Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Структура і змест дыпломнай работы
Структура дыпломнай работы павінна адпавядаць сучасным патрабаванням да напісання навуковага даследавання – тытульны ліст; – рэферат; – змест; – уводзіны; – асноўная частка, якая ўключае главы, раздзелы і падраздзелы; – заключэнне; – бібліяграфічны спіс; – дадаткі (пры неабходнасці). Тытульны ліст – першая старонка работы (нумар старонкі не прастаўляецца). На тытульным лісце павінны быць указаны: ведамасная прыналежнасць установы адукацыі; назва ўстановы адукацыі, факультэта і кафедры, на якой выканана работа; тып работы (дыпломная); тэма работы; звесткі аб аўтары (курс, група, прозвішча, імя, імя па бацьку студэнта); звесткі аб навуковым кіраўніку (вучоная ступень, званне і пасада, прозвішча, імя, імя па бацьку); дата допуску да абароны і подпіс загадчыка кафедры; месца і год прадстаўлення работы да абароны (Дадатак Б). Рэферат – другая (пасля тытульнага ліста) старонка дыпломнай работы, якая, як і наступныя старонкі, нумаруецца. Змест – уключае назвы глаў, раздзелаў і падраздзелаў з указаннем нумароўстаронак, на якіх пачынаюцца матэрыялы адпаведных частак работы (Дадатак В). Уводзіны – уступная частка дыпломнай работы. Ва ўводзінах абгрунтоўваецца выбар тэмы і яе актуальнасць, фармулююцца мэта і задачы дыпломнай работы, аб’ект і прадмет даследавання, указваецца ступень распрацаванасці праблемы, навізна і практычная значнасць дыпломнай работы, метадалогія і метады даследавання, структура дыпломнай работы. Асноўная частка – уяўляе сабой тэарэтыка-практычную аснову работы. Змест асноўнай часткі вызначаецца ў адпаведнасці са спецыфікай падрыхтоўкі спецыялістаў па канкрэтнай спецыяльнасці (напрамку спецыяльнасці). Спецыяльнасць «рэжысура свят». Асноўная частка дыпломнай работы складаецца, як правіла, з дзвюх глаў, якія ў сваю чаргу маюць не менш двух раздзелаў. Першая главаз’яўляецца навукова-тэарэтычным даследаваннем, якое раскрывае тэндэнцыі развіцця свята на розных гістарычных этапах. У гэтай главе неабходна разгледзець:
– на аснове вывучэння гістарычных, архіўных і фальклорных крыніц агульнанацыянальныя традыцыі, тэрытарыяльныя і мясцовыя асаблівасці правядзення свята; – традыцыйную кампазіцыйную пабудову свята; – сімволіку і семантыку абрадава-рытуальных і гульнявых дзей; – традыцыйныя формы стварэння перадсвяточнай і святочнай атмасферы; – традыцыйны парадак правядзення абрадава-рытуальных і гульнявых дзей; – сучасны стан свята; – дзейнасць устаноў культуры і мастацтва па адраджэнні, захаванні і развіцці народных традыцый у сучаснай святочнай культуры Беларусі, творчым пераасэнсаванні і стварэнні на аснове мастацкіх здабыткаў мінулых пакаленняў новых святочных формаўтварэнняў, пазітыўныя і негатыўныя тэндэнцыі ў гэтым працэсе. Другая глава – рэжысёрскі праект свята, які ўключае: задуму, творчую распрацоўку і ўвасабленне святочных дзей абранага студэнтам свята, а таксама вырашэнне матэрыяльна-тэхнічных, арганізацыйных і фінансавых аспектаў. У структуру рэжысёрскага праекта ўваходзяць: – задума свята: творчая заяўка на правядзенне свята; форма правядзення свята (рэканструкцыя, рэстаўрацыя, новае святочнае формаўтварэнне); навізна свята; арганізацыі, зацікаўленыя ў правядзенні свята; месца правядзення свята, яго архітэктурна-ландшафтныя асаблівасці; адрас свята (узрост, сацыяльны статус людзей); праграма свята; арганізацыя перадсвяточнай атмасферы; – сцэнарна-рэжысёрская распрацоўка свята: тэма свята, ідэя – звышзадача; разгорнуты сцэнарны план з указаннем эпізодаў свята (вобразная назва эпізоду, структура, рэжысёрскі акцэнт); кампазіцыйная пабудова; сцэнарна-рэжысёрскі ход; мастацкі вобраз свята; – арганізацыйна-вытворчы план падрыхтоўкі свята: аргкамітэт свята; палажэнне аб правядзенні свята і журы (у выпадку конкурснай асновы свята); арганізацыйна-вытворчы аналіз сцэнарыя(творчае і матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне); наяўнасць прызавога фонду; арганізацыя прыёму гасцей; работа з дапаможнымі службамі(пажарная, медыцынская службы; служба бяспекі дарожнага руху; служба аховы);
– літаратурны сцэнарый свята; – каштарыс свята. Спецыяльнасць «харэаграфічнае мастацтва». У асноўнай частцы тэарэтыка-мастацтвазнаўчай дыпломнай работы студэнт павінен: – правесці аналітычны агляд навукова-крытычных, архіўных, мемуарных, электронных крыніц; – прадставіць гістарычны аналіз вывучаемай праблемы; выявіць кірункі і заканамернасці ў развіцці таго ці іншага напрамку, стылю, жанру харэаграфічнага мастацтва; – выявіць агульныя і спецыфічныя рысы ў творчасці тых ці іншых балетмайстраў, выканаўцаў; – абагульніць і сістэматызаваць па пэўным прынцыпе (храналагічным, сістэмна-аналітычным) сабраны матэрыял. У асноўнай частцы тэарэтыка-практычнай дыпломнай работы студэнт павінен: – вызначыць стылявую і жанравую скіраванасць асабістага харэаграфічнага твора; – правесці гістарычны аналіз балетмайстарскіх прац, якія належаць да аналагічнага стылю і жанру, што абраны для дыпломнай работы; – апісаць працэс фарміравання мастацкай задумы будучага твора; – ажыццявіць аналіз музычнага матэрыялу, абранага для харэаграфічнага ўвасаблення (пры магчымасці прааналізаваць творчасць кампазітара ці музыкальнай групы); – скласці падрабязны кампазіцыйны план; – распрацаваць канцэпцыю дэкарацыйнага і светлавога вырашэння харэаграфічнага твора, а таксама сцэнічных касцюмаў для выканаўцаў; – абгрунтаваць прынцыпы адбору выканаўцаў; – распрацаваць графік пастановачнай і рэпетыцыйнай работы; – апісаць выразныя сродкі, балетмайстарскія прыёмы, якія выкарыстоўваліся ў харэаграфічным творы. Спецыяльнасць «народная творчасць», напрамак спецыяльнасці «народная творчасць (тэатральная)». У асноўнай частцыдыпломнай работы, якая складаецца з 4 глаў, асвятляюцца галоўныя пытанні пастановачнага плана. Першая глава прысвечана даследаванню аб аўтары, другая – рэжысёрскаму аналізу п’есы, трэцяя – апісанню рэжысёрскай задумы спектакля, чацвёртая – апісанню працэсу сцэнічнага ўвасаблення спектакля. У першай главе дыпломнай работы раскрываюцца асноўныя этапы жыццёвага і творчага шляху аўтара, даецца кароткі аналіз творчасці драматурга (пісьменніка, паэта), вызначаюцца літаратурна-мастацкія і стылістычныя асаблівасці яго творчасці, асноўная тэма творчасці драматурга (пісьменніка, паэта), роля і месца дадзенага твора ў творчасці драматурга (пісьменніка, паэта), стылістычныя і моўныя асаблівасці абранага твора (п’есы, апавядання, аповесці, верша), раскрываецца гісторыя пастановак абранага твора. У другой главе апісваюцца першыя ўражанні аб творы, вызначаюцца яго асноўная тэма і ідэя, сюжэт і фабула, жанр і стыль, прапанаваныя абставіны, скразное і контрскразное дзеянні ў творы, іх носьбіты, асноўны і другарадныя канфлікты ў творы, іх носьбіты, кампазіцыйная пабудова п’есы (апавядання, аповесці, верша), асноўныя аўтарскія рэмаркі ў творы, характарыстыка дзеючых асоб, дадзеная аўтарам твора. Трэцяя глава дыпломнай работы прысвечана апісанню рэжысёрскай задумы (эксплікацыі) спектакля, вызначэнню яго тэмы, ідэі і звышзадачы, жанру і стылю, прапанаваных абставін, кампазіцыйнай пабудовы спектакля, падзейнага рада спектакля і яго ключавых мізансцэн, характарыстык дзеючых асоб, прынцыпаў сцэнаграфічна-дэкарацыйнага і музычна-шумавога вырашэння.
Чацвёртая глава прысвечана ўвасабленню рэжысёрскай задумы дыпломнага спектакля на сцэнічнай пляцоўцы: даецца апісанне сцэнаграфічнага, музычна-шумавога, светлавога і пластыка-харэаграфічнага вырашэння спектакля, яго атмасфера і інш. Асноўныя пытанні для работы над рэжысёрскім пастановачным планам прыведзены ў Дадатку Г. Спецыяльнасць «народная творчасць», напрамак спецыяльнасці «народная творчасць (народныя рамёствы)»; спецыяльнасць «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва», напрамак спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва (рэстаўрацыя вырабаў)». У асноўнай частцы дыпломнай работы прадстаўляецца значны аналітычны матэрыял па абранай тэме. Інфармацыйнае напаўненне асноўнай часткі, колькасць глаў і раздзелаў варыятыўна і залежыць ад мэты і задач даследавання. Тэарэтычна значным з’яўляецца гістарычны агляд развіцця пэўнага віду дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, аналіз яго сучаснага стану, персаналіі мастакоў дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, разгляд асаблівасцей іх творчых пошукаў. Асобная глава ўключае матэрыял, які з’яўляецца падмуркам мастацкай ідэі твора і прадстаўляе апісанне народных свят і абрадаў, міфапаэтычных уяўленняў беларусаў, гістарычных і культурных падзей і г. д. Таксама аналізуюцца творы мастакоў, блізкія да абранай студэнтам тэматыкі, іх мастацка-вобразнае і кампазіцыйнае рашэнне, тэхналагічныя асаблівасці. Абавязковай з’яўляецца глава, у якой раскрываецца методыка стварэння мастацкага твора. У раздзелах абгрунтоўваецца пластычны вобраз твора, кампазіцыйная схема, выразныя сродкі (графічныя, пластычныя, каларыстычныя, дэкаратыўныя). Падрабязна даецца апісанне паслядоўнасці выканання аўтарскага твора; выкарыстаных матэрыялаў, абсталявання і інструментаў. Асноўная частка дыпломнай работы выпускнікоў напрамку спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва (рэстаўрацыя вырабаў)» абавязкова ўключае тэарэтычны раздзел па методыцы рэстаўрацыі вырабаў дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва. У асобным раздзеле апісваецца паслядоўнасць выканання студэнтам кансервацыйных або рэстаўрацыйных работ на канкрэтным творы.
Спецыяльнасць «народная творчасць», напрамак спецыяльнасці «народная творчасць (фальклор)», спецыялізацыя «этнафоназнаўства». Асноўная частка дыпломнай работы складаецца з дзвюх (трох) глаў,у якіх разглядаюцца тэарэтычны і практычны аспекты дыпломнай работы. Першая глава – аналітычная частка, якая адлюстроўвае тэарэтычную базу дыпломнага праекта. У ёй адзначаюцца асноўныя канцэптуальныя здабыткі беларускай фалькларыстыкі па тэме даследавання і даецца апісанне навуковых высноў, зробленых аўтарам у ходзе падрыхтоўкі дыпломнай работы: – указваюцца працы айчынных і замежных даследчыкаў, дзе выкладзены асноўныя навуковыя палажэнні адносна аб’екта даследавання: лакалізацыя, храналогія, міфасемантыка і структура абраду (ці яго асобнага этапу), удзельнікі і жанравы склад абрадавых твораў; – акрэсліваецца зона (ці зоны) найбольшага пашырэння абраду, дзе захаваліся носьбіты і пераймальнікі традыцыі; робіцца вывад аб прыналежнасці аб’екта даследавання да пэўнага гісторыка-этнаграфічнага рэгіёна Беларусі; – вызначаецца ступень захаванасці абранай для мастацкай рэканструкцыі абрадавай з’явы ў сучаснай сацыякультурнай прасторы, ацэньваюцца ўмовы для яе вывучэння і пераймання і магчымасць яе рэвіталізацыі; – указваюцца артэфакты народнай культурнай спадчыны, якія з’яўляюцца актуальнымі менавіта пры мастацкай рэканструкцыі абраду (ці яго асобнага этапу) у сучаснай сацыякультурнай прасторы. Другая глава – праектная частка дыпломнай работы. Змест яе засноўваецца на аўтэнтычным фальклорным матэрыяле. – указваецца палявы фальклорна-этнаграфічны і этнафанічны матэрыял (сабраны аўтарам дыпломнай работы і/ці апублікаваны ў працах асобных даследчыкаў ці аўтарскіх калектываў), які выкарыстоўваўся ў мастацкай рэканструкцыі; – абгрунтоўваецца выбар спеўнага, рэчытатыўнага, музычнага, гульнявога і харэаграфічнага матэрыялу мастацкай рэканструкцыі; – даецца этнафанічная характарыстыка абрадавых песень; – прыводзіцца апісанне асноўных этапаў мастацкай рэканструкцыі: даследчы, сцэнарна-праектны, вучэбна-рэпетыцыйны, прэзентацыйны, аналітычны і інш. Заключэнне. У гэтай частцы дыпломнай работы прыводзяцца асноўныя вынікі і зробленыя на іх аснове вывады. Заключэнне можа ўключаць 3–5 коратка сфармуляваных абагульненняў. Бібліяграфічны спіс. Уключае ўсе выданні, якімі карыстаўся аўтар пры распрацоўцы тэмы. Пры наяўнасці ў студэнта публікацый па праблеме, яны таксама ўключаюцца ў спіс. Аб’ём і якасць выкарыстанай літаратуры паказвае наколькі аўтар дыпломнай работы валодае інфармацыяй. Бібліяграфічны спіс літаратуры складаецца ў алфавітным парадку ў адпаведнасці з міждзяржаўнымі стандартамі: ГОСТ 7.1-2003 Бібліяграфічны запіс. Бібліяграфічнае апісанне, ГОСТ
Дадаткі. Уяўляюць сабой матэрыял, які студэнт засвоіў у працэсе распрацоўкі тэмы, але самастойнага значэння не мае і таму прыводзіцца асобна, па-за тэкстам.Формы дадаткаў разнастайныя. Разам з традыцыйнымі формамі (ілюстрацыі, схемы, табліцы, ксеракопіі, копіі архіўных ці рэдкіх дакументаў) да тэксту дыпломнай работы могуць прыкладацца аўдыя- і відэаматэрыялы, электронныя версіі змястоўных тэкстаў Дадаткі да тэксту дыпломнай работы студэнтаў спецыяльнасці «рэжысура свят» уключаюць: – генеральны план дэкарыравання свята; – карту-схему або план-размяшчэнне зон дзеяння; – эскізы мастацкага афармлення сцэнічных пляцовак, святочных зон дзеяння, касцюмаў персанажаў, бутафорыі і рэквізіту, друкаванай прадукцыі (афіша і плакат, запрашальны білет, буклет і інш.); – схемы вузлавых мізансцэн; – службовую дакументацыю; – фотаздымкі перыяду падрыхтоўкі і правядзення свята; – мультымедыйную прэзентацыю (дыск з відэазапісам свята); – пратакол прыёму дыпломнай работы (Дадатак Д). Дадаткі да дыпломнай работы студэнтаў спецыяльнасці «харэаграфічнае мастацтва» ўключаюць эскізы касцюмаў, мастацкага афармлення нумара, праект (макет) афішы, праграмак, запрашальнага білета, фотаздымкі асобных эпізодаў нумара, дыск з відэазапісам нумара і іншыя дакументы. У дадатках да тэксту дыпломнай работы студэнтаў спецыяльнасці «народная творчасць», напрамку спецыяльнасці «народная творчасць (тэатральная)» прыводзяцца эскізы касцюмаў, мастацкага афармлення спектакля, праект (макет) афішы, праграмак, запрашальнага білета, фотаздымкі сцэн у рэпетыцыйны перыяд і падчас пастаноўкі спектакля, дыск з відэазапісам (па магчымасці) і інш. Да дыпломнай работы абавязковададаецца пратакол прыёму дыпломнай работы (Дадатак Д). Дыпломная работа студэнтаў спецыяльнасці «народная творчасць», напрамку спецыяльнасці «народная творчасць (народныя рамёствы)»; спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва», напрамку спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва (рэстаўрацыя вырабаў)» абавязкова ўключае дадаткі, у якіх ілюстрацыйны рад (фотаздымкі, малюнкі, эскізы) суправаджае тэкставую частку. Адным з дадаткаў да дыпломнай работы выпускнікоў спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва», напрамку спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва (рэстаўрацыя вырабаў)» з’яўляецца распрацаваны студэнтам рэстаўрацыйны пашпарт твора дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, а таксама постар або мультымедыйная прэзентацыя этапаў рэстаўрацыйных работ. Дадаткі да дыпломнай работы студэнтаў спецыяльнасці «народная творчасць», напрамак спецыяльнасці «народная творчасць (фальклор)», спецыялізацыя «этнафоназнаўства» ілюструюць асноўныя палажэнні ўвасобленай мастацкай рэканструкцыі абраду (ці яго асобнага этапу) на дакументальнай аснове. Дадаткамі з’яўляюцца: рэпертуарны зборнік (у друкаваным выглядзе і на аўдыяносьбіце), абрадавая карта, сцэнарны план, відэаматэрыял правядзення дыпломнага праекта ці інш. Не ўваходзяць у склад дыпломнай работы, але з’яўляюцца абавязковымі суправаджальнымі дакументамі: заданне на дыпломную работу, водзыў навуковага кіраўніка і рэцэнзія на дыпломную работу.
Падрыхтоўка практычнай часткі дыпломнай работы
Работа над практычнай часткай дыпломнай работы вядзецца студэнтам, як правіла, падчас пераддыпломнай практыкі. Спецыяльнасць «рэжысура свят». У перыяд працы над практычнай часткай дыпломнай работы студэнт павінен: – распрацаваць разгорнуты сцэнарны план і літаратурны сцэнарый свята; – вызначыць ідэйна-тэматычны аналіз, кампазіцыйную пабудову, сцэнарна-рэжысёрскі ход і мастацкі вобраз свята; – распрацаваць сумесна з мастаком-пастаноўшчыкам – мастацка-дэкаратыўнае, з харэографам-пастаноўшчыкам – пластыка-харэаграфічнае, з музычным кіраўніком – музычна-шумавое вырашэнне свята; – падрыхтаваць пастановачны план, графік рэпетыцый, каштарыс; – арганізаваць рэпетыцыйны працэс з удзельнікамі свята; – ажыццявіць пастаноўку свята. Калі свята вялікае па маштабе дзеяння або поліфанічнай накіраванасці (г. зн. адначасовае функцыянаванне некалькіх зон дзеяння, кожная з якіх мае сваю ідэйна-тэматычную накіраванасць, структуру, кампазіцыйную пабудову і вобразнае рашэнне), то над такім святам дазваляецца працаваць двум або некалькім студэнтам. Спецыяльнасць «харэаграфічнае мастацтва». Пры выкананні практычнай часткі дыпломнай работы студэнт павінен самастойна падрыхтаваць харэаграфічны твор. Спецыяльнасць «народная творчасць», напрамак спецыяльнасці «народная творчасць (тэатральная)». У перыяд працы над практычнай часткай дыпломнай работы студэнт павінен: – здзейсніць сцэнічнае ўвасабленне спектакля па творах замежных або айчынных аўтараў; – падрыхтаваць рэжысёрскі пастановачны план спектакля; – скласці графік рэпетыцый; – арганізаваць рэпетыцыйны працэс; – стварыць эскізы запрашальных квіткоў, афішы, касцюмаў, бутафорыі, дэкарацыйнага афармленняі інш.; – распрацаваць музычна-шумавую партытуру спектакля; – зрабіць фотаздымкі і відэазапіс эпізодаў рэпетыцый і спектакля. У выпадку, калі студэнт-выпускнік кафедры тэатральнай творчасці працуе ў прафесійным тэатры, ён прадстаўляе выпіску з пратакола пасяджэння мастацкага савета тэатра з абмеркаваннем дыпломнага спектакля. Спецыяльнасць «народная творчасць», напрамак спецыяльнасці «народная творчасць (народныя рамёствы)»; спецыяльнасць «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва», напрамак спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва (рэстаўрацыя вырабаў)». Мэтай практычнай часткі з’яўляецца візуалізацыя мастацкай ідэі праз арыгінальны пластычны вобраз у пэўным матэрыяле і тэхніцы (кераміка, ткацтва, габелен, батык, саломапляценне, роспіс, выцінанка, лямец); узбагачэнне традыцыйных канструктыўна-пластычных прыёмаў народнага рамяства, выкарыстанне дасягненняў сучаснага дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва. Завершаны мастацкі твор прадстаўляе сабой дэкаратыўнае пано (серыю, дыптых, трыпціх) або аб’ёмныя формы, якія складаюць ансамбль прадметаў і павінен адлюстроўваць разуменне выпускніком спецыфікі формаўтварэння вырабаў дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва; пластычных уласцівасцей матэрыялу; сувязі дэкору з формай і матэрыялам; функцыі колеру ў творах дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва. Практычная частка дыпломнай работы студэнтаў спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва», напрамку спецыяльнасці «дэкаратыўна-прыкладное мастацтва (рэстаўрацыя вырабаў)» звязана з матэрыялам, тэхналагічнымі асаблівасцямі і непасрэдна творам, які быў рэстаўрыраваны студэнтам. Завершаная работа афармляецца як выставачны твор (на падрамніках, у рамах, на планках і інш.) з улікам асаблівасцей экспанавання. Неад’емнай часткай дыпломнай работы з’яўляецца выкананне планшэта, на якім мастацка-вобразная ідэя ўвасабляецца лаканічна, выразнымі графічнымі прыёмамі. Дыпломная работа выконваецца выпускніком поўнасцю або часткова з уласных матэрыялаў і за ўласныя сродкі. На абарону абавязкова прадстаўляюцца ўсе часткі дыпломнай работы. Спецыяльнасць «народная творчасць», напрамак спецыяльнасці «народная творчасць (фальклор)», спецыялізацыя «этнафоназнаўства». Пры падрыхтоўцы практычнай часткі дыпломнай работы студэнт павінен: – зафіксаваць на відэа выбраную для мастацкай рэканструкцыі абрадавую з’яву ў жывым бытаванні (калі ступень яе захаванасці дазваляе гэта зрабіць); – на аснове тэарэтычных ведаў і эмпірычнага матэрыялу стварыць абрадавую карту, рэпертуарны зборнік і сцэнарны план мастацкай рэканструкцыі; – ажыццявіць паслядоўна галоўныя этапы мастацкай рэканструкцыі і зафіксаваць на відэа яе ўвасабленне; – правесці аналіз выканання дыпломнага праекта і аформіць дадаткі.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-06-19; просмотров: 565; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.190.217.134 (0.042 с.) |