Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Особливості розробки текстової частини↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 5 из 5 Содержание книги Поиск на нашем сайте
Сила візуального образу може визначити успіх або провал соціального плаката. Плакати, переможці OBIE 1996 року, підтверджують це. Наприклад, реклама Mercedes, створена агентством Martin, в якій образ двох фар вписаний в слово «Soon» («скоро»). Член журі OBIE Scott Swanson сказав: «Це найкращий плакат, який я бачив, - так як він має дуже сильний візуальний образ і дуже короткий енергійний слоган». Цей плакат також чітко показує, як образ і слоган можуть взаємодоповнювати один одного, і створювати неймовірний ефект. Плакат повинен сприйматися як єдине ціле. Необхідний зв'язок і взаємодія між образом і словом [19, с. 72]. Вдалим прикладом використання текстової частини є плакат з назвою «Гастарбайтери…Дякую Вам!». Даний плакат не містить нічого, крім тексту, але несе в собі дуже сильну і важливу інформацію для людей, яка зрозуміла всім. Сергій Норван: «Слоган може доповнювати візуальний образ. Коли слова підтримуються візуально, то вони діють більш переконливо» [31, с. 110]. Слоган є другою важливою складовою соціального плаката. Максимальна кількість слів не повинна перевищувати семи, але бажано використання 4 – 5 слів. Розбірливий і виразний шрифт, що виділяється на загальному тлі, дозволяє читати текст на великій відстані. Анна Кудрявцева: «До кожного образу підходить певний шрифт. Можна вибрати будь-який шрифт, але головна умова – він повинен бути читабельним» [19, с. 116]. У деяких випадках акцент робиться тільки на слова без використання будь-якого образу. Знаменита серія рекламних плакатів, присвячена Ірландському пабу «Гарсіас», представляла дев'ятитижневому листуванню закоханих. Ця кампанія порушила ряд традиційних правил зовнішньої реклами, покладаючись тільки на текст, без картинок, і використовуючи довгі фрази. Але в той же час інтрига, гумор і вдалий дизайн шрифту спонукають людей читати довгий текст і винагороджують їх за це хорошим настроєм, а рекламодавця – популярністю. Однак, члени журі OBIE 1996 розійшлися в оцінці тенденції до використання довгих тестів в плакатах. Було висловлено думку, що довгі послання не обов'язково є показниками прогресу, і в цілому не приносять користі для соціального плакату. І головне кредо плакату «чим менше – тим краще» вимагає стислості і від тексту [37, с. 112]. «Дозвольте логотипу працювати на вас», - закликає Аллан Холідей, арт-директор рекламного агентства «Холідей». Анна Кудрявцева: «При використанні логотипу важливо не порушувати фірмовий стиль і фірмові кольори»[22, с. 156].
Соціальний проект «Назустріч людям» Актуальність проекту. На сьогоднішній день в регіоні одним із пріоритетних напрямів соціальної роботи є забезпечення реалізації прав і задоволення потреб інвалідів нарівні з іншими громадянами, поліпшення умов їх життєдіяльності згідно з Конвенцією про права інвалідів. Мета і цілі: Мета: проінформувати студентську молодь та виховання через створення соціального плакату, толерантного відношення до інвалід, який закріплює загальнолюдські цінності: моральність, милосердя, дружелюбність, патріотизм, толерантність, почуття краси і гармонії. Цілі: · привернення уваги студентської молоді до соціально значущих проблем та шляхів їх вирішення за допомогою соціального плакату; · формування толерантного ставлення до інвалідів; · пошук ідей і дизайнерських рішень зі створення ефективних інформаційних повідомлень; · підвищення громадянської відповідальності жителів міста і престижу соціального плакату. Цільова група. Цільова аудиторія проекту люди з обмеженими можливостями Термін реалізації проекту. 2016 рік Соціальна ефективність. Впровадження проекту сприятиме: - підвищенню рівня поінформованості населення про особливі потреби інвалідів, формування поваги до їх прав, особистості та гідності, популяризації положень Конвенції про права інвалідів; - залученню представників громадськості до участі в реалізації прав і задоволенню потреб інвалідів, поліпшення умов їх життєдіяльності; - підвищення рівня активної соціальної адаптації молодих інвалідів; - мобілізації зусиль громади на вирішення проблем сімей (осіб) з проблемами інвалідності, які опинилися у складних життєвих обставинах. Правові аспекти, що стосуються проектної пропозиції. Правовою основою розроблення проекту є: - Конституція України від 28.06.1996 року; - Сімейний кодекс України від 10.01.2002 року; - Цивільний кодекс України від 16.01.2003 року, чинний від 01.01.2004 року; - Міжнародна Конвенція про права інвалідів від 13.12.2006 року (ратифікація Україною 16.12.2009 р.); - Закони України: від 20.03.2012 року «Про реабілітацію інвалідів в Україні» (зі змінами); від 19.06.2003 року «Про соціальні послуги» (із змінами); від 27.06.2001 року «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю»; - Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 року №706 «Про затвердження Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів» на період до 2020 року»; - Наказ Міністерства соціальної політики від 03.09.2012 року № 537 «Про затвердження Переліку соціальних послуг, що надаються особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати». Завдання проекту: 1. Інформування херсонців про існуючі способи та механізми вирішення соціальних проблем за допомогою соціальних плакатів; 2. Створення соціального плакату з проблем людей з обмеженими можливостями. Ресурси для реалізації проекту. Партнери при реалізації проекту: · кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології; · соціально-психологічна служба ХДУ. Очікувані результати: - підвищення рівня толерантності в суспільстві до інвалідів.
Кошторис проекту:
Отже, існує декілька базових графічних принципів дизайну плакату, знання та володіння якими допоможуть створити дійсно яскравий, актуальний та ефективний продукт. Принципи соціального плакату (однозначність, лаконічність, синхронність, словесність). Плакат увійшов в наше життя настільки міцно й органічно, що часом ми просто не усвідомлюємо його потужний вплив на структуру нашого інформаційного простору. Комунікація здійснюється за трьома основними функціями (інформаційна, мотиваційна, експресивна). Також важливу роль у створенні соціального плакату відіграє кольорова гама, тобто кожен колір має свій вплив на людину. Соціальний плакат показує, як взаємодіють між собою образ і слоган і створюють неймовірний ефект, вони повинні бути як єдине ціле. Є такі плакати, котрі містять тільки текст і несуть в собі дуже сильну і важливу інформацію для людей. Вислів (слоган) є важливою складовою соціального плакату, і повинен містити максимальну кількість слів не більше семи, але бажано використовувати 4 – 5 слів. Розбірливий і виразний шрифт, що виділяється на загальному тлі, дозволяє читати текст на великій відстані. Держава відноситься до соціального плакату як до своєрідних соціальних ліків, інструменту профілактики соціальних проблем в суспільстві. Також конкурси та фестивалі соціальних плакатів є своєрідним індикатором висвітлення соціальних проблем. Проект «Назустріч людям» спрямований на поінформованість херсонців, щодо соціально значущих проблем у суспільстві та їх вирішення через плакат, який покликаний підвищити рівень толерантності в суспільстві до інвалідів. ВИСНОВКИ Плакат – це оголошення, яке супроводжується коротким текстом, зроблене в агітаційних або інформаційних цілях. До особливостей плакату належать: чіткість, зрозумілість, добре сприйматися на відстані, шрифт та колір. Вперше плакат з’явився в Стародавньому Єгипті, офіційним періодом народженням плакату вважається 1482 рік. Ближче до кінця XIX століття плакат отримав офіційне визнання культурного факту, а організатором та ініціатором цієї важливої події стала Україна. В кінці 1897 року у Львові була відкрита Всесвітня виставка плакатів та афіш, на яку зібралося безліч талановитих рекламних художників. Вони привезли з собою свої кращі на той момент твори і представили їх погляду широкої публіки. Виставка мала приголомшливий успіх і завоювала загальне визнання. Під час Першої світової війни велике поширення отримав агітаційний плакат. У 50-і та 60-і роки стали вирішуватись важливі соціальні проблеми – безпека на дорогах, профілактика лісових пожеж. Під час радянської влади соціальний плакат зводився до політичного типу. Також він був яскравим, гарним, чимало слоганів ставали крилатими виразами. Для України соціальний плакат все ще відносно нове і не вивчене поняття. В Україні на відміну від СРСР можна виділити кілька типів плакат: громадський плакат, некомерційний, державний і чистий тип соціального плакату. Спрямованість соціального плакату полягає, в тому щоб змінити свідомість громадськості. Мета соціального плаката – змусити людину замислитися над проблемою і зупинити прояв негативних явищ у суспільстві. Він демонструє цінності споживання, активізує і формує громадянське суспільство. Виділяють такі основні групи соціального плакату: плакат певного способу життя (наркоманія, алкоголізм, заняття спортом, правильне харчування та інші.), екологічний плакат (збереження природи і дбайливе ставлення до флори і фауни), патріотичний плакат (свято, ювілеї, спортивні події, покликаний об’єднувати націю). В Україні більшість соціальних плакатів носить політичний контекст. Соціальному плакату приділяється чимало уваги і у держави на нього багато надій. Активну участь у цьому приймають студенти та молодь. У вищих навчальних закладах почали проводити конкурси та фестивалі, щодо створення соціальних плакатів. В Україні з’явилось багато проблем і у студентів та молоді є свої нові ідеї та погляд на їх вирішення. Таким чином, існує декілька базових графічних принципів дизайну плакату, знання та володіння якими допоможуть створити дійсно яскравий, актуальний та ефективний продукт. Принципи соціального плакату (однозначність, лаконічність, синхронність, словесність). Плакат увійшов в наше життя настільки міцно й органічно, що часом ми просто не усвідомлюємо його потужний вплив на структуру нашого інформаційного простору. Комунікація здійснюється за трьома основними функціями (інформаційна, мотиваційна, експресивна). Також важливу роль у створенні соціального плакату відіграє кольорова гама, тобто кожен колір має свій вплив на людину. Соціальний плакат показує як взаємодіють між собою образ і слоган і створюють неймовірний ефект, вони повинні бути як єдине ціле. Є такі плакати, які містять тільки текст і несуть в собі дуже сильну і важливу інформацію для людей. Вислів (слоган) є важливою складовою соціального плакату, і повинен містити максимальну кількість слів не більше семи, але бажано використовувати 4 – 5 слів. Розбірливий і виразний шрифт, що виділяється на загальному тлі, дозволяє читати текст на великій відстані. Держава відноситься до соціального плакату як до своєрідних соціальних ліків, інструменту профілактики соціальних проблем в суспільстві. Також конкурси та фестивалі соціальних плакатів є своєрідним індикатором висвітлення соціальних проблем. Проект «Назустріч людям» спрямований на про інформованість студентської молоді, щодо соціально значущих проблем в суспільстві та їх вирішення через плакат, яки направлений на підвищення рівня толерантності в суспільстві до інвалідів.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Антонов О. К. Українська Радянська енциклопедія / О. Антонов, Ф. Бабічев. - К.: Прогрес, 1982. - 515 с. 2. Арнхейм Р. Мистецтво і візуальне сприйняття / Рудольф Арнхгейм; [пер. з англ. В.Н. Самохіна]. - М.: Прогрес, 1974. - 392 с. 3. Бабуріна Н. І. З родоводу плаката / Ніна Іванівна Бабуріна. - [4-е вид.]. - К.: Реклама, 1993. - 221 с. 4. Бабуріна Н. І. Рекламний плакат 20-х років / Ніна Іванівна Бабуріна. - [5-е вид.] - К.: Реклама, 1987. - 184 с. 5. Бабуріна Н. І. Радянський видовищний плакат / Ніна Іванівна Бабуріна. - М.: Радянський художник, 1990. - 115 с. 6. Берхін Н. Б. Загальні проблеми психології мистецтва / Наум Борисович Берхін. - [3-е вид.]. – М.: Знання, 1981. - 356 с. 7. Борев Ю. Б. Естетика: [підручник] / Юрій Борисович Борев - М.: Вища школа, 2002. - 315 с. 8. Буткевич О.В. Краса: природа, сутність, форми: [монографія] / Олег Вікторович Буткевич. - Л.: Художник, 1983. - 438 с. 9. Виготський Л. С. Психологія мистецтва: [підручник] / Лев Семенович Виготський. - М.: Образотворче мистецтво, 1987. - 189 с. 10. Волкова В.В. Дизайн реклами: [навчальний посібник] / Валентина Вікторівна Волкова; [отв. ред. Е.А. Лазаревич]. - М.: Книжковий дім «Університет»; Ростов н / д.: Фенікс, 1999. - 287 с. 11. Гуляєва Е. А. Дизайн і виробництво: [монографія] / Олена Анатоліївна Гуляєва. - М.: Дизайн, 1999. - 192 с. 12. Джидар’ян І. А. Естетична потреба / Інна Аршавіровна Джидарьян; [отв. ред. Е. В. Шорохова]. - М.: Наука, 1976. - 192 с. 13. Єршов Е. А. Соціальний плакат / Євген Олексійович Єршов. - М.: Политиздат, 1997. - 180 с. 14. Жвалевський А. CorelDRAW 12: Бібліотека користувача / А. Жвалевський, Ю. Гурський. - СПб.: Пітер, 2005. - 320 с. 15. Журнал "Архітектура і дизайн". - [7-е вид.]. - М.: АрхМосква, 2002. - 63 с. 16. Іванов B. C. Як створюється плакат / Віктор Семенович Іванов. - [2-е вид.]. - М.: Вид-во Академії мистецтв, 1980. - 64 с. 17. Іванов К. С. Агіт плакат повинен агітувати / Костянтин Сергійович Іванов. - [9-е вид.]. -М.: Творчість, 1966. - 130 с. 18. Кельнберг В. Ф. Таємниці зовнішньої реклами / Віталій Федорович Кельнберг. - К.: Плакат, 1999. - 230 с. 19. Колесник В. А. Рекламний світ / В. Колесник., Б. Рожков. - К.: 1998. - 125 с. 20. Корецький В. Б. Товариш плакат: Досвід, роздуми / Віктор Борисович Корецький. - М.: Плакат, 1981. - 128 с. 21. Короленко О. С. Художники - плакатисти / Олег Сергійович Короленко. - М.: Плакат, 1995. - 176 с. 22. Корабльова Е. С. Радянський плакат: настільний календар: [стаття] / Олена Сергіївна Корабльова. М.: Прогрес, 1985. - 177 с. 23. Коул М. Культура мислення / М. Коул, С. Скрібнер. - М.: Прогрес, 1977. - 323 с. 24. Кудін П. А. Психологія сприйняття і мистецтво плаката / Кудін П.А., Ломов Б.Ф., Митькина AA - М.: Плакат, 1987. - 208 с. 25. Кулебакін Г. І. Основи композиції: [підручник] / Георгій Іванович Кулебакін. - М.: Вища школа, 1988. - 129 с. 26. Кучерюк Д. Ю. Естетика: [підручник для студентів] / Кучерюк Д.Ю., Панченко В.І., Левчук Л.Т. - К.: Вища школа, 2000. -325 С. 27. Литвинов В. В. Плакат як вид мистецтва: Наочна агітація / Віталій Володимирович Литвинов. - [9-е вид.]. - М.: Плакат, 1987. - 89 с. 28. Литвинов В. В. Мистецтво агітації: Наочна агітація / Віталій Володимирович Литвинов. - [23-е вид.] - М.: Плакат, 1987. - 78 с. 29. Литвинов В. В. Історія жанру: Наочна агітація / Віталій Володимирович Литвинов. - [3-е вид.] - М.: Плакат, 1987. - 85 с. 30. Логвинов С. А. Рекламний плакат / Сергій Олександрович Логвинов. - М.: Прогресс, 2000. - 160 с. 31. Ломов Б. Ф. Психологічна наука і суспільна практика: [монографія] / Борис Федорович Лоомов. - М.: Знание, 1974. - 248 с. 32. Ляхов В. Н. Радянський рекламний плакат: [альбом-монографія] / Воля николаевич Ляхов. – М.: Прогрес, 1977. - 181 с. 33. Малик-Пашаєв A. A. До питання про Використання методики "угруповання" для Вивчення художнього розвитку: Нові досліджеення в псіхології: [підручник] / Анатолій Олексійович Малик-Пашаєв. - [1-е вид.] - К.: Творчість, 1986. - 270 с. 34. Моор Д. С. Я - більшовик: [збірник статей] / Дмитро Стахіевіч Моор. - М.: Радянський художник, 1967. - 255 с. 35. Поспєлов Г. Н. Мистецтво та естетика: [наукове видання] / Поспєлов Георгій Миколаєві. - К.: Мистецтво, 1984. - 325 с. 36. Розумовський Б. С. Мистецтво реклами / Борис Семенович Розумовський. - М.: Полум'я, 1984. - 235 с. 37. Родченко А. М. Плакат і сучасність / А. Родченко, A. Шишмаков. - М.: Гелла-Принт, 2001. - 120 с. 38. Романичева Є. Т. Дизайн та реклама. Комп'ютерні технології / Є. Романичева, О. Яцюк. - К.: ДМК, 2000. - 464 с. 39. Свиридова І. А. Радянський політичний плакат: деякі тенденції розвитку плаката на сучасному етапі / Ірина Альбертівна Свиридова. - М.: Образотворче мистецтво, 1975. - 176 с. 40. Федеева А. К. Зовнішня реклама / А. Федеева, Т. Кангіна. - М.: Плакат, 2001. - 263 с. 41. Фелічі Дж. Типографіка: шрифт, верстка, дизайн / Джеймс Фелічі; [пер. з англ. і коммент. С. І. Пономаренко]. - СПб.: БХВ-Петербург, 2004. - 496 с. 42. Флоренська О. А. Психологія побутового шрифта: [монографія] / Ольга Андріївна Флоренська. - СПб.: Червоний матрос, 2001. - 156 с. 43. Шевченко В. Я. Композиція плаката: [навчальний посібник] / Володимир Ярославович Шевченко. - Х.: Колорит, 2004. - 123 с. 44. Шорохов Е.В. Композиція: [навчальний посібник для студентів худ. - граф. фак. вищ. закл. осв] / Шорохов Євген Васильович. - М.: Просвещение, 1986. - 249 с.
ДОДАТКИ Додаток А Положення
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-06; просмотров: 270; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.223.238.150 (0.008 с.) |