Теми рефератів, курсових та контрольних робіт 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Теми рефератів, курсових та контрольних робіт



 

1. Місце рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. Її структура, суб’єкти, творчі та виробничі процеси.

2. Продюсерська концепція рекордингового проекту. (Запропонувати власний проект; конкретизувати його творчі, виробничі та економічні характеристики).

3. Організація фінансування рекордингового проекту. (Дослідити методики залучення джерел фінансування; запропонувати альтернативні варіанти мистецьких концепцій, виробничих схем та кошторисів; показати шляхи реалізації побажань різних типів фінансових партнерів рекордингового проекту).

4. Робота в студії звукозапису над рекординговим проектом. (Розкрити творчі, технічні, виробничі та економічні аспекти; конкретизувати фактичними прикладами з реальних проектів; використати власний досвід або продюсерські ідеї).

5. Правовий захист суб’єктів рекордингового проекту. (Використати законодавство та практичний досвід України; навести приклади зі світової практики; дослідити найактуальніші правові ситуації).

6. Маркетинг рекордингового проекту. (Дослідити ситуацію в Україні; запропонувати приклади зі світової практики; охарактеризувати методики маркетингових досліджень у галузі; описати варіанти промоційних кампаній; надати сценарії успішних презентацій рекордингового аудіо- і відеопроекту).

7. Музичні відеокліпи і телепрограми в контексті рекордингової індустрії. (Розкрити мистецькі, історичні, філософські, психологічні, випробничі, економічні та ринкові засади створення музичного відеокліпу; показати зв’язки між аудіо- та відеоіндустрією в шоу-бізнесі; обгрунтувати прикладами значення відеорекордингу в історії шоу-бізнесу та розвитку кар’єри артиста).

8. Творчий та комерційний потенціал аудіоальбому в реалізації кар’єри артиста. (Проаналізувати сторони, навести приклади та узагальнити).

9. Міжнародні аспекти рекордингової індустрії. (Історико-географічні екскурси; транснаціональні видавничі компанії в галузі рекордингу; міжнародні угоди та законодавство захисту інтелектуальної власності; актуальний стан і проблеми; порівняльний аналіз ринків рекордингу в різних країнах і регіонах; міжнародна торгівля, ліцензування і піратство в галузі).

10. Виробничі та економічні аспекти тиражування звукових носіїв та обкладинок аудіоальбому. (Огляди, факти, розрахунки і таблиці).

11. Бізнес-план рекордингового проекту. (Описати мету і структуру бізнес-плану; розробити бізнес-план власного рекордингового проекту).

 

 


ДОДАТКОВІ ТЕМИ

(тільки для курсових робіт з напрямку “Виробництва шоу-бізнесу”)

 

12. Аналіз актуального стану та перспектив розвитку індустрії відпочинку (тематичні парки, дискотеки та нічні клуби) в Україні.

13. Аналіз актуального стану та перспектив розвитку індустрії азарту (казино, букмекерські контори та більярдні тощо) в Україні.

14. Маркетингові дослідження при організації роботи дискотек та нічних клубів.

15. Перспективне планування та організація тематичних парків.

16. Порівняльний аналіз світових центрів гральної індустрії (Монте Карло, Лас Вегас, Баден Баден) та перспективи розвитку галузі.

17. Менеджмент і маркетинг в організації роботи казино.

18. Концепція оригінальної щотижневої музично-розважальної ТБ-програми для місцевого (столичного) телеканалу (ідея, мистецьке втілення, склад групи, орієнтовний кошторис).

19. Порівняльний аналіз музичних та інформаційно-розважальних ТБ-програм на телеканалах (міста, столиці) з метою визначення оптимального шляху для телевізійного втілення проекту фестивалю, концерту, музичного колективу, артиста.

20. Концепція організації і забезпечення роботи музичного ТБ-каналу в місті (країні).

21. Економічний аналіз організації проведення щорічного музичного ТБ-фестивалю в масштабах міста (країни).

22. Створення оригінального професійного музичного відеокліпу: мистецька концепція та економічне обгрунтування.

23. Створення і реалізація відеозапису концерту “живої” музики (підготовка, зйомка, монтаж, тиражування та продаж носіїв) – ідея, мистецька концепція, склад творчо-виробничої групи та орієнтовний кошторис.


ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ.

Обсяг: 24 стор. комп’ютерного набору.

Шрифт: Times New Roman, №14.

Інтервал: 1,5.

Формат паперу: А-4. Поля: зверху і знизу – 2,5 см., зліва – 3 см., справа – 1 см.

Кількість знаків: 43 200 одиниць.

В колонтитулах: назва роботи, автор, рік, знак © і № стор.

Структура: Робота поділяється на розділи у відповідності з її смисловими блоками, методами розкриття теми та композиційною логікою форми. На титульній сторінці – назва ВНЗу, тема роботи, ПІБ автора, ф-тет, курс, група, відділення, № залікової книжки, адреса. На 1 стор. – тема і план роботи. У відповідних місцях роботи подаються номери і заголовки розділів та список літератури. В кінці роботи: підпис і дата.

Зміст: Важливо описати сутність проблеми, проаналізувати її аспекти та шляхи розв’язання. Використовувати навчальний матеріал відповідних базових і прикладних дисциплін. Аналізувати і прогнозувати ситуацію в Україні. Розкрити нове бачення проблеми та висловити власну точку зору. Посилатися на факти і приклади з літератури, ЗМІ та особистого досвіду. Здійснювати спеціальні дослідження. Використовувати методи екстраполяції та побудови власних моделей. Застосовувати таблиці, схеми, графіки, діаграми тощо. Не рекомендується зловживати обсягами цитатних масивів. Цитування без посилання на автора переслідується законом. Прикінцеві висновки та узагальнення обов’язкові. Тотожність змісту курсової та контрольної роботи заборонена.

Мова: Українська.


КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗНАНЬ

Знання, виявлені студентами під час іспит з курсу „РЕКОРДИНГОВА ІНДУСТРІЯ", оцінюються таким чином.

"Відмінно" студент одержує, якщо в своїй відповіді він виявив всебічні систематизовані, глибокі знання з курсу в обсязі програмного матеріалу, здатність правильно виконувати завдання, передбаченні програмою, знання основної і додаткової літератури, рекомендованої кафедрою, а також продемонстрував здатність до самостійного аналізу і творчого розв'язання поставлених завдань. Така оцінка виставляється за всі правильно виконані практичні завдання і припускає 80% правильних відповідей на тестові запитання.

"Добре" студент одержує, якщо при виконанні завдань він виявив знання програмного матеріалу в повному обсязі, засвоїв основну літературу, рекомендовану кафедрою, виконав завдання, в тому числі практичні, на рівні дескриптивного відтворення. Така оцінка виставляється за правильне виконання переважної більшості завдань і припускає понад 70% правильних відповідей на тестові завдання.

На "задовільно" оцінюється відповідь студента, в якій він виявив знання основного програмного матеріалу в обсязі, необхідному для подальшого навчання і роботи, продемонстрував здатність до виконання завдань, передбачених програмою, на рівні репродуктивного відтворення. Така оцінка виставляється студенту, який правильно відповів більш як на половину тестових завдань і володіє необхідним резервом знань для усунення допущених помилок під керівництвом викладача.

Оцінкою "незадовільно" оцінюється відповідь, у якій студент виявив серйозні прогалини в знанні основного матеріалу, допустив принципові помилки при виконанні завдань, продемонструвавши рівень, нижчий від репродуктивного відтворення. Такий рівень виявляє непідготовленість студента до самостійної професійної діяльності.


ЛІТЕРАТУРА

1. Anderton G. THE ELECTRONIC MUSICIAN’S DICTIONARY. Amsco Publicantios, NY, 1988.

2. Baragary R. HOME RECORDING. Billboard Books, NY, 1990.

3. Blanchard K., Johnson S. “The One Minute Manager”. N.Y.: The Berkley Publishing Group, 1982.

4. Friedman J.P. DICTIONARY OF BUSINESS TERMS. N.Y., L., Toronto, Sydney: “Barron’s”, 1987. Мандрівець – Port-Royal. 1997.

5. Papaport D.S. HOW TO MAKE AND SELL YOUR OWN RECORD. (The Complete Guide to Independent Recording). “A Headlands Press Book”, CA, 1984.

6. Shemel S. and Krasilovsky W. MORE ABOUT THIS BUSINESS OF MUSIC. Billboard Books, NY, 1989.

7. Shemel S. and Krasilovsky W. THIS BUSINESS OF MUSIC. Billboard Books, NY, 1990.

8. Wiese M. THE INDEPENDENT FILMS & VIDEO MAKERS GUIDE. Michael Wiese Productions, CA, 1988.

9. “Законодавство про рекламу". Асоціація “Укрреклама”, Спілка рекламістів України, К.,1998.

10. “Наука управляти: з історії менеджменту”. Хрестоматія: навчальний посібник. / Упоряд. І.О.Слєпцов; Пер. З рос. Л.І.Козій, М.І.Матрохіна, П.Л.Пироженко. К.: Либідь, 1993.

11. “Як розпочати малий бізнес”. Довідник підприємця. К.: Українська освітня програма ринкових реформ, Проект підтримки приватного підприємництва в Україні, Міжнародна Фінансова Корпорація.

12. Агафонова Л.Г., Рога О.В. “Підготовка бізнес-плану: практикум”. К.: Т-во “Знання”, КОО, 1999.

13. Бибик С.П., Михно І.Л., Пустовіт Л.О., Сюта Г.М. “Універсальний довідник-практикум з ділових паперів”. 2-е видання, доповнене і виправлене. К.: Вид. “Довіра”, УНВЦ “Рідна мова”, 1999.

14. Вдовин К.В. (перекл.), Питателев В.А., Лилеева З.А. (наук. редагув.). “Персонал: как руководить организацией”. The Small Business Programme Ltd., Ассоциация “Форум-90, ИКК “ДеКА”, Ноу-Хау Центр. © Crown Great Britain.

15. Гальчинський А.С., Єщенко П.С., Палкін Ю.І. “Основи економічних знань”. К.: “Вища школа”, 1999.

16. Гращенкова И.И., Карягин А.А., Левшина И.С., Хренов Н.А. “Социальные функции искусства и его видов”. Издательство “Наука”, М., 1980.

17. Грушин Б.А., Зись А.Я., Фохт-Бабушкин Ю.У. “Человек в мире художнственной культуры”. Издательство “Наука”, М., 1982.

18. Гуревич П.С. “Культурология: учебник”. М.: УИЦ “Гардарики”; Литературно-педагогическое агенство “Кафедра-М”, 1999.

19. Закон України від 23 грудня 1993 р. «Про авторське право і суміжні права».

20. Зигель Э.С., Шульц Л.А., Форд Б.Р., Карим Д.С. «Пособие ЭРНСТ энд ЯНГ по составлению бизнес-плана» / пер. с англ., 2-е издание – М.: «Джон Уайли энд Санз», 1995.

21. Каганець І.В. “Психологічні аспекти в менеджменті: типологія Юнга, соціоніка, психоінформатика”. – К.-Тернопіль:

22. Карлоф Б. “Деловая стратегия”. Пер. С англ./Науч. Ред. И авт. Послесл. В.А.Приписнов. М.: Экономика, 1991.

23. Кірсанов В.В. “Невідомий Поплавський”. К.: КНУКІМ, 1999.

24. Кредісов А.І., Панченко С.Г., Кредісов В.А. “Менеджмент для керівників”. К.: Т-во “Знання”, КОО, 1999.

25. Крупнов В.И., Крупнова Н.А. “Менеджмент в бизнесе”. М.: Изд-ство “Новости”, 1990.

26. Луць В.В. “Контракти у підприємницькій діяльності”. К.: Юрінком Інтер, 1999.

27. Мильор Р. Генри. «Менеджмент: достижение цели». С.-П.: Информационное издательское агентство «ЛИК», 1992.

28. Михайлов О., Шилов В. «Практический англо-русский словарь по электронной и компьютерной музыке». МП «Русь», Фирма «МАГ», М.,1991.

29. Михайлова Л.И. «Социология культуры: учебное пособие». М.: Фаир-пресс, 1999.

30. Онофрійчук М.Я.(відповідальний редактор). “Законодавство України про інформацію”. Юрінком Інтер, К.,1998.

31. Підопригора О.А., Підопригора О.О. “Право інтелектуальної власності України”. Навчальний посібник для студентів юридичних вузів і факультетів університетів. Юрінком Інтер, К.,1998.

32. Поплавський М.М. “Менеджер культури”. К.: МП “Леся”, 1996.

33. Поплавський Михайло. “Менеджер шоу-бізнесу: підручник”. К.: Вид. КНУКІМ, 1999.

34. Поплавський М.М., Скнар О.І., Чмихало Є.І. “Наукові основи організації навчального процесу у КДУКІМі”. К.: КДУКІМ, част. І, 1997, част. ІІ, 1998.

35. Сацков Н.Я. “Практический менеджмент. Методы и приемы деятельности руководителя”. Д.: Сталкер, 1998.

36. Терещенко В.І. “Наука керувати”. К.: Т-во “Знання”, 1989.

37. Черкасов В.В., Платонов С.В., Третяк В.И. “Управленческая деятельность менеджера”. К.: Изд-ство “Ваклер” ХОУП, 1998.

 


ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА

 

38. Frascogna X. M. Jr., Hetherington H. L. Successful Artist Management. N.Y.: Billboard Books, 1990.

39. Papolos J. The Performing Artist’s Handbook. Cincinatti, Ohio: Writer’s Digest Books, 1984.

40. Pettigrew J. Jr. Music Publiciti. N.Y.: Billboard Books, 1989.

41. Алешина И. Паблик рилейшнз для мененджеров и маркетеров. М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство «ГНОМ-ПРЕСС», 1997.

42. Джей Э. Эффективная презентация. Минск: «Амалфея», 1997.

43. Чередниченко Т.В. Кризис общества – кризис искусства. Музыкальный «авангард» и поп-музыка в системе буржуазной идеологии. М.: «Музыка», 1987.

44. Дзера О.В. (редактор). “Зобов'язальне право”. К.: Юрінком Інтер, 2000.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-06-22; просмотров: 314; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.90.181.205 (0.05 с.)