Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Б- органічне злиття архітектури з природними елементами.

Поиск

в-художнє збагачення міського середовища.

г- формування і збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

9. Найкращими архітекторами вважаються:

А- А. Аалто

Б-К. Танге

в- А. бенуа

г- І. Ногукі

10. Об'єктами ландшафтного дизайну є як відкриті, так і закриті середовища. До них належать:

а- вулиці та площі;

б- малі рекреаційні території (сквери, бульвари, набережні, пішохідні вулиці);

в- парки різного функціонального призначення;

Г- житлові території з різноманітними рекреаційними та господарськими майданчиками.

Д- інтер'єри різноманітних у функціональному відношенні приміщень.

11. «Міський дизайн»:

а- творча діяльність, спрямована на формування штучного архітектурного середовища з використанням засобів декоративного озеленення, геопластики, малих архітектурних форм, декоративного покриття, візуальної комунікації.

Б- проектування інформаційно-технічного обладнання міських територій

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

г- створенням міських відкритих просторів.

12. Об'єктами міського дизайну:

а- засоби орієнтації людини у міському просторі.

б- житлові території з різноманітними рекреаційними та господарськими майданчиками.

в- інтер'єри різноманітних у функціональному відношенні приміщень.

г- вулиці та площі;

13. Флора- та фітодизайн:

а- проектування штучного архітектурного середовища з використанням рослин шляхом формування композицій.

б- проектування інформаційно-технічного обладнання міських територій

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

г- створенням міських відкритих просторів.

14. Флорокомпозиції впливають на:

А- емоційний стан людини, підвищують її настрій та життєвий тонус.

б- покращення мікрокліматичних умов в просторі, який їх оточує.

в- впливають на психофізіологічний стан людини.

г-. створення комфортного середовища в умовах тотальної урбанізації міст, технізацією інтер'єрів.

15. Фітокомпозиції впливають на:

а- емоційний стан людини, підвищують її настрій та життєвий тонус.

Б- покращення мікрокліматичних умов в просторі, який їх оточує.

в- впливають на психофізіологічний стан людини.

г-. створення комфортного середовища в умовах тотальної урбанізації міст, технізацією інтер'єрів.

16. Сучасний ландшафтний дизайнер,повинен:

А- володіти всією необхідною професійною абеткою комплексного проектування середовищних об'єктів.

Б- володіти багатством традицій садово-паркового мистецтва минулого.

в- знати основи архітектурної композиції,

г- створювати комфортні середовища в умовах тотальної урбаніза-

ції міст.

17. Головне завдання ландшафтного архітектора, ландшафтного дизайнера:

а- організувати простір у відповідності з функціональними, логічними та естетичними вимогами,

б- створити його яскравий художній образ і викликати у людини

позитивні емоції.

в-художнє збагачення міського середовища.

г- формування і збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

18. Першими об'єктами ландшафтної архітектури:

а- присадибні комплекси.

б-партери

в- топіарія

г-більдаж

19. виникнення присадибних комплексів пов'язане з:

А- появою класового суспільства

Б- створенням міст

В- природно-кліматичними факторами

г-правильна відповідь відсутня

20. В Єгипті жаркий і засушливий клімат з гарячими вітрами, з майже повною відсутністю опадів, вимагав створення штучного середовища з комфортними мікрокліматичними умовами, тому створювалися замкнені композиції з відчуттям прохолоди. Для цієї мети використовувались:

а-річки і рослинність

Б- водосховища і рослинність

в- озера і рослинність

г- тільки рослинність

21. Матеріал будівлі садибних комплексів:
а- дерево

Б- висушена на сонці цегла

в- фінікові пальми

г- всі відповіді правильні

22. Специфічними особливостями перших присадибних комплексів є:

А-наявність огороджуючих і внутрішніх стін

б- створення садів на терасах

в- штучні насипні кучугури, тераси, підпірні стінки

г- квадратна форма

23. Закономірності формування присадибних ділянок в Єгипті:

а- органічне злиття релігійних, утилітарних і естетичних функцій;

б- регулярний план з включенням в планувальну структуру водосховищ, рослинності, з використанням екзотів.

в-художнє збагачення міського середовища. асштабі країни та регіонів.

г- формування і збереження природного середовища в м

24. В Єгипті священими рослинами вважали:

А- лотос

б- троянди

В- папірус

г-лілії

25. Присадибні території в Ассирії і Вавилоні відрізнялися:

А-більшими розмірами

Б- колосальною розкішшю

в- співвідношення між висотою дерева і шриною алей

г- всі відповіді правильні

26. елементи геопластики вперше зявились:

а- в Індії

б-в стародавній Геції

В- в Дворіччі

г- в Персії

27. Центром композиції багатьох присадибних територій в Персії були:

а- штучні насипи кучугури

б-вузький канал спадаючий невеликими каскадами

в-фонтани з каскадами

Г-павільони

28. Основні компоненти ландшафтної архітектури стародавньої Греції:

А- рельєф і рослинність

б-пейзаж і горбкуватість

в-водойми і рослиннісь

г-водосховище і рослинність

29. римські вілли можна поділити на такі основні види:

А-вілли сільські або господарські

Б-вілли міські або розважальні

в-заміські вілли

г-розкішні вілли

30. Вілли міські влаштовувались на терасованих схилах, включали в свою

планувальну структуру:

А-фонтани

Б-альтанки

В-скульптуру

г-кучугури

 

31. найбільш відомі шедеври арабського садово-паркового мистецтва:

А-сади Гренади

б-сади саміраміди

в-сади мавританські

г-правильна відповідь відсутня

32. один з важливих елементів іспано-мавританского саду:

а-декоративне лушення

Б-декоративне морщення

в-декоративна мозаїка

г-ландшафтний дизайн

33. Яскравим прикладом нових прийомів формування ландшафтних об'єктів став:

А- Італійський сад

б- мавританський сад

в- Китайський сад

г-сади саміраміди

34. В "Італійських садах" з'являється новий прийом:

а-бордюри

Б-боскет

в-вертюгаден

г-арабемка

35. символом "Французького саду" став:

а-Петропалац

б- Гринади

В- Версаль

г-вілла Ешреп

36. Ідея створення Версаля це:

А-протиставлення природному середовищу

б-поява класового суспільства

в- створення міст

г-правильна відповідь відсутня

37. Унікальним ландшафтним об'єктом регулярного стилю:

А- Петропалац

б-Версаль

в-Гринади

г- Італійський сад

38. Петропалац це:

а- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

б-організація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

Г- унікальний комплекс водних пристроїв, де розкриті всі властивості води, як в статичному, так і динамічному стані.

39. Центр композиції Петропалаца:

а- палац, довжина фасаду якого500 м.

б- Великий каскад з фонтаном "Самсон"

в- басейн у витончених різних кам'яних рамах,

г- водосховище

40. Закономірності проектування ландшафтних об’єктів в регулярному стилі:

А- наявність головної композиційної вісі орієнтованої на домінанту і ство-

рення протяжних перспектив, формування другорядних вісей;

Б- виявлення композиційного центру, яким за часту є будинок, мала архі-

тектурна форма та ін. елементи;

В- наявність композиційних вузлів при перетині головних і другорядних

алей, включаючи малі архітектурні форми, водойми, фонтани, партери;

Г- строгість композиції підкреслюється чіткими пропорціями, симетрією

Членування, певним ритмом розміщення всіх елементів, що формують простір

41. Для регулярного стилю характерні:

а- геометрична сітка плану

Б-прямолінійне трасування алей

В-геометричну форму партерів і квітників

Г-підкреслене домінування головного будинку

Д-симетричне оформлення композиційної віссі

42. Основними елементами регулярного планування є:

а-алеї

Б-партери

в-рабатки

г-бордюри

43.Партер це:



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-07-16; просмотров: 176; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.95.167 (0.008 с.)