Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Retell the text above using the words / expressions in bold. Make it in not less than 15 sentences.
Describe the pictures using the words from the box and supporting questions.
1. What is happening? 2. What vehicles are there in the picture? 3. What do you think the health problem is? 4. What could have caused it? 5. Do you think it is a real situation or a training exercise? Why? Explain. Role-palay the situation. Situation 1 Student A is a pilot who has medical emergency on board. Student B is an ATCO and asks student A among other questions the following ones: · what exactly happened; · how many people were injured; · what assistance the crew required; · whether anything had already been done to help the passengers or not; · gives some advice / recommendations. Then tell the information you found out to another group-mate using discourse markers and connectors from the Appendix. Situation 2 Student A is a sick / ingured person on board the aircraft. Student B is a flight attendant. Ask Student A among other questions the following ones: · what the symptoms are; · how serious the medical condition is; · what special medical eguipment he needs (if any); · gives recommendations to student A. Then tell the information you found out to another group-mate using discourse markers and connectors from the Appendix. Situation 3 Student A is a pilot. Student B is ab-initio pilot who asks student A about medical issues. Student B wants to know about harmful conditions and professional diseases pilots may experience at their work. He also asks student A about the procedure of undergoing medical examinations. Then Student B tells the information she / he found out to another group-mate using discourse markers and connectors from the Appendix. Situation 4 Student A is a pilot. Student B is ATCO. They speak about their jobs being rather stressful. During the communication they point out things which cause stress and the ways of coping / dealing with it. Then Student A tells the information she / he found out about the ATCO’s profession to another group-mate and Student B tells the information she / he found out about the profession of a pilot to another group-mate using discourse markers and connectors from the Appendix. Unit 5. Weather, climate, natural disasters Weather. Meteorological Hazards “After rain comes fair weather”. An English proverb
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-07-18; просмотров: 71; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.224.63.87 (0.003 с.) |