Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Вправа 2. Вплив повзунка Fill Opacity на заповнену ділянкуСодержание книги
Поиск на нашем сайте
1. Відкрийте якийсь малюнок. Намалюйте поверх малюнка заповнений еліпс.
2. Клацніть у діалоговому вікні на кнопці Outer glow і задайте відповідні параметри для створення облямівки довкола еліпса. 3. Задайте параметр Opacity 40%. Зазначимо, що облямівка, яка належить до внутрішніх ефектів, також стала прозорою.
4. Задайте Opacity знову початкове значення, а параметру Fill Opacity надайте значення 40%. Тепер облямівка залишилась непрозорою.
Керування накладанням шарів У нижній частині діалогового вікна Layer Style розташовані два повзунки This Layer (Цей шар) і Underlying (Нижній). Повзунки керування зображенням дають змогу точно визначити, які пікселі будуть уведені або вилучені з цільового шару. Повзунки темного кольору контролюють темні кольори, а повзунки світлого – світлі ділянки зображення. Завдяки цим повзункам можна точно задати значення пікселів попереднього шару. Для ліпшого розуміння роботи шкал This Layer і Underlying у разі накладання двох зображень розглянемо приклад.
Вправа 3. Собор у хмарах 1. Відкрийте будь-яке зображення, яке бажаєте накласти на фон. У цьому прикладі вибрано зображення собору Паризької Богоматері. 2. Створіть фоновий малюнок. Для цього відкрийте новий документ і використайте команду Filter\Render\Clouds.
3. Перетягніть інструментом Move зображення собору на фоновий рисунок, який переміститься на шар з назвою Layer1 у палітрі Layers. 4. Клацніть двічі в палітрі Layers по мініатюрі зображення собору для відкриття вікна Layer Style. 5. Пересувайте спочатку світлий, а потім темний повзунки шкали This Layer. 6. Перейдіть до шкали Underlying і пересувайте темний та світлий повзунки. Перетягаючи чорний повзунок праворуч, ви додаєте темні пікселі з попереднього шару і вилучаєте частину відповідних пікселів цільового шару. Переміщаючи білий повзунок ліворуч, ви додаєте до вислідного зображення світлі пікселі з попереднього шару і вилучаєте частину пікселів цільового шару. 7. Для детальнішого налаштування можна розділити кожний повзунок на дві половинки. Для цього натисніть на клавішу Alt, після чого клацніть і перемістіть трикутну половинку повзунка. Таке розділення повзунків згладжує результати накладання шарів.
Над повзунками є список Blend if (Накладання), який дає змогу накладати зображення окремо в кожному каналі. Якщо для роботи з кольоровими зображеннями вибрати елемент Gray (Сірий), то це означатиме, що під час накладання зображень будуть враховані значення пікселів усіх каналів зображення. Вибір Red (Червоний), Green (Зелений) або Blue (Голубий) дає змогу врахувати пікселі тільки вибраного каналу.
Вставляння зображень у форми командою Paste Into Ще одна цікава можливість уставляння фотографій у наперед задані форми така.
Вправа 5. Улюблене місто 1. Відкрийте фотографію вашого улюбленого міста. Виокремте фотографію, виконавши спочатку команду Select\All, а потім скопіюйте її в буфер за допомогою команди Edit\Copy. 2. Створіть нове зображення, на якому намалюйте сердечко, використовуючи інструмент Custom Shape. Перетворіть сердечко у виокремлену ділянку. Для цього клацніть внизу палітри Path на кнопці Load Path as a selection (Завантажити шлях як виокремлення).
3. Не знімаючи виокремлення з сердечка, виберіть команду Edit\Paste Into. Після виконання цієї дії в палітрі Layers з’явиться новий шар. Поряд з мініатюрою шару з’явиться мініатюра маски шару, через яку видно фонове зображення.
Створення масок шару
Надзвичайно цікавим способом редагування зображень є створення маски шару (Layer mask), яка поєднує всі можливості, що їх надають шари з можливостями альфа-каналів. Завдяки маскам шару можна відкривати і приховувати фрагменти зображення, що приводить до отримання цікавих ефектів накладання шарів. За таких накладань зображення одного шару може простежуватись на фоні зображення іншого шару.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 131; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.191.28.200 (0.006 с.) |