Виокремлення за допомогою інструмента Megic Wand 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Виокремлення за допомогою інструмента Megic Wand



Для виокремлення складних ділянок використовують також істру­мент Megic Wand (Чарівна Паличка). Він дає змогу виокрем­лювати ділянки, які потрпапляють у заданий діапазон кольорів. Нехай треба відредагувати фото­графію, на якій зображено золоте поле на фоні синього неба. Якщо клацнути Чарівною Паличкою в ділянці неба, то Photoshop створить рухомий контур довкола всієї ділянки, заповненої голубими пікселями.

Цей інструмент має цікаві властивості, які можна задавати на панелі параметрів. Параметри Anti-aliased і Feather діють, як і в описаних вище випадках. Якщо параметр Contiguous (Пікселі, що прилягають) увікнено, то будуть виокремлені тільки пікселі, які при­лягають до заданого пікселя. Вимикання цього параметра дає змогу виокремлювати на малюнку ділянки одного кольору. Параметр Tolerance (Допуск) визначає діапазон кольорів. Тут можна задавати будь-яке число з діапазону 0–255. Якщо треба виділити пікселі в різних шарах, то вмикають параметр Use All Layers (Використовувати всі шари).

 

Вправа 6. Створення виокремленої ділянки за допомогою Megic Wand

Перед вами вже відомий орел з досить складним обрисом. Тут зручно застосувати інструмент Megic Wand.

1. Проаналізуйте рисунок. Зауважте, що світлий орел є на досить одно­тонному темному фоні. Виберіть інструмент Megic Wand, увімк­ніть опції Anti-aliased і Contiguous (якщо вимкнути Contiguous, то, крім чорного фону, будуть виокремленні темні частини на тілі орла), задайте Tolerance значення 20.

2. Клацніть чарівною паличкою на темному фоні. Виокремиться все, крім орла.

3. Виберіть команду Select\Invers (Вибір\Протилежний). Ви виконали протилежне завдання, тепер виокремлено орла, а не фон.

4. Створіть новий файл з білим фоном, у який перетягніть орла.

 

 

Під час виокремлювання ділянок усіма переліченими інструментами, у тому числі і Megic Wand,приєднуються додаткові пікселі іншого кольору, розташовані вздовж межі ділянки і утворюється темна канва по периметру. Щоб позбутися цієї канви, виберіть команду Layer\Matting\ Defringe (Шар\Обробка країв\Забрати канву). Якщо ділянка має чорний ореол, то треба вибрати команду Layer\Matting\Remove Black Matte (Шар\Обробка країв\Забрати чорну канву), а якщо білий, – то Layer\Matting\ Remove White Matte (Шар\Обробка країв\ Забрати білу канву)

Використайте прямокутну ділянку для виокремлення великої сукуп­ності складних предметів на однорідному фоні. Це можна зробити за допомогою команди Select\Similar (Виокремлення\Подібні).

 

Вправа 7. Пагода на дюнах

1. Відкрийте зображення пагоди або якогось іншого будинку і вже відомі дюни з Вправи 1 цього розділу.

2. Пагода розташована на фоні голубого неба. Виокремте пря­мокутну ділянку на фоні неба.

 

3. Виберіть інструмент Megic Wand, увімкніть опції Anti-aliased, вимк­ніть Contiguous, задайте Tolerance значення 32.

4. Виберіть команду Select\Similar (Виокремлення\Подібні), рухомим кон­туром будуть оточені всі голубі пікселі, які потрапляють у діапазон 32 (навіть між колонами).

5. Виберіть команду Select\Inverse (Вибір\Протилежний). Тепер уже па­го­да оточена рухомим контуром. Перенесіть її на вершок дюни. Тепер між колонами просвічується не голубе небо, а темно-сині хмари.

 

6. Використайте латки, створені за допомогою Ласо, для вилучення не­пот­рібних елементів зображення.

 

Вправа 8. Олеський замок

1. Відкрийте скановану фотографію Олеського замку. Вилучте слово “Львів” з лівого нижнього кута.

2. Створіть латку з трави, використовуючи інструмент Ласо.

3. Виберіть команду Select\Feather (Виокремлення\Розташування), задайте радіус 6.

 

 

4. Виберіть інструмент Move і перетягніть трав’яну латку на слово “Львів”. Перетягайте за натиснутої клавіші Alt, щоб не пошкодити рисунок. Слово “Львів” зникне.

5. А тепер створіть більшу латку і закрийте нею скульптуру.

 

 

Створення контурів

Не треба плу­тати поняття контур і рухомі межі виокремленої ділянки. Контур, який створюють за допомогою інструмента Pen (Перо), буде незалежно від пікселів екрана на окремому об’єктно-орі­єнтованому шарі і тому не впливатиме на зображення. Його створю­ють за допомогою кривих Без’є, які є основою багатьох програм вектор­ної графіки. Криві Без’є складаються з сегментів і вузлів. Сегменти мо­жуть бути прямолінійні та криволінійні, вузли – гострі і згладжені. Ко­жен вузол має одну або дві напрямні – відрізки з маркерами. За допомогою керування напрямними та змінювання їх можна змінювати загальну форму. Після створення контуру його можна перетворити в рухоме виокремлення.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 227; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.135.198.49 (0.008 с.)