Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Актуалізація опорних знань учнів.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Перш ніж перейти до перевірки правильності складених алгоритмів, необхідно з'ясувати такі питання: - А що таке алгоритм? - Алгоритм - це послідовність точних, зрозумілих, виконуваних команд. - Що ж ми називаємо командою? - Команда - це речення, яке спонукає до дії, тобто спонукальне речення. Наведіть приклади команд. Які вимоги ми ставимо до команд? - Команди обов'язково повинні бути точними, зрозумілими, такими, що можуть бути виконані. Тепер, повторивши всі ці основні поняття, переходимо до другого етапу перевірки домашнього завдання. 2) Ігровий момент. Учням пропонується розіграти ляльковий спектакль " Перевезення". ЗАДАЧА. До берегу річки вийшли два моряка. їм необхідно переправитися на протилежний берег. Поблизу, в маленькому човні плавають два хлопчики. Човен може витримати вагу або двох хлопчиків, або одного дорослого. Скласти алгоритм перевезення моряків на протилежний берег.
На дошці розміщені рухливі фігурки всіх персонажів задачі. В спектаклі беруть участь три учня: · автор пропонованого розв'язання, який повинен подавати команди; · виконавець, який пересуває відповідні фігурки на дошці; · учень, який записує відповідні команди у формальній формі на дошці (на половині дошки). Автор оголошує команди одну за другою. Виконуючи ці команди, учень-виконавець переставляє фігурки. Після виконання кожної команди третій учень виписує її для демонстрації всьому класу (Х- один хлопчик, х – другий хлопчик, м – один моряк, М – другий моряк). 1) ðХх 2) ðХ 5) ðХх 3) ðМ 6) ðХ 4) ðх 7) ð м Для кожного кроку алгоритму треба вказати напрямок перевезення і відповідні позначки об'єктів перевезення. ІІІ. Повідомлення учням теми і мети уроку (1 хв). Пояснення важливості цього уроку для подальшого вивчення цієї теми і інформатики взагалі. IV. Пояснення нового матеріалу (8 хв). Учні спочатку шукають відповіді на такі питання: - Хто під час гри подавав команди? - А чи завжди алгоритм виконує той, хто його склав? - А хто виконував команди під час нашої гри? - А чи міг виконавець не знати алгоритму? Той, хто виконує команди (людина, тварина, робот), називається виконавцем. А колений крок алгоритму - це команда виконавцю. Наприклад, дресирований собака - виконавець: він виконує і розуміє ті команди, яким його навчив господар. А тепер давайте спробуємо алгоритм. Але спочатку послухайте старовинну легенду. В стародавні часи одному з ченців буддійського храму, що знаходився поблизу міста Ханоя було віщування, що в ту саму мить, коли монахи перекладуть вежу з 64 кілець, настане кінець світу. За буддійською релігією після кінця світу наступить рай. Легенда стверджує, що процес перекладання цієї вежі триває і досі, і закінчиться не так швидко. Якщо перекладати по 1-му кільцю за 1 секунду, то на розв'язання цієї задачі піде 600 млрд. років. Це легенда, а ось одна з улюбленіших іграшок у дітей - піраміда з кольоровими кільцями. Отже, АЛГОРИТМ- це план розв'язування певної задачі, який складається з окремих дій. Ці дії, як вже було сказано, називаються командами і вони задовольняють певні умови. Складемо алгоритм перекладання двох кілець піраміди: демонстрація алгоритму на прикладі іграшкової піраміди. Треба перенести кільця з заповненого стержня на один з двох вільних. Але слід додержуватись таких правил: · · будь-яке кільце можна перенести або на більше за розміром кільце, або на вільний стержень. Алгоритм для розв’язання цієї задачі матиме вигляд: 1) 1→ 2 2) 1→ 3 3) 2→ 3
V. Робота із зошитом (8 хв). Виконати завдання до Уроку 31. Сходинки до інформатики. Робочий зошит. VІ. Фізкультурна хвилинка (1 хв). Раз, два! - Усі пірнають, (Присідання) Три, чотири! - виринають. (Встат и) П'ять, шість! - на воді Кріпнуть крильця молоді (Рухи руками) Сім, вісім! - що є сили, Усі до берега приплили. (Руки на поясі, ходьба на місці) Дев'ять-десять - розгорнулись, Обсушились, потягнулись, Та розбіглись, хто куди. (Сісти за парти) VІІ. Робота з комп’ютерною програмою (10 хв). 1. Запусти програму «Сходинки до інформатики» 2. Вибери пункт «Ханойська вежа» 3. Вибери команду меню Розмір і встанови кількість кілець 3. 4. Вибери команду меню Спочатку і перенеси кільця з одного стержня на інший, утримуючи ліву кнопку миші. VІІІ. Релаксація (3 хв) . По центру аркуша намалюй ставок. Праворуч вгорі намалюй сонечко. Під сонечком, внизу аркуша намалюй будиночок. Ліворуч від будиночка намалюй дві ялинки. Якщо виконавець правильно виконав всі команди має вийти така картинка: ІХ. Повідомлення домашнього завдання (1 хв). Опрацювати матеріал в підручнику. Виконати завдання до Уроку 31. Сходинки до інформатики. Робочий зошит. Х. Підсумок уроку (1 хв). Урок 30 Тема. Алгоритм з розгалуженням. Складання блок-схем розгалужених алгоритмів. Мета. Навчальна: осмислення і засвоєння поняття розгалуженого алгоритму; актуалізація знань по темі "Алгоритм. Лінійний алгоритм". Розвиваюча: розвиток алгоритмічного мислення; розвиток навичок самооцінки; розвиток політехнічних умінь (робота учнів на ПК). розвиток навичок рольової взаємодії та роботи в групах. Виховна: формування впевненості в практичній значимості поняття алгоритму; виховання пізнавальної потреби, інтересу до предмету; виховання дисциплінованості - виконання встановлених вимог (контроль за ТБ, правильністю посадки за ПК); Обладнання: таблиці (карта "Алгоритміка" і розкладна блок-схема розгалуженого алгоритму), набори геометричних фігур, картки, комп'ютерний клас Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики». Вимоги до учнів: знати що називається алгоритмом, командою, виконавцем; які існують форми запису алгоритму, що називається блок-схемою; навчитись записувати алгоритми у вигляді блок-схеми;складати і виконувати прості алгоритми. Хід уроку І. Організація класу (1 хв). - Доброго дня! Дітки, нагадайте мені будь ласка, з яким поняттям інформатики, ми почали знайомство на попередніх уроках. Алгоритми. - А хто ж, як не мешканці країни Алгоритміки знають про алгоритми все: що це таке, як їх можна описати, хто може бути їх виконавцем т.д. Саме для цього - щоб отримати нові знання ми з вами здійснюємо (вже кілька уроків) подорож по цій цікавій країні і знайомимося з її мешканцями. І на сьогоднішньому уроці ми теж рушаємо в дорогу, але спочатку нам потрібно дещо пригадати.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-16; просмотров: 473; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.218.95.236 (0.01 с.) |