Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
З розв’язанням у гармонічних мажорі і мінорі↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 4 из 4 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Та у послідовностях.
Характерні інтервали – це інтервали, які властиві лише гармонічнимвидаммажоруімінору.
До першої пари характерних інтервалів відносяться: * збільшена секунда (зб.2) з розв’язанням в сторону розширення, тобто у чисту кварту (ч.4); * зменшена септіма (зм.7) з розв’язанням в сторону звуження, тобто у чисту квінту (ч.5).
В гармонічних мажорі і мінорі збільшена секунда (зб.2) знаходиться між УІ (b) і УІІ(#) ступенями, а її обернення – зменшена септіма між УІІ(#) і УІ (b). Ці інтервали – консонуючі, а при розв’язанні стають дисонуючими інтервалами.
Гармонічний мажор і гармонічний мінор: зб.2 ® ч.4 зм.7 ® ч.5
=============================== =============================== =============================== ===============================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджувати з тактуванням:
=============================== =============================== =============================== мажор: (І ст.) в.3 – м.3 – м.2 – зб.2 – м.2 – ч.4â – м.2 – м.3â – м.3â – в.2â // =============================== мінор: (У ст.) ч.4 – м.2â – зб.2â – м.2â – ч.1 – ч.5â – м.3 – в.3 – ч.4â – в.2â //
=============================== мажор: (ІІІ ст.) =============================== мінор: (УІІ# ст.)
Тема № 5 (ІІ півріччя). Мажорний і мінорний тризвуки як тонічні тризвуки З оберненнями від звука вгору і вниз.
м. 3 ¯ в. 3 ¯ + + T5/3 - в. 3 (ч. 5) t5/3 - м. 3 (ч. 5)
ч. 4 ¯ ч. 4 ¯ + + T6/3 - м. 3 (м.6) t6/3 - в. 3 (в.6)
в. 3 ¯ м. 3 ¯ + + T6/4 - ч. 4 (в. 6) t6/4 - ч. 4 (м. 6)
“ля”á ================================ “ля”â ================================
================================ ================================================================ ================================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджувати з тактуванням:
================================ ================================ ================================ ================================
Тема № 6 (II півріччя). Головні тризвуки з оберненнями і розв’язанням У натуральному мажорі.
Головні тризвуки у натуральному мажорі – це мажорні тризвуки, які будуються на головних ступенях ладу (І, ІУ, У) – Т5/3 (T), S5/3 (S), D5/3 (D). Кожний з тризвуків має два обернення: секстакорд (6/3) і квартсекстакорд (6/4).
Головні тризвуки з оберненнями будуються на таких ступенях мажору:
Т5/3 (T) – І ст. S5/3 (S) – ІУ ст. D5/3 (D) – У ст.
Т6/3 (T6) – ІІІ ст. S6/3 (S6) – УІ ст. D6/3 (D) – УІІ ст.
Т6/4 – У ст. S6/4 – І ст. D6/4 – ІІ ст.
================================ ================================ Субдомінантовий і домінантовий тризвуки з оберненнями є нестійкими акордами і розв’язуються у тонічний тризвук з оберненнями, тобто у стійкі акорди, утворюючи акордові звороти або акордові послідовності:
S5/3 - Т6/3; S6/3 - Т6/4; S6/4 - Т5/3; D5/3 - Т6/4; D6/3 - Т5/3; D6/4 - Т6/3, наприклад,
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджувати з тактуванням:
================================ ================================ ================================ ================================
Тема № 7 (ІI півріччя). Головні тризвуки з оберненнями і розв’язанням У гармонічному мінорі.
Головні тризвуки у гармонічному мінорі – це тризвуки, які будуються на головних ступенях ладу (І, ІУ, У) – t5/3 (t), s5/3 (s), D5/3 (D). Тризвуки на І і ІУ ступенях – мінорні, а на У ступені (враховуючи гармонічний вид мінору) – мажорний. У натуральному мінорі головні тризвуки – мінорні (t5/3, s5/3, d5/3). Кожний з тризвуків має два обернення: секстакорд (6/3) і квартсекстакорд (6/4).
Головні тризвуки з оберненнями будуються на таких ступенях гармонічного мінору:
T5/3 (t) – І ст. s5/3 (s) – ІУ ст. D5/3 (D) – У ст.
t6/3 (t6) – ІІІ ст. s6/3 (s6) – УІ ст. D6/3 (D6) – УІІ# ст.
t6/4 – У ст. s6/4 – І ст. D6/4 – ІІ ст.
================================ ================================
Субдомінантовий і домінантовий тризвуки з оберненнями є нестійкими акордами і розв’язуються у тонічний тризвук з оберненнями, тобто у стійкі акорди, утворюючи акордові звороти або акордові послідовності:
s5/3 - t6/3; s6/3 - t6/4; s6/4 - t5/3; D5/3 - t6/4; D6/3 - t5/3; D6/4 - t6/3, наприклад,
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджувати з тактуванням:
================================ ================================ ================================ ================================
Тема № 8 (ІI півріччя). Акордові звороти і послідовності з пройденими акордами (закріплення).
СТУПЕНІ А К О Р Д И
YII D6 (D6) YI S6 (s6) Y T6/4 (t6/4) D (D) T6/4 (t6/4) IY S (s) III T6 (t6) T6 (t6) II D6/4 (D6/4) I T5/3 (t5/3) S6/4 (s6/4) T5/3 (t5/3)
Творче завдання: побудувати акорди і створити до них мелодії –
& ================================== ? =============================== === T T6 T6/4 / S6 S S6/4 / D6 D6/4 D / T T T //
& ================================== ? =============================== === D / t s6/4 D6 t / s t6/4 s6 s / t6/4 D /
& ================================== ? =============================== === / / / // Зразок акордових зворотів та послідовностей:
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджувати з тактуванням:
================================ ================================ ================================ ================================ Примітка: акордові звороти – автентичний: T – D; D – T; Акордові послідовності –плагальний: T – S; S – T; складаються з акордових – повний: T – S – D – T; зворотів.
================================ ================================
Тема № 9 (ІI півріччя). Побічні тризвуки у натуральних ладах.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 1837; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.30.137 (0.005 с.) |