Тема: «Поезія Ю.Андруховича» 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема: «Поезія Ю.Андруховича»



План

1. Збірка «Екзотичні птахи і рослини»: діалог українського бароко і постмодерну.

2. Деканонізація та деміфологізація «Пісень для мертвого півня».

3. «Індія» – поліметричний вірш періоду постмодерну.

Завдання: зробити повний ідейно-художній аналіз однієї з поезій Ю.Андруховича на вибір.

Література

1. Деркачова О. Особливості суїцидальної поведінки ліричного героя (на матеріалі творів Ю. Андруховича, Вишенського С., Процюка С.) / О. Деркачова // Слово і час. – 2005. – № 4 (532). – С.43-48.

2. Голобородько Я. Нова естетика Юрія Андруховича: [Рефлексії над збіркою «Пісні для мертвого півня»] / Я. Голобородько // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2006. – № 9-10. – С. 112-122

3. Голобородько Я. Ю. Нова поетика Юрія Андруховича. Про знакові грані збірки «Пісні для мертвого півня» / Я. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2006. – № 19-21. – С.45-46.

4. Харчук Р. Юрій Андрухович – «Орфей хронічний» / Роксана Харчук // Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 127-154.

 

Заняття № 15

Тема: «Роман «Польові дослідження з українського сексу» О.Забужко – каталізатор феміністичного дискурсу в сул»

План

1. Образ егоїстичної інтелектуали – постмодерністські візії у романі.

2. Особливості нарації в романі.

3. Образ Миколи: жіноча концепція чоловічої позиції в сучасному суспільстві.

4. Дискусія про роман в сучасному літературознавстві.

Завдання: порівняти феміністичну прозу Є.Кононенко та О.Забужко.

 

Література

1. Масенко Л. Визначальні мотиви «Польових досліджень з українського сексу» / Л. Масенко // Слово і час. – 1997. – №2. – С. 28-31.

2. Синчак О. Риторичне значення рольового дейксису в жіночому автобіографічному дискурсі («Польові дослідження з українського сексу» О.Забужко) / О. Синчак // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах [Текст]: Зб. наук. праць фак. лінгвістики Гуманітарного ін-ту Нац. авіац. ун-ту. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2009. – Вип. 17. – С. 94-104.

3. Таран Л. Ланцюгова реакція: [Рецепція на рецепції роману Оксани Забужко «Польові дослідження з українського сексу»] / Л. Таран // Кур'єр Кривбасу. – 2006. – № 4 (197). – С. 196-205.

4. Харчук Р. Оксана Забужко – авторка першого українського бестселера / Роксана Харчук // Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 182-198.

Заняття № 16

Тема: «Роман «Музей покинутих секретів» О.Забужко»

План

1. Історія створення роману.

2. Композиційні особливості роману. Зміщення і перетин часових площин у сюжеті роману.

3. Проблематика роману.

4. «Упівська» історія в романі – своєрідність авторського потрактування.

5. Система образів-персонажів у романі. Образ Дарини Гощинської

6. Комплекс архетипів у романі.

Завдання: 1) аргументувати назву роману «Музей покинутих секретів» О.Забужко; 2) простежити співвідношення історичної правди і художнього вимислу в романі «Музей покинутих секретів»; 3) порівняти особливості зображення діяльності УПА у творах М.Матіос, «Музеї покинутих секретів» О.Забужко, «Чорному вороні» В.Шкляра.

Література

1. Агеєва В. Оксана Забужко в «музеї» УПА / В. Агеєва // Дзеркало тижня. – 2010. – 15-22 січня (№1). – С. 13.

2. Жежера В. Еротика історії: остання помітна подія нашого книжкового ринку – роман Оксани Забужко «Музей покинутих секретів»... // Голос України. – 2010. – 12 березня (№44). – С. 9.

3. Костюк В. Дискурс ненависти в оболонці порногламуру: [роман Оксани Забужко «Музей покинутих секретів»] // Критика. – 2010. – Вересень-Жовт., №9-10. – С. 30-32.

4. Харчук Р. Оксана Забужко – авторка першого українського бестселера / Роксана Харчук // Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 182-198.

 

Заняття № 17

Тема: «Роман О.Ульяненка «Сталінка»

План

1. Антитетичний світ прози О.Ульяненка на прикладі роману «Сталінка».

2. Композиційні особливості роману.

3. Проблематика роману.

4. Система образів-персонажів у романі.

Завдання: розкрити питання: «Роль Бога, релігії, церкви в житті і творчості О.Ульяненка».

Література

1. Зборовська Н. Містична безодня у прозі Олеся Ульяненка / Н. Зборовська // Зборовська Н. Феміністичні роздуми: На карнавалі мертвих поцілунків. – Л.: Літопис, 1999. – С. 156-161.

2. Тендітна Н. М.  Естетика смерті у прозі Є.Пашковського та О.Ульяненка [Текст]: автореф. дис.... канд. філол. наук: 10.01.01: захищ. 19.06.09 / Надія Миколаївна Тендітна. – Кіровоград, 2009. – 20 с.

3. Тендітна Н. Детективні компоненти в постмодерному романі О.Ульяненка «Дофін Сатани» / Н. Тендітна // Наукові записки. Серія: Літературознавство [Текст] / за ред. М.Ткачука. – Тернопіль, 2007. – Вип. 22. – С. 162-174.

4. Тендітна Н. Дослідження поховальних ритуалів та забобонів у творчості Є. Пашковського та О. Ульяненко / Н. Тендітна // Донецький вісник наукового товариства ім. Шевченка. – 2008. – Т. 23. – С. 92-100.

5. Харчук Р. Олесь Ульяненко – «Його правда завжди нищівна» / Роксана Харчук // Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 92-97.

Заняття № 18



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-08-16; просмотров: 58; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.14.1.136 (0.027 с.)