Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Основні тривалості, паузи, розміри 2/4, 3/4, 4/4, затакт,

Поиск

Тактування, ритмічні партії.

Мажорні гами натурального виду: 1, 1, 1/2, 1, 1, 1, 1/2 – До–мажор (0 ключових знаків);

Соль–мажор (1 #); Ре–мажор (2 #); Фа–мажор (1 b); Сі b–мажор (2 b).

Ступеневі послідовності: І – ІІІ – У – У – ІІІ – І; ІІ – І – УІІ – І; УІІ – І – ІІ – І;

ІІ – І – ІІ – ІІІ – ІУ – ІІІ – ІУ – У – УІ – У – УІІ – І;

УІІ – І – УІ – У – ІУ – У – ІУ – ІІІ – ІІ – ІІІ – ІІ – І;

 

===========================

===========================

===========================

===========================

 

2. Розміри: 2/4, 3/4, 4/4, тактування; тривалості, паузи, затакт – ритмічні партії:

 
 

 

 

===========================

===========================

 

 

 
 

Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуванням:

 

===========================

 
 

 

===========================

===========================

Тема №2 (І півріччя).

Ритмічна група з крапкою (q. e) у розмірах 2/4, 3/4, 4/4.

Крапка біля ноти збільшує її тривалість на половину: q. e = q q q

Ритмічні партії:

 
 

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

Аналіз, читання з листа і сольфеджування з тактуваннмя, виконання пісень під

ритмічний супровід:

 
 

 

 

===========================

===========================

 

 

Тема №3 (І півріччя).

Тональність ля-мінор – натуральна гама, ступені,

T5/3, нестійкі ступені з розв’язаннями.

Обспівування стійких ступенів, в т. ч. 2-голосно.

Поняття “паралельні тональності”.

 

Будова натуральної мінорної гами:1,½,1,1,½,1,1. Стійкі ступені утворюють мінорний тризвук (t5/3).

Тональність ля-мінор має нуль ключових знаків (0 кл. зн.).

До-мажор і ля- мінор є паралельними тональностями.

Примітка: Паралельні тональності – це мажор і мінор з однаковою кількість ключових знаків,

звуковим складом, але різною тонікою (І ступенем).

 
 

 

===========================

===========================

Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:

 
 

 

Аналіз і сольфеджування з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 

Тема №4 (І півріччя).

Тональність ля-мінор – гармонічна гама, ступені,

Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями.

Обспівування ступенів мелодично і гармонічно.

 

Гармонічний мінор відрізняється від натурального підвищеним УІІ ступенем (УІІ#).

Будова натуральної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1, 1.

Будова гармонічної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1½, ½.

 

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 

 

Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

 

 

Тема №5 (І півріччя).

Тональність ля-мінор – мелодична гама, ступені, “бекар”,

Нестійкі (ввідні) ступені з розв’язаннями.

Обспівування ступенів мелодично і гармонічно.

 

Мелодичний мінор відрізняється від натурального підвищеними УІ і УІІ ступенями (УІ#, УІІ#).

Варіант використання мінору: вгору – мелодичний мінор, вниз – натуральний мінор.

 

Будова натуральної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1, 1.

Будова гармонічної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, ½, 1½, ½.

Будова мелодичної мінорної гами: 1, ½, 1, 1, 1, 1, ½.

 
 

Примітка: для скасування підвищення чи пониження основних ступенів використовується бекар (n).

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:

 

 
 

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 

Тема №6 (І півріччя).

Три види мінору (закріплення).

Співставлення трьох верхніх тетрахордів.

Ступеневі послідовності у 3-х видах мінору та обспівування ступенів.

 
 

 

 

===========================

І - ІІІ - У - І - УІІ ¯ - УІ¯ - У¯ - ІУ¯ - УІ - У¯ - ІУ¯ - ІІ¯ - ІІІ - ІІ¯ - І¯

===========================

У - І - УІІ#¯ - І - II - I¯ - У¯ - УІ - УІІ# - І - У¯ - ІІІ¯ - ІУ - У - УІІ# - І

 

===========================

УІІ# - І - ІІ - І¯ - УІІ#¯ - УІ#¯ - У¯ - І¯ - ІІ - ІУ - ІІІ¯ - У - УІ# - УІІ# - І

 

===========================

===========================

===========================

===========================

 

 

Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 

 

Тема №7 (І півріччя).

Повторення назв інтервалів за 1 клас.

Обернення інтервалів, інтонування їх від І ступеня

Вгору і вниз на основі натуральних ладів.

 

Відстань між двома звуками називається інтервалом.

Обернення інтервалу – це перенесення нижнього звука на октаву вгору або верхнього

звука на октаву вниз:

 

Пріма (1) Секунда (2) Терція (3) Кварта (4)

 

↕ ↕ ↕ ↕

 

Октава (8) Септіма (7) Секста (6) Квінта (5)

 

 
 

Інтонаційні вправи:

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

 

Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:

 
 

 

 

 

Тема №8 (І півріччя).

Секвенція. Мотив.

(На основі окремих інтервалів, наприклад, в об’ємі терції).

 

Секвенція – це повторення звороту (мотиву) на іншій висоті ладу.

Секвенція буває висхідною (­) або низхідною (¯). Музичний зворот, який повторюється

у секвенції, називається ланкою секвенції.

 

Інтонаційні вправи:

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

Музичні твори для аналізу і виконання з тактуванням:

 
 

 

===========================

===========================

 
 

===========================

===========================

===========================

 

Тема №9 (І півріччя).

Ритмічна група q q q q у 2/4, 3/4, 4/4.

Тривалість: шістнадцята x, пауза Å.

 

Ритмічна група – q q q q (чотири шістнадцяті) = q q = q

 
 

Ритмічні партитури (партії):

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

 
 

Аналіз і виконання твору з тактуванням:

 

 

Одноголосне і двоголосне сольфеджування:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

Примітка: записати і співати гами До-мажор і ля-мінор трьох видів ритмічною групою – 4 шістнадцяті.

 

Тема №10 (І півріччя).

Ритмічна група q q q у 2/4, 3/4, 4/4. Затакт.

Ритмічна група – q q q (восьма і дві шістнадцяті) = q q = q

Ритмічні партитури (партії):

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

Аналіз і виконання твору з тактуванням:

 
 

 

 
 

Одноголосне і двоголосне сольфеджування:

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

Примітка: записати і співати гами До-мажор і ля-мінор трьох видів ритмічною групою – восьма і 2 шістнадцяті.

 

Тема №11 (І півріччя).

Ритмічна група q q q у 2/4, 3/4, 4/4. Затакт.

Ритмічна група – q q q (дві шістнадцяті і восьма) = q q = q

Ритмічні партитури (партії):

 
 

 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

Аналіз і виконання твору з тактуванням:

 
 

 

Одноголосне і двоголосне сольфеджування:

 
 

 

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

===========================

Примітка: записати і співати гами До-мажор і ля-мінор трьох видів ритмічною групою – 2 шістнадцяті і восьма.

 

Тема №12 (І півріччя).



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 497; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.144.50 (0.009 с.)