Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тональність мі-мінор – натуральна і гармонічна гами, ступені,Содержание книги
Поиск на нашем сайте
T5/3, нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями, обспівування ступенів. Паралельні тональності. Назви тонік мінорних дієзних тональностей від 1 до 7 ключових знаків.
Тональність мі-мінор має один дієз – фа #. Соль-мажор і мі-мінор є паралельними тональностями.
=========================== ===========================
Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== Порядок дієзів (#) - фа, до, соль, ре, ля, мі, сі.
(Назви тонік мінорних дієзних тональностей)
Тема №13 (І півріччя). Тональність мі-мінор – гармонічна і мелодична гами, ступені, T5/3, нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями, обспівування ступенів.
Гармонічний мінор – вид мінору, в якому підвищений УІІ ступінь (УІІ#). Мелодичний мінор – вид мінору, в якому підвищені УІ і УІІ ступені (УІ#, УІІ#).
=========================== ===========================
Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== Тема №14 (І півріччя). Тональність ре-мінор – натуральна і гармонічна гами, ступені, T5/3, нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями, обспівування ступенів. Паралельні тональності. Назви тонік мінорних бемольних тональностей від 1 до 7 ключових знаків.
Тональність ре-мінор має один бемоль – сі b. Фа-мажор і ре-мінор є паралельними тональностями.
=========================== =========================== Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== Порядок бемолів ( b ) - сі, мі, ля, ре, соль, до, фа.
(Назви тонік мінорних бемольних тональностей)
Тема №15 (І півріччя). Тональність ре-мінор – гармонічна і мелодична гами, ступені, T5/3, нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями, обспівування ступенів.
Гармонічний мінор – вид мінору, в якому підвищений УІІ ступінь (УІІ#). Мелодичний мінор – вид мінору, в якому підвищені УІ і УІІ ступені (УІ#, УІІ#).
=========================== ===========================
Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №1 (ІI півріччя). Повторення матеріалу за І півріччя: мажор натуральний і мінор трьох видів, ступеневі послідовності; Основні тривалості, паузи, розміри 2/4, 3/4, 4/4, ритмічні групи, Затакт, тактування, ритмічні партії і партитури. Мажорні гами натурального виду: 1, 1, 1/2, 1, 1, 1, 1/2 – До–мажор (0 ключових знаків); Соль–мажор (1 #); Ре–мажор (2 #); Фа–мажор (1 b); Сі b–мажор (2 b). Ступеневі послідовності: І – У – ІІІ¯ – У – І¯; І – УІІ¯ – І – ІІ – І¯; І – ІІ – УІІ¯ – І; У – ІІІ¯ – І – УІІ¯ – УІ¯ – У¯ – І¯ – ІІ – ІІІ – І¯;
=========================== =========================== Мінорні гами 3-х видів: – натуральний – 1, 1/2, 1, 1, 1/2, 1, 1; – гармонічний – підвищений УІІ ступінь (УІІ#); – мелодичний –підвищені УІ і УІІ ступені (УІ#, УІІ#) – ля-мінор (0 ключових знаків); мі–мінор (1 #); ре–мінор (1 b). Ступеневі послідовності: І – У – ІІІ¯ – У – І¯; У – ІІІ¯ – І – УІІ¯ – УІ¯ – У¯ – І¯ – ІІ – ІІІ – І¯; І – УІІ#¯ – І – ІІ – І¯; І – ІІ – УІІ#¯ – І; І – УІІ#¯ – УІ#¯ – У¯ – І; У – ІІІ¯ – І¯ – І – УІІ¯(н) – УІ¯(н) – У¯ – УІ# – УІІ# – І – У;
=========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання пісні з тактуванням:
3. Розміри: 2/4, 3/4, 4/4, тактування, тривалості, паузи, затакт, ритмічні партії і партитури: =========================== =========================== Аналіз і сольфеджування з тактуванням:
Тема №2 (ІI півріччя). Інтервали: чиста пріма (ч.1), чиста октава (ч.8). Інтонування: ч.1 від ступенів ладів; ч.8 від І ст. вивчених гам, звороти типу: І – І – І – І¯ // І – І – І¯ – І //
Чиста пріма = 0 тонів – є повторенням одного і того ступеня (звука ладу). Чиста октава = 6 тонів – є повторенням того ж ступеня (звука ладу) на іншій висоті.
Інтонаційна вправа:
=========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання пісні з тактуванням:
Аналіз і сольфеджування з тактуванням:
=========================== ===========================
Тема №3 (ІI півріччя). Інтервали: чиста кварта (ч.4), чиста квінта (ч.5). Інтонування – звороти типу: І – У – І¯ // У – І – У¯ // І – У¯ – І //
Чиста кварта = 2,5 тони – ця відстань охоплює чотири ступені. Чиста квінта = 3,5 тони – ця відстань охоплює п’ять ступенів.
Інтонаційна вправа:
=========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання пісень з тактуванням:
Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №4 (ІI півріччя). Інтервали: терції (м. 3; в. 3), сексти (в. 6; м. 6). Інтонування: “терції” в межах пентахорду як секвенція; “сексти” як обернення “терцій”, напр., І – ІІІ – І¯ // ІІІ – І – ІІІ¯ // І – УІ – І¯ // І – УІ¯ – І //
Відстань, яка охоплює три ступені – велика терція (2 тони) та мала терція (1,5 тони). Відстань, яка охоплює шість ступенів – мала секста (4 тони) та велика секста (4,5 тони).
Інтонаційні вправи:
=========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання музичних творів з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №5 (ІI півріччя).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 1190; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.188.218.140 (0.008 с.) |