Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
О пришествии епископа Иасафа в монастырь и о игумене Иларионе чюдо 30 ⇐ ПредыдущаяСтр 5 из 5
Пресвященныи же митрополитъ Макарие собра архиепископы, епископы и весь священныи соборъ, и уставиша праздновати святымъ, и посла книги своя перьмскому епископу Иасафу, да идетъ тамо, идеже святии лежаху. И епископъ же посла книги своя во вся монастыри, сущая под нимъ, да идутъ с нимъ вси игумени в пустыню, идеже святии лежаху по повелению же пресвященнаго митрополита видети своима очима слышанная. Самъ же епископъ со тщаниемъ седе в ладиицу, поимъ с собою весь причетъ церковныи, и потребная повеле брати сущимъ в пустыню. И плыша тамо по реце тако еже и игумени по повелению епископа кождо ихъ от монастыря своего тамо идуще. В нихже бе игуменъ Иларионъ именемъ монастыря глаголемаго Лопотова, яко тяжко сии внятъ путное шествие, якоже тщету некую вменяя и всуе труды глаголя в себе, бе бо яко маловериемъ одержимъ ко преподобнымъ, но бояшеся преслушатися епископа и не хотя идяше путемъ, от своего монастыря на осляти еха. Егда же бысть ему близъ монастыря святыхъ, разсверепеся осля его и сверже его с себе и сокруши его толико, якоже ничимъ ему не владети и состави ему вси сотрясошася. И принесоша его в монастырь святыхъ, и внесоша в келию, и положиша и на постели, и прииде же епископъ и вси игумени с нимъ, и певше вечернюю и заутренюю. Тому же игумену Лариону болезнующу и кающуся о неверии своемъ и молящуся Богу и святымъ его на постели своей, и тако помалу нача ощучати облегчение болезни своея и повеле пети вечернюю и утренюю и тако боле облегчение получи и повеле правилная вся пети потребная къ божественей литоргии. Егда же приспевшу времени святей службе, входитъ епископъ и сущии с нимъ игумени и священницы во святую церковь, входитъ же и той с нимъ игуменъ Иларионъ. И бысть служа со епископомъ святую литоргию, по совершении же службы бысть весь здравъ, яко николиже что пострада. Извествуетъ епископу и всемъ ту сущимъ с нимъ Божию благодать и святыхъ преподобныхъ отецъ и чюдотворцевъ Григория и Касьяна великая и дивная и преславная ихъ чюдеса. Иже преже инемъ не верующимъ о святыхъ, последи же самъ известенъ сказатель святыхъ о чюдесехъ бываетъ той игуменъ Иларионъ. Егда же совершивше божественою литоргию, и повеле епископъ раскопати землю, идеже святии лежаху, и обрете гробъ целъ. И открыша, и обоня благоухание на вся предстоящая, и видеша мощи, составы нерушимы и не имуща дебельства тела, яко кожа присхла бе к костемъ и светящеся яко снегъ. Другий же гробъ рушимъ от некихъ, якоже преже писахомъ, егда свеща являхуся и мнеша, яко сокровище ископаху, тогда в нощи и смесивъша мощи с перьстию, темже и месть тогда прияша и паки покаявшеся и здравие получиша.
Мы же на предълежащее возвратимся. Тогда же прииде чернецъ некии от веси, глаголемыя Каремы, именемъ Иеремей. Той бысть во зступлении ума от многихъ лет, припадая къ мощемъ святыхъ. И в той часъ, всемъ зрящимъ, бысть здравъ и смысленъ и отиде во своя си, прославляя Бога и святыхъ его угодниковъ. Чюдо 31 о Василие некоемъ И паки отрокъ некий Василие именемъ такоже приведенъ бысть, сущу ему летъ 15 от ближнихъ весей. Растяше же утроба его, якоже нечто животно хождаше в немъ во чреве его. Симъ вельми боляше время немало, и явишася ему святии в видении нощномъ в дому его, спящу ему и решаему, яко да велитъ иконописцу написати образъ святаго великомученика Христова Георгия, и принесетъ в церковь, и поставитъ над гробомъ ихъ, и здравие получитъ. Сему же бывшу, повелевает той Василие написати образъ святаго великомученика Георгия, и приноситъ въ церковь, и поставляетъ верху гроба святыхъ и помолився со слезами глаголя: «Помолитеся о мне, святии, Богу, якоже обещаетеся здравие подати ми, яко да вашими молитва (так) милость Божию получю и здравие прииму». И абие от того часа бысть здравъ, благодаря Бога и прославляя святыхъ его. И отиде в домъ свой и оттоле часто приходитъ в монастырь. Видевъ же сия епископъ своима очима Божию благодать, бываемую от гроба святыхъ, елика Богъ творитъ преславная знамения и чюдеса молитвами ихъ, и о семъ удивися и прослави Бога, и отписа к преосвященному митрополиту Макарию. Онъ же и сия чюдеса повеле написати къ прежде бывшим, яко же и с прочими и ти на память святыхъ почитаются въ славу Богу и святыхъ угодниковъ его.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-30; просмотров: 100; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.138.204.208 (0.006 с.) |