Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Частинна форма у вокальній та інструментальній музиці.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Перемінний або змінний лад – це два лади (наприклад, мажор і мінор), які чергуються протягом музичного твору або змінюють один одного. У заміні одного ладу на інший найчастіше приймають участь паралельні натуральні лади, бо вони мають однаковий звуковий склад, ключові знаки, але різні тоніки.
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджування з тактуванням:
Одночастинна форма – це музична побудова (структура), яка відтворює завершену музичну думку. Куплет пісні, який складається із заспіву, є 1-частинною формою або періодом. Двочастинна форма – це музична побудова (структура), яка складається з двох частин (періодів). Пісня, яка складається із заспіву та приспіву, утворює 2-частинну форму. Тричастинна форма – це музична побудова (структура), яка складається з трьох частин (періодів), остання якої переважно повторюється (реприза). Ця форма властива інструментальним п’єсам різноманітного характеру.
Аналіз музичних прикладів, виконання їх з тактуванням:
================================ ================================
Тема №15 (І півріччя). Перемінні розміри (рівномірні і нерівномірні або періодичні і неперіодичні) в українській народній пісні.
У деяких музичних творах розміри можуть змінюватись або чергуватись. Такі розміри називаються перемінними або змінними. Чергування різних розмірів буває рівномірним (періодичним) або нерівномірним (неперіодичним).
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджування з тактуванням:
================================ ================================
Ритмічні партитури і партії, творчі роботи:
Аналіз музичних прикладів, виконання їх з тактуванням:
================================ ================================
Тема №1 (ІІ півріччя). Повторення матеріалу за ІІ півріччя. Ознайомлення з гармонічним і мелодичним мажором.
1. Паралельні мажорні і мінорні тональності: До–мажор – ля-мінор (0 ключових знаків); Соль–мажор – мі-мінор (1 #); Фа–мажор – ре-мінор (1 b); Ре–мажор – сі-мінор (2 #); Сі b–мажор – соль-мінор (2 b). Ля-мажор – фа#–мінор (3 #); Мі b–мажор – до–мінор (3 b). Ступеневі послідовності: І – ІІІ – У – У – ІІІ – І; ІІ – І – УІІ(#) – І; УІІ(#) – І – ІІ – І; ІІ – І – ІІ – ІІІ – ІУ – ІІІ – ІУ – У – УІ(#) – У – УІІ(#) – І; УІІ(#) – І – УІ(#) – У – ІУ – У – ІУ – ІІІ – ІІ – ІІІ – ІІ – І; 2. Інтервали: консонуючі і дисонуючі ч.1 – ч.8 ч.4 – ч.5 м.2 – в.7 в.3 – м.6 в.2 – м.7 м.3 – в.6 3. Акорди: Т5/3; Т6/3; Т6/4; t5/3; t6/3; t6/4;
================================ ================================ ================================ ================================ 4. Розміри: 2/4, 3/4, 4/4, 3/8, тактування; тривалості, паузи, затакт – ритмічні партії і партитури:
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджування з тактуванням:
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ – “ ТРИ ВИДИ МАЖОРУ (ознайомлення та визначення на слух) І ТРИ ВИДИ МІНОРУ”.
Гармонічний мажор– понижений УІ ст. (УІb). Мелодичний мажор– понижені УІ і УІІ ст. (УІ b, УІІb). Гармонічний мінор– підвищений УІІ ст. (УІІ#). Мелодичний мінор– підвищені УІ і УІІ ст. (УІb, УІІb). Зразок для аналізу та виконання під супровід:
Тема №2 (ІІ півріччя). Розмір 6/8 без x ( q. q. // q e q e // q q q q q q// і т.п.). Паузи. Затакт. Тактування (спрощена схема).
Розмір 6/8 – складний розмір (3/8 + 3/8). Ритмічні тривалості і групи, з яких складаються такти в розмірі 6/8:
|| q. || Î. || q q q || q q ä || q ä q || ä q q || q e || q ä || Î e || e q || e Î || ä q || ä e ä ||
Ритмічні партії та створення ритмічних двоголосних партитур:
================================ ================================ ================================ ================================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджувати з тактуванням:
================================ ================================ ================================ ================================ ================================ ================================
Тема № 3 (ІІ півріччя). Тритони з розв’язаннями (від ІУ і УІІ(#)ст.) У тональностях, у послідовностях.
Тритон – це дисонуючий інтервал, який охоплює відстань у три тони. Має дві назви: збільшена кварта (зб.4) або зменшена квінта (зм.5), які звучать однаково і нестійко. У натуральному мажорі і гармонічному мінорі збільшена кварта знаходиться між ІУ і УІІ (#) ступенями, а її обернення – зменшена квінта між УІІ (#) і ІУ ступенями. Як дисонуючі інтервали вони розв’язуються: збільшена кварта в сторону розширення, тобто у сексту; зменшена квінта в сторону звуження, тобто у терцію.
Натуральний мажор: зб.4 ® м.6 зм.5 ® в.3 Гармонічний мінор: зб.4 ® в.6 зм.5 ® м.3
================================ ================================ ================================ ================================ ================================ ================================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх під ритмічний або гармонічний супровід, а також сольфеджувати з тактуванням:
================================ ================================
================================ мажор: (І ст.) в.3 – м.3 – в.2â – зб.4 – м.2 – м.6â – м.2 – м.3â – в.2â – ч.8 // ================================ мінор: (У ст.) ч.4 – м.2â – зб.4â – в.2â – в.3 – ч.4â – м.3â – м.2 – ч.5 – ч.5â //
================================ мажор: (ІІІ ст.) ================================ мінор: (І ст.)
Тема № 4 (ІІ півріччя). Перша пара характерних інтервалів (зб.2 і зм.7)
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 633; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.117.105.230 (0.008 с.) |