Media and advertising approaches (подход к решению задачи) (IV) 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Media and advertising approaches (подход к решению задачи) (IV)



Digital signage([sa͟ɪnɪʤ]) реклама на цифровых носителях/система цифровых информационных панелей) is poised(готовый) to become a major mass media(главное СМИ) because of its ability(способность) to reach larger audiences for less money. Digital signage also offers the unique(уникальный) ability to see the target audience(целевая аудитория) where they are reached by the medium. Digital signage is being successfully employed in supermarkets. Another successful use of digital signage is in hospitality locations(места, где принимают гостей) such as restaurants and malls(широкая пешеходная аллея или бульвар, часто с газоном посередине).

Advertising on the World Wide Web is a recent phenomenon ([fɪ'nɔmɪnən]необыкновенное явление, феномен). Prices of Web-based advertising space are dependent on the "relevance(значимость, важность)" of the surrounding web content(содержание сайта) and the traffic that the website (посещаемость сайта) receives.

Reasons for online display advertising: Display ads generate awareness quickly. Unlike search, which requires someone to be aware of a need, display advertising can drive awareness ([ə'weənəs]информированность, осведомлённость) of something new and without previous knowledge. Display works well for direct response (прямой ответ, прямой отклик).

E-mail advertising is another recent phenomenon. Unsolicited ([ˌʌnsə'lɪsɪtɪd]) bulk (нежелательный поток) E-mail advertising is known as "e-mail spam". Spam has been a problem for e-mail users for many years.

A new form of advertising that is growing rapidly (['ræpɪdlɪ]) is social network advertising. It is online advertising with a focus on social networking sites. Friendertising is a more precise advertising term in which people are able to direct ([dɪ'rekt]) advertisements toward others directly using social network services.

As the mobile phone became a new mass media in 1998 when the first paid downloadable content (материалы для загрузки) appeared on mobile phones in Finland, it was only a matter of time (дело времени) until mobile advertising followed, also first launched in Finland in 2000.

Unpaid advertising (also called "publicity advertising(публичная реклама)"), can provide good exposure([ɪk'spəuʒə]появление(на публике, на экране телевизора)) at minimal cost. Personal recommendations ("bring a friend", "sell it"), spreading buzz (распространение звука), or achieving the feat (достижение подвига??? успеха of equating (связывать) a brand with a common noun (in the United States, "Xerox" = "photocopier", "Kleenex" = tissue(['tɪʃuː]бумажный платок, бумажная салфетка), "Vaseline"(['væs(ə)liːn])= petroleum jelly(нефтяная мазь), "Hoover" = vacuum cleaner, and "Band-Aid" = adhesive bandage (лейкопластырь)) – these can be seen as the pinnacle (['pɪnəkl] вершина, пик) of any advertising campaign.

Niche marketing (сегментация рынка для)

Another significant trend regarding future of advertising is the growing importance of the niche market using niche or targeted ads. These advertisements are targeted to a specific group and can be viewed by anyone wishing to find out more about a particular business or practice at any time, right from their home. This causes (заставлять, мотивировать) the viewer to become proactive ([ˌprəu'æktɪv] проактивный) and actually choose what advertisements they want to view.

Google AdSense is a perfect example of Niche marketing. Google Calculates the primary purpose of the website and adjusts ([ə'ʤʌst] регулировать, настраивать) ads accordingly ([ə'kɔːdɪŋlɪ] соответственно). They use key words on the page (or even in emails) to find the general ideas of topics disused (вышедший из употребления) and places ads that will most likely be clicked on by viewers of the email account or website visitors. Google has pioneered an ingenious ([ɪn'ʤiːnɪəs]изобретательный, находчивый, искусный) method of putting ads right where they need to be.

Crowdsourcing(привлечение чёсом, привлечение через интернет больших групп людей)

The concept of crowdsourcing has given way to the trend of user-generated advertisements. User-generated ads are created by consumers as opposed to an advertising agency or the company themselves, most often they are a result of brand sponsored advertising competitions. Crowdsourced advertisements have gained popularity in part to its cost effective nature, high consumer engagement, and ability to generate word-of-mouth (or, buzzed-about). However, it remains controversial, as the long-term impact on the advertising industry is still unclear.

(Краудсорсинг

Концепция краудсорсинга уступила тенденции созданных пользователями рекламы. Созданные пользователями объявления создаются потребителями, в отличие от рекламного агентства или сами компании, чаще всего они являются результатом бренд спонсором рекламных конкурсов. Crowdsourced объявления завоевали популярность в части ее стоимости эффективный характер, высокое вовлечение потребителей и способность генерировать из уст в уста (или, жужжали-о). Тем не менее, остается спорным, так как долгосрочное воздействие на рекламной индустрии до сих пор неясно.)

Global advertising

Advertising has gone through five major stages of development: domestic, export, international, multi-national, and global.

Advertising research is key to determining the success of an ad in any country or region. The ability to identify which elements and/or moments of an ad contribute to its success is how economies of scale are maximized.

(Глобальная реклама

Реклама прошла через пять основных этапов развития: внутреннего, экспорт, международный, многонациональный и глобальный характер.

Реклама исследование является ключевым для определения успеха объявление в любой стране или регионе. Способность определять, какие элементы и / или моменты в связи с объявлением внести свой вклад в его успех как экономия от масштаба максимальны.)

Foreign public messaging

Foreign governments, particularly those that own marketable commercial products or services, often promote their interests and positions through the advertising of those goods because the target audience is not only largely unaware of the forum as a vehicle for foreign messaging but also willing to receive the message while in a mental state of absorbing information from advertisements during television commercial breaks, while reading a periodical, or while passing by billboards in public spaces. A prime example of this messaging technique is advertising campaigns to promote international travel. Additionally, a wide range of foreign airlines and travel-related services which advertise separately from the destinations, themselves, are owned by their respective governments; examples include, though are not limited to, the Emirates airline (Dubai), Singapore Airlines (Singapore), Qatar Airways (Qatar), China Airlines (Taiwan/Republic of China), and Air China (People's Republic of China).

(Внешняя общественность сообщениями

Иностранные правительства, в частности те, которые владеют спросом на рынке коммерческие продукты или услуги, часто продвигают свои интересы и позиции через рекламу этих товаров, потому что целевая аудитория не только в основном не знают о форуме в качестве транспортного средства для иностранного обмена сообщениями, но и готовы получить сообщение в то время как в психическом состоянии поглощать информацию от рекламы во время телевизионных рекламных пауз, во время чтения журнал, или, проходя мимо рекламных щитов в общественных местах. Ярким примером этого метода обмена сообщениями рекламных кампаний для продвижения международных поездок. Кроме того, широкий спектр иностранных авиакомпаний и туристических услуг, связанных, которые рекламируют отдельно от направлений, сами, являются собственностью их соответствующих правительств; примеры включают в себя, хотя и не ограничиваются ими, авиакомпания Emirates (Дубай), Singapore Airlines (Сингапур), Qatar Airways (Катар), China Airlines (Тайвань / Китай) и Air China (Китайская Народная Республика).)



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 234; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.15.147.215 (0.005 с.)