Тема 11. Правовий захист суб’єктів рекордингової індустрії 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема 11. Правовий захист суб’єктів рекордингової індустрії



Об’єкти авторського та суміжних прав у рекординговій індустрії.

Суб’єкти, зміст і межі авторського і суміжних прав у рекординговій індустрії.

Сутність особистих немайнових та майнових прав авторів у рекординговій індустрії.

Особливості відступлення авторського і суміжних прав.

Майнові права продюсера.

Структура і зміст авторської угоди в рекординговій індустрії.

Проблема контрафактного використання творів у рекординговій індустрії.

 

Запитання для самоперевірки

1. Які об’єкти авторського права існують у рекординговій індустрії?

2. Які об’єкти суміжних прав існують у рекординговій індустрії?

3. Які суб’єкти, зміст і межі авторського та суміжних прав у рекординговій індустрії?

4. В чому сутність немайнових авторських прав у рекординговій індустрії?

5. В чому сутність майнових авторських прав у рекординговій індустрії?

6. Які особливості відступлення авторського і суміжних прав?

7. Які майнові права може мати продюсер у рекординговій індустрії?

8. Які особливості структури і змісту авторської угоди в рекординговій індустрії?

9. В чому полягають проблеми контрафактного використання творів у рекординговій індустрії?

Завдання для самостійної роботи

1. Підготувати список конфліктних ситуацій у сфері авторського права на прикладах з історії українського, російського та світового шоу-бізнесу.

2. Порівняти зразки авторських угод у шоу-бізнесі, літературі та інших видах митстецтва.

3. Запропонуйте методи ефективного вирішення проблеми контрафактного використання творів у рекординговій галузі українського шоу-бізнесу?

 

Література: 2,5, 6, 7, 8, 19, 30, 31, 44.

Тема 11.1. Ліцензійний договір про використання творів продюсером рекордингового проекту

Практичне заняття

Мета:

- привчати студентів до продюсерського мислення в галузі рекордингу;

- виробити навички до професійної продюсерської праці у правовому полі.

Завдання:

- використовуючи положення Закону України “Про авторське право та суміжні права” розробити варіанти піцензійного договору про використання творів продюсером рекордингового проекту:

a. з автором музики;

b. з автором літературного тексту;

c. з автором аранжування;

d. зі співаком-солістом;

e. з музикантом-виконавцем;

f. зі звукорежисером;

g. із саунд-продюсером;

h. з художником-графіком;

i. з фотохудожником;

j. з автором текстів на обкладинці.

 

Література: 2,5, 6, 7, 8, 19, 30, 31, 44 (с. 515-557).

Тема 12. Кошториси та бізнес-план рекордингового проекту

Структура кошторису повного творчо-виробничого циклу продюсування аудіо/відео-альбому.

Цілі створення та структура бізнес-плану рекордингового проекту.

Розрізнення бізнес-планів, призначених для різних типів фінансових партнерів.

 

Запитання для самоперевірки

1. Яка структура кошторису повного творчо-виробничого циклу продюсування аудіо/відеоальбому?

2. Яка мета створення бізнес-плану рекордингового проекту?

3. Яка структура бізнес-плану рекордингового проекту?

4. Чим відрізняються бізнес-плани, призначені для різних типів фінансових партнерів?

 

Завдання для самостійної роботи

Література: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 19, 28, 31, 33.

Тема 12.1. Створення бізнес-плану рекордингового проекту

Практичне заняття

Мета:

- навчити майбутніх менеджерів шоу-бізнесу складати бізнес-план рекордингового проекту

 

Завдання:

- на основі продюсерської концепції Вашого рекордингового продукту скласти бізнес-план відповідного рекордингового проекту;

- визначивши мету, адресність та обсяг (до 10 стор.) Вашого бізнес-плану, орієнтуватись на розкриття таких питань:

a. короткі висновки;

b. опис продукту;

c. технологія і план виробництва;

d. команда реалізації пректу;

e. партнери та підрядники;

f. ринок і конкуренція;

g. план маркетингу;

h. кошторис проекту;

i. потреба у фінансовому партнерстві;

j. структура фінансування;

k. медіа-план (для спонсора);

l. фінансовий план (для інвестора)

m. додатки;

n. проект спонсорської (інвестиційної) угоди;

o. супровідний лист (пропозиція).

Розділ ІV. ІНШІ АСПЕКТИ РЕКОРДИНГОВОЇ ІНДУСТРІЇ

 

Тема 13. Творчий та комерційний потенціал аудіоальбому в реалізації кар’єри артиста

Творчий потенціал аудіоальбому в процесі розвитку кар’єри артиста.

Комерційні наслідки реалізації аудіоальбому для артиста.

Значення аудіоальбому для просування імені і творів артиста в інформаційному просторі.

 

Запитання для самоперевірки

1. Яке вплив може здійснити творчий потенціал аудіоальбому на розвиток кар’єри артиста?

2. Які ймовірні комерційні наслідки реалізації аудіоальбому для артиста?

3. Яке значення має випуск аудіоальбому для просування імені та творів артиста в інформаційному просторі?

 

Завдання для самостійної роботи

1. Використовуючи матеріали з історії шоу-бізнесу проаналізуйте питання впливу дебютного аудіоальбому артиста на творчі, інформаційні та комерційні аспекти розвитку його кар’єри.

 

Література: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 19, 28, 31, 33.

 

 

Тема 14. Музичне відео в контексті рекордингового проекту

Місце відеорекордингу в історії розвитку шоу-бізнесу.

Створення музичного відео як наслідок реалізації рекордингового аудіопроекту.

Значення відеорекордингу в розвитку кар’єри артиста.

Мистецькі та естетично-психологічні засади музичного відеокліпу.

Виробничо-економічні аспекти створення відеокліпу.

 

Запитання для самоперевірки

1. Яку роль відіграє відеорекординг в історії шоу-бізнесу?

2. Чому створення музичного відео (кліп, телепрограма, відеоверсія концерту) є одним з головних наслідків реалізації рекордингового аудіопроекту артиста?

3. Яке значення має відеорекординг для розвитку кар’єри артиста?

4. Які мистецькі та естетично-психологічні засади музичного відеокліпу?

5. Як виробничі та економічні фактори впливають створення та реалізацію сценарію відеокліпу?

6. Яка творчо-виробнича схема створення музичногго відеокліпу?

Завдання для самостійної роботи

1. Скласти список Ваших улюблених музичних відеокліпів та обгрунтувати свій вибір.

2. Скласти список Ваших улюблених рекламних відеокліпів та пояснити мотиви вибору.

3. Створити сценарний план музичного відеокліпа на основі одного з творів Вашого рекордингового проекту.

 

Література: 5, 6, 7, 8.

 

Тема 14.1. Розробка кошторису музичного відеокліпу

Практичне заняття

Мета:

- формування у студентів навичок обчислення собівартості зйомок музичного відеокліпу;

- закріплення розуміння студентами структури виробничих процесів виготовлення музичного відеокліпу

Завдання:

- розробити кошторис зйомок музичного відеокліпу, враховуючи такі основні розділи видатків:

a. творчий персонал;

b. адміністративний та технічний персонал;

c. вартість оренди обладнання для зйомок;

d. витратні матеріали для зйомок і монтажу;

e. вартість часу для монтажу;

f. оренда приміщень для зйомок;

g. костюми та декорації;

h. офісні та технічні видатки;

i. транспорт;

j. зв’язок;

k. тощо

 

Тема 15. Міжнародні аспекти рекордингової індустрії

Особливості міжнародної конкуренції на ринках аудіо/відео-продукції.

Порівняльний аналіз стану ринків рекордингової продукції в Україні та інших країн.

Діяльність транснаціональних видавничих компаній в галузі рекордингу.

Міжнародні угоди захисту інтелектуальної власності та рекордингова індустрія.

Міжнародні проблеми “піратства” в галузі рекордингу та принципи їх розв’язання.

 

Запитання для самоперевірки

1. Які особливості міжнародної конкуренції на ринках аудіо/відео-продукції?

2. Які найбільші транснаціональні видавничі компанії в галузі рекордингу?

3. Які міжнародні угоди захисту інтелектуальної власності мають першочергове значення для розвитку рекордингової індустрії?

4. В чому полягають міжнародні проблеми “піратства” в галузі рекордингу та які принципи їх розв’язання?

Завдання для самостійної роботи

1. Здійснити порівняльний аналіз актуального стану ринків рекордингової продукції в Україні та інших країн.

Література: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 19, 28, 31, 33.


КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ

1. Місце рекордингової індустрії (РІ) в системі шоу-бізнесу.

2. Характеристика взаємодії РІ з іншими напрямками шоу-бізнесу.

3. Визначення предмету РІ та його основних понять – “рекординг”, “індустрія”, “продюсер”, “інтелектуальна власність”, “авторська ліцензія”, “мастеринг” тощо.

4. Структура РІ – етапи виробничого циклу, типи підприємств, основні галузі та напрямки.

5. Характеристика періодів виробничого циклу РІ.

6. Типи підприємств РІ, їх особливості, функції та взаємодія.

7. Порівняльний аналіз функцій продюсерських, видавничих, звукозаписуючих, тиражуючих, поліграфічних, промоційних та торгівельних підприємств у РІ.

8. Опис типових видів, жанрів і творів мистецтва, які використовуються в РІ.

9. Історичні періоди розвитку РІ – ключові технічні та культурологічні події.

10. Огляд основних носіїв аудіо та відео інформації в галузі РІ.

11. Питання, які з’ясовуються в процесі формування продюсерської концепції в РІ.

12. Види і форми маркетингових досліджень в РІ.

13. Прогнозування динаміки споживацьких потреб в роботі продюсерською концепцією.

14. Типи документів, в яких розробляються окремі аспекти продюсерської концепції в РІ.

15. Взаємодія мистецьких, виробничих, економічних та ідеологічних чинників у процесі формування продюсерської концепції аудіо/відеопродукту.

16. Стратегічні чинники успішної продюсерської концепції рекордингового проекту.

17. Перелік і характеристика імовірних джерел фінансування проектів у РІ.

18. Методики залучення фінансових ресурсів для реалізації рекордингового проекту.

19. Аналіз мотивів участі фінансових партнерів в реалізації рекордингового проекту.

20. Огляд рекламного потенціалу рекордингового продукту на ринку.

21. Суспільно-гуманітарний потенціал рекордингового проекту та резерви партнерства.

22. Особливості співпраці з інвесторами та кредиторами рекордингового проекту.

23. Особливості співпраці зі спонсорами та рекламодавцями рекордингового проекту.

24. Особливості співпраці з меценатами та благодійниками рекордингового проекту.

25. Методика залучення гранту як джерела фінансування рекордингового проекту.

26. Форми нефінансових внесків партнерів рекордингового проекту.

27. Взаємодія осіб причетних до створення літературно-музичного матеріалу аудіоальбому.

28. Роль продюсера у створенні літературно-музичного матеріалу аудіоальбому.

29. Економічні аспекти створення літературно-музичного матеріалу аудіоальбому.

30. Юридичні засади взаємин продюсера і авторів літературно-музичного матеріалу.

31. Значення і функції аранжувальника в процесі створення рекордингового аудіопроекту.

32. Структура вартості послуг студії звукозапису та методи оптимізації видатків продюсера.

33. Варіанти кошторисів студійної роботи над різними типами і жанрами аудіоальбомів.

34. Принципова схема роботи студії звукозапису, її будова та основне обладнання.

35. Класифікація студій звукозапису, методи визначення їх можливостей та спеціалізації.

36. Обов’язки саундпродюсера в процесі роботи над аудіопроектом в студії звукозапису.

37. Аналіз взаємодії саундпродюсера, аранжувальника та звукорежисера в процесі роботи над аудіопроектом в студії звукозапису.

38. Характеристика основних типів студійних аудіорекордерів.

39. Будова, функції та види мікшерських пультів у студіях звукозапису.

40. Класифікація принципів роботи, спеціалізації та марок студійних мікрофонів.

41. Професійні вимоги до приміщення та інфраструктури студії звукозапису.

42. Характеристика основних типів носіїв аудіоінформації, вживаних у студійній роботі.

43. Опис та характеристика фаз роботи над аудіопроектом у студії звукозапису.

44. Методи підготовки до роботи над аудіопроектом у студії звукозапису.

45. Характеристика процесу мастерингу, його завдань та особливостей.

46. Аналіз виробничих та економічних схем студійної роботи над аудіоальбомом.

47. Технології професійного звукозапису матеріалів для аудіоальбому за межами студії.

48. Характеристика оригінальних матеріалів, необхідних для тиражування аудіоальбому.

49. Основні фактори формування та варіанти кошторису для тиражування аудіоальбому.

50. Виробничі та економічні аспекти поліграфічної частини тиражування аудіоальбому.

51. Технічні принципи роботи сучасної виробничої лінії тиражування аудіоальбому.

52. Характеристика невиробничих видатків періоду тиражування рекордингового проекту.

53. Варіанти сценарію презентації музичного аудіоальбому.

54. Варіанти сценарію презентації музичного відеокліпу.

55. Розробка промоційної кампанії для різних форматів музичного аудіоальбому.

56. Характеристика каналів реалізації та мереж дистрибуції рекордингового продукту.

57. Об’єкти авторського права в рекординговій індустрії.

58. Об’єкти суміжних прав у рекординговій індустрії.

59. Авторське право у рекординговій індустрії, його суб’єкти, зміст і межі.

60. Суміжні права у рекординговій індустрії, їх суб’єкти, зміст і межі.

61. Сутність особистих немайнових прав авторів у рекординговій індустрії.

62. Сутність майнових прав власників авторського права у рекординговій індустрії.

63. Особливості відступлення авторського і суміжних прав у рекординговій індустрії.

64. Майнові права продюсера в рекординговій індустрії.

65. Структура і зміст авторської угоди в рекординговій індустрії.

66. Проблема контрафактного використання творів у рекординговій індустрії.

67. Структура кошторису повного творчо-виробничого циклу продюсування аудіоальбому.

68. Структура кошторису повного творчо-виробничого циклу продюсування відеокліпу.

69. Цілі створення та структура бізнес-плану рекордингового проекту.

70. Розробка бізнес-плану рекордингового проекту.

71. Розрізнення бізнес-планів, призначених для різних типів фінансових партнерів.

72. Творчий потенціал аудіоальбому в розвитку кар’єри артиста.

73. Комерційний потенціал аудіоальбому в розвитку кар’єри артиста.

74. Значення аудіоальбому для промоційної кампанії артиста в інформаційному просторі.

75. Музичне відео в контексті реалізації рекордингового аудіопроекту.

76. Значення відеорекордингу в історії шоу-бізнесу.

77. Значення відеорекордингу в процесі розвитку кар’єри артиста.

78. Мистецькі та естетично-психологічні засади створення музичного відеокліпу.

79. Виробничі засади створення музичного відеокліпу.

80. Економічні засади створення музичного відеокліпу.

81. Ринкові засади створення і реалізації музичного відео.

82. Аналіз зв’язків між аудіо- та відео- галузями рекордингової індустрії в шоу-бізнесі.

83. Міжнародні аспекти рекордингової індустрії.

84. Огляд транснаціональних видавничих компаній в галузі рекордингу.

85. Огляд міжнародних угод в галузі захисту прав інтелектуальної власності та РІ.

86. Порівняльний аналіз ринків рекордингової продукції України та інших країн.

87. Правові та економічні аспекти міжнародної торгівлі в галузі РІ.

88. Культурологічні та політичні аспекти міжнародної торгівлі в галузі РІ.

89. Міжнародні проблеми “піратства” в галузі РІ та принципи їх розв’язання.

90. Принцип і практика ліцензування в міжнародній торгівлі в галузі РІ.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-06-22; просмотров: 235; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.141.31.240 (0.059 с.)