А- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

А- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.



А- сша

б- рим

в- асирія

г-венеція

2. Визначальною рисою ландшафтної планування є:

а- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

б-організація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.

в-збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

г-використання природних елементів середовища - рослинності, геопластики (рельєф) і водних поверхонь.

3. Ландшафтна архітектура вирішує питання:

А- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

б-організація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.

в-збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

г-використання природних елементів середовища - рослинності, геопластики (рельєф) і водних поверхонь.

4. Ландшафтна архітектура найбільше пов'язана з:

а- ландшафтним дизайном

Б- містобудуванням

в- декоративним луківництвом

г-всі відповіді правильні

5. Творами ландшафтної архітектури були:

А- агори

Б-форуми

В-внутрішні дворики

г- сквери

6. З часом об'єктами ландшафтної архітектури в міському середовищі стали:

А-сквери

Б-бульвари

В-набережні

г-агори

Д-міські парки

7. Ландшафтний дизайн:

а- творча діяльність, спрямована на формування штучного архітектурного середовища з використанням засобів декоративного озеленення, геопластики, малих архітектурних форм, декоративного покриття, візуальної комунікації.

б- проектування інформаційно-технічного обладнання міських територій

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвід-

ношеннями природного та штучного.

г- створенням міських відкритих просторів.

8. Мета ландшафтного дизайну:

а- оганізація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний

вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.

Б- органічне злиття архітектури з природними елементами.

в-художнє збагачення міського середовища.

г- формування і збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

9. Найкращими архітекторами вважаються:

А- А. Аалто

Б-К. Танге

в- А. бенуа

г- І. Ногукі

10. Об'єктами ландшафтного дизайну є як відкриті, так і закриті середовища. До них належать:

а- вулиці та площі;

б- малі рекреаційні території (сквери, бульвари, набережні, пішохідні вулиці);

в- парки різного функціонального призначення;

Г- житлові території з різноманітними рекреаційними та господарськими майданчиками.

Д- інтер'єри різноманітних у функціональному відношенні приміщень.

11. «Міський дизайн»:

а- творча діяльність, спрямована на формування штучного архітектурного середовища з використанням засобів декоративного озеленення, геопластики, малих архітектурних форм, декоративного покриття, візуальної комунікації.

Б- проектування інформаційно-технічного обладнання міських територій

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

г- створенням міських відкритих просторів.

12. Об'єктами міського дизайну:

а- засоби орієнтації людини у міському просторі.

б- житлові території з різноманітними рекреаційними та господарськими майданчиками.

в- інтер'єри різноманітних у функціональному відношенні приміщень.

г- вулиці та площі;

13. Флора- та фітодизайн:

а- проектування штучного архітектурного середовища з використанням рослин шляхом формування композицій.

б- проектування інформаційно-технічного обладнання міських територій

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

г- створенням міських відкритих просторів.

14. Флорокомпозиції впливають на:

А- емоційний стан людини, підвищують її настрій та життєвий тонус.

б- покращення мікрокліматичних умов в просторі, який їх оточує.

в- впливають на психофізіологічний стан людини.

г-. створення комфортного середовища в умовах тотальної урбанізації міст, технізацією інтер'єрів.

15. Фітокомпозиції впливають на:

а- емоційний стан людини, підвищують її настрій та життєвий тонус.

Б- покращення мікрокліматичних умов в просторі, який їх оточує.

в- впливають на психофізіологічний стан людини.

г-. створення комфортного середовища в умовах тотальної урбанізації міст, технізацією інтер'єрів.

16. Сучасний ландшафтний дизайнер,повинен:

А- володіти всією необхідною професійною абеткою комплексного проектування середовищних об'єктів.

Б- володіти багатством традицій садово-паркового мистецтва минулого.

в- знати основи архітектурної композиції,

г- створювати комфортні середовища в умовах тотальної урбаніза-

ції міст.

17. Головне завдання ландшафтного архітектора, ландшафтного дизайнера:

а- організувати простір у відповідності з функціональними, логічними та естетичними вимогами,

б- створити його яскравий художній образ і викликати у людини

позитивні емоції.

в-художнє збагачення міського середовища.

г- формування і збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

18. Першими об'єктами ландшафтної архітектури:

а- присадибні комплекси.

б-партери

в- топіарія

г-більдаж

19. виникнення присадибних комплексів пов'язане з:

А- появою класового суспільства

Б- створенням міст

В- природно-кліматичними факторами

г-правильна відповідь відсутня

20. В Єгипті жаркий і засушливий клімат з гарячими вітрами, з майже повною відсутністю опадів, вимагав створення штучного середовища з комфортними мікрокліматичними умовами, тому створювалися замкнені композиції з відчуттям прохолоди. Для цієї мети використовувались:

а-річки і рослинність

Б- водосховища і рослинність

в- озера і рослинність

г- тільки рослинність

21. Матеріал будівлі садибних комплексів:
а- дерево

Б- висушена на сонці цегла

в- фінікові пальми

г- всі відповіді правильні

22. Специфічними особливостями перших присадибних комплексів є:

А-наявність огороджуючих і внутрішніх стін

б- створення садів на терасах

в- штучні насипні кучугури, тераси, підпірні стінки

г- квадратна форма

23. Закономірності формування присадибних ділянок в Єгипті:

а- органічне злиття релігійних, утилітарних і естетичних функцій;

б- регулярний план з включенням в планувальну структуру водосховищ, рослинності, з використанням екзотів.

в-художнє збагачення міського середовища. асштабі країни та регіонів.

г- формування і збереження природного середовища в м

24. В Єгипті священими рослинами вважали:

А- лотос

б- троянди

В- папірус

г-лілії

25. Присадибні території в Ассирії і Вавилоні відрізнялися:

А-більшими розмірами

Б- колосальною розкішшю

в- співвідношення між висотою дерева і шриною алей

г- всі відповіді правильні

26. елементи геопластики вперше зявились:

а- в Індії

б-в стародавній Геції

В- в Дворіччі

г- в Персії

27. Центром композиції багатьох присадибних територій в Персії були:

а- штучні насипи кучугури

б-вузький канал спадаючий невеликими каскадами

в-фонтани з каскадами

Г-павільони

28. Основні компоненти ландшафтної архітектури стародавньої Греції:

А- рельєф і рослинність

б-пейзаж і горбкуватість

в-водойми і рослиннісь

г-водосховище і рослинність

29. римські вілли можна поділити на такі основні види:

А-вілли сільські або господарські

Б-вілли міські або розважальні

в-заміські вілли

г-розкішні вілли

30. Вілли міські влаштовувались на терасованих схилах, включали в свою

планувальну структуру:

А-фонтани

Б-альтанки

В-скульптуру

г-кучугури

 

31. найбільш відомі шедеври арабського садово-паркового мистецтва:

А-сади Гренади

б-сади саміраміди

в-сади мавританські

г-правильна відповідь відсутня

32. один з важливих елементів іспано-мавританского саду:

а-декоративне лушення

Б-декоративне морщення

в-декоративна мозаїка

г-ландшафтний дизайн

33. Яскравим прикладом нових прийомів формування ландшафтних об'єктів став:

А- Італійський сад

б- мавританський сад

в- Китайський сад

г-сади саміраміди

34. В "Італійських садах" з'являється новий прийом:

а-бордюри

Б-боскет

в-вертюгаден

г-арабемка

35. символом "Французького саду" став:

а-Петропалац

б- Гринади

В- Версаль

г-вілла Ешреп

36. Ідея створення Версаля це:

А- Петропалац

б-Версаль

в-Гринади

г- Італійський сад

38. Петропалац це:

а- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

б-організація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

Б-партери

в-рабатки

г-бордюри

43.Партер це:

Площини підстави.

в- невеликий простір, розташований на партері з підвищенням площини підстави у вигляді невеликих терас.

г- горизонтальний або злегка похилий майданчик, утворюючий ьуступ на схилі природного або штучного походження.

53. Вертюгаден це:

а- невеликий простір правильної геометричної форми, обмежений

екранами стриженої живої огорожі.

б- невеликий простір, розташований на партері з пониженням

площини підстави.

А-іспано-мавританський

Б-італійський

в-китайський

г-французький
58. Італійський мали сад характеризує:

а- чітку сувору симетрію в плануванні ділянки

А- скульптура

б-партери

в-рабатки

г-бордюри

62. Створенням присадибних комплексів в Китаї почали займатися:

А- в XIII - XIV ст.

б- в ХХ ст..

в- в xv-xvi ст..

г- в xvii-xviii ст.

63. Характерні особливості в створенні ландшафтних композицій Китаю:

Г-англо-китайський стиль

66. Японське ландшафтне мистецтво ґрунтується на:

А- за характером рельєфу

А- сад каміння

Б-сад пейзажу

В-сад мохів

г- сад води.

69Характерною рисою «Японського малого саду» є:

А-символіка

б-різноманітне покриття

в-мозаїка

г-скульптура

70. Приклад чайного саду є:

а-в мавританських садах

Б-в палаці Хіджі

в-в садах арабського Гринадзи

г-правильна відповідь відсутня

71.в Японії виключно широко було розвинуте мистецтво:

А-слива

Б-хризантема

В-орхідея

Г-бамбук

д-вишня

73.принципи формування «Японського малого саду»:

а-типологічність елементів;

б- традиційність;

в- символізм;

г- образне тлумачення природи;

д- зв'язок із живописом;

е- канонізація композиційних прийомів у використанні основних засобів:

каменів, води, рослинності, споруджень.

74. Одним з самих відомих прикладів використання японських традицій в європейському ландшафтному дизайні:

А- сад миру

б-сад Гринадзи

в-Петропалац

г- Версаль

75. Автор сад миру:

а-А.Алтон

б-Л.Кирчев

в-К. Нудзві

Г-І. Ногукі

76.Прийоми формування національного «Японського саду» поширені в Європі були:

а-на рубежі 17-18ст.

б- поч. 20 ст.

в-кін. 19ст.

Г-на рубежі 18-19 ст.

77.В XIX сторіччі на території України були створені унікальні парки пейзажного стилю:

А-Олександрія

Б- софіївка

В-Алупкінський парк

Г-Тростянецький парк

78.Видатним пам'ятником садово-паркового мистецтва на Україні середини XIX ст. є:

а-Олександрія

б- софіївка

в-Алупкінський парк

Г-Тростянецький парк.

79.Закономірності формування ландшафтного дизайну в пейзажному стилі:

а- побудова просторів з урахуванням умов місцевості, включення її природного достоїнства у проектуюче ландшафтне середовище, наслідування природи для виявлення художнього образу ландшафтного об'єкту;

б- додержання масштабу планувальних частин та розмірності їхніх внутрішніх просторових елементів;

в- заперечення симетрії та прямих алей, наявність вільно звивистих доріжок, живописної форми водойм і різноманітних кучугурів плавних окреслень;

г- широке використання асортименту рослин, з інтродуцірованими екзотами, застосування різноманітного квіткового оформлення, що включає ґрунтопокривні рослини;

 

 

А- сша

б- рим

в- асирія

г-венеція

2. Визначальною рисою ландшафтної планування є:

а- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

б-організація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.

в-збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

г-використання природних елементів середовища - рослинності, геопластики (рельєф) і водних поверхонь.

3. Ландшафтна архітектура вирішує питання:

а- збереження ландшафтів з різноманітними співвідношеннями природного та штучного.

б-організація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.

в-збереження природного середовища в масштабі країни та регіонів.

г-використання природних елементів середовища - рослинності, геопластики (рельєф) і водних поверхонь.

4. Ландшафтна архітектура найбільше пов'язана з:

а- ландшафтним дизайном

Б- містобудуванням

в- декоративним луківництвом

г-всі відповіді правильні

5. Творами ландшафтної архітектури були:

А- агори

Б-форуми

В-внутрішні дворики

г- сквери

6. З часом об'єктами ландшафтної архітектури в міському середовищі стали:

А-сквери

Б-бульвари

В-набережні

г-агори

Д-міські парки

7. Ландшафтний дизайн:

а- творча діяльність, спрямована на формування штучного архітектурного середовища з використанням засобів декоративного озеленення, геопластики, малих архітектурних форм, декоративного покриття, візуальної комунікації.

б- проектування інформаційно-технічного обладнання міських територій

в- формування і збереження ландшафтів з різноманітними співвід-

ношеннями природного та штучного.

г- створенням міських відкритих просторів.

8. Мета ландшафтного дизайну:

а- оганізація просторового середовища великих територій, у яких вертикальний

вимір є вкрай малим щодо масштабів планів.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-07-16; просмотров: 157; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.191.223.123 (0.118 с.)