Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Жанрові різновиди англійського модерністичного↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 11 из 11 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Роману. Експериментальність: для нової ідеї завжди має бути нова фор- ма, зміст і форма взаємопов"язані, художній твір в принципі не може бути завершеним, кожен твір – постійний пошук, техніка потоку свідомості, нема вибраних для літератури тем, мислення як процес. Психологізація: вчення Фройда, творчість як форма сублімації, особистість – ненадійна і фрагментарна, сприйняття реальності неповне і неточне, зосередженість на внутрішній інди- відуальній свідомості. Міфологізація: міф як засіб пояснення ха- осу ХХ ст., міф як формотворчий елемент. Інтелектуалізація: модернізм як творчітсть для обраних, начитаних (цитати з творів, географічні назви тощо), поєднання висловленого і невисловлено- го, відкриття глобальних тем через побутові. Роман –міф – Джойс, роман-виховання «Портрет митця замоло- ду», «Стівен-герой», еротичний роман «Лоуренс», психологічний роман В. Вульф, роман –антиутопія О. Хакслі «Цей прекрасний новий світ».
Тема втраченого покоління в англ. літ. Іпол. ХХ ст. Р. Олдінгтон. Гурток Гертруди Стайн: Хемінгуей, Джойс, Еліот, саме Гертруда почула цю фразу: "Нічого ви не вмієте, ви – втрачене покоління!" – ці слова стали епіграфом твору Хемінгуея "І сонце сходить або Фієста". Сюди належали Фітцджеральд, Хемінгуей «Прощавай зброє », Олдінгтон «Смерть героя», Ремарк «На Зх. фронті без змін». Є 2 ас- Пектицього поняття: 1 – молодь, яка була на фронті, крім війни нічого не знає і не вміє. 2 – ті, хто не був на війні, без принципів, ідеалів, живуть одним днем. Різні теми в Хемін- гуея (війна, післявоєнне життя) і Фітцджеральда (люди, що втратили сенс жити, мають купу грошей, розваг, якраве жи- ття, але нічого не відчувають). Олдінгтон – був імажистом, лір. поетом. Служив на війні, після неї не міг оговтатись. Збірка віршів "Образи війни". Романи: "Смерть героя", "Всі люди - вороги". Він не приймав мілітаризм, одним з перших заговорив про екологічні проблеми. Писав про прос- тих людей, не визнавав їх ідеалом, якого він весь час шукав. «Смерть героя»- Джон Вінтерборн – художник, несхожий на батьків, іде на війну. Роман починається з опису його смерті. Англо-американська поезія модернізму. Творчість Т.С. Еліота. Перші риси модернізму проявились в поезії, це англо-амери- канська поезія – імажизм (пошук нових образів, нової пое- тичної мови). Еліот одним з перших використав потік свідо- мості в поезії. Новий жанр – поема-міф. Британці: Том Хьюм, Річард Олдінгтон, Девід Лоуренс. Американці: Езра Паунд, Гільда Дулітл, Еммі Лоуел, Флетчер, Еліот. Етапи роз- витку імажизму: 1) становлення імажизму – Том Хьюм – теорія і програмні твори імажизму, засновник поетичного клубу, за основу бралась японська поезія, поезія символізму, 2) Езра Паунд, 3) діяльність Еммі Лоуел, публікація трьох анто- логій імажистів. Філософські основи – інтуїтивізм Анрі Брег- сона. Імажисти писали верлібром, захоплювались античністю. Стаття Паунда "Декілька заборон імажиста" – жодних зай- вих слів, особливо прикметників, не повторюйте в поганих вір- шах те, що було сказано в хорошій прозі, бійтесь абстракції. Паунд порівнював поета з скрипалем та фотографом. Еліот – учень Паунда, близький до імажизму. За освітою філософ, літе- ратурний критик. Захоплювався літературою Середньовіччя, дуже любив "Божественну комедію" Данте. Його хвилювала без- глуздість історичного прогресу. Книга "Пруфрок та інші спо- стереження" (мотив самотності сучасної людини, образ велико- го міста), поема "Пісня кохання Альфреда Пруфрока " (розгубле- ність, невпевненість сучасної людини, це перший поетичний твір написаний в потоці свідомості), збірка "Вірші" (мотив безвиході, розчарування, страх людини перед смертю), поема "Безплідна земля" (присвячена Паунду, основний твір Еліота, в основі – міф, Еліот хотів поєднати досвід усіх епох, культур та народів, основ- Ний міф – міф про розп"яття Христа. Тема: духовна стерильність людини, смерть, небажання змін, відродження. Еліот вважав, що в світі домінує зло і несправедливість. У цьому творі він стер всі часові та просторові межі. У світі панує насильство над кохан- ням), поема"Чотири квартети" (4 поеми-4 пори року-4 стихії- 4 періоди в житті людини). Писав ще й драми. «Безплідна Земля» - 5 частин, тема безплідності та розмивання цінностей, сумніви і розчарування після війни, парадоксальність емоцій і суджень, проникнення в глибини психіки, порушення синтаксису і змісту, претензії жалюгідної людини на високі по- чуття, даремність мрії, неминуча загибель, холодні вірші, не ви- словлює почуття, строгий образний стиль, мотиви міфів – про св.. Грааль, Адоніс і Озіріс, антиісторизм.
58. Розвиток англ. драматургії ХХ ст. В кін. 19 ст на сценах переважає мелодрама, розважальні п’єси, пиш- ність декорацій, вишукані костюми. На поч. ХХ ст. від- був. переломний момент в історії європ. драматургії, ви- никає Нова драма (Шоу) як реакція на кризу старої теат- ральної сис-ми, на потребу оновлення драматичних жанрів. Темою театру стала сама трагедія життя. З"являється соц. -псих. проблематика, засновник цієї драми Ібсен, Шоу про- довжував його ідеї в своїх творах. Драматурги, що почали відроджувати театр в Англії: Томас Вільям Робертсон, Генрі Артур Джонс, Артур Вінг Пінеро, вони ввели соці- альний конфлікт. Уальд, Моем, Шоу – драматурги, що ви- значали драму Англії кін. ХІХ ст. Уальд і Моем писали ко- медії, Уальд розробляв салонний тип цих комедій. Моем писав комедії світського життя, але згодом перейшов на соц. проблематику. Моем знав, що Шоу кращий за нього і наз. його одним з своїх улюблених драматургів. «Нова дра- ма» - соціальна, виводить на сцену сучасність, інтелектуаль- на, мета – не розважати публіку, а змусити замислитись, по- винен бути конфлікт між драма-гом і глядачем, руйнування ілюзій глядача, це драма-дискусія, конфронтація, к-ка точок зору на 1 проблему. 1)Голсуорсі,Прістлі; 2) Осборн. 3) Га- рольд Пінтер, Сімпсон (вплив екзистенціалізму, театру аб- сурду).
59. Творчість Б. Шоу. Ірландець, соціаліст, член Фабіанського товариства, не визнавав революцій, Все можна змінити мирним шляхом. Починав з ро- манів. Виступає на захист Ібсена «Квінтесенція іб- сенізму» - лише він зміг так відкрито говорити про сучасну мораль, зняв маски, розвіяв ілюзії сучасної людини. Виділяє 3 види людей: 1 – філістери (пли- вуть за течією), ідеалісти (вірять в ілюзії), реалісти (бачать все насправді, можуть щось змінити). Кредо: Театр не може приносити задоволення, має бути кон- флікт між драматургом і глядачем, мета – руйнувати ілюзії, конформізм, інтелектуальна драма, часто вда- ється до парадоксу. Зіткнення к-кох точок зору, має постати істина. Творець "драми ідей" – різноманіття соціально-психологічних п"єс ("Будинок вдівця", "Дім, де розбиваються серця"), історичні драми (звернення до минулого людства, відхід від класицистичної істо- ричної драми, зображення суперечностей в характері ви- датних особистостей, "Свята Іоанна", "Антоній і Клеопа- тра"), п"єси-міфи ("Пігмаліон" – 2 шари: реальний та міфологічний, "Повернення до Мафусаїла"). Тема: мілітаризм, соціальні та сімейні проблеми, доля на- уки і відповідальності вчених, шлюб і сімейні стосунки, проституція, духовна криза сучасної Англії, мілітаризм, заперечення загарбницької політики, політична драма, велика і деталізована проблематика сучасності. 3 цикли: неприємні п’єси («Будинки вдівця», «Професія…», при- ємні п’єси («Кандіда», «Обранець долі»), п’єси для пури- тан («Цезар і Клеопатра», «Пігмаліон»)
60. Розвиток англ. новели кін. ХІХ ст. – ХХ ст. В цей час потужно розвивалися жанри малої прози – анімалістські казки Кіплінга, традиції нонсенсу Льюіса Керола (гра слів доступна розумінню лише дорослими + пласт зрозумілий лише дитині). Кетрін Мелсфілд, Сті- венсон, Конрад, Кіплінг ("Сатанинська пляшка"). По- пулярним жанром було страшне оповідання (читались біля каміну вечорами) – Вільям Джейкобс "Мавп"яча лапка". Як правило в оповіданнях не було дидактики, в межах страшного оповідання виділяють оповідання з привидом і навіть пародійне оповідання з привидом – Герберт Уеллс "Привид в червоній кімнаті". В жанрі новели писав і Дж. Голсуорсі – зб. «З 4-ох вітрів», нове- ли «Цвіт яблуні», «Людина з Дейвону». Популярним став жанр детективного оповідання і новели, його історія поч. на поч. ХІХ ст., коли в Америці вийшло в друк опов. Е. По "Вбивство на вулиці Морг". В Англії цей жанр розвивали
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-19; просмотров: 235; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.119.167.189 (0.007 с.) |