Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
В1. Агульная характэрыстыка перыяда.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Гісторыя Рыма складаеца с нескалькіх этапау: 1) Царскі этап; 2) Этап рыспублікік; 3) Прынціпату; 4) Дамінант. Паганскі, язычыскый перыяд. З 1300 года пацынаецца хрысціанскій узгляд. Рымкія ППП зкладаюца з аспектау: 1) Вучэнне аб праве; 2) Вучэнне аб дзяржаве; 3) Вучэнне аб належным кіраванні. Крыніца улады – рымскі народ, які можа дэлгіраваць уклад любому суб’екту. Улада Рымскага народу называеца імперыум. Разглядае сабе як центр сусвету. Рым разглядае сабе на дагаварных пачатках, з адногу боку грунтуеца на сацыяльных группах, з другога боку яны з’яуляюца неад’емлімай часткай рыму. Рым разглядаеца у якасці вечнага горада. Рымскае права першапачаткова мае выключна релігіозныя карані. У аснове рымсказа права з аднога боку ляжыць ідэя справядлівасці, з другога ідэя фармалізацыі. Развіваеца шляхам Права належыць е усім, а каб карыстацца правам, мірыляне павінны быць кліентамі рымлян. Рымскае права працуе толькі для рымлян, не рымляне абаронай права не карыстаеца. Рымскае права апісваеца тырмінамі; 1) Пасс 2) Юс – юстыцыя, як 3) Лес – пісаны закон, які адыходзіць ад дзяржавы. РП ведае: 1) Звычаі; 2) Прыціденты; 3) Пісьмовыя акты улады; 4) Дактрыну (распрацоуваеца вученымі, как связаць у межах тлумачэння разрозненные тлумачэння) У 2, 3 і бліжей да 4 стагодзя РП пачынае імкнуцца да кадыфікаціі. Пазіцыя рымскіх юрыстау з’яуляеца крыніцай рымскіх юрыстау. РП пастаулена у некалькіх сыстэмах: права першаства жыхароу Рыма. Інсуе Юсенціум – права народа. Вывучаеца Юснатурале – усеагульныя, натуральныя законы, якія патрабуюць роунае за роунае. Юс прыватум (мае сваіей мэтай абарону прыватанага інтэржса) і Юс публікум (мае сваіей мэтай абарону дзэржавы. Юс публікум: 1) Рылігійны культ (усе павінны выконваць) 2) Працыдура ажыццяулення і перадацы улады (падаткі, не на рымлянау; раздача бесплатнага хлеба і гэтак далей) Рызыс Рымскай дзяржавы прыходзіць, да сакраязацыі персоны Імератара (адзіная і вышейшая фігура, на якую перадаецца уся улада рымскага народу, а ле адначасова з гэтым існуюць сінат і войска, якія фармальна удзельнічают у выбары Імперата) Рым у сваім развцівві праходзіць этапы рэспублікі і эмперыі з сакралізацыей персоны Іператара. Пакс рамана – звязан з асобай Імператара аугуста і характаразуе прыпыненне Грамадзянскі войн. Калі есць Імператар, тады есць мір, Імператар правазглашается сынам бога. Рылігія Рыма – гжэта патрыятызм,сакралізаыя сваей абшчыны і сваей дзяржавы, сакралізацыя грамадскіх дабрадзецелям (часавек павінен служыць сумленна і выконваць абавязкі перад рымам. В2. ППП Цыцырона; Цыцырон дзеяч перыяду Рэспублікі, папуліст, адзін з ініцыатарау забойства Цэзара. Цыцырон знакаміты: стварае свій страктат: “Аб абязацельствах” “Аб дзяржаве” – першы дае юрыдычнае вызначэнне дзяржавы (Рэспублікум – справа агульная, гэта саюз грамадзян, які аб’яднаны адзінай мэтай і адзіным праввам) Цыцырон прызнае, што у іншых дзяржау можа існаваць свая рэспубліка, але яна яуляецца знаяунасцю падпарадкаванню публічная дзяржавы. Па цыцерону: 1) Рэспубліка - роуных для сваіх; 2) Імперыя,для складанай іерархіі для іншых. Рымская ржспубліка і імпэрыя разгляжаецца як адзіная легальная сусветная улада, гэта выхад на імперскі узровень. Цыцырон традыцыйна вывуча аднасобную уладу, уладу немногіх і уладу усіх, асновай з’яуляеца змешанная форма праулення. У аснвое люблй дзяржаве павінен знаходзіцца грамадзянін – гэта асоба, якая ведае права і выконвае свае абавязкі перад дзяржавай. Цыцырон – гэта апалагет арыстакратычная рэспублікі, рэсупубліка прыхдзіць у заняпа дзяожава становіца вельм івялікай і не можа кіравацца рэспубліканскімі органамі.\ Цыцырон фарміруе персону Імпетарата: 1) Традыцыйныя рымскія дабрадзецелі; 2) Служыу у войску; 3) Займауся паліт. Дзейнасцю; 4) Служыць інтэрэсам дзяржавы і насельніцтву Пакс раман дае унешнюю бяспеку, але не дае унутранную бяспеку. Рым разглядае чалавека выключная як персаону, як носбіта прау. Статус чалавека залежыць, ад яго паходжання і становішча (роунасці, як такавой не існуе), толкі паміж роунымі). Людзі падзяляюца на рабоу і свабодных. Патр фаміліес – ма парава жыцця і смерці над сваімі кліентамі. Рым не ведае дзяржаунага абвенавачання, абвінаваччанне з’яуляецца справай прыватнай, бо кожный чалавек можа абвінавачыць іншага, але доужен даказаць гэта.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2020-11-28; просмотров: 142; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.12.161.151 (0.007 с.) |