Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тэма№4. ІППУ У Візантыіі 14-15 стагодзе.↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 6 из 6 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
В1. ППП Айцоу царквы; Візантыя – Хрысціанская частка рымскай імперыі, якая ахоувае асновуный сужэты рэмскай імперыы: 1) Суалносіны святврства і царства, прававы статус імператар; 2) Маральнастныя паводзіны чалавека у сацыяльнай сферы. Што павінен рабіць чалавек, каб атрымаць безканечнае жыцце, 3) Праблема сутнасці улады і праблема яе мэтанакіраванасці (для чаго існуе улада) іякія якасці павіны быць у кіруючых асоб; 4) Развіцце права і суадносіны канона і закона. Канфлікт паміж імператарам і рымскім папай, які прывеу да раскола у хрысціанскім свеце. Афіцыйнае прызнанне хрысціансва парадзіла праблему: ці можа царвка утварыць дзяржаву, ці трэба дзяржава у Хрысціанскай дзяржавы, статуса хрысціаніна у хрысціанскім сусвеце. Хрыстос разглядаеццавышейшай крыніцай любой улады і ен перадае гэту уладу апосталу, каб тыя ішлі і навучылі усе народы. Візантыя спрабуе аб’яднаць рыскую традыцыю Панціфія і хрысціанскую традыцыю улады. Дзяржава не разумее” царкву якая з аднога боку падтрымлівае дзяржаву як законную уладу, але не дазваляе уладзе умешвацца у сумленне. З 4 века царква пацытыуна пачынае развіваь уладу. Асновай хысціанскай дагматыкі з’яуляецца выцэнне аб прыродзе Ісуса хрыста у якой узаемадзеінічаюць божая і чалавечая прырода, а так сама божая і чалавечая воля. Развіцце хрысціасказа дагмата, у прыадолене бесау і развіцце… Суданосіны чалавека у хрысце адлюстроуваеца 4 пыслоуямі; 1) Не слістна; 2) Не падельна; 3) Не прівращенно; 4) Не ізулчімо Монафіціз – гэта значыць, што у хрыста есць адна прырода, толькі божая прырода, яна пранікае у чалавека і залкая яго вынішчае. Александрыйскае багасоуе – божая прырода грунтуеца на Платоне; Анеакійскае – грунтуеца на чалавеке, дагматыке Арыстоцеля. Ерасі: 1) Іконабодшая ерась (бога, нельга маляваць); 2) Ерась варлама калабрыйскага (дчкуссія аб сутнасць паворскага сцякла).рырода у хрысце не зліваюца у хрысуе, мы не можам іх разарваць (з дргога бока) бо яны адна без другой існаваць не могуць. Прыроды маюць у хрысце і бозая воля і воля чалавека. Называе новым адамам хрыста, які аднауляе чалавека. Хрэсталагічная дыскуссія трансфармуеца на праблемы дзяржавы і царквы, дзе кожны чалавек адначасова і верны і адначасова адданый дзяржаве. Абмежаванасць хрысціан. Візантыя прызнае абмежаванасць дзяржаў, улад не мае усіх паўунамоцтв да учныенні да чалавека. Царква і улада даужна знаходзіца у пэўнай гаромініі і сімфоніі. Царква не выступае проціў дзяржавы, яна высупае за яе марльную трансфармацыю. Мэтамі дзяржаы царства божага не дасягнеш. Геаграфічня меры царквы і хрысціансва не саупадают, Узровен першы, усе хрысціансва, які усе хрычціанзаваны, які падзяляюцца на ядро і перыфіры.: 1) Ядро гэта імперыя; 2) Перэфірыя уключаецца у частка прызнаючы агульную веру і царвку, імператар разглядаеца крыніцай сусветнай улады. Улада імператара перавоздізя з рымкага (імперыум) з хысціанскай – рыма, як хрысціанскае царства, глядзі праротсва данііла. Імператарм можа быць любы свабодна роджаны цалавек, не маюцы хваробы (фізычныя недахопы), і які здлолен захваціць уладу. Імператарм можна было стаць праз усынауленне, ці праз шлюб з кім небудзь і дачок імператара. Выбар дачок рашыуся справай бога, але імператар доужын быць выбраны сінатам народам, войскам. Цар у візантыіі доужын быць надзаконе (быць міласэрденым каб папярждзіць парушэнне духа закона) і пдазаконам (павінен падпарадкоуваца закону) Візантыя распрацавала мадэль сімфніі найбош правільанй формы суадносіны дзяржавы і сям’і. (6 навэла Юсцініана) – бог дау людзям два найвялікшых дара, святарства (клапота аб душах) і святарства (клапаціца аб небаспеке, сям’і). Статус імпрератара ‘яуляецца свяшчэнным, але асоба, якая мае гэты стутас можа грашыц, можа быць не дасканлай. Імператарр – гэта інструмент, прахз які бог карае, албо наадварот клапоціпа аб людзях. Імператра у Візантыіі гэта сакральная фігура, якая мае прва удзельнічаць у літругіі і у некаторых выпадкх яна апазіцаянуеца, як знешняя глава царквы. Царква прыкладна з пятага стагодзяпачынаецца кафнлік папы рымскага з імператарм (папа рымкі счате сабе вышсшім аутаратэтам у хрысціансвте, другія падпарадкоуваюца папе). Сарпаудны раскол між усходам і запалам адбываеца у 800 годзе, калі рым стварае заходнюю рымкую імперыю у германскай націіі і карануе Крала вялікага у якасці імператара. Гэта вызначае розныя ПП мадэдлі на захадзе іна усходже. З аднога бога: 1) Праваслауная дзяржаунасць разглядаеца неналежнай і не правільнай, яе трэба пывесці да парадпакавання рыму. 2) Для захада хаакэрны прарытэт духоуны улады над свецкай, свецкая улада з’яуляеца другаснай, у дачыненні першапачаткова да папы, а потым да супольнасці. На усходхе. Айцы царквы – багасловы якія развілі хрысціанскую дагматыку: 1) Усходныя- маральнае удасканальнецтва чалавека; развіцце дагматкі; 2) Заходнія – актынцубць увагу на правільнай мадэлі сацыяльных адносін, на кампітэнцыю царквы. Захад існуеца на эдэі – папы- які з’яуляеца бязгрэшным экскатэдра, а усход прытрымліваеца тэорыіі Пентрахіі – патрыархі роўныя паміж сабой і маюць пэўны сувереніцет у межах сваіх патрыархатау, але паміж сабой у мажал любові і азінства. Патрарх канстанціонапля мае роуную чэсць з рымам (рамлягне не падпісал іу гэай часкі дхеянне). Найбольш занкамітымі айцам ізацрквы на усходзе: Васіль Вялікі; Рыгор Багаслоу (быу патрыархам канстанцінопаля); Іоан Златауст; Іоан Дамаскім (Візір дамаскага Халіфа).
В2. Прававы статус Іператара; ааы В3.Ідэя рымскага рпава у візантыі; ыавыв
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2020-11-28; просмотров: 141; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.253.195 (0.01 с.) |