Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
А- відкрита частина простору розташована на плоскому рельєфі що має геометрично правильну форму.↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
б- пішохідна комунікація прямолінійного трасування з шириною кратної одній смузі руху пішохода. в-посадка чагарників прямолінійного трасування з подальшою стрижкою г- квіткові композиції складаються з елементів геометрично правильної конфігурації 44. Алея це: а- відкрита частина простору розташована на плоскому рельєфі що має геометрично правильну форму. б- пішохідна комунікація прямолінійного трасування з шириною кратної одній смузі руху пішохода. в-посадка чагарників прямолінійного трасування з подальшою стрижкою г- квіткові композиції складаються з елементів геометрично правильної конфігурації. 45. Жива огорожа це: а- відкрита частина простору розташована на плоскому рельєфі що має геометрично правильну форму. Б- пішохідна комунікація прямолінійного трасування з шириною кратної одній смузі руху пішохода. в-посадка чагарників прямолінійного трасування з подальшою стрижкою г- квіткові композиції складаються з елементів геометрично правильної конфігурації. 46. модульні квітники це: а- відкрита частина простору розташована на плоскому рельєфі що має геометрично правильну форму. б- пішохідна комунікація прямолінійного трасування з шириною кратної одній смузі руху пішохода. в-посадка чагарників прямолінійного трасування з подальшою стрижкою Г- квіткові композиції складаються з елементів геометрично правильної конфігурації. 47.бордюр це: А- вузька смуга шириною 10-30 см, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. б- смуга шириною 0,5-2 м, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. в- квітник складається з геометричних фігур в партерах і клумбах г- квітник з симетричною, геометричною формою (круглою, квадратною, овальною, в вигляді зірки, тощо). Для їхнього устрою використовують найрізноманітніші види гарноквітучих квітів. 48.Рабатка це: а- вузька смуга шириною 10-30 см, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. Б- смуга шириною 0,5-2 м, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. в- квітник складається з геометричних фігур в партерах і клумбах г- квітник з симетричною, геометричною формою (круглою, квадратною, овальною, в вигляді зірки, тощо). Для їхнього устрою використовують найрізноманітніші види гарноквітучих квітів. 49.Арабеска це: а- вузька смуга шириною 10-30 см, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. б- смуга шириною 0,5-2 м, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. В- квітник складається з геометричних фігур в партерах і клумбах г- квітник з симетричною, геометричною формою (круглою, квадратною, овальною, в вигляді зірки, тощо). Для їхнього устрою використовують найрізноманітніші види гарноквітучих квітів. 50.Клумба це: а- вузька смуга шириною 10-30 см, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. б- смуга шириною 0,5-2 м, утворена з 1-го або 2-х видів низьких квіткових рослин, розташованих уздовж партерів, рабаток, клумб. в- квітник складається з геометричних фігур в партерах і клумбах Г- квітник з симетричною, геометричною формою (круглою, квадратною, овальною, в вигляді зірки, тощо). Для їхнього устрою використовують Найрізноманітніші види гарноквітучих квітів.
51.боскет це: А- невеликий простір правильної геометричної форми, обмежений Екранами стриженої живої огорожі. б- невеликий простір, розташований на партері з пониженням площини підстави. в- невеликий простір, розташований на партері з підвищенням площини підстави у вигляді невеликих терас. г- горизонтальний або злегка похилий майданчик, утворюючий ьуступ на схилі природного або штучного походження. 52. буленгрін це: а- невеликий простір правильної геометричної форми, обмежений екранами стриженої живої огорожі. Б- невеликий простір, розташований на партері з пониженням Площини підстави. в- невеликий простір, розташований на партері з підвищенням площини підстави у вигляді невеликих терас. г- горизонтальний або злегка похилий майданчик, утворюючий ьуступ на схилі природного або штучного походження. 53. Вертюгаден це: а- невеликий простір правильної геометричної форми, обмежений екранами стриженої живої огорожі. б- невеликий простір, розташований на партері з пониженням площини підстави. В- невеликий простір, розташований на партері з підвищенням площини підстави у вигляді невеликих терас. г- горизонтальний або злегка похилий майданчик, утворюючий уступ на схилі природного або штучного походження. 54. Тераса це: а- невеликий простір правильної геометричної форми, обмежений екранами стриженої живої огорожі. б- невеликий простір, розташований на партері з пониженням площини підстави. в- невеликий простір, розташований на партері з підвищенням площини підстави у вигляді невеликих терас. г- горизонтальний або злегка похилий майданчик, утворюючий уступ на схилі природного або штучного походження. 55.Топіарне мистецтво: А-мистецтво фігурної стрижки дерев і чагарників б-склепінчаста алея утворена з допомогою напівкруглих в’язаних каркасів на яких замикаються крони дерев в- невеликий простір, розташований на партері з підвищенням площини підстави у вигляді невеликих терас. г- горизонтальний або злегка похилий майданчик, утворюючий уступ на схилі природного або штучного походження. 56. берсі біндаж це: а-мистецтво фігурної стрижки дерев і чагарників Б-склепінчаста алея утворена з допомогою напівкруглих в’язаних каркасів на яких замикаються крони дерев в- невеликий простір, розташований на партері з підвищенням площини підстави у вигляді невеликих терас. г- горизонтальний або злегка похилий майданчик, утворюючий уступ на схилі природного або штучного походження. 57. Найбільшого поширення з регулярною стилістикою отримали малі сади: А-іспано-мавританський Б-італійський в-китайський г-французький а- чітку сувору симетрію в плануванні ділянки Б-композиція кількох терас і сходів і створенням обов’язково на рельєфі в- стрижені дерева і чагарники г-чітка симетрія за наявністю композиційного центру найчастіше декоративного басейну водного каналу. 59. Іспано-мавританський малий сад характеризує: а-чітку сувору симетрію в плануванні ділянки б-композиція кількох терас і сходів і створенням обов’язково на рельєфі в- стрижені дерева і чагарники сувора симетрія і плануванні Г-чітка симетрія за наявністю композиційного центру найчастіше декоративного басейну водного каналу. 60. Французький малий сад: а-чітку сувору симетрію в плануванні ділянки б-композиція кількох терас і сходів і створенням обов’язково на рельєфі в- стрижені дерева і чагарники сувора симетрія і плануванні г-чітка симетрія за наявністю композиційного центру найчастіше декоративного басейну водного каналу. 61. невід'ємний атрибут італійського саду: А- скульптура б-партери в-рабатки г-бордюри 62. Створенням присадибних комплексів в Китаї почали займатися: А- в XIII - XIV ст. б- в ХХ ст.. в- в xv-xvi ст.. г- в xvii-xviii ст. 63. Характерні особливості в створенні ландшафтних композицій Китаю: А- активне використання каміння Б-численність водних поверхонь В-велика кількість і розраховане розміщення малих архітектурних форм Г-ретельний підбір декоративної рослинності 64. Китайське ландшафтне мистецтво сприяло розвитку: А- пейзажно стильового напрямку в Європі б- нового саду в- садів арабського Гринадзи г- міських садів у Римі 65. на розвиток ландшафтного мистецтва Японії вплинув: а-стиль мозаїки б-регулярний стиль в- мавританський стиль Г-англо-китайський стиль 66. Японське ландшафтне мистецтво ґрунтується на:
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-16; просмотров: 247; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.227.134.95 (0.006 с.) |