Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Повторення матеріалу за 1 клас : мажор і мінор (загально),↑ Стр 1 из 4Следующая ⇒ Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Тема №1 (І півріччя). Повторення матеріалу за 1 клас: мажор і мінор (загально), мажорні гами до двох ключових знаків, ступеневі послідовності; Основні тривалості, паузи, розміри 2/4, 3/4, 4/4, затакт, Тактування, ритмічні партії. Мажорні гами натурального виду: 1, 1, 1/2, 1, 1, 1, 1/2 – До–мажор (0 ключових знаків); Соль–мажор (1 #); Ре–мажор (2 #); Фа–мажор (1 b); Сі b–мажор (2 b). Ступеневі послідовності: І – ІІІ – У – У – ІІІ – І; ІІ – І – УІІ – І; УІІ – І – ІІ – І; ІІ – І – ІІ – ІІІ – ІУ – ІІІ – ІУ – У – УІ – У – УІІ – І; УІІ – І – УІ – У – ІУ – У – ІУ – ІІІ – ІІ – ІІІ – ІІ – І;
=========================== =========================== =========================== ===========================
2. Розміри: 2/4, 3/4, 4/4, тактування; тривалості, паузи, затакт – ритмічні партії:
=========================== ===========================
Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуванням:
===========================
=========================== =========================== Тема №2 (І півріччя). Ритмічна група з крапкою (q. e) у розмірах 2/4, 3/4, 4/4. Крапка біля ноти збільшує її тривалість на половину: q. e = q q q Ритмічні партії:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуваннмя, виконання пісень під ритмічний супровід:
=========================== ===========================
Тема №3 (І півріччя). Тональність ля-мінор – натуральна гама, ступені, T5/3, нестійкі ступені з розв’язаннями. Обспівування стійких ступенів, в т. ч. 2-голосно. Поняття “паралельні тональності”.
Будова натуральної мінорної гами:1,½,1,1,½,1,1. Стійкі ступені утворюють мінорний тризвук (t5/3). Тональність ля-мінор має нуль ключових знаків (0 кл. зн.). До-мажор і ля- мінор є паралельними тональностями. Примітка: Паралельні тональності – це мажор і мінор з однаковою кількість ключових знаків, звуковим складом, але різною тонікою (І ступенем).
=========================== =========================== Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
Аналіз і сольфеджування з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №4 (І півріччя). Тональність ля-мінор – гармонічна гама, ступені, Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями. Обспівування ступенів мелодично і гармонічно.
Гармонічний мінор відрізняється від натурального підвищеним УІІ ступенем (УІІ#). Будова натуральної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1, 1. Будова гармонічної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1½, ½.
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
=========================== =========================== ===========================
Тема №5 (І півріччя). Тональність ля-мінор – мелодична гама, ступені, “бекар”, Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями. Обспівування ступенів мелодично і гармонічно.
Мелодичний мінор відрізняється від натурального підвищеними УІ і УІІ ступенями (УІ#, УІІ#). Варіант використання мінору: вгору – мелодичний мінор, вниз – натуральний мінор.
Будова натуральної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1, 1. Будова гармонічної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1½, ½. Будова мелодичної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, 1, 1, ½. Примітка: для скасування підвищення чи пониження основних ступенів використовується бекар (n).
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №6 (І півріччя). Три види мінору (закріплення). Співставлення трьох верхніх тетрахордів. Ступеневі послідовності у 3-х видах мінору та обспівування ступенів.
=========================== І - ІІІ - У - І - УІІ ¯ - УІ¯ - У¯ - ІУ¯ - УІ - У¯ - ІУ¯ - ІІ¯ - ІІІ - ІІ¯ - І¯ =========================== У - І - УІІ#¯ - І - II - I¯ - У¯ - УІ - УІІ# - І - У¯ - ІІІ¯ - ІУ - У - УІІ# - І
=========================== УІІ# - І - ІІ - І¯ - УІІ#¯ - УІ#¯ - У¯ - І¯ - ІІ - ІУ - ІІІ¯ - У - УІ# - УІІ# - І
=========================== =========================== =========================== ===========================
Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №7 (І півріччя). Повторення назв інтервалів за 1 клас. Обернення інтервалів, інтонування їх від І ступеня Вгору і вниз на основі натуральних ладів.
Відстань між двома звуками називається інтервалом. Обернення інтервалу – це перенесення нижнього звука на октаву вгору або верхнього звука на октаву вниз:
Пріма (1) Секунда (2) Терція (3) Кварта (4)
↕ ↕ ↕ ↕
Октава (8) Септіма (7) Секста (6) Квінта (5)
Інтонаційні вправи:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
Тема №8 (І півріччя). Секвенція. Мотив. (На основі окремих інтервалів, наприклад, в об’ємі терції).
Секвенція – це повторення звороту (мотиву) на іншій висоті ладу. Секвенція буває висхідною () або низхідною (¯). Музичний зворот, який повторюється у секвенції, називається ланкою секвенції.
Інтонаційні вправи:
=========================== =========================== =========================== =========================== Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №9 (І півріччя). Ритмічна група q q q q у 2/4, 3/4, 4/4. Тривалість: шістнадцята x, пауза Å.
Ритмічна група – q q q q (чотири шістнадцяті) = q q = q Ритмічні партитури (партії):
=========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання твору з тактуванням:
Одноголосне і двоголосне сольфеджування:
=========================== =========================== =========================== =========================== Примітка: записати і співати гами До-мажор і ля-мінор трьох видів ритмічною групою – 4 шістнадцяті.
Тема №10 (І півріччя). Ритмічна група q q q у 2/4, 3/4, 4/4. Затакт. Ритмічна група – q q q (восьма і дві шістнадцяті) = q q = q Ритмічні партитури (партії):
=========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання твору з тактуванням:
Одноголосне і двоголосне сольфеджування:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== Примітка: записати і співати гами До-мажор і ля-мінор трьох видів ритмічною групою – восьма і 2 шістнадцяті.
Тема №11 (І півріччя). Ритмічна група q q q у 2/4, 3/4, 4/4. Затакт. Ритмічна група – q q q (дві шістнадцяті і восьма) = q q = q Ритмічні партитури (партії):
=========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання твору з тактуванням:
Одноголосне і двоголосне сольфеджування:
=========================== =========================== =========================== =========================== =========================== =========================== Примітка: записати і співати гами До-мажор і ля-мінор трьох видів ритмічною групою – 2 шістнадцяті і восьма.
Тема №12 (І півріччя). Тема №13 (І півріччя). Тема №14 (І півріччя). Тема №15 (І півріччя). Тема №1 (ІI півріччя). Тема №2 (ІI півріччя). Тема №3 (ІI півріччя). Тема №4 (ІI півріччя). Тема №5 (ІI півріччя). Тема №6 (ІI півріччя). Інтервальні послідовності з оберненнями інтервалів – Тема №7 (ІI півріччя). Тема №8 (ІI півріччя). Тема №9 (ІI півріччя). Тема №10 (ІI півріччя). Тема №11 (ІI півріччя). Тема №12 (ІI півріччя). соль-мінор гармонічний, мелодичний. Ступеневі послідовності. Тема №13 (ІI півріччя). Однойменні тональності (різниця у звучанні ІІІ, УІ, УІІ ступенів); Тема №14 (ІI півріччя). Інтервали від звука. Інтонування інтервалів від І ступеня ладу вгору і вниз.
Інтонаційні вправи:
=========================== =========================== =========================== =========================== Аналіз і виконання пісень з тактуванням:
Аналіз і читання з листа з тактуванням:
=========================== =========================== =========================== =========================== ===========================
Тема №15 (ІI півріччя). Тема №1 (І півріччя). Повторення матеріалу за 1 клас: мажор і мінор (загально), мажорні гами до двох ключових знаків, ступеневі послідовності;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 452; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.224.44.233 (0.006 с.) |