Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Рунтато засвічує вогник біля образу первородительки Мами Лель, і в цей час чути пісню (магнітофон). Або дехто з Присутніх співає.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Святая Великая Мати, Улюблена Ненечко-Лель, Ми просим Тебе завітати До наших гостинних осель!
Ти нам подарила навіки Святу материнську любов, Поля благородні і ріки, Добротну і вольную кров.
Ти образ дала нам і волю, Навчила рушник вишивать, І прясти, і шити обнову, І рідних дітей доглядать.
Навчила Ти кашу варити, В хатині тримать чистоту. В Родині любов сотворити, І Правду, і Волю святу.
Ми хочемо, Рідная, нині Твій образ святий шанувать, Щоб вічно в Дажбожій Святині Світилась Твоя благодать! 4. Рунтато після закінчення пісні читає: Освячення в ім'я Дажбожої святости, в ім'я науки рідного Пророка є духовною дією Віри, Волі і Правди. Є утвердженням життя вічного у вічності Єства Роду, Племени, Народу. Є охороною дитини від темних сил ворожих. І є шляхетним поєднанням дитини з рідною духовістю світлих Первородителів і достойних богатирів Дажбожої України-Руси. Мати, осяюючи дитину свою у сяйві Жертовника Духа Предків Рідних, складає обіт жити для дитини і дати їй після тілесного народження духовне народження.
Мага Віра пише: Людина родиться два рази. Перше народження — тілесне, а друге народження — духовне. Духовне народження робить людину достойною, вільною, якщо вона виховується мудрістю рідного розуміння Бога, Волі, Правди і Віри. Мати, осяюючи дитину свою у сяйві Жертовника Духа Предків Рідних, складає обіт навчити дитину любити мову рідної матері, втілювати в життя Заповіді РУНВіри, обряди РУНВіри — йти Шляхом Духовної Незалежности, і цією святою наукою мати охороняє дитину від нещастя бути рабом у стаді людей чужих законів життя, чужих понять моралі, віри й волі. Освячення є святою таїною Дажбожої дії, яка духовною суттю єднає дитя з мамою, з родом, племенем, народом. Освячення ознаменовує вільне розвивання і ошляхетнення п'ятьох чуттів (зір, слух, смак, нюх, дотик), щоб душа була багатою і щоб мислення було правильне. Освячення вписує новонародженого в духовний світ Оріяни (Скитії-Руси-України) і єднає його з безсмертям Дажбожої волі. 5. Рунтато кланяється матері. Мати з дитям підходить до Жертовника Духа Предків Рідних. І, стоячи, підтримує дитя, яке поклала на підвищення біля престолу Жертовника Духа Предків Рідних. (Коли освячується у шкільні роки, то дитина сидить у кріслі біля престолу). Рунтато ложечкою бере з Чаші пару крапель води Дніпрової, і краплями торкається до уст дитини, і каже: — Освячується. 6. Рунтато пучками торкається до водою зволоженої Землиці, що лежить у мілкій скриньці, і потім крихтами Землиці, що є на пучках, торкається до голих п'ят дитини, і каже: — Освячується. 7. Рунтато торкається мініатюрним Трисуттям (тризубиком), що на ланцюжку, до Трисуття, що є на Жертовнику Духа Предків Рідних, і цілує мініатюрне Трисуття, і торкається ним до чола новонародженого (новонародженої), і каже: — Освячується новонароджений (новонароджена), і з волі родителів дається ім'я........ (сказати ім'я), і приймається до великої Родини вірних Рідної Української Національної Віри. З вірою в Дажбога, Рости, виростай! Підеш з хати У світ невідомих доріг. У Вірі твоїй святість: Мати І Тато, і рідний Поріг. Тут мати отримує від рунтата Трисуття (тризубик на ланцюжку), і кладе дитяті на шийку (на груди). І бере дитину, кланяється до Жертовника Духа Предків Рідних, і відходить. Стає біля святинноі мами і святинного тата, які стоять біля тата освяченої дитини. 9. Рунтато говорить: Вірні РУНВіри, ми воістинно віримо — у варі — у воді святого Дніпра, у крихтах Землі рідної втілені проміння сонця нашого, пахощі духм'яних степів наших і море злотом закосичених ланів наших, і весняні блискавиці і озон Неба рідного, і все, що творить вічний код — святу таїну тілесного і духовного «Я» Народу нашого. І цією святою таїною освячений (ім'я........) освячена (ім'я...), щоб мати щастя, волю і силу триматися Землиці рідної, і бути людиною здоровою, як життєтворча вода. Мати передає дитину святинній мамі (кумі). Підходить до образу Прародительки — Матері Лель і запалює вогник, ознаменовуючи прихід нового сина (дочки) до світу Народу рідного. І стає мати біля куми, і бере дитину на руки. 10. Рунтато говорить: Святинна мати і святинний тато (кума і кум), Ви є духовними родичами таїнами освячення благословенними. Кум і кума значить ті, що мають право при потребі виконати обов'язок рідного тата, рідної матері. Ви, святинна мати, і ви, святинний тато, а освячена дитина є вашою святинною донькою (... святинним сином). Усюди і завжди дайте дитині відчути, що ви любите її. Дитина люблена краще росте і розвивається. Дорогі родичі (ім'я матері, ім'я тата сказати) Дажбог ощасливив Вас продовженням Роду Вашого, Ви дитя своє ощасливлюйте своєю любов'ю, вірністю Дажбогові, Милосердному і Всеправедному Господеві. Хай буде мир, хай буде щастя й світло у Вашій хаті, слава Дажбогові. 11. Рунтато, молитовно склавши долоні, кланяється вірним РУНВіри. Кланяється Жертовникові Духа Предків Рідних і відходить: освячення здійснене. 12. Родичі запрошують приятелів і знайомих на Обід. За нашим стародавнім звичаєм святинна мати і святинний тато кладуть освячене дитя серед хати на кожух (чи килим). Присутні обдаровують його різними дарами (переважно грішми), щоб виростав (виростала), успішно, перемагаючи життєві клопоти. ПРИМІТКА: Рунтато зобов'язаний два-три дні наперед ознайомити родителів з обрядом освячення їхньої дитини. Рунтато (або вірний РУНВіри, що виконав обряд освячення дитини) має право отримати від родичів освяченої дитини дарунок. Коли має витрати, зроблені на оплату дороги, ці витрати йому покривають родичі. Тиждень після Освячення, рунтато вручає Свідоцтво Освячення.
ОБРЯД ВІНЧАННЯ 20 і 21 серпня 10.984 року Дажбожого у Святині Матері України (Оріяна, Спрінґ Ґлен, Ню Йорк, Н.Й., Америка) рунтати і виконуючі обов'язки рунтата узаконили Обряд Вінчання на основі святого письма Мага Віра. Священна Рада Святиня Матері України, Оріяна, Ню Йорк, Н.Й., США
Рунтато (чи побратим, виконуючий обов'язки рунтата) зобов'язаний, готуючись здійснювати Обряд Вінчання, мати: 1. Цей Правильник Обряду Вінчання 2. Мага Віру 3. Жертовник 4. Фотознімки Святині Матері України 5. Чашу з водою з Дніпра 6. Скриньку з землею з поля Трипілля 7. Вазоночок, в якому 7 колосків. 8. Дві свічки і два підсвічники 9. Блакитний матеріал для накриття жертовного престолу (столика) 10. Блакитно-золотий прапор 11. Дві картки (в сонці зображення знамена Дажбожого) 12. Одяг рунтата 13. Свядана 14. Нагрудне (на ланцюжку) знамено Дажбоже 15. Треба все тут перечислене перед відходом з дому повторно перевірити, складаючи до валізки врочистого кольору. 16. На Жертовному Престолі, покритому блакитним полотном, мають бути: а) Жертовник, б) Мага Віра, в) Дві свічки з підсвічниками, які мають горіти, г) У вазоночку 7 колосків і пару квіток, ґ) Чаша з Дніпровою водою, д) Скринька з землею з поля Трипілля, е) Картка Святині Матері України.
ПОЯСНЕННЯ: 1. Коли вінчаються старші люди, то з ними треба у зріднити, які обрядні дії і слова потрібно обминути. На третій день після Обряду Вінчання рунтато передає одруженим Свідоцтво про їхнє одруження. Бажано, щоб одружені склали окремо два дари: один дар для Святині вірних РУНВіри, про що має бути повідомлено на священній годині. І другий дар для рунтата. І одружені повинні оплатити витрати на дорогу, зроблені рунтатом. 2. Коли наречена, або наречений не є ви-знавцем РУНВіри, то рунтато дає вінчання тільки тоді, коли невизнавець РУНВіри складе обіт, що в їхній родині буде пошанована РУНВіра, і в родині діти знатимуть українську мову, яка є мовою сповідників РУНВіри. Коли у молодої чи в молодого є хотіння, в ім'я духовної цілісности Родини, визнати РУНВіру, обіт визнання має прийняти рунтато. Обряд ВІНЧАННЯ здійснюється у Храмі-Святині вірних РУНВіри. Або у світлиці хати, чи влітку або весною в саду чи в гаю біля дуба, берези. У наших славних Предків (Трипільців) обряд Вінчання здійснювався на Площі. У Трипільців хати стояли колом, на Площі в центрі у збаночку горів вогонь (бездимний), ознаменовуючи родинне вогнище. Навколо вогнища колом сиділи люди — члени Роду. З вогню не йшов дим, бо горів приготовлений для обряду чистий товщ. Біля вогнища сидів у білому одінні священнодієць з нареченим і нареченою. Біля них сиділи бояри і боярині (найближчі родичі, приятелі наречених). Праву руку нареченого і ліву руку нареченої священнодієць з'єднував (зв'язував) рушничком, нижче ліктів. І казав «в'яза»: у Трипільців слово «в'яза» (і таке воно має значення й у «Ведах», в санскриті) значить «з'єднання». Кровно з'єднуються дві родини і їхні діти. Молода звалася сар'я (сонячна), а молодий — сар (сонце, сонячний), звідси й походить слово «цар». Біля царя і царівни сиділи бояри і боярині, і тут поруч — діти з квітами і дві бабусі — радниці з мисею пшениці. Після обряду Вінчання присутні кидали навколо наречених зерно, кажучи: «Та щоб врожаїлося ваше життя, та щоб вам родилися діти». Детальніше про Трипільський обряд Вінчання пише Мага Віра. ТАЇНА СВЯТОГО ВІНЧАННЯ Рунтато (або особа, що здійснює обряд Вінчання) повинен декілька днів перед Вінчанням дати нареченим детальні пояснення про обряд Вінчання. Хтось з родини їхньої має приготувати світлого кольору продовгуватий килимок, що символізує Шлях у Майбутнє. На килимкові стоятимуть наречені у час Таїни Святого Вінчання. У нареченої вінок і стрічки. У нареченого вінок з дубового листя. Молоду приводить до килимка її тато, де вже стоїть її наречений. На килимку стоять наречені, повернені обличчям до Жертовника Духа Предків Рідних. Рунтато має біле вбрання, комір і широкі рукави якого мають вишивку, що ознаменовує найдавнішу нашу культуру (Мізинську). Має рунтато свядану, знамено Дажбоже на грудях (на ланцюжку). 1. Рунтато, молитовно склавши руки (долоня до долоні), кланяється Жертовникові Духа Предків Рідних. І так же кланяється усім присутнім, і говорить Молитву: Дажбоже, Ти Святий Дух Народу нашого. Ти Єдиний, наша Віра в Тебе єдина. Ти Могутній, наша Віра в Тебе могутня. Ти Безсмертний, наша Віра в Тебе безсмертна. Дажбоже, істинний Господи наш, Сила Твоя Милосердна і Свята, і хто Тобі поклоняється, утверджує в собі дух святости, любови і милосердя.
Брати і Сестри, ми, вірні РУНВіри, сповідуючи науку рідного Пророка Лева Силенка, віримо — Дажбог це Свідомість Світу. З Свідомости Світу походить свідомість людини, збагачена любов'ю до Світу. І людина несвідомо і свідомо поєднана зі Свідомістю Світу.
Дажбог — Світло. Ми у Світлі і Світло в нас. Немає Віри вищої за Світло. Дажбог — Правда. Ми в Правді і Правда в нас. Немає Віри вищої за Правду. Дажбог — Безсмертя. Ми в Безсмерті і Безсмертя в нас. Немає Віри вищої за Безсмертя. Дажбог — Любов. Ми в Любові і Любов у нас. Немає Віри вищої за Любов. Дажбог — рідний Бог наш. Ми в рідному Богові і рідний Бог у нас. Немає Віри вищої за рідного Бога.
Ми, Вірні РУНВіри, визнаємо істину, об'явлену у святому письмі Мага Віра, що любов живе в правді. А правда живе у світлі. Світло живе у волі, а воля живе в просторі. Простір живе у вічності, а вічність не має ні початку, ні кінця. У вічності таїни Твої, Дажбоже наш Єдиносущий, Всеправедний і Милосердний.
Брати і Сестри, коли ми молимося Дажбогові — це значить, що ми молимося за Духовну Незалежність нашу, за Святиню Матері України. Молимося за те, що Ти, Дажбоже, нам послав з любови до нас рідного Пророка, щоб ми не були рабами Чужих духовних сил. Щоб ми були ми — щоб ми мали рідне святе розуміння Бога, рідний Шлях Життя, о, Всеправедний Вседержителю, слава Тобі!
Брати і Сестри, сини і дочки Дажбожі, у нас є РУНВіра, а це значить — наше «Я», наша душа і наш розум, не підлеглі Чужій духовості — силам Чужої віри, чужих ритуалів, звичаїв, канонів, догм. Чужа духовність це прояви не нашої вдачі, не нашої душі, не наших Родоначальників. Жити з вірою в Дажбога, зі святим письмом Мага Віра значить жити по-своєму, жити за законами матері-природи, тобто мати правильне життя. Там, де світла Рідна Віра, де втілені в щодення Сім Законів Правильного Життя, є згода в родині, в народі, в державі. Згода бо постає у душах згідливих.
О, яке це щастя велике мати Рідну Віру в Єдиносущого Вседержителя, і відчувати у РУНВірі волю свого Єства. О, яке це щастя велике, маючи рідне святе письмо Мага Віра, славити рідних Первородителів — Маму Лель і Тата Оря. І знати, що наше Єство є продовженням їхнього Єства, що ми є образ їхнього образу, що ми є душа їхньої душі. Вони — наше Минуле. Ми — їхнє Майбутнє.
РУНВіра, нами сповідувана, є Вірою радости, вірности Вітчизні, є Вірою любови. РУНВіра — Віра благородна, висока, божественна. З благородної Віри постає шлях життя людей благородних. Наш рідний Пророк каже, що кожна у Світі Віра, яка славить Бога і навчає людей любити людей, — правдива. І тільки там є людяність, де є терпеливе ставлення Віри до Віри. Чим більш Віра благородна, тим більш вона толерантна. Чужа Віра, на яку багато століть тому було нас навернено силою меча, не відповідала характерові нашої волелюбної душі. Чужа Віра учила нас покори, смиренності, відречення від життєвих радощів. Учила нас бути послушними рабами, лякала нас пеклом і душу присипляла уявним раєм небесним. Ставши сповідниками РУНВіри, ми знаємо, що там, де є неволя духовна чи тілесна, пригноблене почуття гідности, пригноблене самовизначення. І людина стає рабом Божим. Ми, сповідники РУНВіри, не раби Божі, ми вільні улюблені діти Божі. Ми з Богом і Бог з нами так, як мати з дітьми. Слава Дажбогові, воістинно правдивому Господеві Богові нашому.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 260; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.14.223.136 (0.013 с.) |