Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Принципи постмодернізму в сучасній російській літературіСодержание книги
Поиск на нашем сайте
1. Постмодернізм в сучасному літературознавстві. Проблема дефініції. Трансісторичний та історичний підходи. Принципи постмодернізму. Теоретики и митці постмодернізму. 2. Принципи постмодернізму у оповіданнях Т.Толстої (Серафим. Окошко.) 3. Принцип інтертекстуальності в оповіданнях В.П’єцуха (Демонстрация возможностей. Наш человек в футляре)
Література 1. Киреева, Н.В. Постмодернизм в зарубежной литературе: Учебный комплекс... Гриф УМО РФ / Н.В. Киреева. – М.: Флинта: Наука, 2004. - 216 с. 2. Ильин И. Постмодернизм: Словарь терминов. М.: Интрада, 2001. – 384с. 3. Постмодернизм. Энциклопедия. Сост. и науч. ред. А.А.Грицанов, М.А.Можейко. Минск: Интерпрессервис; Книжный Дом, 2001. - 1040 4. Енциклопедія постмодернізму / За ред. Ч. Енквіста, В.Е. Тейлора / Пер. з англ.. – Київ: Основи, 2003. – 504 с. 5. Курицын В. Русский литературный постмодернизм. - М.: ОГИ, 2000. – 288 с. 6. Лиотар Ж.Ф. Ответ на вопрос: что такое постмодерн // Современная литературная теория. Антология I Сост. И.В. Кабанова. - М.: Флинта: Наука, 2004. - 344 с. – с243-258. 7. Затонский Д. В. Модернизм и постмодернизм: мысли об извечном коловращении изящных и неизящных искусств. М.: АСТ: Фолио, 2000. 256 с. 8. Лиотар Ж. - Ф. Состояние постмодерна / Перевод с франц. Н.А.Шматко ― М.: Алетейя, 1998. ― 160 c. 9. Пьецух В. Плагиат. Повести и рассказы. М.: “Глобулус”, НЦ ЭНАС, 2006. - 304 с. 10. Толстая Т.Н. Не кысь / Татьяна Толстая. М.: изд-во Эксмо, 2004. - 608 с. Завдання: Для ефективного аналізу творів В.П’єцуха необхідно прочитати твори М.Гоголя «Шинель» та А.Чехова «Человек в футляре».
Семінарське заняття № 2 Новаторський характер творчості Дж. Фаулза 1. Дж. Фаулз і сучасний постмодерністський роман Англії. Проблема творчого методу митця. Жанрова та проблемно-тематична своєрідність творчості. 2. Новаторський характер роману «Жінка французького лейтенанта»: особливості сюжету й композиції. Відкритість фіналу. 3. Вікторіанська доба і сучасність в романі. «Вікторіанський роман» як форма стилізації у романі. 4. Система образів-персонажів у творі (образи Сари, Ернестіни та Чарльза). Особливості характеротворення у романі. 5. Риси постмодерністської поетики. Література: 1. Затонский Д.В. Интермедия: Кому понадобились викторианцы, или Магия открытых финалов // Затонский Д.В. Модернизм и постмодернизм: Мысли об известном коловращении изящных и неизящных искусств. – Харьков-М., 2000. 2. Киреева, Н.В. Постмодернизм в зарубежной литературе: Учебный комплекс... Гриф УМО РФ / Н.В. Киреева. – М.: Флинта: Наука, 2004. - 216 с. 3. Арнольд И.В., Дьяконова Н.Я. Авторский комментарий в романе Джона Фаулза «Женщина французского лейтенатна» //Изв. АН СССр, 1985. ––Т.44 №5. Серия Лит. И яз. 4. Долинин А. Паломничество Чарльза Смитсона: (О романе Дж.Фаулза «Подруга французского лейтенанта») // Изв. АН СССр, 1985. ––Т.44 №5. Серия Лит. И яз. 5. Михальська Н.П. Джон Фаулз // Зарубіжні письменники. Бібліографічний словник. Ч.2. – Тернопіль, 2006.
Семінарське заняття № 3 Концепція історії в сучасному англійському постмодерністському романі. Дж. Барнс «Історія світу у 10 ½ частинах».
Література
Семінарське заняття № 4 Сучасна італійська література постмодернізму. Роман У.Еко «Ім’я троянди». Семіотичні та гуманістичні ідеї твору. 1. У. Еко - науковець і письменник. Філософсько-естетичні та семіотичні погляди. 2. Ідейно-художній аналіз роману Імя троянди” - Поєднання принципу розважальності та науковості у жанровій структурі роману; - Категорії “лабіринту”, “різоми”, “коду”, “каталогу” у творі, - Образ “книги” у творі: текст як метафора світу; - Філософська проблематика твору; - Образ автора і реалізація принципу “смерть автора” - Сенс ідейного протистояння В. Баскервільского і ченця Хорхе. - Проблема назви твору; - Семіотичні ідеї роману. 3. Засади постмодерністського письма у “Нотатах на полях “Імені рози” У. Еко. Література 1. Эко У. Имя розы. – С.-Пб.: Симпозиум. – 2000. 2. Эко У. Заметки на полях «Имени розы» // Имя розы. – С.-Пб.: Симпозиум. – 2000. 3. Бахмутский В. Исторический роман и детектив // Бахмутский В. В поисках утраченного. – М., 1994. 4. Лотман Ю. Выход из лабиринта // Имя розы. – С.-Пб.: Симпозиум. – 2000.Энциклопедия литературных произведений. – М.:ВАГРИУС, 1998. 5. Невярович Н. Справа Хорхе, або Де вихід з лабіринту // Всесвітня література в середніх навчальних закладах. – 2004. - № 7. – С.15-17.
Семінарське заняття № 5 Патрік Зюскінд та його постмодерністський роман “Запахи. Історія одного вбивці” 1. П. Зюскінд: шлях до літератури. Філософсько-естетичні погляди митця і культура постмодернізму. 2. Характерні риси творчості П. Зюскінда. 3. Ідейно-художній аналіз роману “Запахи. Історія одного вбивці” - Особливості детективного сюжету роману; - Історичне тло та його “театральна” функція у творі; - Ж.Б. Гренуй – герой-маргінал, типологія образу в світовій літературі. - Тема митця й мистецтва в контексті культури постмодернізму; - “Запах” як постмодерністська модель мистецтва. - Тріумф і поразка Гренуя-митця. - Риси поетики роману (інтертекстуальність, стильова гра, поєднання прийомів “масової” та “елітарної літератури” тощо). Література
Семінарське заняття № 6 Роман К. Рансмайра “Останній світ» К. Рансмайр: філософсько-естетична погляди письменника. Історія написання роману “Останній світ”. Ідейно-художній аналіз роману К. Рансмайра “Останній світ” - Діалог з античністю у сучасному постмодерністському романі - Проблема “письменник і влада” у Давньому Римі і сучасному світі - Образ Овідія – митця-вигнанця, письменника-маргінала. - Міф і дійсність у романі. Провідні міфологічні сюжети. Особливості свідомості мешканців Томів. - Наскрізні образи та мотиви твору - Загадка Трахіли. Семіотичний код кам’яного тексту. - Принципи та художні прийоми постмодернізму у творі. - “Метаморфози” як метафора постмодерністського світобачення. Література 1. Рансмайр К. Последний мир. Роман. Пер. с нем. Н. Федоровой // Знамя. – 1992. – № 10 –11. 2. Рансмайр К. Останній світ. Роман. / Пер. з нім. О. Логвиненка. Післямова Л. Цибенко. – К.: Основи. – 1994. – 206 с. 3. Рансмайр К. Останній світ. Роман. / Пер. з нім. О. Логвиненка // Всесвіт. – 1992. – № 3 – 4 – С.3 – 103. 4. Бегун Б. Феномен постмодернизма // Всесвітня література та культура. – 2002. - № 3. – С.3 – 9. 5. Затонський Д. Метаморфозы Овидия, или Покушения на движущееся время (К. Рансмайр «Последний мир» // Вікно в світ. – 2000. – № 2 (11). – С.132-137. 6. Затонский Д. Модернизм и постмодернизм: Мысли об изящном коловращении изящных и неизящных искусств. – Харьков: Фолио; М.: ООО «Издательство АСТ», 2000. – 256 с. 7. Затонский. Рансмайр Кристоф // Энциклопедия литературных героев. Зарубежная литература ХХ века. – М.: Олимп; ООО «Издательство АСТ». 1998. – С.452 – 454. 8. Карельский А. О людях и камнях, о людях и птицах // Рансмайр К. Последний мир. – М., 1993. – С. 7. 9. Цибенко Л. Кристоф Рансмайр і його роман “Останній світ”// Рансмайр К. Останній світ. Роман. / Пер. з нім. О. Логвиненка. – К.: Основи. – 1994. – 206 с.
Семінарське заняття № 7 Принцип гіпертексту у творчості Мілорада Павича. Рецепція візантійських мотивів у повісті «Дамаскін». 1. Творчість М. Павича в контексті літератури постмодернізму. Традиції сербської і світової літератури у творчому доробку письменника. 2. Роман-словник “Хозарський словник”. Сюжетно-композиційні особливості твору. Сюжетні лінії. Ідея умовності історичної істини. 3. Ідейно-художній аналіз повісті “Дамаскін” - Візантійські мотиви у творі - Ідея “третього храму” у творі. - “комп’ютерна” композиція твору та варіативність фіналу. - Принцип “кодування” у повісті. “Текст” і моделювання дійсності. - Елементи поетики постмодернізму у творі.
Література 1. Архіпелаг “Павич”, острів “Дамаскін” // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2003. - № 7 – С 33-49. 2. Интервью с Милорадом Павичем // ИЛ. – 2002. – № 2. 3. Ковбасенко Ю. Література постмодернізму: по той бык різних боків // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2002. - №5. – С. 2-12. 4. Павич М. Скляний равлик // Всесвіт, 2002. - № 7-8 (публікація включає “Дамаскін”)
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-23; просмотров: 284; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.142.200.102 (0.007 с.) |