VII. Закріплення. Робота з зошитом. (12 хв.) 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

VII. Закріплення. Робота з зошитом. (12 хв.)



Зупинився Іван - Царевич біля великого каменя, що лежав на дорозі і прочитав на ньому: "Ліворуч підеш - коня загубиш, а праворуч підеш -щастя знайдеш".

Давайте з вами допоможемо Івану - Царевичу і складемо алгоритм, яким він буде керуватися у виборі правильної відповіді.

З фігур які є у вас в конвертиках вам потрібно скласти блок-схему, і у кожну фігурку вписати потрібну команду.

(Діти працюють на місцях, а один учень біля дошки)

 

Виконати завдання до Уроку 29. Сходинки до інформатики. Робочий зошит.

VIII. Домашнє завдання. (1 хв.)

1. Вивчити, що називається алгоритмом з розгалуженням.

2. Придумай власну задачу і впиши алгоритм її розв'язання в дану блок схему.

IX. Практична робота на ПК. (10 хв.)

Як і в кожному місті країни Алгоритміки в місті Алгоритму з розгалуженням є комп'ютерний клас. Саме в ньому ми будемо зараз працювати.

Ми продовжуємо з вами знайомство з програмою МАЛИНІ 3 і сього дні ми будемо допомагати мавпочкам з'їсти банан, але для цього вам потрібно буде виробити певний алгоритм і якщо він виявиться правильним. Мавпочки заволодіють бананом.

1. Діти сідають за ПК.

2. Нагадати про правила ТБ під час роботи на ПК.

3. Вибирають пункт Мавпочки

4. Виконують завдання.

Діти, які справляться з завданням раніше, виконують додаткове завдання:

1. Якого типу виконаний вами алгоритм?

2. Описати цей алгоритм в зошиті (у вигляді стрілочок).

X. Підсумок уроку. (2 хв.)

Перевірити результати практичної роботи учнів.

Ви чудово справилися з завданнями сьогоднішнього уроку, пригадали що називається алгоритмом, познайомилися з новим типом алгоритму, з'ясували як він описується блок-схемою, отже на карті країни Алгоритміки можна поставити ще один прапорець - відмітити пункт, де ми вже побували.

Повідомити учням оцінки.

Урок закінчений. До побачення.

 

 


Урок 31

Тема. Інформаційні розваги. вікторина

Мета.

Навчальна: Перевірити знання та уміння учнів з даної теми, усунути можливі прогалини в знаннях. Оцінити рівень підготовки учнів до контрольної роботи.

Розвиваюча: Розвивати логічне мислення учнів.

 

Виховна: Виховувати інтерес учнів до предмету, вчити працювати в умовах колективу (однієї команди), виховувати товариськість.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Учні діляться на дві команди, придумують назву своїй команді так, щоб вона була пов'язана з предметом інформатики.

Команди одержують зелену та червону картки, відповідно, за допомогою якої вони будуть повідомляти про готовність відповісти на запитання.

 

II. Повідомлення теми та мети уроку.

Ознайомити учнів з правилами гри "Брейн-ринг" та пояснити правила оцінювання правильної відповіді.

 

III. Гра «Брейн–ринг».

завдання 1. Бліц турнір.

Команди по черзі відповідають на три запитання, за які відповідно отримують по 1 балу, в разі правильної відповіді.


І - команда.

1. Кнопка на клавіатурі, яка
відповідає за видалення символу
зліва.

(Васksрасе)

2. Древні люди лічили за

допомогою...

(камінці, вузлики, пальці, палички)

3. Для чого призначена клавіатура?


II - команда.

1. Клавіша на клавіатурі, яка відповідає за вставку символу.

(insert)

2. Що комп'ютер вміє робити

інформацією?

(приймає, передає, обробляє, передає)

3. Для чого призначений монітор?


 


 

ЗАВДАННЯ 2. Хто більше?

Команди по черзі пригадують правила поведінки в комп'ютерному класі. Перемогу дістає команда, яка нагадає більше правил. За кожне правило команда одержує 1 бал.

 

ЗАВДАННЯ 3. Кросворд.

Команди одержують кросворди та завдання до них. Перемагає команда, яка швидше, а головне правильно справиться з цим завданням. Максимальна оцінка за це завдання - 3 бала.

Яке слово зашифровано?

1. Набір команд, або завдання, які виконує комп’ютер, називається…

2. Те, що і монітор.

3. Лазерний, магнітний, гнучкий…

4. Комп’ютер вивчають на уроці, який має назву…

5. Пристрій для введення звуку в комп’ютер.

6. Електронно-обчислювальна машина, яка вміє приймати, передавати, зберігати і обробляти інформацію.

7. Пристрій, який дуже часто використовують для гри в комп’ютерні ігри.

8. Пристрій для друкування текстів на папері.

 

ІV. Фізкультурна хвилинка.

З інформатикою дружим,

Але й вправи любим дуже.

Підборіддя вверх підняли,

Головою похитали.

Сонце й друзів привітали!

Плечі вгору, плечі вниз,

На сусідів подивись.

Добру справу ми утнемо

І кущі ми підстрижемо.

Руки, як ножі в нас гострі

І працюють дуже просто.

Руки вгору всі підняли,

Ними дружно заплескали.

Виконали вправи вміло,

А тепер за парти сіли.

ЗАВДАННЯМ 4. Риболовля.

Командам пропонується витягнути по три картки - "риби" з завданнями на логічне мислення. За кожне правильно виконане завдання учні отримують - 1 бал.

Робота із зошитом.

Завдання до Уроку 32. Сходинки до інформатики. Робочий зошит.

ЗАВДАННЯ 5. Склади слово.

За 2 хв. утворити якомога більше нових слів з букв даного слова. Кожну букву можна використовувати тільки один раз.

Дане слово:

ІНФОРМАТИКА

ЗАВДАННЯ 6. Брейн - ринг.

Командам пропонується відповісти на 7 запитань. Відповідає та команда, яка першою підніме картку. В разі неправильної відповіді, право відповісти на питання має інша команда. За кожну правильну відповідь -1 бал.

1. Що таке монітор? Які бувають монітори?

2. Що таке комп'ютер?

3. Що таке арифмометр?

4. Які пристрої комп'ютера вважаються основними?

5. Що таке принтер?

6. Що таке сканер?

7. Миша, Діма, і Коля грають у комп'ютерну гру джойстиком, мишею
і на клавіатурі. Миша грає не на клавіатурі, Діма - не мишею і не
на клавіатурі, а Коля грає не джойстиком. За допомогою яких
пристроїв грають друзі в комп'ютерну гру?

 

V.Домашнє завдання.

Скласти кросворд на тему "Пристрої комп'ютера", не менше ніж на 5слів.

Гарно його оформити. Підготуватися до контрольної роботи.

 

VІ. Підсумок уроку.

Підрахувавши суму балів, визначаємо команду переможницю. Відповідно, виставляються оцінки за урок.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-16; просмотров: 319; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.135.183.187 (0.015 с.)