our target customers. 11) Consumers filled out a detailed questionnaire about their habits. 12) The stock was favorably profiled in Friday’s edition of “Investor’s Daily”.
F. Answer the questions. 1) What is market segmentation? 2) What does the segmentation allow marketers? 3) How do UK marketers classify customers demographically? 4) Will you describe marketers’ classifying customers demographically in the UK? 5) What is a system ACORN? 6) Which factors are important in lifestyle segmentation? 7) Would you explain the notion “psychographics”?
Listening: An interview with a marketing manager (Market leader, CB, Intermediate Business English by D. Cotton, Unit 4)
Over to you
v Which demographic segment in B opposite do you belong to? v Think of a product you have bought recently and analyze your purchase in terms of behavioural segmentation. v Do the VALS questionnaire and get your own VALS profile at the SRI Consulting Business Intelligence site: www.sric-bi.com Module 3 Advertising
Starting up Discuss in pairs. v Did you buy something on the basis of the advert? v Do you think that advertising using children or animals are acceptable? v Do you agree with the AIDA model for advertising?
v Analyze any ads you have seen lately using four stages in promoting a product.
Reading 1: Advertising & Promotion A. Study the topical vocabulary.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-10; просмотров: 403; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.133.147.158 (0.008 с.) |