Лабораторне заняття № 13. МКР 1. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Лабораторне заняття № 13. МКР 1.



 


Тема 5. Цілочислові та параметричні задачі лінійного програмування.

ЛАБОРАТОРНЕ ЗАНЯТТЯ №14

 

Тема заняття: Розв’язання цілочислових задач математичного програмування.

Мета: сформувати вміння та навички розв’язання цілочислових задач математичного програмування графічним методом.

 

Задача 1

Розв’язати задачі цілочислового програмування графічним методом та з використанням процедури «Пошук рішення»:

 

1.1. ; 1.2. ;

 

 

 

1.3. .

 


Тема 5. Цілочислові та параметричні задачі лінійного програмування.

ЛАБОРАТОРНЕ ЗАНЯТТЯ №15

 

Тема заняття: Розв’язання цілочислових задач математичного програмування.

Мета: сформувати вміння та навички розв’язання цілочислових задач лінійного програмування методом Гоморі.

 

Задача 1

Розв’язати задачі цілочислового програмування методом Гоморі та з використанням процедури «Пошук рішення»:

 

1.1. ; 1.2. .

 


Тема 5. Цілочислові та параметричні задачі лінійного програмування.

ЛАБОРАТОРНЕ ЗАНЯТТЯ №16

 

Тема заняття: Розв’язання задач параметричного програмування.

Мета: сформувати вміння та навички розв’язання задач параметричного програмування з параметром у цільовий функції.

Розв’язати задачі параметричного програмування з параметром у цільовий функції

Задача 1.

 

Задача 2.

 

 

Тема 5. Цілочислові та параметричні задачі лінійного програмування.

ЛАБОРАТОРНЕ ЗАНЯТТЯ №17

 

Тема заняття: Розв’язання задач параметричного програмування з параметром у системі обмежень.

Мета: сформувати вміння та навички розв’язання задач параметричного програмування з параметром у системі обмежень.

Розв’язати задачі параметричного програмування з параметром у системі обмежень.

Задача 1.

Задача 2.

Тема 6. Елементи теорії ігор.

ЛАБОРАТОРНЕ ЗАНЯТТЯ №18

 

Тема заняття: Розв’язання задач теорії ігор. Знаходження сідлової точки. Відбір домінуючих стратегій.

Мета: сформувати вміння та навички розв’язання задач теорії ігор, знаходження сідлової точки та відбору домінуючих стратегій.

 

Задача 1

Визначити ціну гри та оптимальні стратегії гри, заданої платіжною матрицею:

1.1. ; 1.2. ;

1.3. ; 1.4. .

 

 

ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ:

 

Задача 2

Визначити ціну гри та оптимальні стратегії гри, заданої платіжною матрицею:

 

.

 


Тема 6. Елементи теорії ігор.

ЛАБОРАТОРНЕ ЗАНЯТТЯ №19

 

Тема заняття: Графічний метод розв’язання задач теорії ігор розміром 2x2, 2xn, mx2.

Мета: сформувати вміння та навички розв’язання задач теорії ігор розміром 2x2, 2xn, mx2 графічним методом.

 

Задача 1

Визначити оптимальні стратегії і ціну гри, використовуючи геометричну інтерпретацію:

1.1. ; 1.2. ;

 

 

1.3. ; 1.4. .

 

 

ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ:

 

Задача 2

Визначити оптимальні стратегії і ціну гри, використовуючи геометричну інтерпретацію:

2.1. ; 2.2.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-12-12; просмотров: 130; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.219.189.247 (0.006 с.)