ТОП 10:

ПРАВИЛО 4. Живий м'яч, мертвий м'яч



РОЗДІЛ 1. Живий м'яч - мертвий м'яч

СТАТТЯ 1. Мертвий м'яч стає живим

На наступному дауні м'яч потрібно ввести в гру з точки посередині між бічними лініями на лінії, де м'яч став мертвим, після присудження покарання або нової серії даунів. Після того, як мертвий м'яч оголошено готовим до розіграшу, він стає живим, коли його легально вводять в гру снепом. М'яч, розіграний снепом перед тим, як він готовий до гри або розіграний нелегальним снепом, залишається мертвим.

СТАТТЯ 2. Живий м'яч стає мертвим

Живий м'яч стає мертвим і суддя повинен подати свисток, коли:

а. Живий м'яч торкається чого-небудь поза межами поля.

b. М'яч або гравець, що біжить поза межами поля.

c. Будь-яка частина тіла гравця, що біжить, крім кисті його рук або стопи, торкається землі.

d. Гравець, що біжить робить торкання землі його коліном.

e. Пас торкається землі.

f. Гравець, який опановував м'ячем, у якого менше ніж 2 прапорця або прапорці розміщені неправильно і гравець безпосередньо відповідальний за це.

g. Тачдаун, тачбэк, сейфті або відбувається успішна спроба реалізації.

h. Зроблений фол, який робить м'яч мертвим (стрибок, нирок, страховка прапорця, удари ногою, затримка пасу).

При випадковому свистку судді м'яч стає мертвим і команда, що володіє м'ячем, може вибрати, де розмістити м'яч у грі - де він оголошений мертвим або переграти даун.

ПРАВИЛО 5. Серія даунів

РОЗДІЛ 1. Серія розпочата, перервана, відновлена

СТАТТЯ 1. Коли надається серія

Серія з чотирьох послідовних даунів, що розігруються надається команді, яка наступна по черзі повинна вводити м'яч у гру снепом c початком кожного періоду і після набору очок, сейфті, тачбэка або зміни командного володіння м'ячем. [S8].

Нова серія повинна бути присуджена для атаки, якщо:

а. при оголошенні м'яча мертвим вона легально володіє м'ячем на середній лінії або попереду за нею. Якщо штраф відносить м'яч назад від середньої лінії, перший даун не буде присуджений.

b. якщо прийнятий штраф визначає перший даун.

Нова серія повинна бути присуджена захисту на її 5-ярдової лінії після того, як на 4-му дауні атака не в змозі заробити перший даун.

Нова серія повинна бути присуджена захисту в точці мертвого м'яча після перехоплення.

 

РОЗДІЛ 2. Даун і володіння м'ячем після штрафу

 

СТАТТЯ 1. Фол, вчинений до зміни командного володіння

Якщо до будь-якої зміни командного володіння протягом цього дауна відбулося порушення, що веде до дистанційного штрафу, м'яч належить команді атаки і даун необхідно повторити, за винятком тих випадків, коли штраф також включає втрату дауна, присуджується перший даун або м'яч залишається на середній лінії або попереду за нею.

СТАТТЯ 2. Фол, вчинений після зміни командного володіння

Якщо присуджується штраф за фол, вчинений протягом дауна після зміни командного володіння, то м'яч належить команді, яка володіла м'ячем, коли фол був здійснений. Наступний даун повинен бути першим дауном серії.

СТАТТЯ 3. Відхилення штрафу

Якщо протилежна команда відхиляє штраф, порядковий номер наступного дауна повинен бути таким, як якщо б фол не був здійснений.

СТАТТЯ 4. Фол, здійснений між даунами

Після фолу, який був здійснений між даунами, порядковий номер наступного дауна повинен бути тим же, як і до скоєння фолу, за винятком тих випадків, коли виконання штрафу за цей фол наказує залишити м'яч на середній лінії або попереду за нею або штраф присуджує перший даун.

СТАТТЯ 5. Фоли, вчинені обома командами

Якщо протягом дауна відбуваються взаємні фоли, цей даун повинен бути переграний.

 

ПРАВИЛО 6. Удари

РОЗДІЛ 1. Удари ногою

 

СТАТТЯ 1. Нелегальні удари

Гравець не повинен бити по м'ячу ногою, це фол, який робить м'яч мертвим. Штраф - 5 ярдів, визначається як фол мертвого м'яча [S19].

 

ПРАВИЛО 7. Передача м'яча снепом і пасом

Розділ 1. Скрімедж

 

СТАТТЯ 1. Готовність м'яча до гри

а. Гравець не повинен вводити м'яч у гру до його готовності до гри. [S1] Штраф - 5 ярдів [S19].

b. М'яч повинен бути введений в гру в межах 25 секунд після того, як рефері оголосив м'яч готовим до гри. Штраф - 5 ярдів [S21].

СТАТТЯ 2. Початок зі снепу

Після того, як снепер торкається м'яча, він не може піднімати м'яч, переміщати його вперед або імітувати снеп.

Перед снепом довга вісь м'яча повинна розташовуватися під прямим кутом до лінії скрімеджу.

Легальний снеп - це ручна передача або пас по повітрю м'яча назад від його позиції на землі швидким і безперервним рухом руки або рук назад і, фактично залишаючи руку або руки. Снеп повинен проводитися між ніг снепера. Штраф - 5 ярдів [S19].

СТАТТЯ 3. Вимоги до команди нападу

Немає ніякого мінімального числа гравців у лінії скрімеджу.

а. Перед тим, як м'яч буде розіграний, всі гравці повинні бути в межах поля і позаду лінії скрімеджу.

b. Всі гравці команди атаки повинні бути абсолютно нерухомі і залишатися статичними на своїх позиціях, щонайменше на 1 повну секунду, перед снепом м'яча або коли почнеться переміщення.

c. Ніхто з гравців атаки не повинен вчиняти фальстарт або робити рух, який імітує початок гри.

d. На момент снепу один гравець може здійснювати переміщення, але не в напрямку гольової лінії його суперника. Штраф - 5 ярдів [S19].

е. Квотербек не може бігти з м'ячем переходячи лінію скрімеджу, але може якщо б він тільки звільнився від м'яча і потім він був повернутий йому.

Коли м'яч знаходиться на або всередині 5-ярдової лінії кінцевої зони суперника (не бігова зона), атака повинна грати пасом вперед. Штраф - 5 ярдів [S19].

Якщо квотербек або гравець, що біжить переміщається з м'ячем до лінії скрімеджу перед тим як трапиться пас вперед, то ця дія не штрафується за бігову гру в межах небігової зони.

f. Квотербек має 7 секунд для того, щоб кинути м'яч після прийому снепу. Якщо цей час вичерпано, м'яч стає мертвим. Штраф - Втрата дауна на лінії скрімеджу [S21 + S9].

СТАТТЯ 4. Вимоги до команди захисту

а. Після того, як снепер торкнеться м'яча і перед тим, як м'яч буде розіграний, всі гравці повинні бути в межах поля і позаду лінії скрімеджу.

b. Після того як м'яч оголошено готовим до гри, ніхто з гравців захисту не може торкатися м'яча.

c. Ніхто з гравців гравець не повинен користуватися словами або сигналами, які деконцентрують суперників, коли вони готуються ввести м'яч в гру. Штраф - 5 ярдів [S18].

d. При снепі всі бліцуючі повинні знаходитися в 7-ми або більше ярдів далі від лінії скрімеджу. Всі інші гравці захисту повинні залишатися позаду їх лінії скрімеджу до того, як м'яч не був вручений вкладкою, імітацією ручної вкладки або відпасований квотербеком.

e. Максимум 2-є бліцуючих можуть заявити про право проходу. Якщо більша кількість гравців піднімають свою руку, всі вони втрачають право проходу і це нелегальний сигнал. Немає ніякої потреби, щоб бігти, це - тільки запит на право бліцу. Але з іншого боку, немає ніякої потреби у запиті, який дозволяє бліцувати без права проходу.

f. Гравець, який знаходиться менш ніж в 7-ми ярдах від лінії скрімеджу, не може підняти свою руку, щоб подати сигнал бліцующого. Штраф - 5 ярдів, місце фолу - лінія скрімеджу [S18].

СТАТТЯ 5. Ручна передача м'яча

а. Атака може багаторазово використовувати ручну вкладку позаду лінії скрімеджу.

b. Ніхто з гравців не може вручати м'яч напарникові по команді крім гравця атаки, який знаходиться позаду його лінії скрімеджу.

c. Снепер не може отримувати ручну передачу вперед. Штраф - 5 ярдів, присуджується з базової точки [S19].

РОЗДІЛ 2. Пас

 

СТАТТЯ 1. Пас назад

Гравець, що біжить може передавати м'яч назад в будь-який час, якщо він позаду лінії скрімеджу і не було ніякої зміни володіння. Штраф - 5 ярдів, також втрата дауна, якщо у команди атаки до зміни володіння, присуджується з базової точки [S35 + S9].

СТАТТЯ 2. Завершений пас

Будь-пас спійманий легальним гравцем в межах поля є завершеним і м'яч продовжує залишатися в грі, якщо він не був спійманий в кінцевій зоні суперника.

СТАТТЯ 3. Невпійманий пас

Будь-який пас не завершений, якщо м'яч торкається землі коли гравець не твердо контролює м'яч. Він також не завершений, коли гравець, приймаючи пас в повітрі, першим дотиком приземляється за межами поля. [S10]

Коли пас вперед не завершений, м'яч належить пасуючій команді на попередній лінії скрімеджу, це точка мертвого м'яча.

Коли пас назад не завершений, м'яч належить пасуючій команді в точці останнього володіння - якій точці мертвого м'яча.

СТАТТЯ 4. Нелегальний дотик

Всі гравці, що знаходяться в межах поля, можуть легально торкатися, збивати або ловити пас. Квотербеку дозволяється зловити пас, якщо м'яча торкнувся будь-який інший гравець перед цим.

Ні один гравець атаки, який вийшов за межі поля протягом дауна, не повинен торкатися пасу в поле або в стрибку.

Якщо гравець атаки вимушено покинув межі поля і негайно повернувся на ігрове поле, він все ще є легальним приймаючим. Штраф - Втрата дауна на лінії скрімеджу [S9].

 

РОЗДІЛ 3. Пас вперед

 

СТАТТЯ 1. Легальний пас вперед

Команда «А» може робити один пас вперед протягом кожного дауна, який грають сутичкою, до зміни командного володіння за умови, що пас кинутий з точки, яка перебувала в нейтральній зоні або перед нею.

СТАТТЯ 2. Нелегальний пас вперед

Пас вперед нелегальний:

a. Якщо пас кинутий гравцем команди «А», чиє тіло цілком знаходиться попереду за нейтральною зоною.

b. Якщо м'яч кинутий з нейтральної зони або з точки перед нею після того, як той, що біжить, хто володіє м'ячем побував попереду за нейтральною зоною.

c. Якщо це другий пас вперед, зроблений командою «А» у цьому ж дауні.

d. Якщо пас кинутий після того, як в цьому дауні відбулася зміна командного володіння

СТАТТЯ 3. Інтерференція пасу

Протягом дауна, в якому легальний пас вперед перетинає нейтральну зону, нелегальний контакт між гравцями команди «А» і команди «Б» заборонено, починаючи з часу, коли м'яч переданий снепом. Інтерференція передбачає фізичний контакт. Цей контакт заважає протилежного гравця прийняти м'яч, який знаходиться в повітрі. Відповідальність гравців захисту - уникати суперника.

Це не є інтерференцією, коли два або більше легальних приймають одночасно роблять дійсну спробу дістати, зловити або збити рукою м'яч, що переданий пасом. Легальні приймаючі обох команд мають рівні права на м'яч. Штраф - Інтерференція пасу: 10 ярдів від попередньої лінії скрімеджу і втрата дауна. [S33 S9]

Інтерференція пасу захисту: Автоматичний перший даун в точці фолу. [S33 + S8] Якщо точка фолу знаходиться в кінцевій зоні захисту, м'яч буде встановлений на 2-ярдовій лінії.

Примітка: Контакт при пасуючій грі, перед тим як був кинутий пас або, якщо пас не перетинає лінію скрімеджу, є контактним фолом (П 9-2-1).

 

ПРАВИЛО 8. Набір очок

РОЗДІЛ 1. Кількість очок

 

СТАТТЯ 1. Набір очок в ході розіграшів

В ході розіграшів при наборі очок їх кількість повинна бути:

Тачдаун - 6 очок [S5]

Успішна реалізація з 5-ти ярдів - 1 очко [S5]

Успішна реалізація з 12-ти ярдів - 2 очки [S5]

Тачдаун захисту при реалізації - 2 очки [S5]

Сейфті - 2 очки (нараховуються супернику) [S6]

Сейфті при реалізації - 1 очко (нараховуються супернику) [S6]

 

РОЗДІЛ 2. Тачдаун

 

СТАТТЯ 1. Нарахування очок

За тачдаун нараховують очки, коли:

a. Гравець, що біжить, рухається вперед по ігровому полю, легально володіє живим м'ячем, і м'яч перетинає гольову лінію суперника (площина).

b. Легальний приймачий ловить легальний пас вперед або фамбл до залікової зони суперника.

 

РОЗДІЛ 3. Спроба реалізації

 

СТАТТЯ 1. Нарахування очок

Очко або очки нараховуються, якщо реалізація завершується тачдауном, сейфті.

СТАТТЯ 2. Можливість набрати додаткові очки

Реалізація - надається обом командам можливість заробити 1 або 2 очки.

a. М'яч вводить в гру команда, яка заробила 6 очок тачдауном. Якщо тачдаун приносить очки протягом дауна, в якому закінчується час, спроба реалізації повинна бути зроблена.

Команді доведеться вирішити яка це буде спроба на 1 або 2 очки перед готовністю до гри.

b. Спроба починається, коли м'яч готовий до гри.

c. Снеп буде розіграний посередині між бічними лініями на 5-ярдовій (1 очко) або на 12-ярдовій (2 очки) лінії суперника.

d. Спроба закінчується, коли будь-яка з команд заробляє очки або м'яч стає мертвим згідно з установленими правилами.

e. Штрафи призводять до повтору спроби, набору очок або закінчують спробу.

Якщо спроба буде повторною після штрафу, то все залишається як і раніше. Ніякої зміни рішення (1 або 2 очки) не буде зроблено перед тим, як спроба закінчиться.

СТАТТЯ 6. Наступний розіграш

Після реалізації м'яч повинен бути введений в гру суперником зі своєї 5-ярдової лінії.

 

РОЗДІЛ 5.Сейфти

 

СТАТТЯ 1. Нарахування очок

Сейфті відбувається:

a. Коли м'яч стає мертвим за межею поля перед гольовою лінією за винятком тих випадків, коли це невпійманий пас вперед, команда що захищається відповідальна за це, знаходиться там же.

b. Коли прийнятий штраф за фол залишає м'яч на або перед гольовою лінією команди порушила правила.

СТАТТЯ 2. Снеп після сейфті

Після того, як за сейфті нараховані очки, м'яч належить команді захисту на її 5-ярдовій лінії.

 

РОЗДІЛ 6. Тачбек

 

СТАТТЯ 1. Коли оголошується

Тачбек - це ситуація:

a. Коли м'яч стає мертвим за межами поля перед гольовою лінією за винятком тих випадків, коли це невпійманий пас вперед, коли м'яч стає мертвим у володінні гравця на власній гольовий лінії, над нею, або перед нею, і атакуюча команда відповідальна за це, знаходиться там же.

b. Коли гравець захисту перехоплює пас або фамбл і одномоментно приземляється у своїй заліковій зоні.

СТАТТЯ 2. Снеп після тачбека

Після того, як оголошено тачбек, м'яч належить команді захисту на її 5-ярдовій лінії.

 







Последнее изменение этой страницы: 2016-09-20; Нарушение авторского права страницы

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 34.201.9.19 (0.018 с.)