ТОП 10:

Флаг-футбол внутрішніх чемпіонатів



ПРАВИЛА СПОРТИВНИХ ЗМАГАНЬ

З флаг-футболу

(безконтактна версія американського футболу)


Зміст

 

Від редактора. 3

ПРАВИЛО 1. Гра, поле, м'яч та екіпірування. 6

РОЗДІЛ 1. Загальні положення. 6

РОЗДІЛ 2. М'яч. 6

РОЗДІЛ 3. Екіпіровка. 6

ПРАВИЛО 2. Визначення. 7

РОЗДІЛ 1. Зони та лінії 7

РОЗДІЛ 2. Позначення команд і гравців. 8

РОЗДІЛ 3. Даун, скрімедж і класифікація ігор. 8

РОЗДІЛ 4. М'яч - живий чи мертвий. 8

РОЗДІЛ 5. Вперед, за лінією і просування вперед.. 9

РОЗДІЛ 6. Точки. 9

РОЗДІЛ 7. Фол, штраф і порушення. 9

РОЗДІЛ 8. Переміщення, рух. 10

РОЗДІЛ 9. Ручна вкладка м'яча. 10

РОЗДІЛ 10. Паси. 10

РОЗДІЛ 11. Затримка, блокування, контакт і захват. 10

РОЗДІЛ 12. Стрибок, нирок, спінінг. 11

РОЗДІЛ 13. Право місця (ПМ), Право проходу (ПП). 11

ПРАВИЛО 3. Періоди і час. 11

РОЗДІЛ 1. Початок кожного періоду. 11

РОЗДІЛ 2. Ігровий час. 12

РОЗДІЛ 3. Тайм-аути. 13

ПРАВИЛО 4. Живий м'яч, мертвий м'яч. 13

РОЗДІЛ 1. Живий м'яч - мертвий м'яч. 13

ПРАВИЛО 5. Серія даунів. 14

РОЗДІЛ 1. Серія розпочата, перервана, відновлена. 14

РОЗДІЛ 2. Даун і володіння м'ячем після штрафу. 14

ПРАВИЛО 6. Удари. 15

РОЗДІЛ 1. Удари ногою.. 15

ПРАВИЛО 7. Передача м'яча снепом і пасом.. 15

Розділ 1. Скрімедж.. 15

РОЗДІЛ 2. Пас. 16

РОЗДІЛ 3. Пас вперед.. 17

ПРАВИЛО 8. Набір очок. 17

РОЗДІЛ 1. Кількість очок. 17

РОЗДІЛ 2. Тачдаун. 17

РОЗДІЛ 3. Спроба реалізації 18

РОЗДІЛ 5.Сейфти. 18

РОЗДІЛ 6. Тачбек. 18

ПРАВИЛО 9. Поведінка гравців. 19

РОЗДІЛ 1. Контактні фоли. 19

РОЗДІЛ 2. Безконтактні фоли. 19

РОЗДІЛ 3. Заміни. 20

ПРАВИЛО 10. Виконання штрафних санкцій. 20

РОЗДІЛ 1. Загальні положення. 20

РОЗДІЛ 2. Виконання призначення штрафу. 20

РОЗДІЛ 3. Процедура виконання. 21

Філософія присудження покарання. 21

ПРАВИЛО 11. Судді: повноваження та обов'язки. 22

РОЗДІЛ 1. Обов'язки суддів. 22

РОЗДІЛ 2. Рефері (R). 22

РОЗДІЛ 3. Суддя на лінії (LM). 23

РОЗДІЛ 4. Польовий суддя (FJ). 23

РОЗДІЛ 5. Задній суддя (BJ). 23

Загальний огляд штрафних санкцій. 25

Суддівські сигнали во флаг-футболі 26

 


 

Від редактора

 

Книга правил 2011 - перше змінене видання правил міжнародного Флаг-футболу опубліковане в 2009 р. В це видання внесені багато редакційних змін з метою уточнення правил або просто виправлення помилок.

 

Важливі зміни в порівнянні з версією 2009 року:

• використання прапорців типу Velcro і рекомендовано застосування зубної капи

• внесені і розширені зміни для відкритих чемпіонатів

• додатки до форми нелегальні

• заміна у захисті можлива до снепу

• доданий сигнал нелегального бліцуючого

• бліцувати можуть не більше двох (2) гравців

• нелегальний пас назад тягне за собою втрату дауна

• стрибок, нирок для захисту прапорця, нелегальний удар роблять м'яч мертвим і визначаються як фоли мертвого м'яча

• при зміні володіння м'ячем тільки команда, яка не здійснювала фол під час попереднього володіння, може отримати м'яч, інакше даун буде переграний

• змінено філософію присудження штрафів - правило 10

• правило 11 щодо здійснення суддівства, чинного на даний момент, було зведено до мінімуму

 

В інтерпретації було додано, можливо, найголовніше. Зміни у присудження штрафів стосувалися тільки тих, що дійсно підлягають критиці в попередньому виданні. Головні вимоги були в тому, що деякі присудження штрафів не точно відображали ситуації і носили загальний характер.

Після нового переосмислення, змін у правилах знайдено рішення, яке задовольняє присудження штрафів і є більш справедливим і простим, ніж це було раніше. Це дає основне керівництво до дії у всіх ігрових ситуаціях.

Нові присудження штрафів не змінені настільки, наскільки це може здатися на перший погляд. Як у старій версії присудження штрафів, покарання за технічні порушення здійснюються від лінії розіграшу. А з іншого боку, з'явилися нові винятки у здійсненні покарання за принципом найгіршого місця (базова точка) за фоли протягом гри з місця порушення або закінчення гри. Це і слід практикувати.

 

Дякую за допомогу:

Ервін Айгнер (Австрія), Джим Бріггс (Великобританія), Нік Инзерелло (США), Магнус Лаусгард (Данія), Цутому Негіші (Японія), КК Парк (Корея), Олександр Роже (Франція), Рік Совьета (Канада), Майкл Уличны (Австрія) і всім хто працював з ними.

 

Вольфганг Гейєр (Австрія)

 


 

Правила флаг-футболу IFAF базуються на Правилах Футболу IFAF c використанням захватів. Структура цих правил відповідає Правилам c використанням захватів, але вмістом і нумерацією не відповідає їм.

 

Суддівство проводиться згідно правил з використанням захватів, яке не повністю відображено в цьому зводі правил.

 

Флаг-футбол є безконтактним. Блокування, захвати і удари заборонені.

 

Футбольний Кодекс - складова частина правил флаг-футболу.

 

Для матчів національних змагань можливі зміни правил, наведені нижче:

R 1-1-1 Розміри поля можуть бути змінені через ігровий майданчик або вік гравців.

Довжина (виключаючи кінцеві зони) може бути скорочена, мінімум 40 ярдів (36,60 m) або збільшена, максимум 60 ярдів (54,90 m).

Кінцеві зони можуть бути скорочені, мінімум 8 ярдів (7,30 m).

Ширина може бути звужена, мінімум 20 ярдів (18, 30 m) або розширена, максимум 30 ярдів (27,45 m).

Зона безпеки не може бути змінена.

Це можливо, якщо скоротити довжину і ширину кінцевих зон (кінцеві зони 10 ярдів). Неможливо скоротити довжину і розтягнуту ширину або навпаки.

R 1-1-1 Мінімальне маркування поля бічних ліній, гольових і кінцевих ліній.

R 1-1-1 Пілони або дискові маркери тільки рекомендовані.

R 1-1-1 Індикатор даунів тільки рекомендований.

R 1-1-1 Табло результатів тільки рекомендовано.

R 1-1-1 Ростер команди може складатися більш ніж з 12 гравців.

R 1-1-1 Команди можуть мати гравців різної статі.

R 1-1-4 Судді тільки рекомендовані.

R 1-2-1 Ігрові м'ячі не обов'язково повинні бути шкіряними.

R 1-3-1 Прапорці не повинні бути поп-прапорцями в молодіжних іграх.

R 1-3-1 Зубна капа тільки рекомендована.

R 3-2-1 Час гри може бути змінено, враховуючи досвід або вік гравців.

R 3-3-2 Кількість запитуваних тайм-аутів в залежності від досвіду та віку гравців.

 

Флаг-футбол внутрішніх чемпіонатів

Можливі додаткові зміни:

R 1-1-1 Розміри поля можуть бути збільшені, наскільки дозволяють ігрові майданчики.

R 1-1-1 Маркування поля може проводитися пілонами або дисковими маркерами.

R 1-3-1 Взуття повинна бути плоскою, не кольоровий, не з гумовою підошвою.

R 3-2-5 Зупинки годин відбувається тільки протягом останньої хвилини кожної половини.

R 5-1-1 Серії даунів можуть бути зменшені до 3-х.

R 5-1-1 Середня лінія може бути видалена (немає можливого 1-го дауна).

 

Всі інші правила є правилами поведінки і є незмінними.


 

ДІАГРАМА ПОЛЯ

Поле повинно бути прямокутним майданчиком з розмірами і лініями, як зазначено в діаграмі.

Розміри поля: повністю обов'язкова область для одного поля, що включає зону безпеки, становить 76 ярдів (69,55 м) x 31 ярд (28,40 м).

Область гри:

­ довжина 50 ярдів (45,75 м),

­ ширина 25 ярдів (22,90 м),

­ додаткові кінцеві зони 10 ярдів (9,15 м).

 

 

 

Виміри повинні проводитися від внутрішніх країв ліній (гольової лінії, яка є частиною кінцевої зони), ширина ліній 4 дюйми (10 см).

Поперечні ярдові лінії не позначаються. Точка для спроби 2-очкової реалізації повинна бути на позначці 12 ярдів (11,00 м) посередині гольової лінії довжиною в 1 ярд (0,9 м).

Зона безпеки, яка не потребує маркування, складає 3 ярди (2,75 м) за межами бічних і кінцевих ліній.

Якщо два ігрових поля знаходяться в безпосередній близькості один від одного, то мінімальна відстань між ними повинна становити 6 ярдів (5,50 м).

Польове обладнання:

Пілони або дискові маркери повинні бути розміщені в 8-ми кутах перетину бокових ліній з гольовими і кінцевими лініями.

Дискові маркери можуть бути розміщені в перетинах бічних ліній з середньою лінією і поперечними лініями.

Індикатор дауна повинен знаходитися в 2 ярдах за межами однієї з бічних ліній. Видиме табло повинно знаходитися поблизу поля.

РОЗДІЛ 2. М'яч

 

СТАТТЯ 1. Специфікації

М'яч повинен бути зроблений зі шкіри, бути новим або майже новим зі звичайним розміром, вагою і тиском, ніяких змін не повинно бути. Кожна команда може користуватися власним легальним м'ячем.

СТАТТЯ 2. Спеціальні розміри

Для гри жіночих і молодіжних команд віком до 16 років використовуються м'ячі молодіжного розміру (напр. TDY). М'ячі не обов'язково повинні бути шкіряними.

В іграх юніорських команд віком до 13 років повинні використовуватися м'ячі меншого розміру (напр. TDJ) і вони не обов'язково повинні бути шкіряними.

 

РОЗДІЛ 3. Екіпіровка

 

СТАТТЯ 1. Обов'язкове екіпірування

Гравці команд суперників повинні мати футболки контрастних кольорів. Якщо команди використовують подібні за кольором футболки, то хазяїн поля має пріоритетний вибір, якій з команд доведеться поміняти форму на інший колір.

a. Гравці однієї команди повинні носити футболки однакового кольору і дизайну. Футболки мають бути довгими і заправленими в шорти. На спині футболки арабськими цифрами заввишки не менше 6 дюймів (15 см) повинен бути нанесений номер контрастного з нею кольору. Футболки не повинні прив'язуватися.

b. Гравці повинні носити шорти або штани однакового кольору і дизайну без кишень, прищіпок або затискачів. Гравці повинні дотримуватися вимог до їх шортів або штанів.

c. Щільно зафіксований ремінь з гніздами і 2 прапорця (поп-прапори). Кожне гніздо повинно утримувати тільки один прапорець, по одному на кожному стегні гравця. Прапорці розміром 2 дюйми (5 см) x 15 дюймів (38 см) не повинні бути видозмінені або надірвані. Гнізда не повинні приклеюватися або видозмінюватися яким-небудь способом і розміщуватися так, щоб були обернені донизу і зовні. Прапорці повинні бути явно видимі, звисати вільно і не повинні бути прикриті обмундируванням гравця. Прапорці повинні бути контрастного кольору зі штанами. Гравці, які будуть свідомо маніпулювати прапорцями, будуть видалені з гри.

d. Всі гравці повинні носити зубну капу непрозорого кольору, яка не виступає більш ніж на 0,5 дюйма (1,25 см).

СТАТТЯ 2. Нелегальне екіпірування

а. Взуття з шипами, що викручуються довше, ніж 0,5 дюйм (1,25 см), зробленими з будь-якого металевого матеріалу.

b. Будь-який вид головного убору або шолом (кепки, бейсболки, бандани, кольорові хустки, пов'язки на голові або що-небудь подібне).

c. Окуляри, не призначені медичним персоналом і не зроблені з небиткого матеріалу.

d. Ювелірні прикраси повинні бути зняті або заховані повністю.

e. Прикріплене екіпірування, подібно рушникам або ручним грілкам.

f. Липкий матеріал, фарба, жир або будь-яка інша слизька субстанція на екіпіровці або на гравцях, одяг або кріплення, яке може завдати шкоди м'ячу або опоненту.

g. Будь-які електронні, механічні або інші сигнальні пристрої з метою зв'язку з тренером.

СТАТТЯ 3. Сертифікація тренерів

Перед грою головний тренер повинен надати рефері ростер команди і упевнитися, що всі гравці мають обов'язкову екіпіровку і були проінформовані, що означає нелегальне екіпірування.

 

ПРАВИЛО 2. Визначення

РОЗДІЛ 1. Зони та лінії

 

СТАТТЯ 1. Поле

Поле - зона в межах огорожі і простору за його межами.

СТАТТЯ 2. Ігрове поле

Ігрове поле - область в межах граничних ліній (бічних і кінцевих ліній), крім кінцевих зон.

СТАТТЯ 3. Кінцеві зони

Кінцеві зони - 10-ярдові області, якими закінчується поле між кінцевими лініями і гольовими лініями.

СТАТТЯ 4. Небігові зони

Небігові зони - 5-ярдові області в обох кінцях поля перед гольовими лініями.

СТАТТЯ 5. Гольові лінії

Гольові лінії, одна для кожної команди, повинні бути в кінці ігрового поля. Гольові лінії і пілони визначають кінцеву зону. Кожна гольова лінія є частиною вертикальній площини, що відокремлює кінцеву зону від області гри, у разі, коли м'яч торкається або знаходиться у володінні гравця, і ця площина простягається до бічних ліній. Головна мета команди - це захист своєї гольової лінії.

СТАТТЯ 6. Середня лінія

Посередині між гольовими лініями - середня лінія. Лінія для досягнення нових серій посередині ігрового поля називається середньою.

СТАТТЯ 7. В межах поля, поза межами поля

Область, що визначається бічними і кінцевими лініями, є ігровим полем, бічні і кінцеві лінії належать ауту.

СТАТТЯ 8. Командна зона

Командна зона знаходиться за межами ігрового поля і між біговими лініями уздовж бічної лінії.

РОЗДІЛ 6. Точки

 

СТАТТЯ 1. Точки присудження

Точки присудження - це точки, від яких відраховується штраф за фол.

СТАТТЯ 2. Точка мертвого м'яча

Точка мертвого м'яча - точка, в якій м'яч стає мертвим.

СТАТТЯ 3. Точка фолу

Точка фолу - точка, в якій відбувається порушення правил. Якщо фол зроблений поза межами поля, то він повинен кваліфікуватися як фол мертвого м'яча. Якщо фол зроблений за лінією гола, то це фол в кінцевій зоні.

СТАТТЯ 4. Точка виходу в аут

Точка виходу в аут - точка, в якій м'яч стає мертвим із-за виходу за межі поля.

 

РОЗДІЛ 8. Переміщення, рух

 

СТАТТЯ 1. Переміщення

Переміщення - одночасне зміна позиції 2-х або більше гравців атаки після того, як м'яч готовий до гри і перед снепом.

СТАТТЯ 2. Рух

Рух - зміна позиції одним гравцем атаки після того, як м'яч готовий до гри і перед снепом.

 

РОЗДІЛ 10. Паси

 

СТАТТЯ 1. Пас вперед і назад

Пас вперед визначається по точці, де м'яч перетинає лінію скрімеджу в першу чергу. Все інше є пасом назад, навіть якщо це бічній пас (паралельний лінії скрімеджу). Снеп стає пасом назад, коли снепер відкидає м'яч, навіть якщо м'яч вислизає з рук снепера.

СТАТТЯ 2. Перетин лінії скрімеджу

Легальним пасом вперед є пас, який перетнув лінію скрімеджу і коли м'яч стосується чого-небудь після лінії скрімеджу.

СТАТТЯ 3. Прийом, перехоплення

Прийом - дія, твердо встановлює володіння гравцем живим м'ячем у польоті. Прийом пасу суперником - це перехоплення. Гравець, щоб зробити прийом або перехоплення, повинен володіти м'ячем твердо, коли він вперше повертається на ігрове поле, торкаючись його будь-якою частиною свого тіла.

СТАТТЯ 4. Мішок

Мішок - це захват квотербека до того, як він звільниться від м'яча.

 

ПРАВИЛО 3. Періоди і час

РОЗДІЛ 2. Ігровий час

 

СТАТТЯ 1. Тривалість ігри і перерви

Загальний час гри має становити 40 хвилин, дві половини по 20 хвилин кожна з 2-хвилинною перервою між ними.

СТАТТЯ 2. Тривалість періодів

Період повинен бути продовжений до тих пір, поки даун, в якому не було скоєно фолів при живому м'ячі, які не кваліфікуються як фоли при мертвому м'ячі, приймається штраф за здійснений у ньому фол або вчинені взаємні фоли і даун буде переграний. Період не повинен закінчуватися поки м'яч не стане мертвим, про що повинен оголосити рефері. [S14]

СТАТТЯ 3. Пристрої відліку часу

Ігровий час і 25-секундний відлік повинен вестися на ігрових годинах, які суддя може зупиняти, або ігровому годиннику, керованому асистентом під керівництвом відповідного судді.

СТАТТЯ 4. Запуск годинника

Ігровий годинник повинен бути запущений, коли м'яч розіграний легальним снепом. Виняток: ігровий годинник запускаються при готовності до гри, коли він був зупинені на розсуд рефері.

СТАТТЯ 5. Зупинки годинника

Ігровий годинник повинен бути зупинений, коли закінчується кожен період, запитується тайм-аут команди, тайм-аут з-за травми або на розсуд рефері. В останні 2 хвилини кожного періоду годинник зупиняються, коли:

1. Присуджується перший даун, також після зміни володіння.

2. Виповнюється штраф.

3. М'яч або гравець, що біжить виходить в аут.

4. Пас не спійманий.

5. Набрані очки.

6. Надається запитаний тайм-аут.

Ігровий годинник не повинен бути включеним протягом спроби реалізації в межах останніх 2 хвилин і протягом продовження періоду або протягом додаткового періоду.

РОЗДІЛ 3. Тайм-аути

 

СТАТТЯ 1. Порядок взяття тайм-аутів

Рефері зобов'язаний оголосити тайм-аут, коли він зупиняє гру з якої-небудь причини. Кожен тайм-аут записується на рахунок однієї з команд або вважається суддівським тайм-аутом. [S3]

СТАТТЯ 2. Запитані тайм-аути команд

Суддя повинен оголосити взятий тайм-аут команди, коли він знадобиться будь-яким гравцем, тренером або гравцем в полі, коли м'яч мертвий. Кожна команда має право на 2 запитаних тайм-аути команди протягом кожної половини; вони не можуть бути пролонговані до наступного періоду.

СТАТТЯ 3. Тайм-аут з причини травми

Якщо гравець отримує травму, суддя повинен оголосити тайм-аут за умови, що гравець (або гравці), для якого взято тайм-аут, не бере участь у грі протягом, принаймні, одного дауна.

СТАТТЯ 4. Тривалість тайм-аутів

Використаний командний тайм-аут не повинен тривати більше 90 секунд (включаючи 25 секунд після сигналу готовності до гри).

Примітка: після того як пройдуть 60 секунд, рефері повідомить про це команди і оголосить м'яч готовим до гри (3-3-5).

Інші тайм-аути повинні бути не довші на розсуд рефері, щоб виконати дії, для яких вони оголошені.

СТАТТЯ 5. Повідомлення рефері

Рефері повинен повідомити команди про те, що пройшло 30 секунд перед тим, як тайм-аут закінчиться і 5 секундами пізніше повинен оголосити про готовність м'яча до гри.

Якщо є візуальні офіційний ігровий годинник, то рефері також повинен інформувати всіх тренерів, коли приблизно 2 хвилини гри залишається в кожній половині.

 

ПРАВИЛО 5. Серія даунів

ПРАВИЛО 6. Удари

РОЗДІЛ 1. Удари ногою

 

СТАТТЯ 1. Нелегальні удари

Гравець не повинен бити по м'ячу ногою, це фол, який робить м'яч мертвим. Штраф - 5 ярдів, визначається як фол мертвого м'яча [S19].

 

Розділ 1. Скрімедж

 

СТАТТЯ 1. Готовність м'яча до гри

а. Гравець не повинен вводити м'яч у гру до його готовності до гри. [S1] Штраф - 5 ярдів [S19].

b. М'яч повинен бути введений в гру в межах 25 секунд після того, як рефері оголосив м'яч готовим до гри. Штраф - 5 ярдів [S21].

СТАТТЯ 2. Початок зі снепу

Після того, як снепер торкається м'яча, він не може піднімати м'яч, переміщати його вперед або імітувати снеп.

Перед снепом довга вісь м'яча повинна розташовуватися під прямим кутом до лінії скрімеджу.

Легальний снеп - це ручна передача або пас по повітрю м'яча назад від його позиції на землі швидким і безперервним рухом руки або рук назад і, фактично залишаючи руку або руки. Снеп повинен проводитися між ніг снепера. Штраф - 5 ярдів [S19].

СТАТТЯ 3. Вимоги до команди нападу

Немає ніякого мінімального числа гравців у лінії скрімеджу.

а. Перед тим, як м'яч буде розіграний, всі гравці повинні бути в межах поля і позаду лінії скрімеджу.

b. Всі гравці команди атаки повинні бути абсолютно нерухомі і залишатися статичними на своїх позиціях, щонайменше на 1 повну секунду, перед снепом м'яча або коли почнеться переміщення.

c. Ніхто з гравців атаки не повинен вчиняти фальстарт або робити рух, який імітує початок гри.

d. На момент снепу один гравець може здійснювати переміщення, але не в напрямку гольової лінії його суперника. Штраф - 5 ярдів [S19].

е. Квотербек не може бігти з м'ячем переходячи лінію скрімеджу, але може якщо б він тільки звільнився від м'яча і потім він був повернутий йому.

Коли м'яч знаходиться на або всередині 5-ярдової лінії кінцевої зони суперника (не бігова зона), атака повинна грати пасом вперед. Штраф - 5 ярдів [S19].

Якщо квотербек або гравець, що біжить переміщається з м'ячем до лінії скрімеджу перед тим як трапиться пас вперед, то ця дія не штрафується за бігову гру в межах небігової зони.

f. Квотербек має 7 секунд для того, щоб кинути м'яч після прийому снепу. Якщо цей час вичерпано, м'яч стає мертвим. Штраф - Втрата дауна на лінії скрімеджу [S21 + S9].

СТАТТЯ 4. Вимоги до команди захисту

а. Після того, як снепер торкнеться м'яча і перед тим, як м'яч буде розіграний, всі гравці повинні бути в межах поля і позаду лінії скрімеджу.

b. Після того як м'яч оголошено готовим до гри, ніхто з гравців захисту не може торкатися м'яча.

c. Ніхто з гравців гравець не повинен користуватися словами або сигналами, які деконцентрують суперників, коли вони готуються ввести м'яч в гру. Штраф - 5 ярдів [S18].

d. При снепі всі бліцуючі повинні знаходитися в 7-ми або більше ярдів далі від лінії скрімеджу. Всі інші гравці захисту повинні залишатися позаду їх лінії скрімеджу до того, як м'яч не був вручений вкладкою, імітацією ручної вкладки або відпасований квотербеком.

e. Максимум 2-є бліцуючих можуть заявити про право проходу. Якщо більша кількість гравців піднімають свою руку, всі вони втрачають право проходу і це нелегальний сигнал. Немає ніякої потреби, щоб бігти, це - тільки запит на право бліцу. Але з іншого боку, немає ніякої потреби у запиті, який дозволяє бліцувати без права проходу.

f. Гравець, який знаходиться менш ніж в 7-ми ярдах від лінії скрімеджу, не може підняти свою руку, щоб подати сигнал бліцующого. Штраф - 5 ярдів, місце фолу - лінія скрімеджу [S18].

СТАТТЯ 5. Ручна передача м'яча

а. Атака може багаторазово використовувати ручну вкладку позаду лінії скрімеджу.

b. Ніхто з гравців не може вручати м'яч напарникові по команді крім гравця атаки, який знаходиться позаду його лінії скрімеджу.

c. Снепер не може отримувати ручну передачу вперед. Штраф - 5 ярдів, присуджується з базової точки [S19].

РОЗДІЛ 2. Пас

 

СТАТТЯ 1. Пас назад

Гравець, що біжить може передавати м'яч назад в будь-який час, якщо він позаду лінії скрімеджу і не було ніякої зміни володіння. Штраф - 5 ярдів, також втрата дауна, якщо у команди атаки до зміни володіння, присуджується з базової точки [S35 + S9].

СТАТТЯ 2. Завершений пас

Будь-пас спійманий легальним гравцем в межах поля є завершеним і м'яч продовжує залишатися в грі, якщо він не був спійманий в кінцевій зоні суперника.

СТАТТЯ 3. Невпійманий пас

Будь-який пас не завершений, якщо м'яч торкається землі коли гравець не твердо контролює м'яч. Він також не завершений, коли гравець, приймаючи пас в повітрі, першим дотиком приземляється за межами поля. [S10]

Коли пас вперед не завершений, м'яч належить пасуючій команді на попередній лінії скрімеджу, це точка мертвого м'яча.

Коли пас назад не завершений, м'яч належить пасуючій команді в точці останнього володіння - якій точці мертвого м'яча.

СТАТТЯ 4. Нелегальний дотик

Всі гравці, що знаходяться в межах поля, можуть легально торкатися, збивати або ловити пас. Квотербеку дозволяється зловити пас, якщо м'яча торкнувся будь-який інший гравець перед цим.

Ні один гравець атаки, який вийшов за межі поля протягом дауна, не повинен торкатися пасу в поле або в стрибку.

Якщо гравець атаки вимушено покинув межі поля і негайно повернувся на ігрове поле, він все ще є легальним приймаючим. Штраф - Втрата дауна на лінії скрімеджу [S9].

 

РОЗДІЛ 3. Пас вперед

 

СТАТТЯ 1. Легальний пас вперед

Команда «А» може робити один пас вперед протягом кожного дауна, який грають сутичкою, до зміни командного володіння за умови, що пас кинутий з точки, яка перебувала в нейтральній зоні або перед нею.

СТАТТЯ 2. Нелегальний пас вперед

Пас вперед нелегальний:

a. Якщо пас кинутий гравцем команди «А», чиє тіло цілком знаходиться попереду за нейтральною зоною.

b. Якщо м'яч кинутий з нейтральної зони або з точки перед нею після того, як той, що біжить, хто володіє м'ячем побував попереду за нейтральною зоною.

c. Якщо це другий пас вперед, зроблений командою «А» у цьому ж дауні.

d. Якщо пас кинутий після того, як в цьому дауні відбулася зміна командного володіння

СТАТТЯ 3. Інтерференція пасу

Протягом дауна, в якому легальний пас вперед перетинає нейтральну зону, нелегальний контакт між гравцями команди «А» і команди «Б» заборонено, починаючи з часу, коли м'яч переданий снепом. Інтерференція передбачає фізичний контакт. Цей контакт заважає протилежного гравця прийняти м'яч, який знаходиться в повітрі. Відповідальність гравців захисту - уникати суперника.

Це не є інтерференцією, коли два або більше легальних приймають одночасно роблять дійсну спробу дістати, зловити або збити рукою м'яч, що переданий пасом. Легальні приймаючі обох команд мають рівні права на м'яч. Штраф - Інтерференція пасу: 10 ярдів від попередньої лінії скрімеджу і втрата дауна. [S33 S9]

Інтерференція пасу захисту: Автоматичний перший даун в точці фолу. [S33 + S8] Якщо точка фолу знаходиться в кінцевій зоні захисту, м'яч буде встановлений на 2-ярдовій лінії.

Примітка: Контакт при пасуючій грі, перед тим як був кинутий пас або, якщо пас не перетинає лінію скрімеджу, є контактним фолом (П 9-2-1).

 

ПРАВИЛО 8. Набір очок

РОЗДІЛ 1. Кількість очок

 

СТАТТЯ 1. Набір очок в ході розіграшів

В ході розіграшів при наборі очок їх кількість повинна бути:

Тачдаун - 6 очок [S5]

Успішна реалізація з 5-ти ярдів - 1 очко [S5]

Успішна реалізація з 12-ти ярдів - 2 очки [S5]

Тачдаун захисту при реалізації - 2 очки [S5]

Сейфті - 2 очки (нараховуються супернику) [S6]

Сейфті при реалізації - 1 очко (нараховуються супернику) [S6]

 

РОЗДІЛ 2. Тачдаун

 

СТАТТЯ 1. Нарахування очок

За тачдаун нараховують очки, коли:

a. Гравець, що біжить, рухається вперед по ігровому полю, легально володіє живим м'ячем, і м'яч перетинає гольову лінію суперника (площина).

b. Легальний приймачий ловить легальний пас вперед або фамбл до залікової зони суперника.

 

РОЗДІЛ 3. Спроба реалізації

 

СТАТТЯ 1. Нарахування очок

Очко або очки нараховуються, якщо реалізація завершується тачдауном, сейфті.

СТАТТЯ 2. Можливість набрати додаткові очки

Реалізація - надається обом командам можливість заробити 1 або 2 очки.

a. М'яч вводить в гру команда, яка заробила 6 очок тачдауном. Якщо тачдаун приносить очки протягом дауна, в якому закінчується час, спроба реалізації повинна бути зроблена.

Команді доведеться вирішити яка це буде спроба на 1 або 2 очки перед готовністю до гри.

b. Спроба починається, коли м'яч готовий до гри.

c. Снеп буде розіграний посередині між бічними лініями на 5-ярдовій (1 очко) або на 12-ярдовій (2 очки) лінії суперника.

d. Спроба закінчується, коли будь-яка з команд заробляє очки або м'яч стає мертвим згідно з установленими правилами.

e. Штрафи призводять до повтору спроби, набору очок або закінчують спробу.

Якщо спроба буде повторною після штрафу, то все залишається як і раніше. Ніякої зміни рішення (1 або 2 очки) не буде зроблено перед тим, як спроба закінчиться.

СТАТТЯ 6. Наступний розіграш

Після реалізації м'яч повинен бути введений в гру суперником зі своєї 5-ярдової лінії.

 

РОЗДІЛ 5.Сейфти

 

СТАТТЯ 1. Нарахування очок

Сейфті відбувається:

a. Коли м'яч стає мертвим за межею поля перед гольовою лінією за винятком тих випадків, коли це невпійманий пас вперед, команда що захищається відповідальна за це, знаходиться там же.

b. Коли прийнятий штраф за фол залишає м'яч на або перед гольовою лінією команди порушила правила.

СТАТТЯ 2. Снеп після сейфті

Після того, як за сейфті нараховані очки, м'яч належить команді захисту на її 5-ярдовій лінії.

 

РОЗДІЛ 6. Тачбек

 

СТАТТЯ 1. Коли оголошується

Тачбек - це ситуація:

a. Коли м'яч стає мертвим за межами поля перед гольовою лінією за винятком тих випадків, коли це невпійманий пас вперед, коли м'яч стає мертвим у володінні гравця на власній гольовий лінії, над нею, або перед нею, і атакуюча команда відповідальна за це, знаходиться там же.

b. Коли гравець захисту перехоплює пас або фамбл і одномоментно приземляється у своїй заліковій зоні.

СТАТТЯ 2. Снеп після тачбека

Після того, як оголошено тачбек, м'яч належить команді захисту на її 5-ярдовій лінії.

 

РОЗДІЛ 1. Контактні фоли

 

СТАТТЯ 1. Ініціюючий контакт

а. Ніхто з гравців або тренер не повинен контактувати з суперником або суддею.

b. Ніхто з гравців не може наступати, стрибати або стояти на іншому гравцеві.

c. Ніхто з гравців не може утримувати іншого гравця.

d. Всі гравці мають право місця. Суперникам доведеться уникнути контакту.

е. Гравець, що біжить повинен уникати контакту з гравцями суперника.

f. Всі гравці атаки мають право проходу, поки м'яч кинутий пасом або біжить з м'ячем перетне лінію скрімеджу. Гравцям захисту доведеться уникнути контакту.

g. Всі легальні бліцуючі мають право проходу і гравцям атаки доводиться уникати контакту.

Примітка: Якщо немає ніякого контакту, то це все ще міг би бути блок гравцем атаки. Штраф - 10 ярдів, присуджується з базової точки [S38].

СТАТТЯ 2. Націлювання на суперника

а. Навіть з правом проходу ніхто з гравців не має бути ціллю суперника і контактувати з ним.

b. Ніхто з гравців не повинен пробувати захватити м'яч у володінні або забрати м'яч у суперника. Штраф - 10 ярдів, присуджується з базової точки [S38].

СТАТТЯ 3. Перешкода грі

а. Ніхто з гравців заміни або тренер не може заважати будь-яким шляхом м'ячу, гравцеві або судді, поки м'яч знаходиться в грі. Штраф - 10 ярдів, присуджується з базової точки [S38].

b. Участь 6 або більше гравців на полі - нелегальна участь. Штраф - 10 ярдів, точка фолу - лінія скрімеджу, присуджується з базової точки [S28].

 

РОЗДІЛ 2. Безконтактні фоли

 

СТАТТЯ 1. Неспортивні дії

а. Використання образливих, загрозливих або непристойних виразів, жестів або дій, які провокують у відповідь агресію.

b. Якщо гравець не повертає м'яч для подальшого розіграшу і покидає поле - це фол мертвого м'яча. Штраф - 10 ярдів, з базової точки [S27].

СТАТТЯ 2. Нечесна тактика

a. Ніхто з гравців не повинен блокувати опонента. Штраф - 5 ярдів, з базової точки [S43].

b. Ніхто з гравців не повинен стрибати або пірнати, цей фол робить м'яч мертвим. Штраф - 5 ярдів, фол мертвого м'яча [S51].

c. Ніхто з гравців, що біжить не повинен здійснювати захист прапорця, цей фол робить м'яч мертвим. Штраф - 5 ярдів, фол мертвого м'яча [S52].

d. Ніхто з гравців не має зривати прапорець у суперника, крім того, що біжить або гравця який імітує винос м'яча. Штраф - 5 ярдів, з базової точки [S52].

e. Тренери і гравці заміни не можуть знаходиться за межами командної зони протягом дауна. Штраф - 5 ярдів, точка фолу - лінія скрімеджу [S27].

f. Гравець, що носить нелегальну екіпіровку або не має обов'язкову екіпіровку, не повинен грати. Гравець з раною, яка стікає кров'ю, має залишити поле. Порушення - Залік тайм-ауту [S3]. Штраф - 5 ярдів, якщо не залишилося жодного тайм-ауту [S21]

РОЗДІЛ 3. Заміни

 

СТАТТЯ 1. Процедура заміни

а. Будь-яке число легальних замін дозволено для команди атаки і можливо після того, як м'яч став мертвим і перед тим, як снепер буде торкатися м'яча.

b. Будь-яке число законних замін дозволено для команди захисту і можливо після того, як м'яч став мертвим і перед тим, як м'яч буде розіграний снепом. Штраф - 5 ярдів, точка фолу - лінія скрімеджу [S19].

РОЗДІЛ 1. Обов'язки суддів

СТАТТЯ 1. Юрисдикція суддів

Юрисдикція суддів починається з жеребкування і закінчується, коли рефері оголошує фінальний рахунок. [S14]

СТАТТЯ 2. Кількість суддів

Гра повинна проводитися під контролем 2-х (R і FJ), 3-х (R, FJ та LM) або 4-х (R, FJ, LM і BJ) суддів.

СТАТТЯ 3. Відповідальність

а. Кожен суддя відповідальний за те, щоб знати номер дауна, кількість тайм-аутів, оголошення м'яча мертвим, визначення фолів, визначення зарахованих очок, користуватися належними сигналами і застосовувати правила гри.

b. Всі судді відповідальні за рішення, які включають програми правил, його інтерпретації або здійснення.

c. Кожен суддя повинен зазначати маркером (жовтим прапорцем) і записувати кожен фол, який він помічає.

d. Кожен суддя має специфічні обов'язки згідно Керівництву по суддівству, але всі судді мають рівні повноваження при винесенні рішень.

СТАТТЯ 4. Екіпіровка

Судді повинні бути одягнені у форму, визначену діючим Керівництвом щодо суддівства гри в футбол, випущеними Федерацією уповноважених представників університетів. Окрім запропонованої форми до екіпіровці судді відносяться: свисток, маркер фолу (жовтий прапорець), маркер для оцінки важливих точок на полі, ігрова картка для запису фолів і картка для запису даунів.

РОЗДІЛ 2. Рефері (R)

 

СТАТТЯ 1. Позиція

Вихідна позиція рефері позаду і ширше атакуючого бекфілда.

У бригаді з 2-х суддів рефері знаходиться і працює як лайнсмен (L) на лінії.

СТАТТЯ 2. Основна відповідальність

а. Рефері здійснює загальний нагляд і контроль гри, проводить передматчеву конференцію, володіє повноваженнями присудження очок і його рішення за правилами та інших питань, що мають відношення до гри, є остаточними.

b. Рефері інспектує поле і повідомляє недоліки організаторам гри, тренерам та іншим суддям.

c. Рефері має юрисдикцію по екіпіровці гравців.

d. Рефері повинен вказати, що м'яч готовий для гри, після визначення, що судді готові і повинні запустити годинник при снепі. Рефері повинен хронометрувати 25-секундний відлік, перераховувати кількість замовлених тайм-аутів, присуджувати нові серії даунів і адмініструвати покарання.

e. Рефері повинен адмініструвати покарання, будучи впевненим, що капітани розуміють, як процедуру, так і результат.

f. Рефері повинен спостерігати відносну позицію м'яча і визначати присудження нової серії даунів.

g. Рефері відповідальний за кількість замовлених тайм-аутів кожної команди, і повинен повідомити польового капітана і тренера, коли команда скористалася заключним тайм-аутом в половині.

h. Рефері повинен повідомити головних тренерів, якщо візуальні пристрої відліку часу стають нечинними, так і про будь дискваліфікації.

i. Рефері перераховує кількість гравців атаки.

j. Після снепу рефері контролює гру до лінії скрімеджу і навколо м'яча. Рефері відповідальний за прикриття квотербека.

 

РОЗДІЛ 5. Задній суддя (BJ)

 

СТАТТЯ 1. Позиція

Вихідна позиція заднього судді становить 7 ярдів глибше на бічній лінії з індикатором даунів.

СТАТТЯ 2. Основна відповідальність

а. Задній суддя (у бригаді з 4-х суддів) відповідальний за ігровий час або спостереження за оператором ігрового годинника.

b. Задній суддя перераховує кількість гравців захисту.

c. Задній суддя спостерігає за приймаючими на глибоких маршрутах і управляє довгими пасами і статусом м'яча в його зоні.

Задній суддя вказує рефері фронтальний прогрес м'яча на глибоких іграх.


 

ПРАВИЛА СПОРТИВНИХ ЗМАГАНЬ

З флаг-футболу

(безконтактна версія американського футболу)


Зміст

 

Від редактора. 3







Последнее изменение этой страницы: 2016-09-20; Нарушение авторского права страницы

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.237.61.235 (0.057 с.)