Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Fill in the gaps with the word from the box. Then listen and check your answers.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
You always ________1 that I'd _______2 back again I'll see you through the rain You always ________6 that I would _________7 someday I'll see you through the rain I never __________8 I ___________9 feel this way I'll see you through the rain
NOW YOU’RE GONE by JEFF LYNNE Грамматика: Past Simple Level: начальный, intermediate ♫ CD track 9 Teacher’s notes 1. Ask your students to read the title. What is this song about? 2. Let your group read the part of the song in italics. Ask them if it is about the past or the present? How did they guess? What ‘sweet memories’ can the photo bring back? Play the song and let them check. 3. Now, complete the worksheet tasks. Lyrics and answers Ex. 1 Be – was /were, lose – lost, want – wanted, change – changed, mean – meant, have – had. Ex. 2 I, I was crazy about you You, you always meant the world to me In my heart you were the one Your photograph brings back sweet memories In my heart you were the one Yeah now, now your gone
NOW YOU’RE GONE by JEFF LYNNE 1. Match the 1st and the 2nd forms. Be meant Lose had Want lost Change was / were Mean wanted Have changed
Try to fill in the gaps with the word from the box (write the verbs only if you’re sure).
I, I ________ crazy about you
In my heart you ________ the one But now, now you’re gone
Your photograph brings back sweet memories In my heart you ________ the one But now, now you’re gone
Yeah now, now you’re gone Listen to the song again and check your answers. OLD MACDONALD Traditional performed by FREE ABC SONGS project Лексика: животные и звуки животных Level: начальный ♫ CD track 10 Teacher’s notes 1. In the beginning of the lesson practice reading and pronunciation. It is better touse the familiar words with letters oo, qu, a (e. g. book, look, cook, queen, back, black etc). 2. Ask students to name as many animals as they can (you may make a sort of a auction: the one who says the last word is a winner). Now you may play a song and ask students how many animals are mentioned. What are they? 3. Now give out the worksheets and let your students do ex. 1. Check the answers. 4. While listening the students should complete the second exercise. 5. Follow up 1. If you have time practice more animals and sound with the help of this song structure. Follow up 2. Finishing studying animals you may work on a project and create some unusual animals. Students can present their animals using this tune.
Lyrics and answers Ex. 1 A. Dog – woof-woof. B. Cow – moo-moo. C. Duck – quack-quack. D. Sheep – baa-baa. E. Cat-meow-meow. Ex. 2 Old Macdonald had a farm, e, i, e, i, o OLD MACDONALD Traditional performed by FREE ABC SONGS project 1. Name the animals. Then draw lines to the ‘words’ of animals.
A. ___________
B. ___________
C. ___________
D. ___________
E. ___________
|
|||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-20; просмотров: 321; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.137.200.56 (0.009 с.) |