Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Структура періоду (мелодії): речення, каденції, фраза, мотив.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
1. Паралельні мажорні і мінорні тональності: До–мажор – ля-мінор (0 ключових знаків);
Соль–мажор – мі-мінор (1 #); Фа–мажор – ре-мінор (1 b); Ре–мажор – сі-мінор (2 #); Сі b–мажор – соль-мінор (2 b). Ступеневі послідовності: І – ІІІ – У – У – ІІІ – І; ІІ – І – УІІ(#) – І; УІІ(#) – І – ІІ – І; ІІ – І – ІІ – ІІІ – ІУ – ІІІ – ІУ – У – УІ – У – УІІ(#) – І; УІІ(#) – І – УІ – У – ІУ – У – ІУ – ІІІ – ІІ – ІІІ – ІІ – І;
Інтервали: консонуючі і дисонуючі ч.1 – ч.8 ч.4 – ч.5 м.2 – в.7 в.3 – м.6 в.2 – м.7 м.3 – в.6
Акорди: Т5/3; Т6/3; Т6/4; t5/3; t6/3; t6/4;
============================== ============================== ============================== ==============================
2. Розміри: 2/4, 3/4, 4/4, тактування; тривалості, паузи, затакт – ритмічні партії і партитури:
Аналіз музичних прикладів, виконання їх словами під ритмічний супровід та сольфеджування з тактуванням:
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ:
Мелодія –основна думка музичного твору. Період – структура (будова) мелодії. Є двох видів: квадратний (класичний) і неквадратний. Квадратний період (8 або 16 тактів) складається з двох речень (по 4 або 8 тактів), речення може ділитися на дві фрази (по 2 або 4 такти), а фраза – на два мотиви (по 1 або 2 такти). Неквадратний період складається з довільної кількості тактів, наприклад, із 6, 7, 9, 10,… але не 8 чи 16 тактів. У кінці кожного речення є каденція – мелодичний зворот, який зупиняє або призупиняє рух мелодії. Половинна каденція – в кінці першого речення (у 4 такті), заключна каденція – в кінці другого речення (7-8 такти).
Тема №2 (І півріччя). Ритмічна група з крапкою ( q. q q ) у розмірах 2/4, 3/4, 4/4. Затакт ( q q ) Крапка біля ноти збільшує її тривалість на половину: q. e = q q q // q. qq = q q qq // Ритмічні партитури і партії:
=============================== =============================== =============================== ===============================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх словами під ритмічний супровід та сольфеджування з тактуванням:
================================ ================================ ================================ ================================ ================================ ================================ ================================
Тема №3 (І півріччя). Ритмічна група з крапкою ( q. q ) у розмірах 2/4, 3/4, 4/4. Затакт ( q. q ) Крапка біля ноти збільшує її тривалість на половину: q. q = q q q (пунктирний ритм). Ритмічні партитури і партії:
=============================== =============================== =============================== ===============================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх словами під ритмічний супровід та сольфеджування з тактуванням:
=============================== =============================== =============================== =============================== =============================== Тема №4 (І півріччя). Ритмічна група з крапкою ( q q .) – ознайомлення. Крапка біля ноти збільшує її тривалість на половину: q q. = q q q (зворотний пунктир). Ритмічні партитури і партії:
=============================== =============================== =============================== =============================== =============================== ===============================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх словами під ритмічний супровід та сольфеджування з тактуванням:
================================================================================================================================ Тема №5 (І півріччя). Обернення інтервалів (від ступенів гам, у послідовностях), Обернення Т5/3 і t5/3 – закріплення.
Обернення інтервалів:
Ч м в o o o o o o o Ч в м
Обернення тризвуків:
М5/3 = в.3 + м.3 = ч.5 М6/3 = м.3 + ч.4 = м.6 М6/4 = ч.4 + в.3 = в.6 м5/3 = м.3 + в.3 = ч.5 м6/3 = в.3 + ч.4 = в.6 м6/4 = ч.4 + м.3 = м.6
Інтонаційні вправи:
================================================================================================================================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх словами під ритмічний супровід та сольфеджування з тактуванням:
Побудувати та інтонувати наступні послідовності інтервалів:
================================ мажор: (І) в.3 – м.3 – ч.5â – в.6 – в.3â – в.2 – ч.4 // (Y) м.3â – м.6 – м.2â – в.2â – в.2â – в.3 – м.2 //
================================
мінор: (ІІІ) м.3â – ч.5 – в.2â – в.2â – в.6 – ч.4â// (YII#) м.3 – в.2â – ч.4â – м.2 – м.3â – м.2 – ч.5â//
Тема №6 (І півріччя). Головні тризвуки у натуральному мажорі, розв’язання акордів.
Головні тризвуки – це тризвуки, які будуються від головних ступенів ладу: І, ІУ, У. У натуральному мажорі від І ступеня – тонічний тризвук (Т5/3); від ІУ ступеня – субдомінантовий тризвук (S5/3); від У ступеня – домінантовий тризвук (D5/3). Субдомінантовий і домінантовий тризвуки є мажорними, але нестійкими тризвуками, тому розв’язуються у тонічні акорди: S – Т6/3; D – Т6/4.
Інтонаційні вправи:
=============================== =============================== =============================== ===============================
Аналіз музичних прикладів, виконання їх словами під ритмічний супровід та сольфеджування з тактуванням:
================================ ================================================================================================
Тема №7 (І півріччя). Головні 5/3 у гармонічному мінорі, розв’язання акордів.
Головні тризвуки – це тризвуки, які будуються від головних ступенів ладу: І, ІУ, У. В гармонічному мінорі від І ступеня – тонічний тризвук (t 5/3); від ІУ ступеня – субдомінантовий тризвук (s 5/3); від У ступеня – домінантовий тризвук (D 5/3). Субдомінантовий і домінантовий тризвуки є нестійкими тризвуками, тому розв’язуються у тонічні акорди: s – t 6/3; D – t 6/4. (Субдомінантовий тризвук – мінорний, домінантовий Тризвук – мажорний).
Інтонаційні вправи:
=========================== ===== =========================== ===== =========================== ===== =========================== ===== =========================== ===== =========================== =====
Проаналізувати, підписати акорди та сольфеджувати з тактуванням:
Аналіз музичних прикладів, виконання їх словами під гармонічний супровід та сольфеджування з тактуванням:
================================ ================================ Побудувати вказані акорди та створити мелодію під них:
================================ ================================ t t t / s s s / t6 t6 t6 / D D D / t6 t6 t6 / s s s / t6/4 D D / t t t //
Тема №8 (І півріччя).
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 798; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.57.5 (0.007 с.) |