Тема: «роман С. Процюка «тотем» 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема: «роман С. Процюка «тотем»



План

1. Психоаналітичні студії С.Процюка. «Тотем і табу» З.Фройда і «Тотем» С.Процюка.

2. Система образів-персонажів у романі. Особливості образотворення.

3. Проблематика роману «Тотем».

Завдання: 1) ознайомитися із працею З.Фройда «Тотем і табу», законспектувати основні положення; 2) порівняти психоаналітичні студії С.Процюка та Н.Зборовської.

Література

1. Деркачова О. Особливості суїцидальної поведінки ліричного героя (на матеріалі творів Ю.Андруховича, С.Вишенського, С.Процюка) / О. Деркачова // Слово і час. – 2005. – № 4 (532). – С.43-48.

2. Костецька Л. О. Комплекси в структурі психіки персонажів роману С.Процюка «Тотем» / Л. О. Костецька, Т. Ю. Міщенко // Вісник Запорізького національного університету. Серія: Філологічні науки: зб. наук. ст. / головн. ред. П.І. Білоусенко. – Запоріжжя, 2009. – №1. – С. 82-85. – http://ebooks.znu.edu.ua/files/Fakhovivydannya/vznu/filologichni/Filologi-1-2009/082-85.pdf.

3. Процюк С. Степан Процюк: «Проза не повинна бути нудною!»: [Інтерв'ю з Степаном Процюком, творчість якого належить до «визначних» у перебігу літпроцесу нашої доби / Зап. Р.Мельників] / С. Процюк // Книжковий клуб плюс. – 2004. – №1. – С.40-44.

4. Процюк С. Степан Процюк: «Часто шкодую, що не володію бойовим мистецтвом»: [Інтерв'ю з С. Процюком – поетом, прозаїком, літературознавцем, есеїстом, одним з адептів школи поетів «Нова дегенерація»] / С. Процюк; Зап. О. Деркачова // Книжковий клуб плюс. – 2006. – № 9. – С. 30-32.

5. Харчук, Р. Нова love story від Степана Процюка із зізнанням у нелюбові до Галичини й любові до психоаналізу / Р. Харчук // Кур'єр Кривбасу. – 2007. – № 206-207. – С. 347-352.

6. Харчук Р. Степан Процюк – «письменник периферії, зубожілої провінції» / Роксана Харчук // Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 97-106.

Заняття № 12

Тема: «Роман Ю.Андруховича «Перверзія»

План

1. Символічне навантаження назви роману.

2. Наратологічні особливості роману.

3. Тема «заходу» в романі (зв'язок із постмодерністськими тенденціями).

4. Опера «Орфей у Венеції» як зразок пастишотворення у романі.

Завдання: на прикладі роману «Перверзія» Ю.Андруховича охарактеризувати таку рису, як карнавалізація в сучасній постмодерній прозі. 

Література

1. Бова І.В. Венеція в романі «Перверзія» Ю. Андруховича: зіткнення стихій хаосу й космосу / І.В. Бова // Вісник Запорізького державного університету. Серія: Філологічні науки. – Запоріжжя: ЗДУ, 2004. – №3.– С. 22-24.

2. Галич А. Асоціонімний світ романів Юрія Андруховича початку ХХІ століття / А. Галич // Слово і час. – 2008. – № 8.– С. 48-54.

3. Давидченко Т.С. Детективний хронотоп у романі Ю.Андруховича «Перверзія» / Т.С. Давидченко // Вісник Запорізького державного університету. Серія: Філологічні науки. – Запоріжжя: ЗДУ, 2004. – №3. – С.67-71.

4. Лизлова С.М. Геопоетика Ю.Андруховича: «хронічні» ігри з Орфеєм / С.М. Лизлова // Литературоведческий сборник / Літературознавчий збірник. – Донецьк: ДНУ, 2004. – Вип.19. – С. 146-156.

5. Слободяник Г.Л. Міфопоетичний аспект семантики просторових образів у романі Юрія Андруховича «Переверзія» / Г.Л. Слободяник // Вісник Запорізького державного університету. Серія: Філологічні науки. –Запоріжжя: ЗДУ, 2004. – №3. – С.195-197.

6. Сокол Л.П. Український постмодерністський роман: реалії та критика (на прикладі роману Ю. Андруховича «Перверзія») / Л.П. Сокол // Наукові записки Національного університету «Києво-Могилянської академії». Серія «Філологічні науки», 2003. – № 21. – С.36-41.

7. Сокол Л.П. Український постмодерністський роман: реалії та критика (на прикладі роману Ю. Андруховича «Перверзія») / Л.П. Сокол // Наукові записки. – К.: Вид. дім «КМ Академія», 2003. – Т.21. – С.36-41

8. Хомеча Н.Феномен карнавалізації у поезії Юрія Андруховича / Н. Хомеча // Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство: Збірник наукових праць. – Рівне, 2000. –Вип.8.– С.41-48.

9. Харчук Р. Юрій Андрухович – «Орфей хронічний» / Роксана Харчук // Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 127-154.

 

Заняття № 13

Тема: «Роман Ю.Андруховича «Дванадцять обручів»

План

1. Вплив «бубабістських» ідей на задум та художнє втілення твору.

2. Образ «проклятого поета» в романі.

3. Образ «богемного героя». К.-Й.Цубруннен – продовження теми С.Перфецького («Перверзія»).

4. Образи-символи в романі (Карпатські гори, «Крайслер Імперіал», «дванадцять обручів Антонича» тощо).

Завдання: простежте перегук теми «проклятого поета» в романі «Дванадцять обручів» та інших творах Ю.Андруховича; з’ясуйте, хто ще із письменників-постмодерністів звертається до цього образу?

Література

1. Бербенець Л. Текст-пастиш у творчості Юрія Андруховича / Л. Бербенець // Слово і час. – 2007. – № 2. – С. 49-59.

2. Бетко І. Архетипальна постать блазня в українській постмодерній прозі (на прикладі творів Ю. Андруховича та ін.) / І. Бетко // Слово і час. – 2009. – № 3.– С. 54-64.

3. Данильчук О.Ф. Юрій Андрухович – форпост українського постмодернізму: Урок літератури в 11 класі / О.Ф. Данильчук // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2005. – № 1. – С.14-16.

4. Ігнатів Н.Є. Часові координати художнього простору. Час в автобіографічній прозі Ю.Андруховича / Н.Є. Ігнатів // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2006. – № 19-21. – С. 47-50

5. Масенко Л. Мовна гра в літературній антропонімії роману Юрія Андруховича «Дванадцять обручів» / Л. Масенко // Урок української. – 2007. – № 6. – С.18-20.

6. Павлишин М. «Дванадцять обручів» Юрія Андруховича, або туга за серединою / М. Павлишин // Сучасність. – 2004. – № 7-8. – С. 69-85.

7. Харчук Р. Юрій Андрухович – «Орфей хронічний» / Роксана Харчук // Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2008. – С. 127-154.

 

Заняття № 14



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-08-16; просмотров: 50; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.42.168 (0.009 с.)