ТОП 10:

ПРАВИЛО 1. Гра, поле, м'яч та екіпірування



РОЗДІЛ 1. Загальні положення

 

СТАТТЯ 1. Гра

Гра проходить між 2 командами кількістю не більше ніж 5 гравців у кожній на прямокутному полі і з звичайним м'ячем. Деталі див. на діаграмі поля.

Ростери команд складаються з 12 гравців максимум (5 на поле і 7 замін). Якщо команда має менше ніж 4 гравця, їй зараховується поразка.

Команди можуть мати гравців лише однієї статі.

СТАТТЯ 2. Команда переможець та остаточний рахунок

Кожна команда має право просувати м'яч через гольову лінію іншої команди пробіжкою або пасом.

Команди отримують очки згідно з правилами, поки гра не зупинена, і команда, яка набрала більшу кількість очок в кінці гри, включаючи додаткові періоди, є переможцем.

СТАТТЯ 3. Контроль

Гра проходить під контролем 2 або більше суддів.

СТАТТЯ 4. Капітани і тренери команд

Кожна команда повинна представити рефері не більш ніж 2-х польових капітанів і 2-х тренерів.

 

РОЗДІЛ 2. М'яч

 

СТАТТЯ 1. Специфікації

М'яч повинен бути зроблений зі шкіри, бути новим або майже новим зі звичайним розміром, вагою і тиском, ніяких змін не повинно бути. Кожна команда може користуватися власним легальним м'ячем.

СТАТТЯ 2. Спеціальні розміри

Для гри жіночих і молодіжних команд віком до 16 років використовуються м'ячі молодіжного розміру (напр. TDY). М'ячі не обов'язково повинні бути шкіряними.

В іграх юніорських команд віком до 13 років повинні використовуватися м'ячі меншого розміру (напр. TDJ) і вони не обов'язково повинні бути шкіряними.

 

РОЗДІЛ 3. Екіпіровка

 

СТАТТЯ 1. Обов'язкове екіпірування

Гравці команд суперників повинні мати футболки контрастних кольорів. Якщо команди використовують подібні за кольором футболки, то хазяїн поля має пріоритетний вибір, якій з команд доведеться поміняти форму на інший колір.

a. Гравці однієї команди повинні носити футболки однакового кольору і дизайну. Футболки мають бути довгими і заправленими в шорти. На спині футболки арабськими цифрами заввишки не менше 6 дюймів (15 см) повинен бути нанесений номер контрастного з нею кольору. Футболки не повинні прив'язуватися.

b. Гравці повинні носити шорти або штани однакового кольору і дизайну без кишень, прищіпок або затискачів. Гравці повинні дотримуватися вимог до їх шортів або штанів.

c. Щільно зафіксований ремінь з гніздами і 2 прапорця (поп-прапори). Кожне гніздо повинно утримувати тільки один прапорець, по одному на кожному стегні гравця. Прапорці розміром 2 дюйми (5 см) x 15 дюймів (38 см) не повинні бути видозмінені або надірвані. Гнізда не повинні приклеюватися або видозмінюватися яким-небудь способом і розміщуватися так, щоб були обернені донизу і зовні. Прапорці повинні бути явно видимі, звисати вільно і не повинні бути прикриті обмундируванням гравця. Прапорці повинні бути контрастного кольору зі штанами. Гравці, які будуть свідомо маніпулювати прапорцями, будуть видалені з гри.

d. Всі гравці повинні носити зубну капу непрозорого кольору, яка не виступає більш ніж на 0,5 дюйма (1,25 см).

СТАТТЯ 2. Нелегальне екіпірування

а. Взуття з шипами, що викручуються довше, ніж 0,5 дюйм (1,25 см), зробленими з будь-якого металевого матеріалу.

b. Будь-який вид головного убору або шолом (кепки, бейсболки, бандани, кольорові хустки, пов'язки на голові або що-небудь подібне).

c. Окуляри, не призначені медичним персоналом і не зроблені з небиткого матеріалу.

d. Ювелірні прикраси повинні бути зняті або заховані повністю.

e. Прикріплене екіпірування, подібно рушникам або ручним грілкам.

f. Липкий матеріал, фарба, жир або будь-яка інша слизька субстанція на екіпіровці або на гравцях, одяг або кріплення, яке може завдати шкоди м'ячу або опоненту.

g. Будь-які електронні, механічні або інші сигнальні пристрої з метою зв'язку з тренером.

СТАТТЯ 3. Сертифікація тренерів

Перед грою головний тренер повинен надати рефері ростер команди і упевнитися, що всі гравці мають обов'язкову екіпіровку і були проінформовані, що означає нелегальне екіпірування.

 

ПРАВИЛО 2. Визначення

РОЗДІЛ 1. Зони та лінії

 

СТАТТЯ 1. Поле

Поле - зона в межах огорожі і простору за його межами.

СТАТТЯ 2. Ігрове поле

Ігрове поле - область в межах граничних ліній (бічних і кінцевих ліній), крім кінцевих зон.

СТАТТЯ 3. Кінцеві зони

Кінцеві зони - 10-ярдові області, якими закінчується поле між кінцевими лініями і гольовими лініями.

СТАТТЯ 4. Небігові зони

Небігові зони - 5-ярдові області в обох кінцях поля перед гольовими лініями.

СТАТТЯ 5. Гольові лінії

Гольові лінії, одна для кожної команди, повинні бути в кінці ігрового поля. Гольові лінії і пілони визначають кінцеву зону. Кожна гольова лінія є частиною вертикальній площини, що відокремлює кінцеву зону від області гри, у разі, коли м'яч торкається або знаходиться у володінні гравця, і ця площина простягається до бічних ліній. Головна мета команди - це захист своєї гольової лінії.

СТАТТЯ 6. Середня лінія

Посередині між гольовими лініями - середня лінія. Лінія для досягнення нових серій посередині ігрового поля називається середньою.

СТАТТЯ 7. В межах поля, поза межами поля

Область, що визначається бічними і кінцевими лініями, є ігровим полем, бічні і кінцеві лінії належать ауту.

СТАТТЯ 8. Командна зона

Командна зона знаходиться за межами ігрового поля і між біговими лініями уздовж бічної лінії.

РОЗДІЛ 2. Позначення команд і гравців

 

СТАТТЯ 1. Атака і захист

Атака - команда володіє м'ячем або команда, якій м'яч належить, захист - опонуюча команда.

СТАТТЯ 2. Снепір

Снепір - гравець атаки, який вводить м'яч у гру.

СТАТТЯ 3. Квотербек

Квотербек - гравець атаки, який першим отримує володіння м'ячем після снепу.

СТАТТЯ 4. Пасуючий

Пасуючий - гравець атаки, який кидає легальний пас.

СТАТТЯ 5. Гравець що біжить

Гравець що біжить - гравець, що володіє живим м'ячем.

СТАТТЯ 6. Бліцуючий

Бліцуючий - це гравець захисту, який перетинає лінію скрімеджу при живому м'ячі і перед тим, як квотербек звільниться від м'яча.

Бліцуючі можуть отримати це право, якщо вони явно піднімають одну руку вище голови, щонайменше, протягом останньої секунди перед снепом. Прохід здійснюється негайно після снепу швидко і прямо до точки, де квотербек отримує м'яч. Якщо бліцуючий подає нелегальний сигнал, рухаючись повільно і націлився на інше місце, або змінює курс протягом проходу, він втрачає право бліцувати.

СТАТТЯ 7. Гравець поза межами поля

Гравець або м'яч стає поза меж, коли вони торкаються чого-небудь поза межами поля.

СТАТТЯ 8. Дискваліфікація гравця

Дискваліфікований гравець - той, кому заборонено брати участь у грі.

СТАТТЯ 9. Команда господарів

Якщо обидві команди не є господарями поля або беруть участь в турнірах на нейтральному полі (більше 2-х команд), спочатку згадується команда, яка буде власником поля, другою згадується команда гостей.

РОЗДІЛ 3. Даун, скрімедж і класифікація ігор

 

СТАТТЯ 1. Даун

Даун - частина гри, яка починається законним снепом після того, як м'яч готовий до гри, і закінчується, коли м'яч згодом стає мертвим. Між даунами є інтервал, протягом якого м'яч мертвий. Гра - дія 2-х команд протягом дауна.

СТАТТЯ 2. Лінія скрімеджу

Лінія скрімеджу для кожної команди - це ярдова лінія та її вертикальна площина, яка проходить через точку м'яча, найближча до його власної гольової лінії і простягається до бічних ліній.

СТАТТЯ 3. Гра пасом вперед

Це легальний пас вперед в інтервалі між снепом і моментом, коли цей пас вперед перетинає лінію скрімеджу і є завершеним, не спійманим або перехопленим.

СТАТТЯ 4. Бігова гра

Бігова гра - це будь-яке просування живого м'яча крім легального пасу вперед. Завершений пас до лінії скрімеджу є легальним і далі визначається як бігова гра.

РОЗДІЛ 4. М'яч - живий чи мертвий

 

СТАТТЯ 1. Живий м'яч

Живий м'яч - м'яч у грі. М'яч при пасі, що не торкнувся землі - це живий м'яч у польоті.

СТАТТЯ 2. Мертвий м'яч

Мертвий м'яч - м'яч поза грою.

СТАТТЯ 3. Коли м'яч готовий до гри

Мертвий м'яч готовий до гри, коли м'яч поміщається на точку розіграшу і рефері подає сигнал свистком про готовність.







Последнее изменение этой страницы: 2016-09-20; Нарушение авторского права страницы

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 35.172.236.135 (0.01 с.)