Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
В оздобленні інтер'єра особливу роль приділяють декоративному мистецтву та обробці архітектурних деталей і елементів.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Ажурна металева або візерункова перегородка, що відокремлює хол, вітальню, чи приймальню, яка виділяє яку-небудь зону вестибюля, може стати домінуючою в оздобленні, головним елементом його художнього сприйняття. 2. У побудові композиції інтер'єру приміщень готелю бере участь і такий елемент, як кольорова візерункова підлога, особливо у вестибюлях, проходах, коридорах. Різні рівні підлоги, або підвісні стелі можуть стати засобами декоративного оздоблення і за допомогою таких компонентів інтер'єра, як світло і колір, розділити простір на окремі за функціональним призначенням зони і приміщення, а також виконувати інші задачі просторової, світлової і колористичної композиції. 3. У таких приміщеннях, як бюро обслуговування іноземних громадян, з рекламних видань (найбільш цікаві архітектурні пам'ятки і мальовничі пейзажі краю, або району міста) іноді готують постійну експозицію. Фотографії чи малюнки для такого показу варто робити одного розміру і форми. Підвішувати їх треба на висоті 130-150 см. на невидимій оком волосині, яку прив’язують до металевої лозини, прикріпленої до стіни під стелю. 4. Раніше на стіни віталень, холів і інших приміщень готелів вішали великі картини, написані маслом в золочених рамах. У сучасних готелях станковий живопис в інтер’єрі замінили інші види декоративного оздоблення (невелика акварель, естамп, декоративна тарілка, рельеф і т.п.). Картини в більш-менш пишних рамах залишаються в готелях старої архітектури, у високих прикрашених ліпленням кімнатах з вікнами подовженої форми, з великими кришталевими люстрами, панелями, килимами і важкими меблями. 5. На стіни номерів, віталень чи холів часто вішають чи встановлюють металеві або керамічні невеликі панно або вставки різних форм, тематики і розмірів, у тому числі декоративні тарілки, скульптурні твори, барельєфи і горельєфи, різьблення і т.д. Предмет варто підібрати так, щоб він підійшов до характеру інших декоративних предметів обстановки. 6. Допоміжним художнім засобом оформлюючого прикладного мистецтва є орнамент. Орнаментацією можна виділити у конкретний предмет із середовища інших, показати його значимість, привернути увагу до особливостей форми, виявити характер поверхні, розвити і збагатити художньо-образний зміст. 7. Рекламні й інформаційні написи в інтер'єрі готелю — помітні, яскраві, зроблені зі смаком. Важливий момент при складанні написів, окрім вибору самого шрифту і масштабу, — це фон та колір. Фон повинен бути контрастним, різкість якого розраховують виходячи з відстані його оптимального огляду. Найбільшу контрастність • чорних літер надає білий і жовтий фон, • червоних — солом'яно-жовтий і білий, • синіх — білий, • зелених — білий і чорний, • білих — синій. 8. У будівництві, особливо при реконструкції і ремонті, часто приходиться стикатися з декоративною обробкою стовпів і колон, пілонів і прогонів. Основне для вибору — це визначення місця і значення цих елементів у композиції, їхня участь у створенні ансамблю: чи потрібно їх виділити або, навпаки, сховати і затушувати. У першому випадку колону чи стовп обробляють інакше, ніж стіни, — іншим кольором і матеріалом, у другому так само — тим же кольором і видом обробки, що стіни і стелі. Це положення відноситься і до обробки прогонів, пілонів і інших архітектурно-художніх елементів, які можна виділяти чи маскувати. Наприклад, поперечні прогони у вузьких і довгих коридорах зорово скорочують довжину і поліпшують пропорції. Несподівані кути, ніші і впадини, що утворились при реконструкції старих будинків, можуть завдяки обробці ефектними декоративними елементами збагатити інтер'єр. 9. Величезне значення в декоративній виразності будь-якого оформлення має світло, його сила і кольоровість. Так, в експозиції варто особливо виділити світлом вітрини і робити спеціальні підсвіти з джерел прихованого світла біля макетів, скульптур і інших експонуємих художніх творів. Іноді можна користуватися сильним спрямованим світлом для виділення особливо важливих елементів експозиції чи декоративного оздоблення. Художня якість оформлення залежить від графічної чіткості і чистоти малюнка або силуету, скромності декоративних засобів. Головна задача при виборі масштабу малюнка і кольору виробу – зберегти єдність стилю і колориту, шрифту цифр і написів, пропорційності і чітко витриманої домірності (соразмерность). Увага повинна бути приділена і самій редакції інформації, вказівок і положень, ясності виразів і точності мови. 10. Для роботи обслуговуючого персоналу і зовнішнього вигляду вестибюля велике значення має зручне розміщення і художнє оформлення різноманітних допоміжних службових точок, торгових кіосків, рекламних вітрин і стендів. Кольоровий пластик, прозорі матеріали і метал при устрої відкритих і закритих торгових вітрин створюють великий художній ефект. Легкі конструкції з цих матеріалів не завантажують приміщення, однак при установці вітрини кіоску їхню форму необхідно прив'язати до архітектури конкретного приміщення готелю, величини і конфігурації відведеної площі. Вбудовані й окремо стоячі вітрини виставок і торгових точок служать для пропаганди експонуємих виробів промислового виробництва. Одночасно ці вітрини, які знаходяться в приміщеннях готелю, залах виставок і вестибюлів є значним декоративним елементом оздоблення інтер'єра. 2. Види декоративного оформлення. Із усіх галузей мистецтва найбільш велику групу складають просторові - архітектура, живопис, графіка, скульптура та прикладне мистецтво. Художній образ, який створюється просторовим мистецтвом, існує в просторі, його можна розглядати з різних ракурсів або обійти навколо. По виду просторове мистецтво розподіляється на: образотворче - живопис, графіка, скульптура; необразотворче - архітектура та прикладне мистецтво. Монументальне мистецтво - живопис великого масштабу та ідейної значимості, обернений до великої маси людей. Декоративне мистецтво — образотворче мистецтво, яке входить в склад архітектурного ансамблю або систему художнього оформлення приміщень. Декоративно-монументальне мистецтво - декоративне мистецтво, яке відображає громадські інтереси, видатні події епохи. Розрізняють дві форми декоративно-монументального мистецтва: живопис та скульптуру. І. Декоративно-монументальний розпис. Сучасна техніка розпису залежить від складу фарб, які використовуються, та технології їх нанесення на поверхню. Так розпис на основі природних емульсій - темперний; розпис, в якому зв`язуючою речовиною є віск, - енкаустичний; на основі рідкого скла - силікатний. Фреска (італ. fresсо - свіжий) - розпис водними фарбами по сирій штукатурці. Вона розподіляється на: · альфреско (сама фреска) - розпис по свіже нанесеному штукатурному шару; · фреско секко - розпис по тонкому шару свіжої штукатурки на затверділій основі; · альсекко — розпис по затверділому шару штукатурки. Темпера (італ.tempera) - живопис фарбами, розтертими на яєчному жовтку та розбавленими водою. В сучасному темперному живописі в якості зв`язуючої речовини використовуються емульсії із клею, масла або лаку. Темперний розпис потребує захисного шару (покриття лаком) тому, що з часом може висвітлитися та потріскатися. Енкаустика (грец. еnсаіо - вижигаю) являє собою розпис, де в якості зв`язуючої речовини використовується віск. Розрізняють 3 способи енкаустичного розпису: 1. гравюрний - на слонову кість різцем наноситься малюнок та заповнюється кольоровим воском; 2. гаряча енкаустика - воскова фарба наноситься у розплавленому стані гарячими металевими предметами; 3. холодна енкаустика - воскові фарби наносяться у холодному стані, а після цього піддаються термообробці. Силікатний розпис - воснову закладається зв’язуюча речовина - рідке скло. II. Декоративно -монументальний вітраж. Вітраж (франц.vitragе - скло) - сюжетна або орнаментальна композиція із скла або іншого матеріалу, який пропускає світло. Для вітража використовується кольорове скло або скло без кольору, плоске та лите. III. Декоративно-монументальна мозаїка. Мозаїка (франц.mоsаіuе - пістрява суміш) являє собою орнаментальну або сюжетну композицію з різнокольорових кусочків різних матеріалів (скла, мармуру, кольорового каміння, дерева, металу, емалі). Художня обробка поверхні. Піропіктура - живопис огнем, який полягає в тому, що на основі із жаростійких бетонних панелей за допомогою пневматичного, або електричного молотка наносять малюнок, після чого в поглиблення малюнка накладаються керамічні глазурі та оплавляються за допомогою спеціальних апаратів. Така термічна обробка створює блискучу атмосферостійку скловидну поверхню. Техніка сграфіто (двокольорова обробка) являється різновидом стародавнього засобу обробки кольорової штукатурки. Глибоке сграфіто являє собою декілька шарів кольорових штукатурок, які підвергаються обробці шляхом вирізання та оголення нижніх шарів у відповідності з малюнком. В сучасному декоративно-монументальному мистецтві розповсюджено комбіноване використання різних видів живопису та матеріалів: сграфіто та альфреско, мозаїка та сграфіто, мозаїка і рельєф, дерево та метал, скло та метал. Скульптура (лат.skulpturа — вирізаю, висікаю) — один із видів образотворчого мистецтва, який являє собою об'ємне зображення, виліплене із м'якого матеріалу (глини, воску, пластиліну), висічене із каміння, вирізане із дерева, відлите із гіпсу або бронзи. Розрізняють монументальну скульптуру і декоративну.
Питання для контролю: 1. Які елементи беруть участь у побудові композиції інтер'єру приміщень готелю? 2. На які дві групи за видом розподіляється просторове мистецтво? 3. Охарактеризуйте монументальне, декоративне та декоративно-монументальне мистецтво? 4. Охарактеризуйте декоративно-монументальний розпис. 5. Що таке фреска, темпера, енкаустика? 6. Що таке вітраж, мозаїка?
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-12-15; просмотров: 111; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.190.239.189 (0.011 с.) |