Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Па выкананні дыпломных работСтр 1 из 4Следующая ⇒
ЗАЦВЯРДЖАЮ Рэктар БДУКМ ________________ Ю. П. Бондар «___» ___________ 2015 г. Рэгістрацыйны № ВД- ___/ баз. Метадычныя рэкамендацыі Па ВЫКАНАННІ дыпломных работ
Мінск БДУКМ СКЛАДАЛЬНІКІ: Н. Я. Шалупенка, дэкан факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат культуралогіі; П. А. Гуд, прафесар кафедры рэжысуры абрадаў і свят УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат гістарычных навук, прафесар; Н. У. Карчэўская, дацэнт кафедры харэаграфіі УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат мастацтвазнаўства, дацэнт; А. А. Гулак, старшы выкладчык кафедры этналогіі і фальклору УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат філалагічных навук; І. А. Алексніна, дацэнт кафедры тэатральнай творчасці УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат мастацтвазнаўства, дацэнт; Л. У. Дамнянкова, дацэнт кафедры народнага дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат гістарычных навук, дацэнт РЭЦЭНЗЕНТЫ: В. П. Пракапцова, загадчык кафедры беларускай і сусветнай мастацкай культуры УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», доктар мастацтвазнаўства, прафесар; У. А. Мішчанчук, дэкан тэатральнага факультэта УА «Беларуская дзяржаўная акадэмія мастацтваў», прафесар, заслужаны артыст Рэспублікі Беларусь
РЭКАМЕНДАВАНА ДА ЗАЦВЯРДЖЭННЯ: саветам факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва ўстановы адукацыі «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў» (пратакол № 3 ад 27.10.2014 г.); прэзідыумам навукова-метадычнага савета ўстановы адукацыі «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў» (пратакол № 2 ад 13.11.2014 г.)
Адказны за рэдакцыю: В. Б. Кудласевіч Адказны за выпуск: Н. Я. Шалупенка З МЕСТ
УСТУП
Дыпломная работа з’яўляецца кваліфікацыйнай работай, якая пішацца студэнтамі на апошнім курсе навучання ў БДУКМ і з’яўляецца завяршаючай стадыяй вучэбнага працэсу і неабходнай умовай атрымання вышэйшай адукацыі. Дыпломная работа – не толькі заключны этап студэнцкай падрыхтоўкі, але і творчая справаздача выпускніка факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва. Пры выкананні дыпломнай работы ад выпускніка патрабуецца творчы падыход, уменне паспяхова выкарыстоўваць атрыманыя за час вучобы ва ўніверсітэце веды. Мэта дыпломнай работы – паказаць адпаведнасць узроўню падрыхтоўкі выпускніка, яго ведаў і навыкаў (кампетэнцый), атрыманых у працэсе навучання, патрабаванням адукацыйнага стандарту і кваліфікацыйным характарыстыкам спецыяліста. Неабходнасць распрацоўкі метадычных рэкамендацый абумоўлена тым, што студэнты і навуковыя кіраўнікі сутыкаюцца з адсутнасцю адзіных патрабаванняў да выканання дыпломных работ. Гэта прыводзіць да шэрагу тыповых недахопаў і памылак у дыпломных работах. Прадстаўленыя метадычныя рэкамендацыі складзены з улікам спецыфікі падрыхтоўкі спецыялістаў на кафедрах факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва і асноўных патрабаванняў да дыпломных работ, прадугледжаных нарматыўнымі дакументамі. У метадычныя рэкамендацыі ўключаны дадаткі – узоры дакументаў, неабходных для правільнага афармлення дыпломных работ.
Абарона дыпломнай работы Абарона дыпломнай работы адбываецца на адкрытым пасяджэнні дзяржаўнай экзаменацыйнай камісіі, на якім могуць прысутнічаць навуковыя кіраўнікі і рэцэнзенты. Працэдура абароны пачынаецца з даклада выпускніка, у якім ён раскрывае змест сваёй працы. Падчас даклада выпускнік можа выкарыстоўваць (па рашэнні кафедры) інфармацыйныя тэхналогіі. Затым выступаюць навуковы кіраўнік, рэцэнзент (або зачытваюцца водзыў і рэцэнзія на дыпломную работу), задаюцца пытанні членамі дзяржаўнай экзаменацыйнай камісіі. Аўтару-студэнту даецца слова для адказаў на пытанні і заўвагі рэцэнзента.
Пасля таго як абароняцца ўсе студэнты групы, камісія абмяркоўвае і абвяшчае вынікі. Вынікі абароны агучваюцца старшынёй ДЭК. Дыпломныя работы захоўваюцца на кафедры разам з электронным носьбітам, водзывам навуковага кіраўніка і рэцэнзіяй на працягу пяці год.
ДАДАТАК А Узор афармлення тытульнага ліста дыпломнай работы
МІНІСТЭРСТВА КУЛЬТУРЫ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ «БЕЛАРУСКІ ДЗЯРЖАЎНЫ ЎНІВЕРСІТЭТ КУЛЬТУРЫ І МАСТАЦТВАЎ»
Факультэт традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва Кафедра тэатральнай творчасці
Дапушчана да абароны: Загадчык кафедры ___________ Р.Л. Бузук «___» _________ 20__ г.
РЭЖЫСЁРСКІ ПАСТАНОВАЧНЫ ПЛАН СПЕКТАКЛЯ «СЁСТРЫ ПСІХЕІ» ПАВОДЛЕ П'ЕСЫ С.КАВАЛЁВА
ДЫПЛОМНАЯ РАБОТА
Спецыяльнасць Народная творчасць Напрамак спецыяльнасці Народная творчасць (тэатральная)
Выканаў студэнт 5 курса 515 групы Юрэвіч Аляксей Віктаравіч
Навуковы кіраўнік кандыдат мастацтвазнаўства, дацэнт Голікава Ларыса Фёдараўна
Мінск, 20_ ДАДАТАК В ЗМЕСТ
ДАДАТАК Г Прыкладны пералік пытанняў для работы над рэжысёрскім пастановачным планам (эксплікацыяй) дыпломнага спектакля ГЛАВА І ДАСЛЕДАВАННІ АБ АЎТАРЫ 1. Асноўныя этапы жыццёвага шляху аўтара 2. Асноўныя этапы творчага шляху аўтара 3. Кароткі аналіз творчасці драматурга (пісьменніка, паэта) 4. Літаратурна-мастацкія і стылістычныя асаблівасці творчасці драматурга (пісьменніка, паэта) 5. Асноўныя тэма і ідэя творчасці драматурга (пісьменніка, паэта) 6. Роля і месца дадзенага твора ў творчасці драматурга (пісьменніка, паэта) 7. Стылістычныя і моўныя асаблівасці абранага твора (п’есы, апавядання, аповесці, верша) 8. Гісторыя пастановак абранага твора на сцэне ГЛАВА ІІ РЭЖЫСЁРСКІ АНАЛІЗ ТВОРА (П’ЕСЫ, ПРОЗЫ, ВЕРША) 9. Першыя ўражанні аб творы 10. Тэма і ідэя твора 11. Сюжэт і фабула твора 12. Жанр і стыль твора 13. Прапанаваныя абставіны твора 14. Скразное і контрскразное дзеянне ў творы, іх носьбіты
15. Асноўны і другарадныя канфлікты ў творы, іх носьбіты 16. Кампазіцыйная пабудова твора 17. Асноўныя аўтарскія рэмаркі ў творы 18. Характарыстыка дзеючых асоб, дадзеная аўтарам твора ГЛАВА ІІІ РЭЖЫСЁРСКАЯ ЗАДУМА (ЭКСПЛІКАЦЫЯ) ДЫПЛОМНАГА СПЕКТАКЛЯ 19. Тэма, ідэя і звышзадача спектакля 20. Жанр спектакля 21. Стыль спектакля 22. Прапанаваныя абставіны спектакля 23. Кампазіцыйная пабудова спектакля 24. Падзейны рад спектакля і яго ключавыя мізансцэны 25. Характарыстыка дзеючых асоб 26. Прынцыпы сцэнаграфічна-дэкарацыйнага вырашэння 27. Прынцыпы музычна-шумавога вырашэння ГЛАВА ІV УВАСАБЛЕННЕ РЭЖЫСЁРСКАЙ ЗАДУМЫ ДЫПЛОМНАГА СПЕКТАКЛЯ 28. Сцэнаграфія спектакля 29. Музычна-шумавая партытура спектакля 30. Светлавое вырашэнне спектакля 31. Пластыка-харэаграфічнае вырашэнне спектакля 32. Атмасфера спектакля 33. Прэм’ерны паказ спектакля 34. Фотаздымкі сцэн падчас рэпетыцый і прэм’еры спектакля 35. Відэазапіс спектакля
ДАДАТАК Д Пратакол Прыёму дыпломнай работы Студэнт (ка) __________________________________________________ групы ______ кафедры _________________________________________ факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва (факультэта завочнага навучання) УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў» У перыяд з __________ 20____ г. па __________20____ г. падрыхтаваў (ла) (у) ___________________________________________ (указаць поўнае найменаванне арганізацыі, калектыву або ўстановы, адрас) _____________________________________________________________ прадставіў (ла) ________________________________________________ (указаць назву дыпломнай работы) _____________________________________________________________
Камісія абмеркавала дыпломную работу і адзначыла: _______________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Камісія прымае дыпломную работу з адзнакай (па дзесяцібальнай сістэме) ___________________
Старшыня камісіі__________________ ___________________________ _____________________________________________________________ (прозвішча, імя, імя па бацьку, пасада, месца работы і подпіс)
Члены камісіі: (прозвішча, імя, імя па бацьку, подпіс) 1. ___________________________________________________________ 2. ___________________________________________________________ 3. ___________________________________________________________
____________________________ М.П. «____» _____________________
ДАДАТАК Е
Узор афармлення бібліяграфічнага апісання ў бібліяграфічным спісе, які змяшчаецца ў дыпломнай рабоце Прыклады апісання самастойных выданняў
Прыклады апісання састаўных частак выданняў
Вучэбнае выданне Метадычныя рэкамендацыі ЗАЦВЯРДЖАЮ Рэктар БДУКМ ________________ Ю. П. Бондар «___» ___________ 2015 г. Рэгістрацыйны № ВД- ___/ баз. Метадычныя рэкамендацыі па ВЫКАНАННІ дыпломных работ
Мінск БДУКМ СКЛАДАЛЬНІКІ: Н. Я. Шалупенка, дэкан факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат культуралогіі; П. А. Гуд, прафесар кафедры рэжысуры абрадаў і свят УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат гістарычных навук, прафесар; Н. У. Карчэўская, дацэнт кафедры харэаграфіі УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат мастацтвазнаўства, дацэнт; А. А. Гулак, старшы выкладчык кафедры этналогіі і фальклору УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат філалагічных навук; І. А. Алексніна, дацэнт кафедры тэатральнай творчасці УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат мастацтвазнаўства, дацэнт; Л. У. Дамнянкова, дацэнт кафедры народнага дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», кандыдат гістарычных навук, дацэнт РЭЦЭНЗЕНТЫ: В. П. Пракапцова, загадчык кафедры беларускай і сусветнай мастацкай культуры УА «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў», доктар мастацтвазнаўства, прафесар; У. А. Мішчанчук, дэкан тэатральнага факультэта УА «Беларуская дзяржаўная акадэмія мастацтваў», прафесар, заслужаны артыст Рэспублікі Беларусь
РЭКАМЕНДАВАНА ДА ЗАЦВЯРДЖЭННЯ: саветам факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва ўстановы адукацыі «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў» (пратакол № 3 ад 27.10.2014 г.); прэзідыумам навукова-метадычнага савета ўстановы адукацыі «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў» (пратакол № 2 ад 13.11.2014 г.)
Адказны за рэдакцыю: В. Б. Кудласевіч Адказны за выпуск: Н. Я. Шалупенка З МЕСТ
УСТУП
Дыпломная работа з’яўляецца кваліфікацыйнай работай, якая пішацца студэнтамі на апошнім курсе навучання ў БДУКМ і з’яўляецца завяршаючай стадыяй вучэбнага працэсу і неабходнай умовай атрымання вышэйшай адукацыі. Дыпломная работа – не толькі заключны этап студэнцкай падрыхтоўкі, але і творчая справаздача выпускніка факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва. Пры выкананні дыпломнай работы ад выпускніка патрабуецца творчы падыход, уменне паспяхова выкарыстоўваць атрыманыя за час вучобы ва ўніверсітэце веды. Мэта дыпломнай работы – паказаць адпаведнасць узроўню падрыхтоўкі выпускніка, яго ведаў і навыкаў (кампетэнцый), атрыманых у працэсе навучання, патрабаванням адукацыйнага стандарту і кваліфікацыйным характарыстыкам спецыяліста. Неабходнасць распрацоўкі метадычных рэкамендацый абумоўлена тым, што студэнты і навуковыя кіраўнікі сутыкаюцца з адсутнасцю адзіных патрабаванняў да выканання дыпломных работ. Гэта прыводзіць да шэрагу тыповых недахопаў і памылак у дыпломных работах. Прадстаўленыя метадычныя рэкамендацыі складзены з улікам спецыфікі падрыхтоўкі спецыялістаў на кафедрах факультэта традыцыйнай беларускай культуры і сучаснага мастацтва і асноўных патрабаванняў да дыпломных работ, прадугледжаных нарматыўнымі дакументамі. У метадычныя рэкамендацыі ўключаны дадаткі – узоры дакументаў, неабходных для правільнага афармлення дыпломных работ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-06-19; просмотров: 443; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.137.171.121 (0.092 с.) |