Відмітьте правильну відповідь 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Відмітьте правильну відповідь



1. Наукове значення термін «постмодернізм» набуває:

а) на початку ХХ ст., б) у 60-80 рр. ХХ ст.., в) на рубежі ХХ-ХХІ ст..

2. На розвиток постмодернізму вплинули ідеї письменника-семіотика:

а) Ф.К. Рансмайра, б) П. Зюскінда, в) У. Еко.

3. Особливості авторської позиції у творі виявляється як:

а) «смерть автора», б) почуття автора, в) переконання автора.

4. Постмодернізм – це:

а) вид мистецтва, б) літературний жанр, в) комплекс філософсько-пізнавальних ідей, що характеризують свідомість людини кінця ХХ століття.

5. Провідний концепт літератури постмодернізму:

а) сумнів, б) смуток, в). сміх.

6. Визначальною рисою літератури постмодернізму є:

а) гумор, б) сарказм, в) іронія.

7. В культурі постмодернізму світ визначається як:

а) текст, б) об’єктивна дійсність, в) суб’єктивна дійсність.

8. Світ у творах постмодернізму постає:

а) гармонійним, б) деструктивним, в) містичним.

9. Ознакою постмодерністського стилю є:

а) суміш стилів, б) єдність стилю, в) індивідуальність стилю.

10. Дія роману «Ім’я троянди» У. Еко відбувається у монастирі:

а) бенедиктинському, б) францисканському, в) ієзуїтському.

11. Головний герой Роману У.Еко «Ім’я троянди»:

а) Вільгельм Баскервільский, б) Вільгельм Завойовник, в) Чарльз Баскервиль

12. Головним ворогом монастирського укладу життя в романі У. Еко «Ім’я троянди було визнано:

а) шум, б) лють в) сміх.

13. Кульмінацією роману У. Еко «Ім’я троянди» є віднайдення зниклої книги: а) Аристотеля, б) Платона, в) Шекспіра.

14. Оповідь про монастирські події в романі У. Еко веде:

а) Хорхе, б) Вільгельм, в) Адсон

15. Автором маніфесту постмодернізму «Нотатки на полях «Імені троянди»» є:

а) Дж. Барт, б) У. Еко, г) Ж. Ліотар

16. Роман М. Кундери «Невтримна легкість буття» належить до літератури постмодернізму:

а) Сербії, б) Македонії, в) Чехословаччини.

17. Роман М. Павича «Хозарський словник» побудований як:

а) алфавітний словник, б) історичний літопис, в) лінгвістичне дослідження

18. Центральною проблемою в романі Пєлєвіна «Чапаєв і Пустота» є

а) самоідентифікація особистості героя,

б) викриття соціальних проблем періоду перебудови,

в) поновлення історичної правди про післяреволюційну Росію.

19. Автором постмодерністського роману «Жінка французького лейтенанту» є:

а) Ф. Саган, б) Е. Базен, в) Дж. Фаулз.

20. Дія роману К. Рансмайра «Останній світ» відбувається:

а) у Римі на початку І століття нашої доби,

б) у Давній Греції у V столітті до нашої доби,

в) у Італії часів Відродження.

21. Сюжет роману К. Рансмайра «Останній світ» складає пошук зниклого поета:

а) Вергілія, б) Овідія, в) Горація.

22. Останнім прихистком поета-вигнанця в романі К. Рансмайра «Останній світ» є:

а) Трахіла, б) Рим, в) Томи.

23. Пошук зниклого поета в романі Рансмайра веде:

а) Котта, б) Август І, в) дружина поета.

24. Життя в Томах відтворене за міфологічними сюжетами з твору: а) «Метаморфози» Овідія, б)«Іліада» Гомера, в) «Енеїда» Вергілія

25. Історичним тлом роману П. Зюскінда «Запахи» є:

а) передчасся Французької буржуазної революції XVІІІ ст.,

б) доба вишуканості Людовіка XIV,

в) Париж ХІХ століття.

26. Головний герой роману П. Зюскінда «Запахи» Ж. Гренуй є:

а) торгівцем парфумами, б) шанувальником та покупцем парфумів, в) митцем запахів.

27. Підзаголовок до роману П. Зюскінда «Запахи» має жанровий характер:

а) фантастичний. б) кримінальний, в) історичний.

28. Центральним героєм роману Дж. Хеллера «Уяви собі картину» є:

а) Сократ, б) Геродот, в) Мікеланджело.

29. Дж. Хеллер в романі «Уяви собі картину» відтворює:

а) золоту добу живопису Голландії 17 ст.

б) період розквіту малярства Франції 15-16 ст.

в) добу Відродження у Італії 14 століття

30. Вкажіть твір, в якому вперше виявилися ознаки постмодернізму

а) «Ім’я троянди» У. Еко, б) «Поминки за Фіннеганном» Дж. Джойса, в) «Хозарський словник» М. Павича.

Варіант 4.

Відмітьте правильну відповідь

1. Головний герой роману П. Зюскінда «Запахи» Ж. Гренуй є:

а) торгівцем парфумами, б) шанувальником та покупцем парфумів, в) митцем запахів.

2. Підзаголовок до роману П. Зюскінда «Запахи» має жанровий характер:

а) фантастичний, б) кримінальний, в) історичний.

3. Дія роману «Ім’я троянди» У. Еко відбувається у монастирі:

а) бенедиктинському, б) францисканському, в) ієзуїтському.

4. Головним ворогом монастирського укладу життя в романі У. Еко «Ім’я троянди було визнано:

а) шум, б) лють в) сміх.

5. Кульмінацією роману У. Еко «Ім’я троянди» є віднайдення зниклої книги:

а) Аристотеля, б) Платона, в) Шекспіра.

6. Автором маніфесту постмодернізму «Нотатки на полях «Імені троянди»» є:

а) Дж. Барт, б) У. Еко, г) Ж. Ліотар

7. Роман М. Кундери «Невтримна легкість буття» належить до літератури постмодернізму:

а) Сербії, б) Македонії, в) Чехословаччини.

8. Роман М. Павича «Хозарський словник» побудований як:

а) алфавітний словник, б) історичний літопис, в) лінгвістичне дослідження

9. Центральною проблемою в романі В. Пєлєвіна «Чапаєв і Пустота» є

а) самоідентифікація особистості героя,

б) викриття соціальних проблем періоду перебудови,

в) поновлення історичної правди про післяреволюційну Росію.

10. Автором постмодерністського роману «Жінка французького лейтенанту» є:

а) Р.Роллан, б) Е. Базен, в) Дж. Фаулз.

11. До американської школи «чорного гумору» належить:

а) Кен Кізі, б) Теодор Драйзер, в) Марк Твен.

12. Твором американського постмодернізму є:

а) роман «V» Т. Пінчона, б) роман «Волхв» Дж. Фаулза,

в) роман Дж. Стейнбека «Зима тривоги нашої».

13. Визначальним концептом постмодернізму є:

а) хаос, б) порядок, в) система.

14. Співвідношення категорій модернізму й постмодернізму визначається як:

а) повне співпадіння, б) різке протиставлення, в) діалектична взаємодія.

15. Художньо-смисловим центром у торах постмодернізму є образ:

а) автора, б) дійсності, в) книги.

16. Твір у постмодернізмі постає відображенням:

а) соціальних протиріч, б) взаємодії митця й дійсності, в) взаємин автора, читача та тексту.

17. Характерними ознаками структури тексту постмодернізму є:

а) лінійність тексту, б) дуалізм світу, в) нелінійність тексту.

18. Міф для письменників-постмодерністів постає:

а) способом упорядкування світу, б) засобом відображення підсвідомого, в) формою переосмислення сучасності.

19. Новітні досягнення в галузі літературознавства пов’язані з дослідженням художньої специфіки:

а) натуралізму, б) класицизму, в) постмодернізму.

20. Сучасним українським дослідником літератури постмодернізму є:

а) Д. Затонський, б) Д. Лихачов, в) М. Бахтін.

21. Дія роману К. Рансмайра «Останній світ» відбувається:

а) у Римі на початку І століття нашої доби,

б) у Давній Греції у V столітті до нашої доби,

в) у Італії часів Відродження.

22. Сюжет роману К. Рансмайра «Останній світ» складає пошук зниклого поета:

а) Вергілія, б) Овідія, в) Горація.

23. Визначальною рисою літератури постмодернізму є:

а) гумор, б) сарказм, в) іронія.

24. В культурі постмодернізму світ визначається як:

а) текст, б) об’єктивна дійсність, в) суб’єктивна дійсність.

25. Світ у творах постмодернізму постає:

а) гармонійним, б) деструктивним, в) містичним.

26. Ознакою постмодерністського стилю є:

а) суміш стилів, б) єдність стилю, в) індивідуальність стилю.

27. Термін «інтертекстуальність» був уведений:

а) У. Еко, б) Дж. Джойсом, в) Ю. Крістєвою.

28. Особливості авторської позиції у творі виявляється як:

а) «смерть автора», б) почуття автора, в) переконання автора.

29. Постмодернізм – це:

а) вид мистецтва, б) літературний жанр, в) комплекс філософсько-пізнавальних ідей, що характеризують свідомість людини кінця ХХ століття.

30. Провідний концепт літератури постмодернізму:

а) сумнів, б) смуток, в) сміх.

ЗАПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ

 

1. Новаторський характер роману Дж. Фаулза «Жінка французького лейтенанта»: особливості сюжету, композиції, характеротворення.

2. Риси постмодерністської поетики в романі Дж. Фаулза «Жінка французького лейтенанта».

3. Роман М.Павича «Хозарський словник»: жанрова специфіка роману-лексикону; структурно-композиційні особливості твору.

4. Тема «митець і творчість» у творчості М. Павича. Образ храму у повісті «Дамаскін».

5. Своєрідність концепції історії у романі Дж. Барнса «Історія світу у 10 ½ частинах». Жанрова та структурно-композиційна своєрідність твору.

6. Своєрідність тематики та проблематики постмодерністського роману Дж. Барнса «Історія світу у 10 ½ частинах».

7. Риси неоміфологізму в оповіданні Л. Петрушевської «Казка про годинник».

8. Трагічна доля чеської інтелігенції за часів тоталітаризму у романі М.Кундери «Нестерпна легкість буття».

9. Проблема протистояння особистості та системи в літературі «чорного гумору» (на прикладі роману К. Кізі «Політ над гніздом зозулі»).

10. Мотив божевілля у романі К. Кізі «Політ над гніздом зозулі». Гротеск та абсурд у творі.

11. Гротескно-сатиричне викриття тоталітарної системи у романі В.Войновича «Москва 2042».

12. Прийом «машини часу» у сюжетно-композиційній організації твору В.Войновича «Москва 2042».

13. Художня трансформація біблійно-міфологічних образів в оповіданні Ф. Дюрренматта «Містер Ч у відпустці».

14. Специфіка міфологічних образів у оповіданні Л. Петрушевської «Дівчина-Ніс».

15. Принцип неоміфологізму в оповіданні Л. Петрушевської «Кошеня Господа Бога».

16. Соціально-психологічні проблеми сучасної «жіночої прози» (на прикладах прочитаних творів Л. Петрушевської, Л. Уліцької, Д. Рубіної Т.Толстої - за вибором студента).

17. Футурологічні застереження у антиутопічних творах сучасної літератури (на прикладах творів В.Войновича «Москва 2042», Л. Петрушевської «Нові робінзони», М.Уельбека «Елементарні частки» та ін. - за вибором студента).

18. Мотиви апокаліпсису культури у романі Т. Толстої «Кись». Риси постмодерністської поетики у творі.

19. Міфологема ангела та її гротескна трансформація в оповіданні Т. Толстої «Серафім».

20. Мотив гри в оповіданні Т.Толстої «Віконце»: реалістичне та фантастичне у постмодерністському творі.

21. Інтертекстуальна природа повісті В.П’єцуха «Демонстрація можливостей»: мотиви гоголівської «Шинелі» у творі.

22. Біблійні мотиви та образи у постмодерністському романі О. Слаповського «Перше Друге пришестя».

23. Рецепція біблійних образів Каїна та Авеля у сучасній літературі (на прикладах творів Х.Л. Борхеса «Каїн і Авель» та Е-Е.Шмітта «Концерт пам’яті ангела» - за вибором студента).

24. Мотиви Нового Заповіту в романі Е-Е. Шмітта «Євангеліє від Пілата».

25. Образ Пілата в європейській літературній традиції та його інтерпретація в романі Е-Е. Шмітта «Євангеліє від Пілата».

26. Тема голокосту у сучасній літературі (на прикладі оповідання Д.Рубіної «Циганка»).

27. Постмодерністський принцип «світ як текст» у оповіданні Х.Л. Борхеса «Вавілонська бібліотека».

28. Втілення рис неоміфологізму у творі Ф. Дюрренматта «Мінотавр».

29. Вікторіанська доба та своєрідність її відображення в романі Дж. Фаулза «Жінка французького лейтенанта»: постмодерністська гра, пародіювання та стилізація.

30. Принципи постмодернізму в творчості В. Пелєвіна (на прикладі повістей «Омон Ра», «Життя комах», роману «Чапаєв і Пустота» та ін. - за вибором студента).

31. Постмодернізм у сучасній літературі та культурі: принципи їх художнє втілення у сучасній літературі (на прикладах творів У.Еко, К.Рансмайра, Дж. Хеллера, П.Зюскінда. В Пєлєвіна та ін. – за вибором студентів).

32. Риси неоміфологізму в оповіданнях Л. Петрушевської («Казка про годинник», «Дівчина-Ніс», «Кошеня Господа Бога» - за вибором студентів.

33. Проблема протистояння особистості та системи в сучасній літературі (на прикладі романів К. Кізі «Політ над гніздом зозулі» та М. Кундери «Нестерпна легкість буття» - за вибором студентів).

34. Художня трансформація біблійно-міфологічних образів в сучасній літературі (на прикладі оповідань Ф. Дюрренматта «Містер Ч. у відпустці». «Мінотавр»; Т. Толстої «Серафім», Х.Л. Борхеса «Каїн і Авель», Е-Е.Шмітта «Концерт пам’яті ангела» - за вибором студентів).

35. Традиція «євангельської прози» в літературі ХХ століття. (на прикладах романів М.Павича «Дамаскін, Е-Е. Шмітта «Євангеліє від Пілата», О. Слаповського «Перше друге пришестя» та ін. – за вибором студента).

36. Соціально-психологічні проблеми сучасної «жіночої прози» (на прикладах прочитаних творів Л. Петрушевської, Л. Уліцької, Д. Рубіної Т.Толстої - за вибором студента).

37. Футурологічні застереження у антиутопічних творах сучасної літератури (на прикладах творів В.Войновича «Москва 2042», Л. Петрушевської «Нові робінзони», М.Уельбека «Елементарні частки» та ін. - за вибором студента).

38. Інтертекстуальна природа сучасної літератури (на прикладі творів, Х.Л. Борхеса «Вавілонська бібліотека», У.Еко «Ім’я троянди», К.Рансмайра «Останній світ», В.П’єцуха «Демонстрація можливостей» та ін. – за вибором студентів).

39. Риси постмодерністської поетики в романі У.Еко «Ім’я троянди».

40. Образ митця-маргінала у постмодерністському романі П.Зюскінда «Запахи».

41. Проблема «митець і влада» у постмодерністському романі К. Рансмайра «Останній світ».

42. Рецепція мотивів та образів поеми П.Овідія «Метаморфози» у структурі постмодерністського роману К. Рансмайра «Останній світ».

43. Новаторський характер роману Дж. Фаулза «Жінка французького лейтенанта»: сюжетно-композиційні особливості, риси постмодерністської поетики.

44. М.Павича «Хозарський словник»: жанрова специфіка роману-лексикону; структурно-композиційні особливості твору.

45. Тема «митець і творчість» у творчості М. Павича. Образ храму у повісті «Дамаскін».

46. Своєрідність концепції історії у романі Дж. Барнса «Історія світу у 10 ½ частинах»: жанрова та структурно-композиційна своєрідність твору.

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-23; просмотров: 276; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.22.51.241 (0.038 с.)